http://www.emea.gr/article/105695/
Πως η Apple κερδίζει τον ανταγωνισμό του iPad
Το iPad της Apple Computer, που ελέγχει περίπου τα τρία τέταρτα της αγοράς των υπολογιστών tablet, έχει ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών του, λόγω των πηγών των στοιχείων του και του τρόπου πώλησης της συσκευής, όπως αναφέρει μια έκθεση, που επικαλείται το Bloomberg.
Πολλοί παράγοντες δίνουν στο iPad της Apple ένα πλεονέκτημα κόστους της τάξης του 9,75% έναντι των ανταγωνιστών, αναφέρει ο αναλυτής της Sanford C. Bernstein, Toni Sacconaghi. Η εταιρεία τιμολογεί επίσης το iPad πιο επιθετικά από ό, τι τα άλλα προϊόντα της, γεγονός που καθιστά δύσκολο για τους αντιπάλους της να δώσουν χαμηλότερες τιμές.
"Τα προϊόντα της Apple έχουν παραδοσιακά ένα σημαντικό υπερτίμημα στην αγορά", σύμφωνα με τον Sacconaghi. Σήμερα, η καλιφορνέζικη εταιρεία Cupertino, εισήγαγε το iPad 2, ανανεώνοντας τη γραμμή παραγωγής με μια δεύτερη έκδοση της συσκευής που πυροδότησε εγρήγορση από τους ανταγωνιστές.
Το iPad, που σε λιγότερο από ένα χρόνο επισκίασε το iPod της Apple είχε μερίδιο 75% των παγκόσμιων αποστολών το τελευταίο τρίμηνο, σύμφωνα με την Strategy Analytics της Βοστώνης.
Η Apple πληρώνει λιγότερο στην προμήθεια των εμπόρων λιανικής πώλησης, διότι το ένα τρίτο των iPads πωλούνται μέσω των ιδίων των καταστημάτων της ή μέσω διαδικτύου, αναφέρει ο Sacconaghi. Την ίδια στιγμή, η Apple χρησιμοποιεί τα μετρητά της για να αγοράσει μεγαλύτερο αριθμό εξαρτημάτων φθηνότερα από τους ανταγωνιστές της.
Έτσι διαπιστώνονται ελλείψεις στην αγορά σε βασικά συστατικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων πάνελ αφής, με αποτέλεσμα οι ανταγωνιστές να αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να φέρουν ένα προϊόν στην αγορά, πόσο μάλλον σε ανταγωνιστικές τιμές.
Με το δικό της σχεδιασμό επεξεργαστή, η Apple δημιουργεί πρόσθετη εξοικονόμηση, με περιθώριο περίπου 200 μονάδες βάσης, ή 2%. Σε συνδυασμό, αυτό δίνει στο iPad πλεονέκτημα από 750 μονάδες βάσης στις 975 μονάδες βάσης στο μικτό περιθώριο, εξηγεί ο Sacconaghi.