[Επίσημο] Samsung Galaxy S20 Series

Απάντηση: Re: [Επίσημο] Samsung Galaxy S20 | S20+ | S20 Ultra

Πήγαινε δες το από κοντά για να κρίνεις μόνος σου αφήνοντας πίσω όλες τις θεωρίες.

Μα αλλο πραγμα συζηταμε.

Οχι αν δημιουργουν ή οχι αυτη την αισθηση smooth, αλλα το πως το πετυχαινουν.
Αν οντως ως smooth εννοουν ολοι την κινηση που προκυπτει απο περισσοτερα καρε στο rendering της εικονας, τοτε τα μεγαλυτερα hz δεν εχουν να κανουν τιποτε με αυτο.
Mε το να το δω απο κοντα δεν θα διαπιστωσω πως το πετυχαν. Η αποψη μου βασιζεται γενικα στο πως λειτουργει η απεικονιση της εικονας οπως την γνωριζουμε.
 
Απάντηση: Re: [Επίσημο] Samsung Galaxy S20 | S20+ | S20 Ultra

Μα αλλο πραγμα συζηταμε.

Οχι αν δημιουργουν ή οχι αυτη την αισθηση smooth, αλλα το πως το πετυχαινουν.
Αν οντως ως smooth εννοουν ολοι την κινηση που προκυπτει απο περισσοτερα καρε στο rendering της εικονας, τοτε τα μεγαλυτερα hz δεν εχουν να κανουν τιποτε με αυτο.
Mε το να το δω απο κοντα δεν θα διαπιστωσω πως το πετυχαν. Η αποψη μου βασιζεται γενικα στο πως λειτουργει η απεικονιση της εικονας οπως την γνωριζουμε.

Εδώ εξηγεί αναλυτικά πως λειτουργεί το Promotion στο Ipad Pro (που υπάρχει εδώ και πολύ καιρο και είναι αντίστοιχη τεχνολογία):
https://www.imore.com/promotion
 
Ιn English: ProMotion makes your scrolling look smoother, text crisper, and drawing virtually lag-free.

Μια οθονη που αναβοσβηνει πιο γρηγορα, δεν γινεται να βελτιωνει την κινηση, ουτε να την κανει πιο crisp, ουτε lag free.

Βασικα ολα συνηγορουν και συγκλινουν στο εξης:

Ανεβασαν τα καρε rendering. Αυτο βελτιωσε την κινηση.
Βεβαια ανεβαζει λιγο την χρηση gpu, αλλα οταν σκρολαρειε εικονα δεν κανεις και τιποτε αλλο που να χρειαζεται την gpu παραλληλα.

Το lag επισης δεν βελτιωνεται επειδη μια εικονα ανανεωνεται πιο γρηγορα. Προφανως με ενα τιουναρισμα στις ρυθμισεις του software για να υπαρχει πιο ακαριαια απεικονιση. (Το παραδειγμα που εφερα με το 1Χ...0.5Χ)

Το crisp επισης θα εχει να κανει προφανως με καποιον αλγοριθμο οξυτητας ή λιγοτερου motion blur εξ αιτιας των περισσοτερων καρε.

Θελω να πω πως για ολα τα παραπανω δεν χρειαζονται πολλα hz ανανεωσης εικονας. Ολα τα παραπανω επιτυχχανονται αν κανεις τις απαραιτητες ενεργειες σε μια οθονη των 60hz.

Υπαρχει και μια υποθεση εργασιας. Οτι μεχρι σημερα αυτο που βλεπαμε ως κινηση rendering ηταν 60 καρε και οχι 30.
Αυτο θα εξηγουσε την αναγκη διπλασιασμου της συχνοτητας ανανεωσης, ωστε να διπλασιασουν και τα καρε, τα οποια αυτα ειναι υπευθυνα για την ταχυτερη κινηση.

Ομως κανετε ενα τεστ.

Η οθονη του υπολογιστη σας ειναι default στα 60hz.
Γυριστε τη στα 23-24hz και κουνηστε το ποντικι. Η κινηση του δεικτη ποντικιου στην οθονη μονο smooth δεν ειναι.
Αν επιστρεψετε στα 60hz, οσο γρηγορα κι αν κουνατε τον δεικτη, αυτος δεν κομπιαζει στην κινηση.

Θεωρω οτι εως τωρα, οτι το πιο πιθανο ειναι το rendering στην εικονα του κινητου να γινοταν στα 30 καρε, παρα στα 60.
Ανεβασαν τα καρε στα 60 και η εικονα εγινε smooth.
Αλλα σκεφτηκαν να διπλασιασουν και την συχνοτητα ανανεωσης της εικονας για να πουλησουν νεες συσκευες με smooth κινηση.

Μεχρι τωρα δεν εχω βρει ουτε ενα αρθρο που να εξηγει τεχνικα ΠΩΣ το κανουν. Λενε μονο τι αποτελεσματα εχεις.
Ειναι δυνατον να λες πως ανεβασες την συχνοτητα ανανεωσης εικονας και η κινηση και λεπτομερεια απεικονισης να εγινε πιο crisp. ?
Αλλοι παραγοντες ειναι υπευθυνοι για αυτο.

Και το οτι βλεπω παντου το ιδιο copy paste κειμενο με βαζει σε υποψιες πως εχω δικιο.

Δεν γινεται βελτιωση κινησης με μεγαλυτερη συχνοτητα ανανεωσης.
Ουτε αποκρισης, ουτε οξυτητας.
 
Δεν αναβοσβήνουν οι οθόνες των κινητών, ως sample and hold δουλεύουν.

Σε sample and hold λειτουργία με 60fps έχεις ομαλή κίνηση, αλλά δεν έχεις καθαρή κίνηση.

Αυτό αντιμετωπίζεται με την αύξηση των fps (Hz).

Ταυτόχρονα, το "βήμα αντίδρασης" της οθόνης, από 16,67 msec γίνεται 11,1 ή 8,33, κάτι το οποίο δίνει την αίσθηση μικρότερου lag.

Όλα αυτά, δημιουργούν μια πιο smooth εμπειρία... :p
 
Απάντηση: Re: [Επίσημο] Samsung Galaxy S20 | S20+ | S20 Ultra

Δεν αναβοσβήνουν οι οθόνες των κινητών, ως sample and hold δουλεύουν.

Σε sample and hold λειτουργία με 60fps έχεις ομαλή κίνηση, αλλά δεν έχεις καθαρή κίνηση.

Αυτό αντιμετωπίζεται με την αύξηση των fps (Hz).

Ταυτόχρονα, το "βήμα αντίδρασης" της οθόνης, από 16,67 msec γίνεται 11,1 ή 8,33, κάτι το οποίο δίνει την αίσθηση μικρότερου lag.

Όλα αυτά, δημιουργούν μια πιο smooth εμπειρία... :p

Δηλαδη μου λες οτι μεχρι σημερα το frame rendering γινοταν στα 60fps και δεν εφτανε για smooth εμπειρια, για αυτο και τα πηγαν στα 120fps και αναγκαστικά ανεβασαν και το refresh rate στα 120hz.

Eγω παλι υποστηριζω το εξης:

Εως σημερα στις οθονες των 60hz, βλεπαμε 30fps frame rendering.

Η νεα ταση θελει πλεον υλοποιησεις on-demand rendering.
Ετσι, αναλογως της εφαρμογης που θα χρειαστουμε, θα εφαρμοστει διαφορετικο frame rendering.

Για παραδειγμα για μια εφαρμογη ισως επωφεληθει με rendering των 120fps, πραγμα που δικαιολογει και οθονη των 120hz.
Oμως στο απλο rendering που σκρολαρουμε τα εικονιδια, ή τον browser, μπορει το rendering να γινεται στα 60fps, πραγμα που σημαινει οτι για τον συγκεκριμενο σκοπο, μια οθονη των 60hz αρκει.

Τωρα γιατι οσοι σκρολαραν στα νεα κινητα των 120hz αναφερουν smooth εμπειρια. ? Μα γιατι το rebdering γινοταν στα 30fps και οχι στα 60 που γινεται τωρα.

Και επαναλαμβανω. Ειτε πριν το rendering γινοταν στα 30fps και τωρα το πηγαν στα 60fps...ειτε γινοταν στα 60fps και τωρα το πηγαν στα 120fps (για το απλο σκρολαρισμα μιλαω) η ουσια ειναι η ιδια.

Παλαιοτερα ειχα βρει καποιο αρθρο οπου ανεφερε οτι το rendering γινοταν στα 30fps οταν σκρολαραμε το κινητο. Για αυτο και πιστευω οτι σημερα αυτο το smooth που λετε, ειναι βασικα 60fps και οχι 120fps. (καποιες αλλες εφαρμογες ισως θα κανουν χρηση 120fps)

H αυξηση του frame rendering ειναι ο ουσιαστικος λογος που προκυπτει αυτη η smooth εμπειρια.
ΟΧΙ η συχνοτητα της οθονης απο μονης της ετσι σκετα.

Δεν εχω χρονο να το ψαξω τωρα, αλλα προχειρα, επανω σε αυτο αναφερομαι:

https://blogs.unity3d.com/2020/02/07/how-on-demand-rendering-can-improve-mobile-performance/



Ενα παραδειγμα πανω σε τι αναφερομαι.
 
Re: Απάντηση: Re: [Επίσημο] Samsung Galaxy S20 | S20+ | S20 Ultra

Εως σημερα στις οθονες των 60hz, βλεπαμε 30fps frame rendering.

Από το 2012 έχουν περάσει από τα χέρια μου ή είχα κάποια επαφή με 1 κινητό της LG, 5 Samsung, 1 iPhone, 2 Alcatel, 1 Huawei, 1 Xiaomi και 1 tablet της LG, 3 Lenovo, 1 Samsung και 1 Huawei.

Κανένα από αυτά δεν έκανε rendering τα μενού του και το scrolling σε 30fps, όλα ήταν/είναι στα 60...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: [Επίσημο] Samsung Galaxy S20 | S20+ | S20 Ultra

Από το 2012 έχουν περάσει από τα χέρια μου ή είχα κάποια επαφή με 1 κινητό της LG, 5 Samsung, 1 iPhone, 2 Alcatel, 1 Huawei, 1 Xiaomi και 1 tablet της LG, 3 Lenovo, 1 Samsung και 1 Huawei.

Κανένα από αυτά δεν έκανε rendering τα μενού του και το scrolling σε 30fps, όλα ήταν/είναι στα 60...

Το εχω αναφερει ηδη.
Ειτε 30fps που εγιναν 60fps, ειτε 60fps που εγιναν 120fps....για fps μιλαμε. ΑΥΤΑ οταν αυξηθουν αποδιδουν την ομαλη κινηση.
Η ανανεωση εικονας απο την στιγμη που εφαρμογες (π.χ. παιχνιδια ) τρεχουν στα 120fps πρεπει να τρεχουν και αυτες εκει αλλιως θα υπαρξει tearing. Και αν η καρτα δεν μπορεσει να σηκωσει 120fps αν ειναι βαρυ το Gam, απλα θα ριχνει τα fps υπο πολλαπλασια (60fps, 30fps)
Και οπως σου ειπα και με το νεο api του on-demand rendering οχι μονο αυτοματα στο παιχνιδι θα πεφτουν τα καρε, αλλα και χειροκινητα εαν δεν θες μια εφαρμογη να δουλεψει στα 120fps για εξοικονομηση ενεργειας κλπ.

Η ολη αξια κατ εμε της μεγαλης συχνοτητας ανανεωσης, ειναι στα παιχνιδια και σε οποιες αλλες εφαρμογες απαιτουν μεγαλυτερη ομαλοτητα κινησης.
Το οτι και το σκρολαρισμα θα τρεχει στα 120fps ειναι και αυτο καλοδεχουμενο αν στο ματι κανει διαφορά (δεν το εχω δει απο κοντα ακομα) Αλλα δεν ηταν αυτος ο σκοπος των 120Hz οθονων. Ειναι το οτι καποιες εφαρμογες θα ωφεληθουν με κυριοτερες τα παιχνιδια.

https://developer.android.com/games/sdk/frame-pacing
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: [Επίσημο] Samsung Galaxy S20 | S20+ | S20 Ultra

Το εχω αναφερει ηδη.
Ειτε 30fps που εγιναν 60fps, ειτε 60fps που εγιναν 120fps....για fps μιλαμε. ΑΥΤΑ οταν αυξηθουν αποδιδουν την ομαλη κινηση.
Η ανανεωση εικονας απο την στιγμη που εφαρμογες (π.χ. παιχνιδια ) τρεχουν στα 120fps πρεπει να τρεχουν και αυτες εκει αλλιως θα υπαρξει tearing. Και αν η καρτα δεν μπορεσει να σηκωσει 120fps αν ειναι βαρυ το Gam, απλα θα ριχνει τα fps υπο πολλαπλασια (60fps, 30fps)
Και οπως σου ειπα και με το νεο api του on-demand rendering οχι μονο αυτοματα στο παιχνιδι θα πεφτουν τα καρε, αλλα και χειροκινητα εαν δεν θες μια εφαρμογη να δουλεψει στα 120fps για εξοικονομηση ενεργειας κλπ.

Η ολη αξια κατ εμε της μεγαλης συχνοτητας ανανεωσης, ειναι στα παιχνιδια και σε οποιες αλλες εφαρμογες απαιτουν μεγαλυτερη ομαλοτητα κινησης.
Το οτι και το σκρολαρισμα θα τρεχει στα 120fps ειναι και αυτο καλοδεχουμενο αν στο ματι κανει διαφορά (δεν το εχω δει απο κοντα ακομα) Αλλα δεν ηταν αυτος ο σκοπος των 120Hz οθονων. Ειναι το οτι καποιες εφαρμογες θα ωφεληθουν με κυριοτερες τα παιχνιδια.

https://developer.android.com/games/sdk/frame-pacing

Τα παιχνίδια δύσκολα θα ωφεληθούν όμως σε mobile συσκευές. Οι GPU τους δεν σηκώνουν 120 fps σε 3d περιβάλλον με πλήρη εφφέ και ανάλυση...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: [Επίσημο] Samsung Galaxy S20 | S20+ | S20 U

Τα παιχνίδια δύσκολα θα ωφεληθούν όμως σε mobile συσκευές. Οι GPU τους δεν σηκώνουν 120 fps σε 3d περιβάλλον με πλήρη εφφέ και ανάλυση...

για αυτο και θα τα ριχνουν σε 60/30 ή σε 45 αν μιλαμε για τις οθονες των 90hz.
Δεν ασχολουμαι με παιχνιδια στα κινητα, οποτε δεν ξερω και ποσο βαρια γραφικα εχουν φτασει να εχουν ή ποσο ισχυρες ειναι πλεον οι gpu's. Οσα θα αντεχουν θα παιζουν στα 120, αλλιως 60 ή και 30 καρε αν σερνονται.
Φανταζομαι η υλοποιηση των γραφικων παιχνιδιων στα κινητα σε λεπτομερειες, φωτορεαλισμους κλπ δεν θα ειναι η ιδια οπως το αντιστοιχο παιχνιδι για Pc.
 
εχω την εντυπωση οτι ειναι η μοναδικη φορα που το gsmarena δινει τοσο χαμηλη βαθμολογια σε ναυαρχιδα της samsung!
κατι μου λεει οτι θα εχουμε αμεση και μεγαλη πτωση τιμων σε ολη την σειρα της....
 
ουτε απο τις φωτο ενθουσιαστηκαν βαση αισθητηρα!!
επισης παραμενει πολυ μεγαλο αγκαθι το δαχτυλικο αποτυπωμα,που δεν εχει καταφερει ουτε τωρα να το φτιαξει σωστα.
γενικα και σε αλλα reviews,δεν υπαρχουν οι πολλες θετικες αποψεις(overall)που υπηρχαν σε ολες(σχεδον) τις προηγουμενες ναυαρχιδες του Κροατη.
μαλλον μιλαμε για την πρωτη αποτυχια της,μετα απο αρκετα χρονια και φουρνιες κινητων σε αυτο το επιπεδο τιμων.
 
ουτε απο τις φωτο ενθουσιαστηκαν βαση αισθητηρα!!
επισης παραμενει πολυ μεγαλο αγκαθι το δαχτυλικο αποτυπωμα,που δεν εχει καταφερει ουτε τωρα να το φτιαξει σωστα.
γενικα και σε αλλα reviews,δεν υπαρχουν οι πολλες θετικες αποψεις(overall)που υπηρχαν σε ολες(σχεδον) τις προηγουμενες ναυαρχιδες του Κροατη.
μαλλον μιλαμε για την πρωτη αποτυχια της,μετα απο αρκετα χρονια και φουρνιες κινητων σε αυτο το επιπεδο τιμων.

Αυτό με το δακτυλικό αποτύπωμα είναι πραγματικά για γέλια, δεν γίνεται να έχεις τους χειρότερους αισθητήρες ( είτε κάτω από την οθόνη είτε εκτος) απο σχεδόν όλους τους ανταγωνιστές
 
Αυτό με το δακτυλικό αποτύπωμα είναι πραγματικά για γέλια, δεν γίνεται να έχεις τους χειρότερους αισθητήρες ( είτε κάτω από την οθόνη είτε εκτος) απο σχεδόν όλους τους ανταγωνιστές

το ξερω απο πρωτο χερι Λεω.
ειχα το s8+ και παροτι το δουλευα 1,5 χρονο σχεδον,δεν παλευοταν με τιποτε..!!
εντελως απαραδεκτο για μια τοσο μεγαλη και ακριβη εταιρια...