Επιλογη αυτοκινητου

Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Καλοταξιδο Ιασωνα, δεν υπηρχε περιπτωση να αφησω αλλον να κανει κατι που μπορω ανετα να κανω.. Diy εξαφανιση κοστους τοποθετησης..

Ναναι καλα τα χερακια μου !!
Βιδες ειναι, ευκολα πραγματα..


Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Να βάλει χέρι σε καινούργιο αυτοκίνητο; Με την εγγύηση τι γίνεται ;
 
Να ρωτήσω αν έχει κάποιος Citroen C3 του 2006-2008, πως πάνε αυτά τα αυτοκίνητα από αξιοπιστία;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Να βάλει χέρι σε καινούργιο αυτοκίνητο; Με την εγγύηση τι γίνεται ;

Καλημέρες Σπύρο, απλά δεν το λες.. αν ξέρεις να το κάνεις δεν φαίνεται τίποτα !!
 
Να ρωτήσω αν έχει κάποιος Citroen C3 του 2006-2008, πως πάνε αυτά τα αυτοκίνητα από αξιοπιστία;

Καλύτερα να το αποφύγεις, ποτέ δεν ξερεις..

Το νεώτερο από το 2010 και μετά είναι αρκετά αξιόπιστο !!
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Να ρωτήσω αν έχει κάποιος Citroen C3 του 2006-2008, πως πάνε αυτά τα αυτοκίνητα από αξιοπιστία;

Πάρε κάνα Toyota Yaris ή Hyundai i20, δες και κάνα Nissan Micra αν και αυτά βγάζουν και κάποια προβληματάκια.

Peugeot και Citroen είναι και θέμα τύχης , μπορεί να σου βγει καλό μπορεί και όχι. Πχ. συνάδελφος έχει το C2 (η γυναίκα του) και είναι καλό , γνωστή με Peugeot 307 είναι για πέταμα.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Τελικά παίδες, είτε τα ηχεία ήταν αχρησιμοποίητα και άκαμπτα του κερατά, και στρώνουν εντυπωσιακά όσο παίζουν (το'χω λιώσει τ'αμαξι 3 μέρες τώρα :D ), είτε τα αυτιά μου στρώνουν και συνηθίζουν διαφορετική φιλοσοφία ήχου. Ίσως λίγο κι απ'τα δυο.

Σε κάθε περίπτωση, μάλλον το πρόβλημα δεν υφίσταται πλέον, τουλάχιστον όχι σε βαθμό που να με ενοχλεί. Τώρα η θαμπάδα είναι αισθητή μόνο σε συμφωνικά κομμάτια, στα υπόλοιπα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.

(Ίσως βοήθησε και ψυχολογικά το ότι άκουσα το B&O και βεβαιώθηκα ότι κι εκεί η φιλοσοφία είναι η ίδια και δεν αξίζει τον κόπο. Έχει και placebo η φάση, κακά τα ψέμματα.)
 
Αντε με τις υγειες σου και καλοταξιδο.

Η Audi ειναι αυτη την στιγμη (εχει γινει) η πιο αξιοπιστη μαρκα της γερμανιας και πουλαει ουσια ανετη και ευχαριστη οδηγηση, οχι Γερμανικο ονομα.

Ουτε Μερσεντες ουτε ΒΜ ουτε VW.

Noμιζω δεν μας ειπες το πιο σημαντικο... Τι χρωμα ; Προσφερει ωραια χρωματακια πλεον και η Audi.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Να ρωτήσω αν έχει κάποιος Citroen C3 του 2006-2008, πως πάνε αυτά τα αυτοκίνητα από αξιοπιστία;

Oxι...

Για το γκρουπ PSA Peugeot Citroën και μεταxειρισμενο κοιτα μονο για μετα 2015 μετα απ οταν εγινε προεδρος ο Καρλος Ταβαρες.
Ειδαλως πηγαινε στα αυτοκινητα 2009+ και ψαξε για καμμια Μegane III.

Eδαλως κανα Toyota οπως λεει ο Υπεριον.
 
PSA Group έχει βγάλει ένα 1200 κινητήρα που έχει πάρει βραβείο μια χαρά μάρκα είναι εμένα ένα Peugeot 206 85.000 εκτός από κιβώτιο όχι κάτι σοβαρό

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Είναι θέμα τύχης....Γενικά τα Γαλλικά έχουν ακόμα θεματάκια με τα ηλετρολογικά. Απο προσωπική άποψη με 307 και μπορεί και με διάφορα άλλα. Είναι πώς θα σου τύχει.
 
Toyota είναι άψογο αλλά το θέμα είναι να σε φτιάχνει και το αυτοκίνητο

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Εκτος απο καποιες παρτιδες του 206 και του 307 γενικως δεν εχουν θεματα με τα ηλεκτρικα τους.

Οι νεοι κινητηρες ειναι πολυβραβευμενοι και αξιοπιστοι. Οχι οτι οι παλαιοι δεν ηταν.
Οι κινητηρες που ειχαν θεμα αρκετες φορες ηταν αυτοι απο την bmw με τα γνωστα προβληματα στο turbo και διαφορα αλλα...

Ειναι η μονη φορα που εχω στην κατοχη μου νουμερο κατω απο τη σειρα 3 της peugeot και επελεξα το 208 σε πετρελαιο με τα 100 αλογα λογω του κινητηρα και της οικονομιας του.

Τα νουμερα σε νορμαλ οδηγηση ειναι εξωφρενικα χαμηλα σε σημειο μεσα στην Αθηνα να βλεπω μεση καταναλωση κατω απο 5. Απο 1600 κινητηρα.


Ολα τα αυτοκινητα με τον ενα η με τον αλλο τροπο βγαζουν ζημιες. Και πολλες ειναι εντελως χαζες ειδικα σε αξιοπιστες μαρκες..



Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Εκτος απο καποιες παρτιδες του 206 και του 307 γενικως δεν εχουν θεματα με τα ηλεκτρικα τους.

Οι νεοι κινητηρες ειναι πολυβραβευμενοι και αξιοπιστοι. Οχι οτι οι παλαιοι δεν ηταν.
Οι κινητηρες που ειχαν θεμα αρκετες φορες ηταν αυτοι απο την bmw με τα γνωστα προβληματα στο turbo και διαφορα αλλα...

Όλα τα παραπάνω τα επιβεβαιώνω μέχρι κεραίας.
 
Παντως ο πατερας της συμβιας μου εχει ενα 307 εδω και δεκαπεντε χρονια, σκυλι, δεν του χει βγαλει ποτε τιποτα.

Παντως κατι ειπα για μετα 2014 για το γκρουπ παρτε το σοβαρα, Προκειται για την εξυγιανση του γκρουπ.

Οποτε και τα θεματα τυχης που λεγαμε λιγοστεψαν λογω αυστηρων ελεγχων πλεον των προμηθευτων (πολλα μερη ειναι φασον).

Μικρα προβληματα θα βγαλει το αυτοκινητο μετα απο χρονια. Η Σιτροεν εβγαζε πιο συχνα και ειχε προβλημα αξιοπιστιας υλικων. Και καποια πιο ευθραυστη τεχνολογια.
Τωρα πρεπει να εχουν ευθυγραμιστει.

τα προβληματα στην finition ειναι θεμα κοστους.

Οταν παιρνεις αυτοκινητο με 13Κ δεν μπορει να εχεις τις ιδιες αντοχες υλικων φινιτιον και ποιοτητα οσο οταν σκας 40Κ για μια μερσεντες.

Αλλα τη μερσντες πλεον μπορει να χρειαστει να την ξεφορτοθεις στα 9 με 10 χρονια με αυτα που θα σου βγαλει.
Σε κολητο μου 3 βλαβες σε μια βδομαδα πο 1500 και πανω η καθε μια...
9 χρονων την πηρε ιδια εποχη με η δικια μου Μεγκαν 3, κλαση C με ολες τις οψιον και τα λουσσα της... την εδωσε κι αυτος σε σακουλα που ελεγε ο Σπυρος.

Ενω το Πεζω θα μπορεσεις να το κρατησεις καιρο και με λιγοτερα χρηματα συντηρησης.

Τα C3 παντως τα πριν του 15 εγω θα τα απεφευγα καλου κακου.
 
Πολύ μου αρέσουν τα νέα Πεζό...Από την ποιότητα βαφής μέχρι την σχεδίαση...Κάνουν καλή δουλειά οι Γάλλοι ..Μηχανικά δεν γνωρίζω τι γίνεται..Η μοναδική επαφή που είχα ποτέ με Γαλλικό αυτοκίνητο ήταν ένα Citroen Visa του 70 φεύγα..Αυτό με την μανιβέλα μπροστά. :)
 
Πολύ μου αρέσουν τα νέα Πεζό...Από την ποιότητα βαφής μέχρι την σχεδίαση...Κάνουν καλή δουλειά οι Γάλλοι ..Μηχανικά δεν γνωρίζω τι γίνεται..Η μοναδική επαφή που είχα ποτέ με Γαλλικό αυτοκίνητο ήταν ένα Citroen Visa του 70 φεύγα..Αυτό με την μανιβέλα μπροστά. :)

Ρενω σιγουρη αξια, για τα λεφτα της, τωρα και η Πεζω.

Δεν εχουν οπως η Μερσεντες 200 μηχανικους (στην κυριολεξια) που να ασχολουνται με τον θορυβο του κλεισιματος της πορτας. Τ λεφτα που πληρωνεις πανε αλλου.

Και οι δυο ειναι Motoristes και μαλιστα διακεκριμενοι και οπλιζουν και αλλες μαρκες με τα μοτερ τους.
 
Ρενω σιγουρη αξια, για τα λεφτα της, τωρα και η Πεζω.

Δεν εχουν οπως η Μερσεντες 200 μηχανικους (στην κυριολεξια) που να ασχολουνται με τον θορυβο του κλεισιματος της πορτας. Τ λεφτα που πληρωνεις πανε αλλου.

Και οι δυο ειναι Motoristes και μαλιστα διακεκριμενοι και οπλιζουν και αλλες μαρκες με τα μοτερ τους.

Ο κουνιάδος μου έχει το Laguna του 05...Του έχει βγάλει τον αδοξαστο όλα αυτά τα χρόνια..Πρόσφατα πήγε σε Kia..Για Ρενό ούτε που το σκέφτηκε καν.
 
Ο κουνιάδος μου έχει το Laguna του 05...Του έχει βγάλει τον αδοξαστο όλα αυτά τα χρόνια..Πρόσφατα πήγε σε Kia..Για Ρενό ούτε που το σκέφτηκε καν.

Kia ειναι πολυ καλη επιλογη, ξερω οτι εχεις Κια, ειναι απο αυτα τα αυτοκινητα που οι Κορεατες θελουν "να κατακτησουν τον κοσμο" οποτε μια χαρα εισαι και ο κουνιαδος σου.

Το Laguna δεν υπαρχει πια αν παρατηρησες.
Οπως και δεν πολυκυκλοφορουν πια και εδω.
Το προτζεκτ ειχε αποτυχει και ξερω πανω κατω γιατι...Πετρελαιου ηταν ;

Αντιθετα κυκλοφορουν παντα κατι Megan I κουκλια σκετα, κατι Κλιο 20 χρονων (ειναι οι μισες σε μεγεθος απο τις σημερινες αν παρατηρησεις) απο Ρενω, ακομα και Πεζω 205 χωρις προβληματα (σχεδον).
Βεβαια ενα αυτοκινητο βγαζει προβληματα που μπορει να ειναι και προβληματα του οδηγου του.

Εγω δεν πολυ εξιταρομαι με τα τεχνικα του αυτοκινητου, αλλα εχω την τυχη να επαφιεμαι σε ενα ατομο της οικογενειας μεγαλης ηλικιας, που εκανε μεγαλη καρριερα στην αυτοκινητοβιομηχανια με τεραστεια πειρα σαν στελεχος. Οποτε σαν τεμπελακος αφηνομουν και ακουγα τι μου ελεγε.

Ετσι ποτε δεν ειχα προβλημα ουτε χρειαστηκε να με απασχολησει το αυτοκινητο. Εχω περασει απο Megan σε Megan και παλι σε Megan...

Αν παρω την ΙV θελω να κρατησω και την ΙΙΙ.

Αλλα κοστιζουν οι ασφαλειες και τα διαφορα ρε γαμωτο.
 
Όχι,τι Laguna του κουνιαδου μου έχει βενζινοκινητήρα..Και είναι πολύ προσεκτικός γιατί κουβαλάει και δύο μικρά παιδιά συνήθως..Kia πήρε το μικρό picanto..Δεν ξέρω.Ισως είναι και τυχερά όλα αυτά..
 
Όχι,τι Laguna του κουνιαδου μου έχει βενζινοκινητήρα..Και είναι πολύ προσεκτικός γιατί κουβαλάει και δύο μικρά παιδιά συνήθως..Kia πήρε το μικρό picanto..Δεν ξέρω.Ισως είναι και τυχερά όλα αυτά..

E ναι ακομα και η φημησμενη Τoyota ειχε την σειρα με τις ατυχιες της. Και μαλιστα σε τεραστιο παγκοσμιο μεγεθος αν θυμασαι πριν λιγα χρονια με προβλημα στα φρενα.

Το Λαγκουνα ειναι ενα αποτυχημενο μοντελο γιατι θελησαν να βαλουν μεσα μη δοκιμασμενες στο χρονο τεχνολογιες και γρηγορα για να κανουν φιγουρα κοινως.,.
Οποτε ετυχε να υπαρχουν διαφορα προβληματα.
Ετσι μου ειπε αυτο το ατομο.
Γιαυτο και το "εσβησαν" απο την μνημη της εταιριας.

Αυτα σταματησαν οταν εγινε αφεντικο ο Καρλος Γκον.

Δυο Καρλος διεπουν την Γαλλικη αυτοκινητοβιομηχανια...Καρλος Γκον Ρενω και Καρλος Ταβαρες PSA.

Kαι με σφιχτα χαλιναρια.

περιεπργη συμπτωση ε ;