5G μαλλον θες να πεις..
καλοριζικο..!!
Πήγαινε δες το από κοντά για να κρίνεις μόνος σου αφήνοντας πίσω όλες τις θεωρίες.
Μα αλλο πραγμα συζηταμε.
Οχι αν δημιουργουν ή οχι αυτη την αισθηση smooth, αλλα το πως το πετυχαινουν.
Αν οντως ως smooth εννοουν ολοι την κινηση που προκυπτει απο περισσοτερα καρε στο rendering της εικονας, τοτε τα μεγαλυτερα hz δεν εχουν να κανουν τιποτε με αυτο.
Mε το να το δω απο κοντα δεν θα διαπιστωσω πως το πετυχαν. Η αποψη μου βασιζεται γενικα στο πως λειτουργει η απεικονιση της εικονας οπως την γνωριζουμε.
Δεν αναβοσβήνουν οι οθόνες των κινητών, ως sample and hold δουλεύουν.
Σε sample and hold λειτουργία με 60fps έχεις ομαλή κίνηση, αλλά δεν έχεις καθαρή κίνηση.
Αυτό αντιμετωπίζεται με την αύξηση των fps (Hz).
Ταυτόχρονα, το "βήμα αντίδρασης" της οθόνης, από 16,67 msec γίνεται 11,1 ή 8,33, κάτι το οποίο δίνει την αίσθηση μικρότερου lag.
Όλα αυτά, δημιουργούν μια πιο smooth εμπειρία...![]()
Εως σημερα στις οθονες των 60hz, βλεπαμε 30fps frame rendering.
Από το 2012 έχουν περάσει από τα χέρια μου ή είχα κάποια επαφή με 1 κινητό της LG, 5 Samsung, 1 iPhone, 2 Alcatel, 1 Huawei, 1 Xiaomi και 1 tablet της LG, 3 Lenovo, 1 Samsung και 1 Huawei.
Κανένα από αυτά δεν έκανε rendering τα μενού του και το scrolling σε 30fps, όλα ήταν/είναι στα 60...
Το εχω αναφερει ηδη.
Ειτε 30fps που εγιναν 60fps, ειτε 60fps που εγιναν 120fps....για fps μιλαμε. ΑΥΤΑ οταν αυξηθουν αποδιδουν την ομαλη κινηση.
Η ανανεωση εικονας απο την στιγμη που εφαρμογες (π.χ. παιχνιδια ) τρεχουν στα 120fps πρεπει να τρεχουν και αυτες εκει αλλιως θα υπαρξει tearing. Και αν η καρτα δεν μπορεσει να σηκωσει 120fps αν ειναι βαρυ το Gam, απλα θα ριχνει τα fps υπο πολλαπλασια (60fps, 30fps)
Και οπως σου ειπα και με το νεο api του on-demand rendering οχι μονο αυτοματα στο παιχνιδι θα πεφτουν τα καρε, αλλα και χειροκινητα εαν δεν θες μια εφαρμογη να δουλεψει στα 120fps για εξοικονομηση ενεργειας κλπ.
Η ολη αξια κατ εμε της μεγαλης συχνοτητας ανανεωσης, ειναι στα παιχνιδια και σε οποιες αλλες εφαρμογες απαιτουν μεγαλυτερη ομαλοτητα κινησης.
Το οτι και το σκρολαρισμα θα τρεχει στα 120fps ειναι και αυτο καλοδεχουμενο αν στο ματι κανει διαφορά (δεν το εχω δει απο κοντα ακομα) Αλλα δεν ηταν αυτος ο σκοπος των 120Hz οθονων. Ειναι το οτι καποιες εφαρμογες θα ωφεληθουν με κυριοτερες τα παιχνιδια.
https://developer.android.com/games/sdk/frame-pacing
Τα παιχνίδια δύσκολα θα ωφεληθούν όμως σε mobile συσκευές. Οι GPU τους δεν σηκώνουν 120 fps σε 3d περιβάλλον με πλήρη εφφέ και ανάλυση...
ουτε απο τις φωτο ενθουσιαστηκαν βαση αισθητηρα!!
επισης παραμενει πολυ μεγαλο αγκαθι το δαχτυλικο αποτυπωμα,που δεν εχει καταφερει ουτε τωρα να το φτιαξει σωστα.
γενικα και σε αλλα reviews,δεν υπαρχουν οι πολλες θετικες αποψεις(overall)που υπηρχαν σε ολες(σχεδον) τις προηγουμενες ναυαρχιδες του Κροατη.
μαλλον μιλαμε για την πρωτη αποτυχια της,μετα απο αρκετα χρονια και φουρνιες κινητων σε αυτο το επιπεδο τιμων.
Αυτό με το δακτυλικό αποτύπωμα είναι πραγματικά για γέλια, δεν γίνεται να έχεις τους χειρότερους αισθητήρες ( είτε κάτω από την οθόνη είτε εκτος) απο σχεδόν όλους τους ανταγωνιστές
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.