Επιλογη αυτοκινητου

Δεν το ήξερα αυτό!! Όντως μειονέκτημα. Τι άλλο θα σκεφτούν πια...

Το σκεφτομουν πολυ σοβαρα το digital cockpit, αλλα οταν ακουσα οτι δεν συνεργαζεται με τα τηλεφωνα εκανα κατευθειαν πισω. Οκ αν ειναι standard εξοπλισμος (οπως σε καποια skoda νομιζω), αλλα οχι να το πληρωσουμε κιολας.
 
Ετσι ειναι. Μπορεις να προβαλεις πχ apple maps στην κεντρικη οθονη, αλλα επειδη ειναι απλα ενα frond end και οχι το ιδιο το λειτουργικο του infotainment , δεν μπορει να προσαρμοστει στις αλλαγες του VC και ετσι δεν μπορει να προβληθει εκει. Δεν εχουν προνοησει και οι δυο πλευρες. Η apple/google να γραψουν κωδικα για καθε VC που υπαρχει και η Blackberry να δωσει περισσοτερη ελευθερια στα front end και να μην ειναι απλα μια καρτελα αλλα να καθεται σαν skin πανω στο λειτουργικο της.. Εκει περιοριζεσαι στα Google Earth maps που προσαρμοζονται στις επιλογες ενδειξεων του VC.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Ετσι ειναι. Μπορεις να προβαλεις πχ apple maps στην κεντρικη οθονη, αλλα επειδη ειναι απλα ενα frond end και οχι το ιδιο το λειτουργικο του infotainment , δεν μπορει να προσαρμοστει στις αλλαγες του VC και ετσι δεν μπορει να προβληθει εκει. Δεν εχουν προνοησει και οι δυο πλευρες. Η apple/google να γραψουν κωδικα για καθε VC που υπαρχει και η Blackberry να δωσει περισσοτερη ελευθερια στα front end και να μην ειναι απλα μια καρτελα αλλα να καθεται σαν skin πανω στο λειτουργικο της.. Εκει περιοριζεσαι στα Google Earth maps που προσαρμοζονται στις επιλογες ενδειξεων του VC.

Αυτο που λες οτιειναι google earth maps ειναι ενδιαφερον. Ξερω οτι οι πιο πλουσιες εκδοσεις των αυτοκινητων (τουλαχιστων VAG που εχω ριξει μια ματια) εχουν καρτα sim. Αυτο σημαινει οτι οι "δικοι τους" χαρτες ειναι απο google και τους τραβανε μεσω 3g/4g; Αν ναι τοτε δεν υπαρχει ο φοβος το navigation του αυτοκινητου να γινει out of date καινα χρειαζεται αναβαθμιση.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Αυτο που λες οτιειναι google earth maps ειναι ενδιαφερον. Ξερω οτι οι πιο πλουσιες εκδοσεις των αυτοκινητων (τουλαχιστων VAG που εχω ριξει μια ματια) εχουν καρτα sim. Αυτο σημαινει οτι οι "δικοι τους" χαρτες ειναι απο google και τους τραβανε μεσω 3g/4g; Αν ναι τοτε δεν υπαρχει ο φοβος το navigation του αυτοκινητου να γινει out of date καινα χρειαζεται αναβαθμιση.
Στο Q2 που ειδα με sim ηταν Google Earth οι "μαμα" χαρτες και ειχε επιπλεον και google voice που το ρωτουσες πχ για τιμες καυσιμων και αεροπρικα δρομολογια και μεσω 4g σου εδινε τα αποτελεσματα. Λογικα και οι χαρτες ειναι up to date αλλα πιστευω οτι θα υπαρχει η δυνατοτητα να κατεβουν και manual καποιες περιοχες. Παντως ο φιλος μου μου εδειξε μια πολυ ωραια λειτουργια που εφτιαξε στο pc την διαδρομη στο google και η διαδρομη ηταν ετοιμη στο αμαξι.
 
Το σκεφτομουν πολυ σοβαρα το digital cockpit, αλλα οταν ακουσα οτι δεν συνεργαζεται με τα τηλεφωνα εκανα κατευθειαν πισω. Οκ αν ειναι standard εξοπλισμος (οπως σε καποια skoda νομιζω), αλλα οχι να το πληρωσουμε κιολας.
Πήρες αυτοκίνητο;

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Μετά από πολύ ψάξιμο, ας πούμε ότι έχω καταλήξει σε τρεις επιλογές, όχι ακριβώς ισοδύναμες, αλλά με ίδια τιμή και παρόμοιους κινητήρες. Η σειρά τυχαία:

  • Honda Accord 2.0T (252 hp)
  • VW Golf GTI 2.0T (220 hp)
  • Audi A3 sedan (κλαψ) Quattro 2.0T (220 hp)



Όλα παίζουν κοντά στα 35. Honda και Golf υπερεξοπλισμένα (full extra), Α3 στο χαμηλό trim (κοινώς ψιλοάδειο, αλλά όχι απογοητευτικό).

Πλεονέκτημα του A3 το Quattro που δεν έχουν τα άλλα. Μεινέκτημα η τιμή (πληρώνεις προφανώς πολύ αέρα) και το ότι εδώ έρχεται μόνο σε sedan.

Πλεονέκτημα του Accord το μέγεθος (άνεση για 5 άτομα + αποσκευές) και ο πολύ fancy εξοπλισμός (Ηonda sensing, HUD, wireless charging και δε συμμαζεύεται).

Πλεονέκτημα του Golf η αίσθηση του hatchback, η 6ετής εγγύηση bumper to bumper, συν το δοκιμασμένο επί χρόνια concept. Mείον, ειλικρινά δεν έχω βρει ακόμα, με εξαίρεση τη στάμπα VW (που με έχει απογοητεύσει στο παρελθόν).

Και τα τρια εσωτερικά μοιάζουν πολύ προσεγμένα ως φινίρισμα κλπ, αλλά ανάμεσα στα 3, το Α3 (ίσως και υποσυνείδητα και μόνο) μοιάζει φτωχός συγγενής του Α4.
 
Καλά ρε Ιάσονα... Τις προάλλες suv δεν έψαχνες ?

Στάλθηκε από το Le X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλά ρε Ιάσονα... Τις προάλλες suv δεν έψαχνες ?

Στάλθηκε από το Le X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για κει ξεκίνησε, αλλά απογοητεύτηκα. Είτε δυσκίνητα θηρία (σε νορμάλ τιμές κοντά στο 30άρι), είτε πανάκριβα (αν πας σε Q5 κλπ). Μετά πέρασα σε τετρακίνητα μη SUV, και μετά αφού είπα ότι δεν αξίζει τα 40+Κ, το μετάνιωσα κι αυτό.

Τα κακά του να ξεκινάς το ψάξιμο πολύ νωρίς (αμάξι θα χρειαστώ τον Αύγουστο :D )
 
Για κει ξεκίνησε, αλλά απογοητεύτηκα. Είτε δυσκίνητα θηρία (σε νορμάλ τιμές κοντά στο 30άρι), είτε πανάκριβα (αν πας σε Q5 κλπ). Μετά πέρασα σε τετρακίνητα μη SUV, και μετά αφού είπα ότι δεν αξίζει τα 40+Κ, το μετάνιωσα κι αυτό.

Τα κακά του να ξεκινάς το ψάξιμο πολύ νωρίς (αμάξι θα χρειαστώ τον Αύγουστο :D )
Μα δεν θα κινείσαι σε δύσκολα τεραιν, όπου θέλεις απόσταση από έδαφος και τετρακίνηση ? Κάπου βόρεια με χιόνια?

Στάλθηκε από το Le X820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
GTI και μετά Α3. Είναι παρόμοια σε συμπεριφορά, το GTI έχει και ένα υπέρ του ότι είναι λίγο πιο νεανικό.
 
Μα δεν θα κινείσαι σε δύσκολα τεραιν, όπου θέλεις απόσταση από έδαφος και τετρακίνηση ? Κάπου βόρεια με χιόνια?

Δύσκολα από άποψη κρύου, αλλά αφενός επίπεδα (ούτε καν λόφος), αφετέρου ασφαλτοστρωμένα. Οπότε δεν θα χρειαστώ τα off-road ταλέντα της Subaru, αλλά δε θα με χάλαγε μια καλή τετρακίνηση όπως της Audi. Το θέμα είναι ότι σχεδόν για το ίδιο αυτοκίνητο με το Golf τα χρήματα είναι σημαντικά περισσότερα (κοντά 5Κ+ αν βάλουμε αντίστοιχο εξοπλισμό), ενώ η σεντάν έκδοση δε βλέπεται :7SFGSFG:.
 
Last edited:
GTI και μετά Α3. Είναι παρόμοια σε συμπεριφορά, το GTI έχει και ένα υπέρ του ότι είναι λίγο πιο νεανικό.

Έτσι το βλέπω κι εγώ, έχοντας όμως οδηγήσει quattro στο παρελθόν, κάτι με τρώει...
 
GTI και μετά Α3. Είναι παρόμοια σε συμπεριφορά, το GTI έχει και ένα υπέρ του ότι είναι λίγο πιο νεανικό.

συμφωνώ,

αν θες οπωσδήποτε quattro, βρες αντίστοιχο golf ή άλλο μοντέλο, δε θα έπαιρνα α3 σεντάν, για κανένα λόγο,
το αυτοκίνητο πρώτα από όλα πρέπει να το βλέπεις και να σου αρέσει
 
συμφωνώ,

αν θες οπωσδήποτε quattro, βρες αντίστοιχο golf ή άλλο μοντέλο, δε θα έπαιρνα α3 σεντάν, για κανένα λόγο,
το αυτοκίνητο πρώτα από όλα πρέπει να το βλέπεις και να σου αρέσει

Το Γκολφάκι το 4κίνητο είναι αφενός άλλα 5 χιλιάρικα πάνω, αφετέρου μάλλον too much performance oriented για τα γούστα μου. Εγώ ήθελα κάτι που να είναι incognito και να μην τραβάει βλέμματα γενικά. Το GTI είναι χρυσή τομή (όπως και το A3 hatchback, αλλά δεν έχει εδώ... )