Επιλογη αυτοκινητου

Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Που πηγές στην Κρήτη?


@Yperion
Κατι για το i30, αξίζουν τα 22.000 για τον diesel 1.6 στο φουλ πακέτο?
Ρωτάω γιατί 22.000 για Hyundai φαίνονται πολλά...

Γιατί να πάρεις diesel; Πάρε 1.0 Turbo και θα σου μείνουν και 3 χιλιάρικα για καύσιμα. Μέση κατανάλωση το δικό μου (σε επαρχιακούς δρόμους) έχει 6 lt/100 Km. Αν προσέχεις με το γκάζι σε ανοιχτό δρόμο μπορείς να δεις πολύ χαμηλά νούμερα (κάτω από 5 lt). Σε πόλη γύρω στα 7 lt είναι νορμάλ.

Επειδή έχω αλλάξει (και η γυναίκα) διάφορα αμάξια (Audi A3 και Α4, VW Polo (είχαμε αλλάξει 2) , Nissan X-Trail) αν μια μάρκα αξίζει ΣΙΓΟΥΡΑ τα λεφτά της είναι η HYUNDAI.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Τι να πω, θα παρω τις βαλιτσες μου αγκαλια και θα παω να τις χωρεσω μεσα στο πορτ μπαγαζ, μηπως υπολογισα κατι λαθος :) Θελω να χωραει δυο μεγαλες(26-27 inches) διπλα διπλα και δυο μικρες αποπανω.

Εγω εβγαλα τον πατο και τις εβαλα ορθιες...
Εννοειται οτι δεν ξερω τι εχουν αλλα SUV
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Τι να πούμε κι εμείς που κάποτε κάναμε ταξίδια, 4μελής οικογένεια, με mini cooper :flipout:

εννοειται οτι ορεξη να εχει κανεις και να υπαρχει η αναγκη και ολα γινονται! Απλα αν ψαχνεις για κατι καινουριο, το οποιο σκοπευεις να το κρατησεις αρκετα χρονια και το οποιο θα κοστισει αρκετα χρηματα, δεν πρεπει να βρεις αυτο που ικανοποιει οσο γινεται καλυτερα τις αναγκες;
Εδω κινητο των 200-500 ευρω αγοραζουμε και το ψαχνουμε απο χιλιες μεριες :)
 
ναι βρε, απλα λεω οτι τα αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας, θεωρητικα, αγοραζονται και για ταξιδια. Τι να τα κανω τα 500λιτρα αν δεν εχω ρεζερβα (και μου συμβει οτι συνεβη στον Αγγελο); Απο την αλλη, αν το χρησιμοποιω μονο για πολη, κατα πασα πιθανοτητα δεν μου χρειαζονται καν τα 500λίτρα. Κοιτα, το ξερω οτι ειμαι παραξενος με τον χωρο αποσκευων αλλα εχω πολυ συγκεκριμενες αναγκες και η αληθεια ειναι οτι δυσκολα ικανοποιουμαι. Για ενα ζευγαρι, το πορτ μπαγαζ του ειναι μια χαρα (με ή χωρις ρεζερβα), αλλα για 4μελη οικογενεια ζοριζει το πραγμα.
Το αυτοκινητο παντως ειναι πολυ ποιοτικο (το εχω οδηγησει και εχω προσωπικη εμπειρια) και πολυ καλη επιλογη στην κατηγορια, ειδικα αν σκεφτει κανεις το brand name και την τιμη στην οποια προσφερεται. Θεωρω απλα οτι εχει δυο συγκεκριμενες ελλειψεις (αποθηκευτικος χωρος, infotainment) που θα πρεπει να εχει υποψιν του ο οποιοσδηποτε υποψηφιος αγοραστης

Κοίτα περίεργος δεν είσαι όσον αφορά τη ρεζέρβα, μου φαίνεται λογικό να σε χαλάει η έλειψή της. Δεν ξέρω βέβαια αν βοηθούν τα run flat σε τέτοια περίπτωση (αν και πολλοί δεν τα θέλουν λόγω σκληρότητας). Απλά λέω ότι ως έλλειψη δεν έχει κατά βάση τον αποθηκευτικό χώρο όσο τη ρεζέρβα. Όσο για το infotainment έχω δει ότι μπαίνει άνετα κάποιο after market με όλα τα καλούδια. Εμένα στη X1 (εννοώ με τον 1.5) περισσότερο με χαλάνε άλλα πράγματα:
- 3κύλινδρος κινητήρας (ξέρω δεν απασχολεί πολλούς αλλά εμένα με χαλάει για τόσο ακριβό αυτοκίνητο).
- Κίνηση μπροστά (για μένα βασικός λόγος αγοράς BMW είναι η πισωκίνηση ή έστω τετρακίνηση βασισμένη όμως σε RWD διάταξη, όπως η προηγούμενη X1).
- Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (προτιμούσα με το μετατροπέα ροπής της ZF).
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

εννοειται οτι ορεξη να εχει κανεις και να υπαρχει η αναγκη και ολα γινονται! Απλα αν ψαχνεις για κατι καινουριο, το οποιο σκοπευεις να το κρατησεις αρκετα χρονια και το οποιο θα κοστισει αρκετα χρηματα, δεν πρεπει να βρεις αυτο που ικανοποιει οσο γινεται καλυτερα τις αναγκες;
Εδω κινητο των 200-500 ευρω αγοραζουμε και το ψαχνουμε απο χιλιες μεριες :)

Εννοείται. Να φανταστείς μετά το Mini Πήρα μια Octavia κι ησύχασα.
 
Αυτο σχετικα με το infotainment τα εχω δει και εγω. Για καποιον που εχει ηδη αγορασει το αμαξι και εχει περασει και η εγγυηση ειναι εξαιρετικη λυση, αλλα δεν ειναι κριμα να δινεις 35χιλιαρικα και να σκεφτεσαι "μολις το παρω θα το ξεντεριασω" ΚΑΙ να εχεις το αγχος μην συμβει κατι, πεσεις σε κανεναν βλαμμενο στην αντιπροσωπεια και αρνειται να σε καλυψει;

Η κουβεντα σχετικα με τα κιβωτια διπλου συμπλεκτη με εχει μπλεξει πολυ και εμενα. Εχουμε ενα polo με dsg και σαν συμπεριφορα ειναι αψογο. Απο την αλλη εχουν ακουστει πολλα σχετικα με αυτα τα κιβωτια. Απο οτι εχω καταλαβει ειχαν βγει καποια ελαττωματικα του vag και απο εκει ξεκινησε το κακο. Διαβασα (δεν εχω ιδεα αν ειναι αληθεια ή οχι) οτι απο το 2015 και μετα δεν υπαρχει θεμα. Γενικα, απο οτι εχω δει, συνισταται να μην αφηνεις τα dsg να δουλευουν χωρις να πατας γκαζι. Το πραγμα χειροτερευει αν κανεις αυτο το πραγμα σε ανηφορα ή ρυμουλκωντας φορτιο. Γενικα η ολη αυτη παραφιλολογια γυρω απο αυτα τα κιβωτια με κανει διστακτικο να βαλω και 2ο αυτοκινητο στην οικογενεια με διπλου συμπλεκτη. Ετσι δυστυχως χανουν ποντους ολα τα vag και το tucson (το οποιο ομως καπως σωζεται λογω 5ετους εγγυησης και γενικα καλης εικονας της εταιρειας στο θεμα aftermarket).

Ισως να ειμαι υπερβολικος, ειδικα μαλιστα οταν η προσωπικη εμπειρια μεχρι στιγμης ειναι πολυ καλη με διπλου συμπλεκτη. Κανω εικασιες και φοβαμαι σκιες :) Απλα οταν εχει σκασει τοσα χρηματα, γινεται κανεις υπερβολικος.
 
Νομίζω οτι όσα αυτοκίνητα έχουν κιτ επισκευής χωρίς ρεζέρβα τότε υποχρεωτικά πωλούνται με run flat.
Τα οποία όσες φορές δοκίμασα ήταν αισχρά.
Σκληρά, με πολύ θόρυβο, με απαράδεκτη αίσθηση και φυσικά δημιουργούν κραδασμούς και τριγμούς στο αυτοκίνητο.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Μπα, μια χαρά πωλούνται αυτοκίνητα χωρίς run flat και με kit επισκευής (πρόχειρα μου έρχεται στο μυαλό το Suzuki Vitara - εκεί βέβαια μπορείς να πάρεις ρεζέρβα σαν extra).

Για τα διπλού συμπλέκτη είναι μεγάλη κουβέντα. Σε αυτοκίνητα επιδόσεων ταιριάζουν περισσότερο αλλά σε SUV/πόλης σαφώς προτιμάω τα κλασικά με μετατροπέα ροπής. Ειδικά της ZF που χρησιμοποιεί η BMW στα μοντέλα της είναι φοβερά γι' αυτό και κρίμα που στην (οικονομική) Χ1 βάζει διπλού συμπλέκτη.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Γιατί να πάρεις diesel; Πάρε 1.0 Turbo και θα σου μείνουν και 3 χιλιάρικα για καύσιμα. Μέση κατανάλωση το δικό μου (σε επαρχιακούς δρόμους) έχει 6 lt/100 Km. Αν προσέχεις με το γκάζι σε ανοιχτό δρόμο μπορείς να δεις πολύ χαμηλά νούμερα (κάτω από 5 lt). Σε πόλη γύρω στα 7 lt είναι νορμάλ.

Επειδή έχω αλλάξει (και η γυναίκα) διάφορα αμάξια (Audi A3 και Α4, VW Polo (είχαμε αλλάξει 2) , Nissan X-Trail) αν μια μάρκα αξίζει ΣΙΓΟΥΡΑ τα λεφτά της είναι η HYUNDAI.
Προσυπογράφω .
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Γιατί να πάρεις diesel; Πάρε 1.0 Turbo και θα σου μείνουν και 3 χιλιάρικα για καύσιμα. Μέση κατανάλωση το δικό μου (σε επαρχιακούς δρόμους) έχει 6 lt/100 Km. Αν προσέχεις με το γκάζι σε ανοιχτό δρόμο μπορείς να δεις πολύ χαμηλά νούμερα (κάτω από 5 lt). Σε πόλη γύρω στα 7 lt είναι νορμάλ.

Επειδή έχω αλλάξει (και η γυναίκα) διάφορα αμάξια (Audi A3 και Α4, VW Polo (είχαμε αλλάξει 2) , Nissan X-Trail) αν μια μάρκα αξίζει ΣΙΓΟΥΡΑ τα λεφτά της είναι η HYUNDAI.
Το θέμα δεν είναι μόνο τα λεφτά των καυσίμων αλλά να έχει και δύναμη το αμάξι καθώς εδώ στην Κρήτη έχουμε πολλά βουνά οπότε με το 1.0 με 3-4 άτομα μέσα και Α/C θα έχει πολύ ζόρι...
Ξέρω από Hyundai έχω το Αtos και τα πρόβληματα που βγάζει είναι πταίσματα κι επίσης πολύ φθηνά...
 
Παλι ξαναγυρναμε σε βενζινη ? Προσωπικως, ντηζελ και παλι ντηζελ. Και με διπλου συμπλεκη κιβωτιο, Αιρετικος ? :D
 
Εγώ δεν έφυγα ποτέ από βενζίνη. Και όσο βλέπω κάτι βλάβες 2500 ευρώ σε κινητήρες diesel άλλων από νοθευμένο πετρέλαιο και να αφαιρούν τα φίλτρα DPF σκέφτομαι ευτυχώς που δεν έπεσα στην παγίδα πριν 5 χρόνια όταν όλοι αγόραζαν diesel.
 
Εγώ δεν έφυγα ποτέ από βενζίνη. Και όσο βλέπω κάτι βλάβες 2500 ευρώ σε κινητήρες diesel άλλων από νοθευμένο πετρέλαιο και να αφαιρούν τα φίλτρα DPF σκέφτομαι ευτυχώς που δεν έπεσα στην παγίδα πριν 5 χρόνια όταν όλοι αγόραζαν diesel.

Μετά απο 6μιση χρονια και 175.οοο χλμ δεν μου εχει τυχει κατι τετοιο.
(και αλλα 100.οοο της γυναικας μου)

Να πω ποσα χρηματα εχουμε "γλυτωσει" απο την διαφορα καταναλωσης όμως ?
 
Μετά απο 6μιση χρονια και 175.οοο χλμ δεν μου εχει τυχει κατι τετοιο.
(και αλλα 100.οοο της γυναικας μου)

Να πω ποσα χρηματα εχουμε "γλυτωσει" απο την διαφορα καταναλωσης όμως ?

FORD SMAX TDC 140 HP 2009 (222.000 χλμ σήμερα) 7,6 lt X1.35 euro = 0.1025 km X 175.000 km = 17.937 euro / 222.000 km = 22.755 euro
FORD FOCUS 1600 115 HP 2008 (175.000 χλμ σήμερα) 9,4 lt X1.60 euro = 0.1504 km x 175.000 km = 26.320 euro / 222.000 km = 33.388 euro

Επομένως η διαφορά στην κατανάλωση στο ίδιο σκάφος αυτοκινήτου θα ήταν μεγαλύτερη κατά 8-10% υπέρ του ντίζελ. Πρόκειται για τα αυτοκίνητα της οικογένειας. Μπορώ να σας στείλω φωτογραφία με τις ενδείξεις κατανάλωσης και τα χλμ. Μέση τιμή βενζίνης και πετρελαίου σταθερή από την αγορά τους μέχρι σήμερα. Οδηγοί οι ίδιοι. Διαφορά σέρβις υπέρ του ντίζελ 1.265 ευρώ. Συνεργείο FORD Βροχίδης Χατζής Θεσσαλονίκη . Πρατήρια καυσίμων AEGEAN/SHELL

Επίσης υπάρχει ένα SEAT MII τρικύλινδρο χιλιάρι με 69777 χλμ σήμερα που καίει με γυναίκα οδηγό κατά μέσο όρο 8,2 λτ. Κινείται σε Θεσσαλονίκη-Πρέσπα
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Που πηγές στην Κρήτη?


@Yperion
Κατι για το i30, αξίζουν τα 22.000 για τον diesel 1.6 στο φουλ πακέτο?
Ρωτάω γιατί 22.000 για Hyundai φαίνονται πολλά...
Εξαρτάται με ποιο κάνεις την σύγκριση.
Ένας κινητήρας και μια τιμή δεν λένε κάτι.
Υπάρχουν παράμετροι όπως ο εξοπλισμός ( στα Hyundai πλέον είναι στάνταρ πάμπολλα συστήματα ανεσης και ασφαλείας) χώροι, αξιοπιστία εγγύηση.
Αν αυτά μπουν στην σύγκριση τότε ποιος ανταγωνιστης έχει την ίδια ή καλύτερη τιμή;
 
O fixxer το έθεσε με τη λογική "τόσα λεφτά για την Χ μάρκα". Κάποιος που σκέφτεται την μεταπωλητικη αξία δεν μπορεί να μην πάρει υπόψιν το brand.απο την άλλη η Hyundai (και η Kia) έχουν κάνει τεράστια άλματα προόδου τόσο σε design όσο σε αξιοπιστία και τεχνολογία. Πιστεύω ότι μετά από 5-10 χρόνια, πάω ευρύ η ώρα να πουλήσει κάνεις αυτοκίνητο που αγόρασε τώρα, θα έχει ανέβει στη συνείδηση των Ελλήνων. Σίγουρα δεν θα έχει φτάσει τα γερμανικά premium, αλλά δεν βρίσκω κανέναν λόγο να μην έχει ξεπεράσει Ford Opel κτλπ.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Εξαρτάται με ποιο κάνεις την σύγκριση.
Ένας κινητήρας και μια τιμή δεν λένε κάτι.
Υπάρχουν παράμετροι όπως ο εξοπλισμός ( στα Hyundai πλέον είναι στάνταρ πάμπολλα συστήματα ανεσης και ασφαλείας) χώροι, αξιοπιστία εγγύηση.
Αν αυτά μπουν στην σύγκριση τότε ποιος ανταγωνιστης έχει την ίδια ή καλύτερη τιμή;
Νομίζω ότι αυτό που προσφέρει η Hyundai σε αυτό το μέγεθος αμαξιού με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και τιμής, δύσκολα μπορεί να στα δώσει άλλη εταιρεία...
Απ' την άλλη όμως τόσα λεφτά για Hyundai?
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Νομίζω ότι αυτό που προσφέρει η Hyundai σε αυτό το μέγεθος αμαξιού με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και τιμής, δύσκολα μπορεί να στα δώσει άλλη εταιρεία...
Απ' την άλλη όμως τόσα λεφτά για Hyundai?
Αφού μόνος σου λες ότι αυτά που σου δίνει αυτό δύσκολα στα δίνει άλλη εταιρεία :)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Νομίζω ότι αυτό που προσφέρει η Hyundai σε αυτό το μέγεθος αμαξιού με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και τιμής, δύσκολα μπορεί να στα δώσει άλλη εταιρεία...
Απ' την άλλη όμως τόσα λεφτά για Hyundai?

Αυτό δεν το καταλαβαινω.
Από την μια παραδέχεσαι πως το συγκεκριμένο πακετο δεν μπορει να στο δωσει άλλος και από την άλλη σου φαινονται πολλα για Hyundai.
Νομιζω τελικα πως το θεμα είναι ψυχολογικο .
Στην πραγματικοτητα όμως η Hyundai τα τελευταία χρονια εχει ξεφύγει όχι μονο σε ποιότητα αλλα και σε τεχνολογία.
Σημερα είναι από τις λιγες εταιρείες που εχει τοση εμπιστοσύνη στα προϊόντα της τοσο που εχει φτασει να πουλα το Sonata στις ΗΠΑ με 10 χρονια εγγύηση.
Σε σχέση με την απορία σου, εγω σημερα θα ονόμαζα αρκετες παραδοσιακές ευρωπαϊκές μαρκες και όχι την hyundai.
Και θα ήμουν και πιο ακριβής