[Επίσημο] iPhone 15 Pro | 15 Pro Max

Μόλις έπεσε πιστολιά από το Amazon.es και από το amazon.it για τις 2 συσκευές που περιμένω.
Παραγγελία 23/9 με εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης 19-24/10.
Μου έστειλαν το ίδιο καρμπόν mail για νέα ημερομηνία παράδοσης 13-14/11.

'Έχει τύχει κάτι ανάλογο σε κάποιον;
Μιλάμε χάλασαν ΕΝΤΕΛΩΣ.

Τους έστειλα απευθείας mail ζητώντας έκπτωση για να μην ακυρώσω και περιμένω.
 
Αν άρχισε να ρίχνει πιστολιές και το Amazon δεν πάμε καλά, προσωπικά μια χαρά και λίγο νωρίτερα από το αναμενόμενο παρέλαβα από το Amazon.es (order 28/9) παραλαβή 3/10.
 
Μου πρότειναν έκπτωση 5 ευρώ για παραγγελία προϊόντος 1500 ευρώ και μου είπαν ότι τεχνικά δεν μπορούν να αλλάξουν τη μέθοδο αποστολής σε παραγγελία που δεν ξέρουν πότε θα στείλουν (κοινώς μπαρούφες)..

Μόλις παραλάβω θα ξεκινήσω διαδικασία επιστροφής ζητώντας την έκπτωση που πιστεύω ότι πρέπει να λάβω για την ταλαιπωρία.
Αν δεν δεχτούν , θα το πουλήσουν έτσι και αλλιώς φθηνότερα ως ανοιγμένο στο warehouse.
 
Έχω μία απορία αν μπορεί κάποιος να μου την λύση σχετικά με τα iPhone και την καταγραφή βίντεο τι γίνεται όταν τραβάμε βίντεο με χαμηλό ποσοστό μπαταρίας και κλείνει το τηλέφωνο λόγο χαμηλής μπαταρίας την ώρα που τραβάμε βίντεο χάνετε το βίντεο μετά τελείως?? δεν το βρίσκουμε στην συλλογή μετά μόλις ανοίξουμε το τηλέφωνο???
 
Μου πρότειναν έκπτωση 5 ευρώ για παραγγελία προϊόντος 1500 ευρώ και μου είπαν ότι τεχνικά δεν μπορούν να αλλάξουν τη μέθοδο αποστολής σε παραγγελία που δεν ξέρουν πότε θα στείλουν (κοινώς μπαρούφες)..

Μόλις παραλάβω θα ξεκινήσω διαδικασία επιστροφής ζητώντας την έκπτωση που πιστεύω ότι πρέπει να λάβω για την ταλαιπωρία.
Αν δεν δεχτούν , θα το πουλήσουν έτσι και αλλιώς φθηνότερα ως ανοιγμένο στο warehouse.
Θα το ανοίξεις δλδ με σκοπό να τους εκβιάσεις μετα; (που έτσι κι αλλιώς δε νομίζω ότι είναι και τοσο απλό)

Και αυτό γιατι αργούν να σου παραδώσουν ένα προϊόν με προβληματική διαθεσιμότητα;

Και θα απαιτήσεις αποζημίωση (την οποια μάλιστα θα ορίσεις εσυ) την οποια κανένα κατάστημα δεν δίνει σε τέτοιες περιπτώσεις;

Σορρυ αλλά με κάτι τέτοια ήταν που το τότε play.com σταμάτησε να στέλνει Ελλάδα…
 
εγω παρελαβα απο κοτσοβωλο την παρασκευη διχως προπαραγγελιες και διχως αγωνιες. Τεταρτη Πεμπτη Παρασκευη εμπαινα περιστασιακα στο site του και την παρασκευη βρεθηκε διαθεσιμη συσκευη (μαλλον απο ακυρωση παραγγελιας) σε καταστημα κοντα μου. Την εκλεισα online και το απογευμα πηγα και παρελαβα. Τοσο απλα
 
  • Like
Reactions: chrisssb
Έχω μία απορία αν μπορεί κάποιος να μου την λύση σχετικά με τα iPhone και την καταγραφή βίντεο τι γίνεται όταν τραβάμε βίντεο με χαμηλό ποσοστό μπαταρίας και κλείνει το τηλέφωνο λόγο χαμηλής μπαταρίας την ώρα που τραβάμε βίντεο χάνετε το βίντεο μετά τελείως?? δεν το βρίσκουμε στην συλλογή μετά μόλις ανοίξουμε το τηλέφωνο???

Θα το βρεις στο photo gallery, ότι είχε τραβήξει μεχρι που έσβησε.


εγω παρελαβα απο κοτσοβωλο την παρασκευη διχως προπαραγγελιες και διχως αγωνιες. Τεταρτη Πεμπτη Παρασκευη εμπαινα περιστασιακα στο site του και την παρασκευη βρεθηκε διαθεσιμη συσκευη (μαλλον απο ακυρωση παραγγελιας) σε καταστημα κοντα μου. Την εκλεισα online και το απογευμα πηγα και παρελαβα. Τοσο απλα

Μόνο έτσι από Κοτσωβολο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Vasilis 92
Θα το βρεις στο photo gallery, ότι είχε τραβήξει μεχρι που έσβησε.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Α οκ ωραίο αυτό γιατί σε όποια android και αν έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα χάνεται το βίντεο μετά δεν το βρίσκω πουθενά στην gallery....
 
Θα το ανοίξεις δλδ με σκοπό να τους εκβιάσεις μετα; (που έτσι κι αλλιώς δε νομίζω ότι είναι και τοσο απλό)

Και αυτό γιατι αργούν να σου παραδώσουν ένα προϊόν με προβληματική διαθεσιμότητα;

Και θα απαιτήσεις αποζημίωση (την οποια μάλιστα θα ορίσεις εσυ) την οποια κανένα κατάστημα δεν δίνει σε τέτοιες περιπτώσεις;

Σορρυ αλλά με κάτι τέτοια ήταν που το τότε play.com σταμάτησε να στέλνει Ελλάδα…

Να σε ευχαριστήσω αρχικά για τα σχόλιά σου.

Όταν αγόρασα το προϊόν στις 23/9 , η διαθεσιμότητα που μου έδωσαν ήταν 3-4 εβδομάδες παράδοση στην πόρτα μου.

Οι 3-4 εβδομάδες ήταν ένα χρονικό διάστημα καθορισμένο από την Amazon ως max περίοδος αναμονής. Αντίστοιχα το Apple Store UK μου έδινε 3-4 εβδομάδες αναμονή και επέλεξα το Amazon καθαρά για λόγους τιμολόγησης.

Το να αθετήσει λοιπόν το ένα μέρος ένα βασικό σκέλος μιας πώλησης (διαθεσιμότητα) μου δίνει κάθε δυνατότητα να κάνω παράλληλα την έρευνα αγοράς μου και αν θέλω να αγοράσω το προϊόν από άλλου με βάση τις ανάγκες μου. Ηδη η γυναίκα μου λοιπόν αγόρασε τη μια συσκευή απευθείας από Apple Store καθώς δεν επιθυμούσε να περιμένουμε περαιτέρω.

Η πολιτική του Amazon αν δεν τη γνωρίζεις είναι 30 ημέρες δικαίωμα επιστροφής χρημάτων χωρίς ερωτήσεις. Δικαίωμα μου λοιπόν να τη χρησιμοποιώ όπως και όποτε νομίζω ότι τη χρειάζομαι. Θα το επιστρέψω το προϊόν με βάση τους όρους της Amazon όπως έχω κάνει και σε άλλες περιπτώσεις προϊόντων με τα οποία δεν έμεινα ικανοποιημένος.

Εννοείται ότι θα ζητήσω και refund για τα μεταφορικά και έκπτωση που όπως σωστά έγραψες όρισα ΕΓΩ για να κρατήσω ένα προϊόν που πιθανόν δε θα έχω ανάγκη λόγω της καθυστέρησης του Amazon.

Επίσης το να συγκρίνεις απατεώνες που έκλεβαν τα πακέτα του play.com με αγοραστές που απλά κάνουν χρήση των δικαιωμάτων τους και επιστρέφουν προϊόντα σύμφωνα με τους όρους που ορίζει το κάθε site είναι ουσιαστικά καθρέπτης της καταναλωτικής κουλτούρας της κάθε περιοχής.

Πάντως για να μην χάσεις τον ύπνο σου , οι περισσότερες δραστηριότητες μου είναι UK based όποτε πιο πιθανό να κόψουν τα δωρεάν μεταφορικά στους κατοίκους του UK 😂😂
 
Η απορία μου είναι: γιατί αυτός ο θυμός και αυτή η εκδικητικότητα?
Πιστεύεις ότι δεν ήθελαν να σου πουλήσουν? ή ότι προτίμησαν άλλον?
Πέσανε έξω στις προβλέψεις τους, δεν χάθηκε και ο κόσμος.

My 2 cents...
 
Η απορία μου είναι: γιατί αυτός ο θυμός και αυτή η εκδικητικότητα?
Πιστεύεις ότι δεν ήθελαν να σου πουλήσουν? ή ότι προτίμησαν άλλον?
Πέσανε έξω στις προβλέψεις τους, δεν χάθηκε και ο κόσμος.

My 2 cents...

Δεν υπαρχει θυμός ή εκδικητικότητα.
Ένας πελάτης άλλωστε είναι σταγόνα στον ωκεανό για την κάθε Amazon.

Εγώ άλλωστε ενημέρωσα για την διαθεσιμότητα των συσκευών στις 23/9 ώστε να παραγγείλουν και άλλα μέλη του forum.


Δεν είναι όμως πρόβλημα μου αν έπεσαν μέσα ή έξω στις προβλέψεις τους αλλά δικό τους ούτε θα κρίνεις εσύ αν «χάθηκε» ή όχι ο κόσμος για κάτι που αφορά την τσέπη μου.
 
  • Wow
Reactions: chocbhed
Δεν υπαρχει θυμός ή εκδικητικότητα.
OK
Πρόκειται για κακή συμπεριφορά λοιπόν. (y)

... ούτε θα κρίνεις εσύ αν «χάθηκε» ή όχι ο κόσμος για κάτι που αφορά την τσέπη μου.

Για την τσέπη σου δεν μου πέφτει λόγος, ούτε μίλησα ποτέ για αυτή. Κυριολεκτικά δίνω δεκάρα για αυτήν (pun intended).

Για την συμπεριφορά σου όμως μπορώ να κάνω όποια κρίση θέλω αφού εσύ αποφάσισες να την κοινοποιήσεις σε όλους μας.

Όποιος δεν θέλει να κρίνεται, δεν παίρνει δημόσιο βήμα. (y)
 
Ωχ, όντως ασυνήθιστο για Amazon.

Σπανια αλλα εχει ξανατυχει (σε φωτογραφικα)

Και παντα να ξερετε οτι εχουν αλλη πολιτικη σε λογαριασμους business και αλλη πολιτικη σε λογαριασμους απλους (φανταζομαι και αλλη πολιτικη σε λογαριασμους prime)

Επισης οι συμπεριφορες πελατη σε επιστροφες, refunds, διαπραγματευσεις καθε φορα μπαινουν σε εναν αλγοριθμο και σου φερονται διαφορετικα αναλογα και τους τζιρους σου παντα.


Πιστεύεις ότι δεν ήθελαν να σου πουλήσουν? ή ότι προτίμησαν άλλον?
Πέσανε έξω στις προβλέψεις τους, δεν χάθηκε και ο κόσμος.

Ακριβως δεν προκειται παρα για στραβωμα παραγγελιας αριθμου κομματιων και ανακατανομη ανα καταστημα amazon.

Σιγα τα ωα τωρα αν δεν εχει καποιος το νεο του iphone στην ημερομηνια που του εκτιμησαν αρχικα και του ερθει λιγες μερες μετα.

Σιγουρα θα το εχουν προβλεψει αυτο στις συμβασεις αγορας και στα "ψιλα γραμματα"
 
Last edited:
Ελα ντε

Γραψτε πιο περιγραφικα αυτο που θελετε να μαθετε .

Προβλημα με την χρηση του ?

δεν το εφαρμοζουν "σωστα" ?
 
ίσα-ίσα που σε αυτό τον τομέα το iPhone παραδοσιακά διαπρέπει. Είναι το μοναδικό smartphone με Dolby Vision recording απο την εποχη του iPhone 12 και DV Playback απο την εποχη του iPhone X.
 
  • Like
Reactions: Vasilis 92