Επιλογη αυτοκινητου

Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Όπως τα λέει ο anderm είναι. Δες πχ τις επισημες τιμές στο site και το τι δίνουν. Η πρώτη στήλη είναι η χαμηλότερη (Premium), η δεύτερη η Premium Plus και η τρίτη η Prestige:
Τάσια δεν παίζουν πουθενά, η 'βασική' έκδοση φοράει 17άρες αλουμινίου, η δική μου 18.5άρες. Περισσότερα εδώ.
View attachment 154411

Εγώ πήρα το τσεκαρισμένο με έξτρα το Sport package + sport suspension, με 34κάτι.

ΠΟιά τετρακίνηση φορά το αυτοκίνητο; Τα torsen η το haldex?
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

ΠΟιά τετρακίνηση φορά το αυτοκίνητο; Τα torsen η το haldex?

Νομίζω όλα τα 3άρια (A3, S3, RS3) και το ΤΤ φοράνε haldex.

According to the internet, τα μετά το 2017 μοντέλα έχουν επανασχεδιασμένο κοντρόλλερ που διορθώνει κάτι ψιλοθεματάκια front bias που υπήρχαν στα παλιότερα haldex.

Όλα αυτά βέβαια είναι λεπτομέρεις που θα φανούν σε κάποιον που το στίβει τ'αμαξι.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Επανέρχομαι σ'αυτό γιατί είδα το ελληνικό website και συνειδητοποίησα ότι έχεις δίκιο. Ενώ εδώ με 35Κ παρά κάτι πήρα 2.0Τ/220 άλογα, Quattro, automatic dual clutch και με 0-100 σε 5.8s, , στην Ελλάδα με 44Κ(!!!) παίρνεις 1.5 με 150 άλογα, FWD, και 0-100 σε 8.2s.

Ακόμη κι αν βγάλεις το τέλος ταξινόμησης, το παραπάνω μοντέλο κοστίζει όσο το δικό μου, ενώ δεν έχει καμία σχέση σαν αμάξι. Τη δική μου έκδοση δεν την φέρνουν καν, γιατί προφανώς το κόστος θα ανέβαινε σε πάνω από 50Κ και μετά δε θα μπορούσαν να πλασάρουν το S3.

Βρε ψεμματα θα σου ελεγα. Οταν φιλος ειπε οτι πηρε audi SUV 52.000 νομιζα οτι πηρε κανενα Q3/Q5 και τελικα εχει παρει το Q2 με τον 1.6 diesel με τα 115 αλογα , χωρις τετρακινηση και αν θυμαμαι καλα και με ημιακαμπτο αξονα πισω . Αλλα s-line πακετο, αυτοματο με premium χρωματακι , virtual cockpit και το καλο ηχοσυστημα με το DVD που εβαλαν καπελο στην βασικη τιμη 20.000 +...
 
To δικό μου Α3 sportback TFSI 1,4 cylinder on demand, ultra 150 hp, με τα έξτρα που έχει πάνω έχει σήμερα περί τα 37 Κ.

Εγώ το πήρα 10Κ κάτω σε προωθητική φάση που έκανε η Αudi για κανένα 2μηνο.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

To δικό μου Α3 sportback TFSI 1,4 cylinder on demand, ultra 150 hp, με τα έξτρα που έχει πάνω έχει σήμερα περί τα 37 Κ.

Εγώ το πήρα 10Κ κάτω σε προωθητική φάση που έκανε η Αudi για κανένα 2μηνο.
Το ιδιο σε sedan πηρε ο ξαδερφος μου πριν 1 χρονο στα 23 χιλιαρικα απο την εκθεση γιατι ειχαν ηδη βγαλει πινακιδες για το οχημα και ειχε 200χλμ. Μαλλον κατι πηγε στραβα σε παραγγελια και τους εμεινε το αμαξι και το ειχαν για test drive.

Χτες εμαθα τα μαντατα για το αδερφο του. Τελικα ακριβα αυτοκινητα ακριβες ζημιες. Εχει μια c-class τελευταιο μοντελο και επεσε καποιος επανω του εκει που το ειχε σταθμευμενο. 14.000 ζημια!...
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Του έκανε ο φταίχτης δήλωση ή την έκανε με ελαφρά;
Την εκανε γιατι ο χωρος ηταν ιδιωτικο parking και καταγραφηκε απο καμερα. Δεν το επαιρνε να φυγει μουλωχτα.
Αλλα καινουριο αμαξι και να φτιαχτει αψογα παντα θα εχεις στο πισω μερος του μυαλου σου οτι στο χτυπησαν.
 
Αν είναι λαμαρινοδουλειά, δεν υπάρχει θέμα. Μπορεί να γίνει σαν καινούριο.
 
Μιλάμε για αλλαγή του μισού αυτοκινήτου , δεν νομίζω ότι θα ξαναγίνει ποτέ όπως ήταν πρώτα όσο σωστές και να είναι οι εργασίες.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Μιλάμε για αλλαγή του μισού αυτοκινήτου , δεν νομίζω ότι θα ξαναγίνει ποτέ όπως ήταν πρώτα όσο σωστές και να είναι οι εργασίες.
Δεν τον ρώτησα το μέγεθος της ζημιας αλλά για 14.000 σε αμάξι των 45.000 ( c class estate ) δεν πήρε μόνο λαμαρινες. Και ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο που είχε. Τόσο καιρό οδηγούσε suv και sport αυτοκίνητα από τα 11 χωρίς να έχει χτυπήσει και τώρα που έκανε οικογένειά και πήρε οικογενειακό του το χτύπησε άλλος...
 
Η αναλογία της αποτίμησης της ζημιάς σε σχέση με την τιμή απόκτησης, πάντως, δεν αντιστοιχεί σε ποσοστό του αυτοκινήτου που καταστράφηκε. Στην προκείμενη περίπτωση δεν μπορούμε να πούμε ότι "διαλύθηκε" το 30% περίπου. Η "τιμή" ενός αυτοκινήτου σε γνήσια ανταλλακτικά είναι σημαντικά μεγαλύτερη από την τιμή του σαν αυτοκίνητο "του κουτιού".
 
Η αναλογία της αποτίμησης της ζημιάς σε σχέση με την τιμή απόκτησης, πάντως, δεν αντιστοιχεί σε ποσοστό του αυτοκινήτου που καταστράφηκε. Στην προκείμενη περίπτωση δεν μπορούμε να πούμε ότι "διαλύθηκε" το 30% περίπου. Η "τιμή" ενός αυτοκινήτου σε γνήσια ανταλλακτικά είναι σημαντικά μεγαλύτερη από την τιμή του σαν αυτοκίνητο "του κουτιού".
Ισχύει...
Στο συγκεκριμένο αμάξι αν έχουν καταστραφεί και τα έξυπνα συστήματα που έχει τότε λογικό είναι να πάει τόσο...
Επίσης μέσα σε ιδιωτικό πάρκινγκ τι στο καλό έκανε και προκάλεσε τόση ζημιά?

@songless_bird ποιο μέρος του αμαξιού χτύπησε?
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Ισχύει...
Στο συγκεκριμένο αμάξι αν έχουν καταστραφεί και τα έξυπνα συστήματα που έχει τότε λογικό είναι να πάει τόσο...
Επίσης μέσα σε ιδιωτικό πάρκινγκ τι στο καλό έκανε και προκάλεσε τόση ζημιά?

@songless_bird ποιο μέρος του αμαξιού χτύπησε?
Ολη την μασκα μπροστα... Επεσε επανω του μετωπικά με 30-40 χλμ.... Οποτε μιλαμε για ζημια σε μηχανικα μερη και οχι μονο λαμαρινες... Κλαμα... Με το ζορι μου τα ελεγε. 4 μηνων αυτοκινητο... Τι διαολο εκανε με τετοια ταχυτητα σε parking...
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Ολη την μασκα μπροστα... Επεσε επανω του μετωπικά με 30-40 χλμ.... Οποτε μιλαμε για ζημια σε μηχανικα μερη και οχι μονο λαμαρινες... Κλαμα... Με το ζορι μου τα ελεγε. 4 μηνων αυτοκινητο... Τι διαολο εκανε με τετοια ταχυτητα σε parking...
Μήπως έχει πάρει και κανέναν εγκέφαλο? Μπορεί απ τη σύγκρουση να έσπασε κάτι εκεί...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Μήπως έχει πάρει και κανέναν εγκέφαλο? Μπορεί απ τη σύγκρουση να έσπασε κάτι εκεί...
Δεν εμαθα λεπτομεριες αλλα πρεπει να ειναι χοντρη ζημια για να του ειπαν 14,000 . Οσο ενα μικρο αυτοκινητο... Ολο μου ελεγε "αστο θα τα πουμε αλλη φορα οταν ξεμπλεξω".
 
Κρίμα....
Για αυτό σε αξίας αυτοκίνητα ΠΑΝΤΑ μικτή. Υπάρχει the simple way να το καταλάβει κάποιος , υπάρχει και the hard way....
Μαγκιά δεν είναι μόνο να αγοράσεις καλό αμάξι.
 
Στη συγκεκριμένη περίπτωση του έκανε δήλωση ο άλλος, οπότε η μικτή δεν θα βοηθούσε.
Γενικά όμως, η μικτή είναι must, τουλάχιστον τα 3-4 πρώτα χρόνια του αυτοκινήτου.