Επίσημο thread καταγγελίας κατά της Panasonic για τις plasma U20

Η βασίλισσα-leader στις plasma-δεν πρέπει μόνο να φαίνεται τίμια,αλλά
πρέπει και να το αποδεικνύει.Καλή η πρόταση της επιστροφής των χρημάτων,δεν την κάνουν εύκολα κι άλλοι(εννοείται προς όλους κι όχι μόνο
στον petasis) Όμως.... Αν θέλεις να παραμείνεις στην κορυφή και ψηλά στην
υπόληψη των καταναλωτών-πελατών, αν έχεις θέσει ως στόχο σου στο
κοντινό μέλλον να είσαι ο άξιος κληρονόμος της δυναστείας των kuro.....
Τότε,πρέπει να κάνεις υπερβάσεις,να παραδέχεσαι σφάλματα-αστοχίες σου,και
κυρίως να επιδεικνύεις LARGE συμπεριφορά (τουλάχιστον σε αυτούς που σε
κατάλαβαν) Κι όχι S20,αλλά VT20 πρέπει να μοιράσεις,για να τα "μπαλώσεις"
και να βουλώσεις στόματα παραπλανημένων Πετάσηδων και να προλάβεις έτσι,
τόσο το σύρσιμό σου στα δικαστήρια, όσο και τη δυσφήμισή σου σε φόρα του εξωτερικού-στα οποία ο petasis "αρθρογραφεί" τακτικά....

Υ.Γ. Το ότι κάποιοι,πιθανά, ξέροντας και διαβλέποντας αυτήν την εξέλιξη,
αγόρασαν,δεν αποτελεί δικαιολογία.
 
... Γι'αυτο και η "ψυχικη οδυνη" απο τη "ματαιωση της προσδοκιας" πρεπει να αποζημιωθει.
μαζί και με την ψυχική οδύνη της αβεβαιότητας της έκβασης της υπόθεσης!!!
 
μαζί και με την ψυχική οδύνη της αβεβαιότητας της έκβασης της υπόθεσης!!!

Αν δεν σπασεις αυγα δεν τρως ομελετα...
Καλος ο καναπες για να απολαυσουμε μια καλη ταινια, αλλα αν μας οδηγησει σε αποχαυνωση και μακαριοτητα...ε, ας μην απορουμε οταν μας πιανουν τον... λοκώ.
 
Αν θυμάμαι καλά, η LG άλλαξε μαζικά τηλεοράσεις καταναλωτών λόγω σπασιμάτων στην κίνηση...
 
Απάντηση: Re: Επίσημο thread καταγγελίας κατά της Panasonic για τις plasma U20

Αν θυμάμαι καλά, η LG άλλαξε μαζικά τηλεοράσεις καταναλωτών λόγω σπασιμάτων στην κίνηση...

Γιώργο πιστωτικά είχε δώσει η εταιρεία και όχι αλλαγή με κάποιο άλλο μοντέλο.
 
Να δώσω κι εγώ την υποστήριξη μου στον Γιώργο για τον αγώνα που κάνει να βγάλει άκρη. Όσο γι' αυτούς που τον κακοχαρακτηρίζουν μέσα σ'αυτό το φόρουμ απλά και μόνο επειδή επιδιώκει τα ΝΟΜΙΜΑ και αρνείται τη γλοιώδη προσφορά κουκουλώματος κάτω από το τραπέζι, απλά ντροπή.

Κουράγιο αδερφέ και μακάρι να βρεις το δίκιο σου. Άμα ήταν όλοι σαν κι εσένα, ίσως να μην ήταν τόσο αστεία η έννοια καταναλωτής σ' αυτή τη χώρα.
 
Γιωργο, αν και εχω παρακοληθησει το θεμα λίγο, να σε ρωτησω γιατι δεν πήγατε από τον οδό που αναφερεις εδω ωστε να εχετε "ίσως" ποιο γρήγορα αποτελέσματα λόγω πίεσης;

Sorry για το εμβόλιμο μήνυμα.
 
Αυτό κάναμε. Ετοιμάσαμε καταγγελία, που γράψαμε καταστήματα αγοράς (ένας ένας αναλυτικά), και την μάρκα της τηλεόρασης καθώς και επικοινωνία που υπήρξε με την πανασόνικ στο παρελθόν για το ζήτημα.

Κανονικά, η ΓΓΠΚ πρέπει να το κοινοποιήσει σε όλους. Απλά, φαντάζομαι ότι για λόγους ευκολίας θα το στείλουν στην πανασόνικ, γιατί είναι η αρμόδια για το πρόβλημα.

Αν η πανασόνικ δεν βρει λύση, και φτάσουμε στο δικαστήριο, σύμφωνα με το νόμο η αγωγή θα γίνει σε όλα τα καταστήματα, τα οποία θα φέρουν και την πανασόνικ.

Δεν ξέρω σε ποιους κοινοποίησε την καταγγελία η ΓΓΠΚ, αλλά υποθέτω στην πανασόνικ λόγω ευκολίας...

Φαντάζομαι ότι η ευθύνη των καταστημάτων είναι μειωμένη σε σχέση π.χ. με την αποκατάσταση μιας βλάβης, γιατί απλά τα καταστήματα επανέλαβαν τα χαρακτηριστικά που τους έδωσε η πανασόνικ.

[Γιατί εμβόλιμο ερώτημα; Μια χαρά ήταν... -bye-]

Μια άλλη απορία είναι γιατί δεν απευθυνθήκαμε στον συνήγορο καταναλωτή.
Επειδή στο παρελθόν είχα επικοινωνήσει για θέμα με την σόνυ, και έβαλαν την καταγγελία στο αρχείο, επειδή ο νόμος τους δίνει το δικαίωμα να ασχολούνται μόνο με ότι θέλουν. Η ΓΓΠΚ δεν έχει δικαίωμα να αρχειοθετήσει την καταγγελία, είναι υποχρεωμένη να απαντήσει.
 
Έχω την εντύπωση ότι δεν έχετε κατανοήσει την ουσία της κίνησής τους. Από πουθενά δεν φαίνεται καμμία πρόταση σε κανέναν άλλον πλην του Γιώργου,οι τύποι πιθανόν επικοινώνησαν μόνο με τον petasis γνωρίζοντας προφανώς ότι αυτός είναι ο ισχυρός κρίκος της αλυσίδας προσπαθώντας να τον εξαγοράσουν!!Αχρειότητες..
 
Εγώ δεν ξέρω τι να υποθέσω. Και εγώ περίμενα ότι θα άκουγα και από άλλους ότι τους πήραν τηλέφωνο (άλλους 16 για την ακρίβεια).
Μπορεί επειδή τους ενημέρωσα για την ομαδική καταγγελία, να θέλουν να το ξαναδούν το θέμα. Μπορεί να προβληματίστηκαν με το ότι δεν δέχτηκα αμέσως...

Ποιος ξέρει; Μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε...
Ελπίζω να σεβαστούν την προθεσμία των 13 εργάσιμων ημερών, και να έχουμε απάντηση σύντομα (αν και η ίδια η γραμματεία *δεν* την σεβάστηκε...).
 
Σήμερα είναι η μέρα των νέων... :p

Έφτασε με το ταχυδρομείο η ενημέρωση από την ΓΓΠΚ ότι ενημέρωσαν την πανασόνικ (τελικά μόνο στην πανασόνικ το έστειλαν από ότι κατάλαβα), τη οποία προτρέπουν να απαντήσουν εντός 13 ημερών.
Δεν σκοπεύω να το αναρτήσω στο παρών νήμα, γιατί δεν λέει κάτι ουσιαστικό.

Αυτό ήταν το ένα.

Μετά έλαβα e-mail από την πανασόνικ (πολύ ευγενικό από μέρους τους να το στείλουν και μέσω e-mail), που έχω εγγράφως την προσφορά που μου κάναν τηλεφωνικά, αλλά και την απάντηση που έστειλαν στο υπουργείο.

Προφανώς η απάντηση στο υπουργείο μπορεί να αναρτηθεί (είναι δημόσιο έγγραφο), αλλά άφησα μήνυμα να με πάρουν για να ρωτήσω πρώτα την γνώμη τους για την δημόσια ανάρτηση (αλλιώς θα τα αναρτήσω στην προστατευμένη με κωδικό περιοχή).

Συνοπτικά, η απάντηση είναι η ίδια προσφορά προς όλους (επιστροφή στην τιμή αγοράς), και ζητάν λίστα με στοιχεία επικοινωνίας.

Άσχετα με το τι απόφαση θα πάρουμε όλοι (ή έστω κάποιοι από εμάς), νομίζω ότι είναι καλή ιδέα κάποιος να μαζέψει τα στοιχεία επικοινωνίας (Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση αλληλογραφίας, e-mail, τηλέφωνο επικοινωνίας), ώστε να υπάρχει η λίστα όταν χρειαστεί να την στείλουμε.

Υπάρχει εθελοντής για να τα μαζέψει;
 
Επικοινώνησε μαζί μου η πανασόνικ, και μου είπαν ότι δεν θα ήθελαν να αναρτηθεί κάτι σε δημόσια θέα (ούτε η απάντηση στην δική μας καταγγελία), παρά μόνο στους εμπλεκόμενους.

Οπότε εγώ δεν μπορώ να το σεβαστώ αυτό, και τα έγγραφα θα αναρτηθούν μόνο στην περιοχή που προστατεύεται από κωδικό:

Εδώ η απάντηση στην ΓΓΠΚ:

http://www.ellogon.org/~petasis/Images/PanasonicU20/kataggelia/ministry reply.pdf

Και εδώ το κείμενο της δικής τους πρότασης που θα γίνει προς όλους:

http://www.ellogon.org/~petasis/Images/PanasonicU20/kataggelia/customer offer.pdf

Οι κωδικοί πρόσβασης είναι οι ίδιοι, και θα προτιμούσα να μην διαρρεύσουν τα έγγραφα σε άτομα που δεν σχετίζονται με την καταγγελία, για να σεβαστούμε την θέση της εταιρίας.

Επίσης τους ενημέρωσα για την δική μου (προσωπική) θέση έναντι της πρότασής τους.

Οπότε, τώρα μένει να πάρουμε μια ομαδική απόφαση. Περιμένω τοποθετήσεις, πόσοι δέχονται, πόσοι αρνούνται;
 
σιγα μην ελεγαν να το αναρτησεις δημοσια
μονο οταν κανουν διαφημιση το κανουν δημοσιως
 
Φυσικά και δεν δέχονται να αναρτηθεί δημόσια γιατί πολλά blog και ιστοσελίδες θα αναπαράγουν την είδηση με την απάντηση της εταιρείας με αποτέλεσμα να κοινοποιηθεί σε πολλές κοινότητες ότι η εταιρεία μπορεί να εμπλέκεται σε παραπλανητική διαφήμιση γεγονός που θα έχει αρνητική επίδραση στην εικόνα της
 
Τελικά, "πολύ τίμια" η προσφορά να αγοράσουν πίσω τις τηλεοράσεις μας σε τιμή 200-300 κάτω από την τρέχουσα τιμή στην αγορά...
Στην απάντηση της εταιρίας αναφέρεται πως δεν αναγνωρίζουν ευθύνη τους για το "τυπογραφικό λάθος" και πως δεν γίνεται να αποκαταστήσουν την λειτουργία IFC Pro, αλλά απλά δείχνουν "καλή θέληση" με την παραπάνω "προσφορά".
Πιστεύω πως μένει ο δρόμος δικαστικής διαμάχης για όσους επιμείνουν.

Αν ψάξω τα αρχεία μου πιστεύω πως υπάρχουν τα ονοματεπώνυμα των καταγγελόντων, συν 1-2 ονόματα που μου είχαν στείλει κατόπιν της προθεσμίας. Θα σας ενημερώσω στα σίγουρα μέχρι αύριο, γιατί αυτή τη στιγμή δεν είμαι στον υπολογιστή μου.
 
Τα ονοματεπώνυμα και τα καταστήματα αγοράς υπάρχουν ήδη στο τέλος της καταγγελίας. Χρειαζόμαστε διεύθυνση, e-mail, τηλέφωνο.
Ταχυδρομικά θα σταλούν οι προσφορές στους εμπλεκόμενους, και θα είναι η ίδια με την δική μου.

Το ότι δεν συμφέρει η προσφορά τους κατόχους σαν και εμένα, το έχουμε συζητήσει. Είναι μια προσπάθεια να "προσπεράσουν" το "πρόβλημα", δίνοντας πίσω το ίδιο ποσό, το οποίο έχει απαξιωθεί αρκετά, με σκοπό να μην γίνει τίποτα.

Για εμένα, σωστή αντιμετώπιση είναι ότι λέει ο νόμος:
α) Επιστροφή του ποσού εντόκως,
β) Αλλαγή με μοντέλο που έχει τα χαρακτηριστικά που έταξαν,
γ) Μείωση του τιμήματος.

για το α) η τρέχουσα τιμή είναι 850 ευρώ, το γ) το εκτιμώ στα 250 ευρώ (όση η διαφορά U20-S20).
Για το β) δεν ξέρω, έχει γίνει ένας χαμός με τα φετινά μοντέλα.
Η αντίστοιχη της S20 ποια θα είναι;
 
Φυσικά και δεν δέχονται να αναρτηθεί δημόσια γιατί πολλά blog και ιστοσελίδες θα αναπαράγουν την είδηση με την απάντηση της εταιρείας με αποτέλεσμα να κοινοποιηθεί σε πολλές κοινότητες ότι η εταιρεία μπορεί να εμπλέκεται σε παραπλανητική διαφήμιση γεγονός που θα έχει αρνητική επίδραση στην εικόνα της

οχι μόνο αυτό αλλά προφανώς όσοι έχουν πάρει u20 και δεν ξέρουν τι παίζει μόλις ενημερωθούν από άλλες πηγές που θα αναπαραγάγουν την ιστορία θα πάνε να ζητήσουν την ίδια αντιμετώπιση. ξέρουμε πόσες u20 έχουν πουλήσει συνολικά στην ελλάδα????