Επίσημο thread καταγγελίας κατά της Panasonic για τις plasma U20

Μέχρι στιγμής έχουν σαφώς επιβεβαιώσει το ενδιαφέρον τους για επίσημη καταγγελία οι παρακάτω:

vaflas
safer97
ptzelepis
Nodens
cult
Priapos
maik36
pastelidis
andre74
logik
johnny21
mr_rebelos
spyrakos
frantic
o'sullivan
giorgis
να υποθέσω πως πρέπει να προσθέσω και τον petasis που έχει ασχοληθεί πολύ με το θέμα;
Μπορείτε να απαντάτε με Quote στο δικό μου post όσοι θέλετε να προσθέσετε το όνομά σας για να κρατάμε τη λίστα πλήρη.

Θα πάρει νομική μορφή η δράση μας;
Αν ναι, υπάρχει κάποιος δικηγόρος ή έμπειρος με τα νομικά που επιθυμεί να ασχοληθεί επίσημα;
Εγώ μπορώ να ασχοληθώ διοργανωτικά εδώ αν νομίζετε πως βοηθάω.

Υποθέτω πως θα μαζευτούμε αρκετοί ακόμη...
 
με τα λεφτά που θα βαλης για δικηγορώ περνης μια LCD και ησύχαζεις
τη την ήθελες τη πλάσμα βρε αδερφέ να μπλεξης
μου αρεσαι που πολύ εδω μεσα προτηναν την υ20 να τα τώρα τα χαηρια
 
Re: Απάντηση: Επίσημο thread καταγγελίας κατά της Panasonic για τις plasma U20

Μέχρι στιγμής έχουν σαφώς επιβεβαιώσει το ενδιαφέρον τους για επίσημη καταγγελία οι παρακάτω:

vaflas
safer97
ptzelepis
Nodens
cult
Priapos
maik36
pastelidis
andre74
logik
johnny21
mr_rebelos
spyrakos
frantic
o'sullivan
giorgis
να υποθέσω πως πρέπει να προσθέσω και τον petasis που έχει ασχοληθεί πολύ με το θέμα;
Μπορείτε να απαντάτε με Quote στο δικό μου post όσοι θέλετε να προσθέσετε το όνομά σας για να κρατάμε τη λίστα πλήρη.

Θα πάρει νομική μορφή η δράση μας;
Αν ναι, υπάρχει κάποιος δικηγόρος ή έμπειρος με τα νομικά που επιθυμεί να ασχοληθεί επίσημα;
Εγώ μπορώ να ασχοληθώ διοργανωτικά εδώ αν νομίζετε πως βοηθάω.

Υποθέτω πως θα μαζευτούμε αρκετοί ακόμη...

Μα φυσικά να με προσθέσεις...
 
Για εμένα είναι απλό: δεν δέχομαι να δώσω την τηλεόραση στα 2/3 της τιμής αγοράς, λόγω προβλήματος που βάσει προδιαγραφών δεν έπρεπε να υπήρχε. Η πανασονικ θα υποχρεωθεί να το λύσει, παρέχοντας αυτό που υποσχέθηκε βάσει προδιαγραφών.

Μαζί σου.. κι εγώ το ίδιο θα έκανα.
 
Αυτά σαν σημειώσεις.. Εννοείται ότι πρέπει να την κυνηγήσετε την Panasonic.

Αυτο ακριβως. Το θεμα δεν ειναι να δωσουμε την τηλεοραση επειδη ξαφνικα τη θεωρουμε αχρηστη (επανειλλημενα εχω πει πως τη θεωρω καλη τηλεοραση για τα λεφτα που την πηρα και σαφως ανωτερη απο τις πουθεναδικες lcd της ιδιας τιμης) αλλα το θεμα ειναι ηθικο. Δε γουσταρω την παραπλανηση και την κοροιδια μες στα μουτρα μου.
 
Εγώ πάντως έκανα μια σημαντική ερώτηση, στην οποία δεν είδα απάντηση.
Ποιο είναι το αίτημα της καταγγελίας; Τι ζητάμε να γίνει;
Επιστροφή χρημάτων; Firmware που ξεκλειδώνει το IFC; Αλλαγή πλακέτας επεξεργασίας με μια που έχει IFC;
 
Εγώ πάντως έκανα μια σημαντική ερώτηση, στην οποία δεν είδα απάντηση.
Ποιο είναι το αίτημα της καταγγελίας; Τι ζητάμε να γίνει;
Επιστροφή χρημάτων; Firmware που ξεκλειδώνει το IFC; Αλλαγή πλακέτας επεξεργασίας με μια που έχει IFC;

Αν ξεκλειδωνει με ενα firmware το IFC τοτε εγω θα ειμαι ευχαριστημενος.
 
Απάντηση: Re: Επίσημο thread καταγγελίας κατά της Panasonic για τις plasma U20

Εγώ πάντως έκανα μια σημαντική ερώτηση, στην οποία δεν είδα απάντηση.
Ποιο είναι το αίτημα της καταγγελίας; Τι ζητάμε να γίνει;
Επιστροφή χρημάτων; Firmware που ξεκλειδώνει το IFC; Αλλαγή πλακέτας επεξεργασίας με μια που έχει IFC;

Εγώ θα πρότεινα να συντάξουμε μια ομαδική καταγγελία που θα κοινοποιηθεί ταυτόχρονα στις αρμόδιες αρχές (Ενώσεις Καταναλωτών κ.λ.π) και την Panasonic Ευρώπης και Ελλάδος.
Το θέμα της καταγγελίας (που ίσως θα έπρεπε να συνταχθεί από κάποιο νομικό) θα πρέπει να είναι κυρίως η Παραπλανητική Διαφήμιση (ως μέσο πίεσης, καθώς είναι άμεσα αντιληπτό και αντιμετωπίζεται από την νομοθεσία του εμπορίου) και η "μειωμένη απόδοση σε σχέση με το αναμενόμενο".

Ίσως θα έπρεπε να αφήσουμε την εταιρία να ...προτείνει λύσεις, μετά την σαφή νομική πίεση. Από την μεριά μας θα μπορούσαμε να απαιτήσουμε χρηματική αποζημίωση, που πιστεύω θα τους αναγκάσει να ...προτείνουν αυτοί λύσεις.
 
Εγώ πάντως έκανα μια σημαντική ερώτηση, στην οποία δεν είδα απάντηση.
Ποιο είναι το αίτημα της καταγγελίας; Τι ζητάμε να γίνει;
Επιστροφή χρημάτων; Firmware που ξεκλειδώνει το IFC; Αλλαγή πλακέτας επεξεργασίας με μια που έχει IFC;


Για μένα, η επιστροφή χρημάτων δεν έχει νόημα. Να μου δώσουν τα 479 πίσω για να αγοράσω τί? Δύο είναι οι λύσεις κατά τι γνώμη μου: ένα νέο firmware που θα λύσει το πρόβλημα, αν και δεν είμαι σίγουρος ότι γίνεται τεχνικά, ή αντικατάσταση με ένα μοντέλο που προσφέρει αυτά που υπόσχεται. Αν και αμφιβάλλω ότι ότι έχει διάθεση η Panasonic να προχωρήσει σε κάτι τέτοιο. Όπως και να έχει, θεωρώ ότι θα πρέπει να κρατήσουμε κοινή στάση.
 
Μέχρι στιγμής έχουν σαφώς επιβεβαιώσει το ενδιαφέρον τους για επίσημη καταγγελία οι παρακάτω:

vaflas
safer97
ptzelepis
Nodens
cult
Priapos
maik36
pastelidis
andre74
logik
johnny21
mr_rebelos
spyrakos
frantic
o'sullivan
giorgis
petasis
nak1nak

Μπορείτε να απαντάτε με Quote όσοι θέλετε να προσθέσετε το όνομά σας για να κρατάμε τη λίστα πλήρη.

 
Οι υποχρεώσεις του πωλητή ή του προμηθευτή που απορρέουν από την πώληση διαρκούς καταναλωτικού προϊόντος καθορίζονται στο Ν. 3043/2002 «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων, τροποποίηση διατάξεων του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας και άλλες συναφείς διατάξεις», άρθρα 534, 540, 554 και 555 (1), καθώς και στο Ν. 2251/94 – «Προστασία των καταναλωτών» άρθρο 5 (3,6).

Το νόμο μπορείτε να τον κατεβάσετε από εδώ:http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5

Άρθρο 534 Α.Κ.

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

Άρθρο 535

Ο Πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωση του αν το πράγμα που παραδίδει στον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:
1. Δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει απο τον πωλητή ή στο δείγμα ή υπόδειγμα που ο πωλητής έχει παρουσιάσει στον αγοραστή
4. δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από τα πράγματα της ίδιας κατηγορίας λαμβάνοντας υπόψιν και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του, στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης, ή της επισήμανσης εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση

Άρθρο 537

Το ελλάτωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε 6 μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελλατώματος ή της έλλειψης

Άρθρο 540

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελλάτωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ´επιλογήν του:

1. να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνση του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες
2. Να μειώσει το τίμημα
3. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελλάτωμα

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντοκατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του πελάτη

Τα παραπάνω δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του πράγματος. (άρθρο 554, 551 (1) )

Περισσότερες πληροφορίες για τα δικαιώματα των καταναλωτών υπάρχουν στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή http://www.efpolis.gr/
 
Απάντηση: Re: Επίσημο thread καταγγελίας κατά της Panasonic για τις plasma U20

Για μένα, η επιστροφή χρημάτων δεν έχει νόημα. Να μου δώσουν τα 479 πίσω για να αγοράσω τί? Δύο είναι οι λύσεις κατά τι γνώμη μου: ένα νέο firmware που θα λύσει το πρόβλημα, αν και δεν είμαι σίγουρος ότι γίνεται τεχνικά, ή αντικατάσταση με ένα μοντέλο που προσφέρει αυτά που υπόσχεται. Αν και αμφιβάλλω ότι ότι έχει διάθεση η Panasonic να προχωρήσει σε κάτι τέτοιο. Όπως και να έχει, θεωρώ ότι θα πρέπει να κρατήσουμε κοινή στάση.

Τα μετρητά είναι κάτι που καμιά εταιρία δεν πρόκειται να βγάλει από το ταμείο της και να προσφέρει, καθώς το κόστος κατασκευής μιας S20 για παράδειγμα (που αποδεδειγμένα καλύπτει τις ονομαστικές προδιαγραφές που ευαγγελίζεται η U20) είναι φορές μικρότερο από το κόστος λιανικής στο κατάστημα, ακόμη κι απ' τις τιμές προσφοράς.
Αξιώνοντας αποζημίωση, πρακτικά η πιο συμφέρουσα λύση για την εταιρία είναι η αντικατάσταση με συσκευή που καλύπτει τις διαφημιζόμενες προδιαγραφές, εκτός κι αν λυθεί το πρόβλημα με κάτι "απλό" όπως νέο firmware.
Βέβαια ένα firmware θα μπορούσε απλά να αντικαταστήσει τις λέξεις "επιλογή 50 Hz" και "επιλογή 100 Hz" με "IFC OFF" και "IFC ON" και τυπικά να "λυθεί" το πρόβλημα...
Το θέμα είναι αν η εταιρία θελήσει/εξαναγκαστεί να τιμήσει το όνομά της και την πίστη των πελατών της...
 
Re: Απάντηση: Επίσημο thread καταγγελίας κατά της Panasonic για τις plasma U20

Μέχρι στιγμής έχουν σαφώς επιβεβαιώσει το ενδιαφέρον τους για επίσημη καταγγελία οι παρακάτω:

vaflas
safer97
ptzelepis
Nodens
cult
Priapos
maik36
pastelidis
andre74
logik
johnny21
mr_rebelos
spyrakos
frantic
o'sullivan
giorgis
petasis
nak1nak

Μπορείτε να απαντάτε με Quote όσοι θέλετε να προσθέσετε το όνομά σας για να κρατάμε τη λίστα πλήρη.


Είμαι κι εγώ μέσα για την καταγγελία.
Είμαι περίεργος πάντως που κάποιο μέλος ανέφερε την ύπαρξη IFC στην U20. Αναμένουμε...
 
Εγώ πάντως έκανα μια σημαντική ερώτηση, στην οποία δεν είδα απάντηση.
Ποιο είναι το αίτημα της καταγγελίας; Τι ζητάμε να γίνει;
Επιστροφή χρημάτων; Firmware που ξεκλειδώνει το IFC; Αλλαγή πλακέτας επεξεργασίας με μια που έχει IFC;

Firmware που να έχει ΣΩΣΤΗ υποστήριξη IFC (και όχι 50Hz - 100Hz όπως προτάθηκε από κάποιο μέλος).
Σε περίπτωση μη ύπαρξης / δυνατότητας, αλλαγή με S20.
 
Μέχρι στιγμής έχουν σαφώς επιβεβαιώσει το ενδιαφέρον τους για επίσημη καταγγελία οι παρακάτω:

vaflas
safer97
ptzelepis
Nodens
cult
Priapos
maik36
pastelidis
andre74
logik
johnny21
mr_rebelos
spyrakos
frantic
o'sullivan
giorgis
petasis
nak1nak
SkyNett

Μπορείτε να απαντάτε με Quote όσοι θέλετε να προσθέσετε το όνομά σας για να κρατάμε τη λίστα πλήρη.
 
καλό είναι αν κάποιος είναι νομικός ή γνωρίζει κάποιον δικηγόρο, να μας πει πώς πρέπει να κινηθούμε.

Θεωρώ απαραίτητο το να κινηθούμε νομικά, γιατί αυτές οι οργανώσεις προστασίας υποτίθεται του καταναλωτή είναι εντελώς αναποτελεσματικές απο προηγούμενή μου εμπειρία και η διαδικασίες πάρα πολύ χρονοβόρες.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα να πληρώσουμε δικηγόρο.
 
Βασικά η διαδικασία είναι απλή: αρχικά θα γίνει καταγγελία στην γενική γραμματεία προστασίας καταναλωτή, η οποία θα κοινοποιήσει την καταγγελία στην πανασονικ, η οποία θα απαντήσει εγγράφως τα δικά της.
Για αυτό δεν χρειάζεται δικηγόρος. Όταν η απάντηση θα είναι αρνητική, τότε θα χρειαστούμε δικηγόρο: αν θέλουμε στέλνουμε εξώδικο (το οποίο το θεωρώ χαμένο χρόνο) ή πάμε κατευθείαν στην αγωγή.