[Επίσημο] Samsung Galaxy S5

Απο οτι μου ειχαν πει στο καταστημα που το πηρα, εχει "εγγυση μεσω καποιας εταιρειας (Ardeno, Adreno, δεν θυμαμαι ακριβως), το πας μονος σου και οχι μεσω του καταστηματος που το πηρες, αφου τα samsung που πουλαει αυτο το καταστημα (και ολα αναλογης τιμης) ειναι παραεισαγωγης και οχι επίσημης εισαγωγης της Samsung Electronics Hellas
 
Απο οτι μου ειχαν πει στο καταστημα που το πηρα, εχει "εγγυση μεσω καποιας εταιρειας (Ardeno, Adreno, δεν θυμαμαι ακριβως), το πας μονος σου και οχι μεσω του καταστηματος που το πηρες, αφου τα samsung που πουλαει αυτο το καταστημα (και ολα αναλογης τιμης) ειναι παραεισαγωγης και οχι επίσημης εισαγωγης της Samsung Electronics Hellas

arvato και δεν υπάρχει χειρότερη,ευτυχώς η samsung συνεργάζεται και με την smartec
 
Απάντηση: Re: [Επίσημο] Samsung Galaxy S5

arvato και δεν υπάρχει χειρότερη,ευτυχώς η samsung συνεργάζεται και με την smartec

+1 για τη smartec, είναι υπόδειγμα εξυπηρέτησης και το σημαντικοτερο: ξεκινούν με καλή διάθεση να σου λύσουν το πρόβλημα!
προσωπικά, για πρόβλημα που θεωρητικά δεν καλυπτόταν από την εγγύηση, βρηκε το παληκάρι στην εξυπηρέτηση άλλο δρόμο και το πρόβλημά μου λύθηκε. αυτό το ποστ για την καλή εξυπηρέτηση του το όφειλα.
 
Απάντηση: Re: [Επίσημο] Samsung Galaxy S5

Απο οτι μου ειχαν πει στο καταστημα που το πηρα, εχει "εγγυση μεσω καποιας εταιρειας (Ardeno, Adreno, δεν θυμαμαι ακριβως), το πας μονος σου και οχι μεσω του καταστηματος που το πηρες, αφου τα samsung που πουλαει αυτο το καταστημα (και ολα αναλογης τιμης) ειναι παραεισαγωγης και οχι επίσημης εισαγωγης της Samsung Electronics Hellas

Mία διορθωσούλα.
Επειδή το "παρα-εισαγωγής" σε πάει στο "παρά-νομος",η σωστή λέξη είναι "παράλληλη εισαγωγή" και από πλευράς εγγύησης,δεν έχει την παραμικρή διαφορά από το να αγοράσεις συσκευή που έχει εισαχθεί από την επίσημη αντιπροσωπεία,αρκεί η συσκευή να έχει εισαχθεί από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Αυτό που σου είχαν πει στο κατάστημα Ντίνο,αν όντως στο είπαν έτσι όπως το γράφεις,είναι μια μ...κία και μισή.
Οι εταιρείες,Arvato,Smartec κτλ,είναι επισκευαστικά κέντρα,εξουσιοδοτημένα από την Samsung Ελλάς και φυσικά το πας εκει ο ίδιος,αφού έχει πάρα πολλά τέτοια κέντρα-τουλάχιστον στην Αττική-στα περισσότερα εκ των οποίων,η επισκευή δεν κρατάει πάνω από μία ώρα.
http://www.samsung.com/gr/support/servicelocation

+1 για την Smartec.
 
Last edited:
Σχετικά με την εγγύηση δύο Samsung και ένα Sony που είχε χρειαστεί να πάνε για επισκευή σε skroutz-ομαγαζα δεν υπήρξε το παραμικρό πρόβλημα, μάλιστα τα δύο Samsung έγιναν αντικατάσταση με καινούργια μέσα σε δύο εργάσιμες.
 
Υπάρχει κάποιος τρόπος να καθορίζω εγω ποιες εφαρμογές θα ξεκινούν με το boot?
Γιατί αλλιώς το τηλέφωνο είναι άχρηστο.
Μισή μέρα κρατά η μπαταρία.
 
Μπες στις ρυθμίσεις στις εφαρμογες και μπορείς να απενεργοποιησεις τις προεγκατεστημενες
 
Δεν γίνεται να μην τις απεγκαταστησω αλλά να μην εκκινούν μόνες τους?

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

7cbc22708960919a2dded55de265463b.jpg
 
Απενεργοποιησεις οχι απεγκαταστησεις.
Οι εφαρμογες δεν εκκινουν μονες τους.
Άλλο να τρέχει κάποιο background service και άλλο να φορτώσει η εφαρμογή στη ραμ.
 
Το battery doctor γενικα βγάζει πολλα οτι τρεχουν. Δεν εχω πειστεί οτι οντως ολα αυτα τρεχουν. Για πολλα απο αυτα η λύση είναι freeze. Για αλλα απ εγκατάσταση. Αλλα και η αδιαφορία επίσης χρησιμη.
 
Κάποια από τις εφαρμογές τρέχει στο παρασκήνιο και τρώει την μπαταρία , το είχα πάθει στο Note 3 με το Quiz up που μου έτρωγε την μπαταρία σε μία ημέρα και μόλις το έβγαλα επέστρεψα στις 2+ ημέρες λειτουργίας.

Δες εδώ...http://www.androidcentral.com/top-tips-saving-battery-life-samsung-galaxy-s5

Αν παρόλα αυτά έχεις πρόβλημα κάνε επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και προσοχή τι app κατεβάζεις.
 
Σημερα μου εμφανισε ενα αστερι, αναμεσα απο την ενδειξη του bluetooth και εκει που ειναι το σημα (Η+)

Ξερει κανεις τι σημαινει ? Μηπως εκραγει ?