Επιλογή vintage ηχοσυστήματος.Dual vs Sanyo

Εγώ όταν είχα βγάλει το πλατό ήταν κολλημένο πάνω στην τράπουλα του άξονα που βλέπετε ένα επιπρόσθετο μικρό κομμάτι του άξονα. Σαν να ήταν σπασμένο και κολλημένο με αυτή την μπλε κόλα. Πήγα να βάλω το πλατό στην θέση του και από τότε βρίσκει. Μάλιστα τώρα που το έβγαλα για να βγάλω φωτό το κομματάκι αυτό που λέω έχει μείνει μέσα στην τρύπα του πικάπ (δεν βγήκε δηλαδή μαζί με το πλατό)
Σαν αν είναι σπασμένος δηλαδή ο άξονας...μπίλια δεν είχα δει ποτέ όσες φορές στο παρελθόν έβγαζα το πλατό ,(όταν δούλευε ,)
 
Και για τα ηχεία Τα yamaha και celestion δεν τα πρόλαβα δυστυχώς. Οπότε πάμε μεταξύ των παρακάτω :
- hitachi hs 307
- pioneer cs 797

Κανένα. Τα ηχεία εκείνης της εποχής και αυτής της προέλευσης ήταν τα περισσότερα επιεικώς απαράδεκτα. Τώρα, αν εσύ επιμένεις... :nounder:

Δίνεις την εντύπωση ότι βιάζεσαι, επειδή φοβάσαι μήπως χάσεις κάποια ευκαιρία. Το ερώτημα είναι: Τα παίρνεις για να ακούς μουσική ή για να τα χρησιμοποιείς ως διακοσμητικά; Εντάξει, vintage, εποχής, δε λέω, αλλά χρειάζεται και υπομονή προκειμένου να βρεις κάτι αξιόλογο..

Ρίξτε μία ματιά έδώ. Ίσως βρεις κάτι ενδιαφέρον.
 
Εγώ όταν είχα βγάλει το πλατό ήταν κολλημένο πάνω στην τράπουλα του άξονα που βλέπετε ένα επιπρόσθετο μικρό κομμάτι του άξονα. Σαν να ήταν σπασμένο και κολλημένο με αυτή την μπλε κόλα. Πήγα να βάλω το πλατό στην θέση του και από τότε βρίσκει. Μάλιστα τώρα που το έβγαλα για να βγάλω φωτό το κομματάκι αυτό που λέω έχει μείνει μέσα στην τρύπα του πικάπ (δεν βγήκε δηλαδή μαζί με το πλατό)
Σαν αν είναι σπασμένος δηλαδή ο άξονας...μπίλια δεν είχα δει ποτέ όσες φορές στο παρελθόν έβγαζα το πλατό ,(όταν δούλευε ,)

Η τρυπα εκεινη στον αξονα μου φαινεται ιδια με τους πλειστους αξονες που ειδα να γυρνανε σε μπιλια.Η μπιλια καθεται στην τρυπα ωστε να ειναι ακριβως κεντρο.Το κοματι που λες πιθανον να ηταν η μπιλια και επεσε οταν ξαναεβαλες τον αξονα στο πηγαδι.Το μπλε που λες πιθανον να ειναι οντως κολλα η γρασο
 
Ναι αλλά το άλλο κομμάτι τι δουλειά έχει ; Και γιατί φρακαρε μέσα στην τρύπα ? Υπάρχει τρόπος να το βγάλω ?
Μπίλια που θα βρω και βαριδιακι καθώς και ιμάντα ?

Αρχίσατε τώρα να με ψήνεται να το φτιάξω δεν ξέρω :/ ίσως και να αξίζει οντως με μια καλή κεφαλή ειδικά...

Υπόψιν το τσουτσουνι που έχει στο οποίο κρεμιέται το βαριδιο του antiskate, είναι στραβό γιατί νόμιζα παλιότερα ότι από εκεί ρυθμίζεται....
 
Για το κοματι μεσα στο πηγαδι δεν μπορω να ξερω αν δεν το δω.Ισως αν καταφερεις να βγαλεις μια φωτογραφια.Ριξε λιγο φως και δοκιμασε αν θελεις.
Η μπιλια λογικα θα ειναι διαμετρου οσο χρειαζεται να κατσει στην τρυπα του αξονα περιπου η μιση.
Βαριδι antiskating δεν ειναι απολυτη αναγκη να ειναι το δικο του,αλλα να το ψαξω και να σου πω.
Το "τσουτσουνι" ισιωνει με το χερι ,συρμα ειναι.Ιμαντα, στο ebay .
Mε την ΑΤ95ΕΧ που ειπαμε θα ειναι πολυ καλο.
 
Για βαρος του antiskating μπορεις να παρεις και αυτο της project στα 3 γρ περιπου. Καπου τοσο ηταν και το δικο του (2.8γρ)
Μια μπιλια ε !!!!!!! καπου θα βρεις ,τοσα μαγαζια. Μετρησε τη διαμετρο της τρυπας του αξονα και τοσο λογικα πρεπει να ειναι και η διαμετρος της μπιλιας. Πολυ φθηνα ειναι οποτε μπορεις να παρεις 2-3 μεγεθη για πειραματισμο. Φτανει να μην ειναι η διαμετρος μεγαλυτερη απο αυτην του αξονα.
 
Στην πρώτη φωτό του εσωτερικού του DUAL (#123), το αριστερά καλώδιο είναι το ρεύμα για το μοτέρ;
Αν και, μήπως γενικώς είναι καλό να απομακρυνθεί από τα καλώδια σήματος ή να μονωθεί;
 
Re: Απάντηση: Επιλογή vintage ηχοσυστήματος.Dual vs Sanyo

Και για τα ηχεία Τα yamaha και celestion δεν τα πρόλαβα δυστυχώς. Οπότε πάμε μεταξύ των παρακάτω :
- hitachi hs 307
- pioneer cs 797

Οχι. Κανενα απο αυτα.
 
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις! Το kenwood τελικά θα επισκευαστεί. Σε δεύτερο χρόνο όμως γιατί έρχεται στην οικογένεια ένα sony ps 3300. Θα ήθελα να μου προτείνεται κεφαλοβελονα και για αυτό το πικάπ.
Θα με βολεύε αν έπαιζε σωστά και με το dual και με το kenwood.
Παραμένει στο παιχνίδι η shure που μου λέγατε ? Θα προτιμούσα κάποια από Ελλάδα για να είμαι ειλικρινής...την at την πράσινη η nagaoka p100 / p110 αλλά δεν ξέρω...

Ότι μου πείτε εσείς! Το πικάπ αξίζει ; Αν μου δώσετε κι εσείς το οκ , αύριο το παιρνω. Διάβασα καλά σχόλια...

Από ηχεία προς το παρών μίλησα με έναν στην Αθήνα και θα του στείλω το grundig για επισκευή. Αν βγει κάτι καλό προς πώληση όπως αυτά τα celestion που δεν πρόλαβα θα το πάρω.

Ως τότε για να νιώσετε λίγο δικαιωμένη και εσείς για τη βοήθεια που μου δώσατε εχθές τράβηξα ένα βίντεο και έκανα μάλιστα και εγγραφή σε κασέτα χρωμίου η οποία πέτυχε και μάλιστα ακούγεται εξαιρετικά, παρά το γεγονός ότι η κεφαλή είναι πολύ παλιά πολύ δουλεμένη και ταλαιπωρημένη. Λάθος πιθανόν τοποθετημένη και ρυθμισμένη ωστόσο προσωρινά φαίνεται να λειτουργούν όλα καλά:


https://youtu.be/lchXKuZ6J3c


σας ευχαριστώ και πάλι πολύ για όλα και αναμένω τις προτάσεις σας για κεφάλι κατά προτίμηση από Ελλάδα καθώς και για το πικάπ sony.
 
τις shure είπαμε ξέχασέ τες. δεν υπάρχουν πια, παρά ότι βρεις στο νετ σε NOS.
για την ΑΤ 95ΕΧ λέμε -αν δεν βρεθεί εδώ, υπάρχει στον Thakker..
https://www.thakker.eu/en/cartridges/audio-technica-at-95-ex-cartridge_9322_17562

δεν έχω δει το sony ακόμα, αλλά κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έχει πρόβλημα ο βραχίονάς του με την ΕΧ.
θα μας πει με σιγουριά πιστεύω ο AUDIOLYTIC
 
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις! Το kenwood τελικά θα επισκευαστεί. Σε δεύτερο χρόνο όμως γιατί έρχεται στην οικογένεια ένα sony ps 3300. Θα ήθελα να μου προτείνεται κεφαλοβελονα και για αυτό το πικάπ.
Θα με βολεύε αν έπαιζε σωστά και με το dual και με το kenwood.
...

Από το manual του 3300, φαίνεται πως η original ανταλλακτική βελόνα ND134G, προέρχεται από κεφαλή VL30G, VL32G ή VL34G.
Αυτές έχουν μικρή ενδοτικότητα, άρα κεφαλή που να μπαίνει και στο 3300 και στο DUAL είναι χλωμό.
 
Τι σημαίνει ενδοτικότητα ? Είναι καλο το ότι έχει μικρή ενδοτικότητα η κακο? Τι λέει το Σόνυ πικάπ και τι κεφαλές ταιριάζουν σε αυτό ?
 
Μικρή ενδοτικότητα σημαίνει πρακτικά σκληρή ανάρτηση βελόνας, δηλ ταιριάζει με βραχίονες μεγάλης ενεργού μάζας (αδράνειας).
Μεγάλη ενδοτικότητα σημαίνει πρακτικά μαλακή ανάρτηση βελόνας, δηλ ταιριάζει με βραχίονες μικρής ενεργού μάζας.

Αφού το δίνανε με τέτοια κεφαλή, άρα ψάχνεις για κάποια κεφαλή με 10 ενδοτικότητα περίπου.
 
Πώς μετριέται η ενδοτικότητα ? (Μονάδα μέτρησης). Εν τέλει είναι καλό η κακο το ότι έχει μικρή ενδοτικότητα το συγκεκριμένο πικάπ; Ποιες βελόνες έχουν 10 εκδοτικοτητα περίπου ; Και ποια προτείνετε;

Για το dual αύριο κάνω παραγγελία αυτήν που είπαμε.
 
αν και δεν βρήκα πουθενά την ενεργό μάζα του βραχίονα (στο περίπου με το μάτι δεν μου φαίνεται κάτω από 12γρ), από τα υπόλοιπα που διάβασα δεν έχει πρόβλημα με μέτριας ενδοτικότητας κεφαλή σαν την ΑΤ 95ΕΧ.
πιστεύω κιόλας ότι δεν θα χρειαστεί αύξηση μάζας όπως στο dual.
αν μάλιστα πέφτω κοντά στην ενεργό μάζα του αυτό σημαίνει ότι έχει καλό εύρος στις κεφαλές και μπορεί να "πατήσει" και σχετικά χαμηλές ενδοτικότητες.
πολύ θα ήθελα να δω την πίσω μεριά του βραχίονα αν έχει σπείρωμα για να δεχτεί subweight.
αν υπάρχει, τσάμπα η όποια ανησυχία!
 
Πώς μετριέται η ενδοτικότητα ? (Μονάδα μέτρησης). Εν τέλει είναι καλό η κακο το ότι έχει μικρή ενδοτικότητα το συγκεκριμένο πικάπ; Ποιες βελόνες έχουν 10 εκδοτικοτητα περίπου ; Και ποια προτείνετε;

Για το dual αύριο κάνω παραγγελία αυτήν που είπαμε.

Η ενδοτικότητα είναι ένα χαρακτηριστικό που το δίνει ο κατασκευαστής.
Δεν υπάρχει καλός ή κακός χαρακτηρισμός, είναι ένα μέγεθος που δείχνει με ποιούς βραχίονες ταιριάζει εύκολα η κεφαλή.

Στο link, έβαλα τα 12γρ που λέει πιο πάνω ο vlad66 και σου δείχνει την επιθυμητή ενδοτικότητα (κάθετος άξονας) για να έχεις 10Hz (επιθυμητό) συντονισμό. Στον οριζόντιο, άξονα δείχνει το βάρος της κεφαλής+1γρ περίπου οι αλουμινένιες βίδες της.

Είναι καλό να ξέρεις την ενεργό μάζα (αδράνεια) του βραχίονα, μπορεί να τη λέει κάπου στο Manual του πικάπ.
http://www.thevintageknob.org/sony-PS-3300.html
 
Πολυ σπανια λενε την ενεργο μαζα του βραχιονα (κακως βεβαια). Αλλά θα συμφωνουσα μαλλον με τον Βλαδιμηρο.Την εποχη εκεινη οι βραχιονες (εκεινου του τυπου) συνηθως ειχαν μετρια προς ψηλη μαζα, αρα ταιριαζουν κεφαλες με μετρια προς χαμηλη ενδοτικοτητα.Λογω και του S βραχιονα, η μαζα μπορει να ρυθμιστει σε μεγαλο βαθμο και απο το βαρος του headshell.
Θα ελεγα οτι η AT95EX και εδω ειναι "ο Θανασης για ολες τις δουλειες". Οι κεφαλες που χρησιμοποιουσε η sony οπως και πολλοι αλλοι Ιαπωνες κατασκευαστες πικαπ τοτε, ηταν ουτως η αλλως ως επι το πλειστον , audio technica. Κατι αναλογο δηλαδη με αυτο που γινεται και σημερα απο πολλους κατασκευαστες πικαπ.