Επισκευές Εργαλείων

Amaretos

Established Member
22 September 2007
251
Καλησπέρα, μιας και δεν βρήκα παρόμοιο τοπικ είπα να ανοίξω και να βάζουμε μέσα ο καθένας οτι γνωρίζει. Ας αρχίσω εγώ λοιπόν.
Εχουμε κανα τεχνίτη all around Αττικη (Πειραια) κατα προτίμση, να του πάω ενα Δράπανο (no name) που ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργει μπας και φτιαχνεται ευκολα (καρβουνακια ισως?) Ουτε μυρισε ουτε τιποτα.

Ευχαριστώ
 
Θα το κοιτουσα εγω αλλα ειμαι λιγακι...μακρυα. Πιστευω καποιος μαστορης θα ξερει κατι σχετικα. Αν και αν πας σε ενα καταστημα με εργαλεια ισως στο κοιταξουν αλλα παλι επαφυεται σε τι ανθρωπο θα πεσεις, αλλα και απο την αλλη την αξια και τη κατασταση του εργαλειου.
 
Το πρώτο που θα μπορούσες να κοιτάξεις μόνος σου, είναι να το ξεβιδώσεις και δεις αν έχει κοπεί κάπου το καλώδιο.. το έχω πάθει κανα δυο φορές..
 
Αν το εχεις να το ανοιξεις το κελυφος θα σε συμβουλευα να κανεις πρωτα ακποιους ελεγχους μονος σου.
Αν μας ανεβασεις και φωτο θα μπορεσουμε να σε καθογησουμε κιολας!
 
Αυτό θα κάνω σε πρώτη φάση και θα ανεβάσω φωτο :) Thanks προς το παρον παιδες
 
Ανοίγεις το καπάκι με προσοχή και με ένα πολυμρτρο και βάζοντας το στην θέση του πιπσεν μετράς τις δύο άκρες του πρώτου καλωδίου και μετά το δεύτερο καλώδιο. Θα πρέπει να ακούσεις έναν ήχο. Αν όχι συμενη ότι θα πρέπει να αλλάξεις το καλώδιο τροφοδοσίας είναι η ποιο πιθανή αιτία. Λυπάμαι γιατί είμαι μακριά για να βοηθήσω.
 
Ναι ρε συ. Που το ξέθαψες το τόπικ; Εδώ μέσα, μετά από 4 χρόνια, ή που θα τα 'χεις παρατήσει ή που θα έχεις 10 δράπανα...
 
Το 12v gsr μας άφησε...το μοτέρ μύρισε ξαφνικα κατα το δουλεμα...ενδεχομενως και να ζοριστηκε αλλα απο την χρηση που του εκανα,παντα ως βιδολογο,δεν δικαιολογειται αλλά ας πούμε ότι μπορεί και να έγινε κουτσουκελα..
Τα παιδιά μου ειπαν στο Toolplanet ότι είναι κατά 99% μοτέρ..

Πήγε για επισκευη,καθως ειναι ακομη σε εγγύηση στην Bosch,και ζήτησα γραπτή αναφορά του προβλήματος,ακόμη και εάν είναι μοτέρ,ώστε να ξέρω πώς και τι..αλλα και την συμπεριφορά,πρακτική και σταση της εταιρίας..
Ίδωμεν...
 
Θυμαμαι δυο τουλαχιστον συναδελφους, ο ενας ηταν ο Δημητρης weatherman και ενας αλλος που δεν θυμαμαι που μου ειχαν αναφερει οτι το μικρο κυκλικο τριβειο της Proxxon εχανε/εκοβε στροφες οταν πιεζες το ξυλο πανω στον δισκο με το γυαλοχαρτο με αποτελεσμα πολλες φορες να σταματαει ο δισκος αλλα το μοτερ φαινοταν να δουλευει.

Μου συνεβη και μενα προσφατα και χτες το ανοιξα να δω τι γινεται. Δεν εβγαλα φωτογραφιες παρα μονο οταν τελειωσα την επισκευη αλλα η βλαβη ειναι ευκολα επισκευασιμη.

Με 4 βιδες απο την κατω μερια το τριβειο ανοιξει ευκολα. Το προβλημα ειναι οτι ειχε φυγει ο πειρος που συγκρατει τον δισκο πανω στον αξονα του μοτερ.

Εδω η βιδα (εκει που δειχνει το βελακι) που προστεθηκε εκ των υστερων για να συγκρατει τον δισκο πανω στον αξονα.
MfArkHGl.jpg


Και εδω ενα κοντινο πλανο. Η βιδα εχει κολληθει με κολλα δυο συστατικων για να μην ξαναφυγει ποτε.
DjXboRvl.jpg


Να πω οτι επρεπε να ανοιχτει τρυπα για να περασει η βιδα και να ακουμπησει στον αξονα και να ανοιξουν νεες βολτες.

Ισως να μην ειναι πολυ ξεκαθαρο τι εγινε παραπανω, αλλα ειμαι σιγουρος οτι αυτοι που εχουν το προβλημα στο εργαλειο, θα καταλαβουν.
 
Ρυθμιση πριονοκορδελας Lidl και συγκολληση ρωγμωδους καταγματος αντλιας πιεστικου.
50413821352_4c1745c4ac_b.jpg


Σε πρωτο πλανο ο Θανασης που εκτελει με χειρουργικη ακριβεια την συγκολληση της αντλιας. Ο Μπαμπης παρακολουθει με θαυμασμο την επεμβαση.
50413821502_1ce2031825_c.jpg


Η εγχειρηση πετυχε (θεωρητικα) με συγκολληση δυο επιπεδων.
Στο πρωτο επιπεδο χρησιμοποιηθηκε η εξαιρετικα λεπτορευστη κυανοακρυλικη της Titebond για να ποτισει την τριχοειδη ρωγμη και το δευτερο σταδιο ειχε την επικαλυψη του πρωτου με κολλα δυο συστατικων γενικης χρησης της Bison. Το σημειο της συγκολλησης το δειχνει το κιτρινο βελακι
50413821212_43a74d9da9_b.jpg


Στο παρον νημα ο Θανασης θα μας ενημερωσει εαν η αποπειρα επιδιορθωσης οντως πετυχε :)
 
Ρυθμιση πριονοκορδελας Lidl και συγκολληση ρωγμωδους καταγματος αντλιας πιεστικου.
Σε πρωτο πλανο ο Θανασης που εκτελει με χειρουργικη ακριβεια την συγκολληση της αντλιας. Ο Μπαμπης παρακολουθει με θαυμασμο την επεμβαση.
Η εγχειρηση πετυχε (θεωρητικα) με συγκολληση δυο επιπεδων.
Στο πρωτο επιπεδο χρησιμοποιηθηκε η εξαιρετικα λεπτορευστη κυανοακρυλικη της Titebond για να ποτισει την τριχοειδη ρωγμη και το δευτερο σταδιο ειχε την επικαλυψη του πρωτου με κολλα δυο συστατικων γενικης χρησης της Bison. Το σημειο της συγκολλησης το δειχνει το κιτρινο βελακι
Στο παρον νημα ο Θανασης θα μας ενημερωσει εαν η αποπειρα επιδιορθωσης οντως πετυχε :)

Ζηλευω 
 
Last edited by a moderator:
Για να δουμε τι θα γινει με τις κολλες
ουτως ή αλλως αυτο το παλιο πιεστικο karcher εχει αντικατασταθει με αλλο μεγαλυτερο, αλλα οταν σου ζητανε 50 ευρω μονο για το ανταλλακτικο δεν αξιζει να το επισκευασεις!

η ρωγμη πολυ λεπτη, το υλικο της κεφαλης αγνωστο, το σημειο δεχεται μεγαλη πιεση ... ευελπιστω να εχει εισχωρησει η λεπτορευστη κυανοακρυλικη!
 
Νομίζω ότι η κυανοακρυλική κόλλα δεν ήταν σοφή επιλογή.... Οι κόλλες αυτές (κυανοκρυλικές) έχουν μια τάση να ξεραίνουν τις προς κόλληση πλευρές... Καλύτερη επιλογή θα ήταν μια πιο λεπτό-παχύρρευστή εποξική κόλλα δύο συστατικών ή ακόμα καλύτερα ελάχιστο "πονηρό" σκάψιμο με κάποιο dremel και βενζόνα, αν το σημείο το επέτρεπε χωροταξικά...
 
η επιλογη της συγκεκριμενης κυανοακρυλικης εγινε για το λογο οτι ειναι πολυ λεπτορευστη ... σαν πετρελαιο
ειχε προηγηθει αλλη επεμβαση με κολλητηρι για "παντρεμα" του πλαστικου και στη συνεχεια επικαλυψη με JB weld, αλλα δεν υπηρξε το επιθυμητο αποτελεσμα.
πειραματα κανουμε σε κατι που δεν ευελπιστουμε να δουλεψει, γιατι στο σημειο αυτο η πιεση του νερου ειναι πολυ μεγαλη

το βενζονα τι ειναι?
 
Μαλλον βενζινοκολλα εννοει ο Κωστας η οποια εχει μεγαλυτερο βαθμο ελαστικοτητας απο τις περισσοτερες κολλες.
 
Απάντηση: Re: Επισκευές Εργαλείων

Νομίζω ότι η κυανοακρυλική κόλλα δεν ήταν σοφή επιλογή.... Οι κόλλες αυτές (κυανοκρυλικές) έχουν μια τάση να ξεραίνουν τις προς κόλληση πλευρές... Καλύτερη επιλογή θα ήταν μια πιο λεπτό-παχύρρευστή εποξική κόλλα δύο συστατικών ή ακόμα καλύτερα ελάχιστο "πονηρό" σκάψιμο με κάποιο dremel και βενζόνα, αν το σημείο το επέτρεπε χωροταξικά...

η επιλογη της συγκεκριμενης κυανοακρυλικης εγινε για το λογο οτι ειναι πολυ λεπτορευστη ... σαν πετρελαιο
ειχε προηγηθει αλλη επεμβαση με κολλητηρι για "παντρεμα" του πλαστικου και στη συνεχεια επικαλυψη με JB weld, αλλα δεν υπηρξε το επιθυμητο αποτελεσμα.
πειραματα κανουμε σε κατι που δεν ευελπιστουμε να δουλεψει, γιατι στο σημειο αυτο η πιεση του νερου ειναι πολυ μεγαλη

το βενζονα τι ειναι?

Μαλλον βενζινοκολλα εννοει ο Κωστας η οποια εχει μεγαλυτερο βαθμο ελαστικοτητας απο τις περισσοτερες κολλες.

Καλησπέρα παιδιά. Θα μου επιτρέψετε να υπεραμυνθώ της άποψης που εξέφρασα παραπάνω νωρίτερα..... :hmmmm2: Το ότι έχει γίνει προηγουμένη αποτυχημένη απόπειρα επισκευής me JB weld είναι ένα γεγονός που δεν το γνώριζα -τώρα ειπώθηκε-... Εξακολουθώ όμως και εμμένω της τοποθέτησής μου αν και ομολογουμένως εξαιτίας της ιδιαιτερότητας του σημείου το εγχείρημα έχει υψηλό βαθμό δυσκολίας... Όσο για την βενζόνα που είπα αυτό ακριβώς εννοούσα βενζονα και όσο βενζινόκολλα.... :ernaehrung004: !!!! :blush: :rolleyes:
Για να ακριβολογούμε ονομάζεται belzona (...σ.σ. μπελζόνα προφέρεται επακριβώς) και στις ...... πιάτσες των μαστοριών που ....τριγυρίζω την λέμε βενζόνα.... Πρόκειται για ένα εποξικό υλικό υψηλής ποιότητας αντοχής και ανθεκτικότητας που χρησιμοποιείτε κατά κόρον σε marine επισκευές κυρίως αφού εάν γίνει σωστή εφαρμογή πάει καθάρισες... Επειδή όμως τα πολλά λόγια είναι φτώχια και μια εικόνα ίσο με χίλιες λέξεις για όποιο ενδιαφέρεται, δεν γνωρίζει και θέλει να ρίξει μια ματιά δείτε λίγο τους παρακάτω συνδέσμους...

https://www.belzona.com/en/products/1000/1111.aspx

https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwww.primeltd.com%2FArticles%2FImages%2F_CE_B4_CF_86_CE_B4_CF_86.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.primeltd.com%2Finfo%2F19773%2FHow-to-Repair-a-Cracked-Engine-with-Belzona-1111%2F&tbnid=JAeheMlUPrhzkM&vet=12ahUKEwiHrOrry5vsAhUC5IUKHSttCogQMygEegUIARCoAQ..i&docid=Uh3l5HbeJEDkZM&w=420&h=320&q=benzona%20glue&ved=2ahUKEwiHrOrry5vsAhUC5IUKHSttCogQMygEegUIARCoAQ

https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwww.belzona.com%2Fassets%2Fdata%2Fimages%2Fproducts%2Fgallery%2F1111_1.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.belzona.com%2Fen%2Fproducts%2F1000%2F1111.aspx&tbnid=01w97jKWbuGzxM&vet=12ahUKEwiHrOrry5vsAhUC5IUKHSttCogQMygAegUIARCfAQ..i&docid=YXHbIGWI4ZM_SM&w=1800&h=1205&q=benzona%20glue&ved=2ahUKEwiHrOrry5vsAhUC5IUKHSttCogQMygAegUIARCfAQ
 
Καλησπέρα παιδιά. Θα μου επιτρέψετε να υπεραμυνθώ της άποψης που εξέφρασα παραπάνω νωρίτερα..... :hmmmm2: Το ότι έχει γίνει προηγουμένη αποτυχημένη απόπειρα επισκευής me JB weld είναι ένα γεγονός που δεν το γνώριζα -τώρα ειπώθηκε-... Εξακολουθώ όμως και εμμένω της τοποθέτησής μου αν και ομολογουμένως εξαιτίας της ιδιαιτερότητας του σημείου το εγχείρημα έχει υψηλό βαθμό δυσκολίας... Όσο για την βενζόνα που είπα αυτό ακριβώς εννοούσα βενζονα και όσο βενζινόκολλα.... :ernaehrung004: !!!! :blush: :rolleyes:
Για να ακριβολογούμε ονομάζεται belzona (...σ.σ. μπελζόνα προφέρεται επακριβώς) και στις ...... πιάτσες των μαστοριών που ....τριγυρίζω την λέμε βενζόνα.... Πρόκειται για ένα εποξικό υλικό υψηλής ποιότητας αντοχής και ανθεκτικότητας που χρησιμοποιείτε κατά κόρον σε marine επισκευές κυρίως αφού εάν γίνει σωστή εφαρμογή πάει καθάρισες... Επειδή όμως τα πολλά λόγια είναι φτώχια και μια εικόνα ίσο με χίλιες λέξεις για όποιο ενδιαφέρεται, δεν γνωρίζει και θέλει να ρίξει μια ματιά δείτε λίγο τους παρακάτω συνδέσμους...

https://www.belzona.com/en/products/1000/1111.aspx

https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwww.primeltd.com%2FArticles%2FImages%2F_CE_B4_CF_86_CE_B4_CF_86.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.primeltd.com%2Finfo%2F19773%2FHow-to-Repair-a-Cracked-Engine-with-Belzona-1111%2F&tbnid=JAeheMlUPrhzkM&vet=12ahUKEwiHrOrry5vsAhUC5IUKHSttCogQMygEegUIARCoAQ..i&docid=Uh3l5HbeJEDkZM&w=420&h=320&q=benzona%20glue&ved=2ahUKEwiHrOrry5vsAhUC5IUKHSttCogQMygEegUIARCoAQ

https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwww.belzona.com%2Fassets%2Fdata%2Fimages%2Fproducts%2Fgallery%2F1111_1.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.belzona.com%2Fen%2Fproducts%2F1000%2F1111.aspx&tbnid=01w97jKWbuGzxM&vet=12ahUKEwiHrOrry5vsAhUC5IUKHSttCogQMygAegUIARCfAQ..i&docid=YXHbIGWI4ZM_SM&w=1800&h=1205&q=benzona%20glue&ved=2ahUKEwiHrOrry5vsAhUC5IUKHSttCogQMygAegUIARCfAQ

Εξαιρετικες πληροφοριες όπως παντα Κώστα!
 
Κωστα, ευχαριστω για την πληροφορια περι μπελζονας
ειναι ακριβουτσικη ... η αληθεια ειναι

με την αναφορα σου για marine επισκευες, μου ηρθε η ιδεα να παω σε εναν φιλο που φτιαχνει φουσκωτα, μηπως μου δωσει λυση.