Επιλογη αυτοκινητου

Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δηλαδή σου αλλάζει λάδια και φίλτρο με 60 ευρώ?Εργασία πόσο σου χρεώνει?
Για τα προβλήματα των mini ξέρουν και οι πέτρες ...Φυσικά δεν έχει καμία σχέση αν θα κάνεις τα service στην ώρα τους όπως γράφεις...
Για τις τιμές του fiesta να υποθέσω ότι είσαι κάτοχος?

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Για να δουλευω στα αυτοκίνητα κάτι ξερω παραπανω αφου οι leasing μου εχουν δώσει όλα τα πακέτα συντήρησης απ όλες τις μάρκες .
Ο φίλος που ρωτάει ας παρει Ηyundai που δεν παθαινει τιποτα όπως και ΚΙΑ
 
Πάντως θέλει ψάξιμο, παλιά μου κόστιζε η BMW Compact σε σέρβις λιγότερο από το Fiat Punto της μάνας μου!

Για το ΜΙΝΙ λογικά το σέρβις είναι κάθε δύο χρόνια ή 30.000χλμ.
 
Με τα οσα διαβαζω εδω μεσα ...
δυο "ευκαιριες" που μου παρουσιαστηκαν (το τελευταιο τριμηνο)
1) ενα Octavia 1.8 Turbo του 2002 (αλλα με ψιλο-τσαλακωματα γυρω-γυρω) στα 3000 ευρω, και
2( ενα Auris 1.4 του 2008 (αλλα τοσο καινουργιο που το χρωμα ακομα ιριδιζε) στα 4800 ευρω ...
τα ξεχναω ΟΛΑ !
 
Kαλησπερα εχω βρει απο δικο μου φιλο ενα fiat panda 1.2 2010 με 80000 χλμ και σε τιμη 3500 !!! εχω μπει στην πριζα το αυτοκινητο εχει κανει και το μεγαλο service !!! σαν αμαξι αξιζει ειναι αξιοποιστο?? η χρηση του θα ειναι αποκλειστικα για πολη !!!! απο ζημιες τι λεει??? ειναι πρωτη φορα που θα αγορασω ιταλικο αμαξι !!! υπαρχει καπιος κατοχος για να μου πει τι πρεπει να προσεξω για αρχη ευχαριστω προκαταβολικα !!!!-bye-
 
Σκυλιά είναι, γι αυτό έκαναν μεγάλη καριέρα στα ενοικιαζόμενα! Δεν καίει τίποτα, φτηνά ανταλλακτικά και σέρβις, νομίζω θα το καταευχαριστηθείς. Εγώ κάποια στιγμή θα πάρω το τετρακούνητο!
 
Nα σαι καλα φιλε μου διοτι οσο να ειναι εχω αγχος το ακουω και απο αλλους οτι εχει φθηνη συντηρηση οτι ειναι θα φανει σε ευχαριστω παντως για την αμμεση απαντηση σου !!!-bye-
 
Έχει τον Fire 1242 κινητήρα? Αν ναι έχουν θέμα με φλάντζα κεφαλής. Επίσης με το ηλεκτρικό τιμόνι (αν και νομίζω το 2010 είχε βελτιωθεί).

Έχω το Punto του 2000. εκτός από τιμόνια και φλάντζες όλα καλά για τόσα χρόνια και τα έχει δει και όλα.
Από άποψη κινητήρα σε πόλη είναι πολύ καλό, δεν θέλει να αλλάζεις όλη την ώρα ταχύτητες, τσουλάει με χαμηλές στροφές χωρίς να μπουκώνει.
Αυτό με τις φλάντζες είναι ένα θέμα. Όταν αρπάξει η πρώτη στατιστικά κάπου στις 150.000χλμ +/- μετά οι άλλες δεν κρατάν. Πιθανό να στραβώνει και το μπλοκ για αυτό.

Αυτά για τον 1200 κινητήρα, δεν ισχύει το ίδιο για τον 1400.
Άλλοι αλλάζουν λάδια, αυτό θέλει τιμόνια και φλάντζες...:flipout:
 
το αμαξι ειναι του 2010 με το facelift με τα 69 αλογα !!!με το τιμονι εχει θεμα με το city προσωπικα δεν θα το χρησιμοποιω τωρα σε οτι αφορα για την φλατζα απο ποια χλμ πρεπει να το εχω απο κοντα το αμαξι εχει κανει 80,000 χλμ και αυτο διοτι το ειχε ο φιλος ως 3 αμαξι στην οικογενεια !!!-bye-
 
Ανάλογα τον μάστορα... Και σου είπα υπάρχει πιθανότητα να φταίει και το μπλοκ. αλλά αν όντως έχει 80000χλμ και ο άλλος το είχε 3ο αυτοκίνητο θα είναι σαν καινούργιο για πολύ καιρό.
Το ηλεκτρικό τιμόνι δεν χαλάει από το city (που δεν έβαζα ποτέ γιατί είναι απαράδεκτα ελαφρύ), αλλά κυρίως από κάτι ρελέ που είχε και νομίζω τα άλλαξαν μετά. επίσης από αισθητήρες θέσης κτλ.

Πιστεύω πάντως θα ευχαριστηθείς ειδικά στην πόλη. Και για 3500ευρά νομίζω αξίζει.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Ανάλογα τον μάστορα... Και σου είπα υπάρχει πιθανότητα να φταίει και το μπλοκ. αλλά αν όντως έχει 80000χλμ και ο άλλος το είχε 3ο αυτοκίνητο θα είναι σαν καινούργιο για πολύ καιρό.
Το ηλεκτρικό τιμόνι δεν χαλάει από το city (που δεν έβαζα ποτέ γιατί είναι απαράδεκτα ελαφρύ), αλλά κυρίως από κάτι ρελέ που είχε και νομίζω τα άλλαξαν μετά. επίσης από αισθητήρες θέσης κτλ.

Πιστεύω πάντως θα ευχαριστηθείς ειδικά στην πόλη. Και για 3500ευρά νομίζω αξίζει.

:2thumb22sup:
 
Έχει το αρχικό βιβλίο σερβις το αυτοκίνητο? Εκεί θα πρέπει να το λέει.

νομίζω το δικό μου έλεγε κάθε 15000χλμ.
 
Για ιμάντες ειδικά θα δείς το manual του αυτοκινήτου. Αν δεν το έχεις, ψάξε στο internet.
Για μπουζί δεν μπορεί κανείς να σου πει. Αναλόγως το μπουζί, την χρήση του αυτοκινήτου, σε ποιές στροφές το δουλεύεις κ.λ.π.
Αν είναι φθηνά, άλλαξε τα μόλις πάρεις το αυτοκίνητο. Κακό δεν κάνει. Αν είναι τίποτε twin spark, άστα καλύτερα.

Στα Ιταλικά πάντως να έχεις πάντα το νου σου σε λάδια και παραφλού. Τα... τσιμπάνε λιγάκι.
 
ψάχνομαι για υβριδικό πρώτη επιλογή το SX4 S-CROSS / HYBRID 48V 4WD 129HP στα 24000 ευρω, Dimasi τι λές;
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα): 190
Επιτάχυνση (0-100χλμ/ώρα): 10,2"
Μέγιστη ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 129/5.500
Μέγιστη ροπή (Νm/σ.α.λ.): 235/2.000-3.000
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Εντός Πόλης: 5,7 (λιτ / 100 χλμ)
Εκτός Πόλης: 4,5 (λιτ / 100 χλμ)
Μικτός Κύκλος: 4,9 (λιτ / 100 χλμ)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
Εκπομπές CO2: 110 (γραμ. / χλμ.)