Επισκευές Εργαλείων

Δεν είναι μοτέρ. Είναι σαν ηλεκτροκόλληση μόνο που δεν κολλάει. Απλά λιώνει το μεγάλο με ρεύμα - αμπέρ και με μια ριπή από πεπιεσμένο αέρα σχίζει το μεταλλο. Ότι κάνει δηλαδή η κοπή με φιάλες ασετυλίνης/οξυγόνου αλλά με ρεύμα.
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: mastroxalastis
Αν κανενα εξαρτημα δεν χρησιμοποιεί και τις 3 φάσεις,αν δεν δημιουργεί προπορεια ρευματος και αν μπορεί να καλύψει η παροχή σου την αθροιστική κατανάλωση,τότε μπορεις να του δώσεις από μια...
 
Στην προηγουμενη δουλεια που χρησιμοποιησα το σκαπτικο ρευματος της Stanley μου εκανε κατι τσαλιμακια το καλωδιο και οταν εστριβε απο εδω και απο εκει μια εδινε και μια οχι ρευμα...γενικως δεν ηταν για χρηση γιατι σου εσπαγε τα νευρα...

Αποφασισα να το ανοιξω να το επιδιορθωσω και συγχρονως να το καθαρισω και ελεγξω το γρασσο του...
Ελεγξα ολες τις συνδεσμολογιες και ολο και κατι ειχε τραβηχτει απο την θεση του απο λιγο...ειδικοτερα εκει που ηταν η κλεμμα...
Οποτε φυσηχτηκε και καθαριστηκε συγχρονως...στην επανασυναρμαλογηση το εργαλειο δουλεψε μια χαρα οπως και να ηταν το καλωδιο...
20220401_112308.jpg
Το ξαφνιασμα ηρθε οταν ανοιξα το δω σε τι κατασταση ηταν το γρασσο του...
Ενω ειχα βαλει πριν απο κανα χρονο τωρα που το ανοιξα παρει μια μπλε σκουρα μορφη που δεν εχω ξαναδει σε αλλο εργαλειο μεχρι τωρα...
Κατραμι μαυρο ναι...αυτο ομως οχι...
20220401_113019.jpg 20220401_113029.jpg

Αποφασισα να το καθαρισω και να βαλω εκ νεου καινουργιο γρασσο...
Βαζω φωτο την διαφορα χρωματος του γρασσου....
20220401_113045.jpg
Η ερωτηση μου ειναι εαν γνωριζει κανεις απο τι να προηλθε αυτο και γιατι..
 
Last edited:
  • Wow
Reactions: Χιωτης
Τι γρασο εβαλες?
Εισαι σιγουρος οτι αυτο που εχεις ενδεικνυται για το συγκεκριμενο εργαλειο?

Το γρασο που μπλεδιζει (δεν φαινεται καλα στις φωτο) ειναι το μαμα ή το ειχες αλλαξει εσυ?
 
Το συγκεκριμένο είναι γενικό γράσσο πάστα...το έχω πάρει από συνεργιο αυτοκίνητων..το έχω βαλει ουκ ολίγες φορές σε πολλά ηλεκτρικα εργαλεία...
Το γράσσο στο συγκεκριμενο εργαλειο είναι το μαμά...
 
Αντώνη μπλε δεν ήταν..γιατί το είχα ξανανοιξει..έγινε εκ των υστέρων ο αποχρωματισμός...
Αυτή είναι η απορία μου...
Δεν ήξερα ότι υπάρχει ναυτιλιακο μπλε γράσσο και ότι είναι αδιάβροχο...
 
  • Like
Reactions: mourling
Προφανώς υπάρχουν διαφόρων ειδών γρασσα αλλά κάνεις με σαφήνεια δεν μπορεί να σου πει τι ακριβώς να βάλεις..εκτός και εάν το πάρεις από την ίδια την εταιρία...
Το θέμα είναι ότι το εργαλειο δουλεύει από το 17" μια χαρά χωρίς κανένα προβλημα και ήταν η πρώτη φορά που δημιουργησε θέμα...διορθωθηκε και όλα οκ...
 
Το συγκεκριμένο είναι γενικό γράσσο πάστα...το έχω πάρει από συνεργιο αυτοκίνητων..το έχω βαλει ουκ ολίγες φορές σε πολλά ηλεκτρικα εργαλεία...
Το γράσσο στο συγκεκριμενο εργαλειο είναι το μαμά...
Βάλε καλό γράσο.

 
Προσοχή στον τύπο γράσου που χρησιμοποιείτε.
Το κάθε γράσο έχει χαρακτηριστικά με βάση τα οποία επιλέγεται για την ανάλογη χρήση.
Τα βασικά χαρακτηριστικά είναι το εύρος θερμοκρασίας, η ταχύτητα και το φορτίο.
Παρακάτω θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τύπους γρασών και πιθανές εφαρμογές τους.
Ίσως μια ερώτηση στο επίσημο service της εταιρείας να ρίξει φως στην υπόθεση.
pinakas-epilogis-graswn-skf.png


Υ.Γ. το μπλε χρώμα στο γράσο δεν σημαίνει υποχρεωτικά ότι πρόκειται για γράσο marine
 
Μονο που αυτος ο πινακας ειναι μονο για SKF και τη γκαμα θα την βρεις μονο στον αντιπροσωπο.
Tο ιξωδες των συγκεκριμενων γρασων τον δηλωνει ο αριθμος, δηλαδη το LGMT 2 εχει NLGI 2 (μαλακο - κανονικο) και ειναι το πιο συνηθισμενο στην αγορα. Το NLGI ξεκιναει απο το 000 (σχεδον σταζει) και φτανει μεχρι το 6 (πολυ σκληρο).

Επειδη πριν απο ενα χρονο προσπαθησα να βρω μια ακρη με τα γρασα, και μιλησα με 4 εταιρειες, διαπιστωσα οτι υπαρχει μεγαλο κενο. Σχεδον ολοι στα service πανε στο περιπου ή βασει εμπειριας ή βασει manual για συγκεκριμενη μαρκα - τυπο γρασου τα οποια τις περισσοτερες φορες δεν αναγραφουν τιποτα, δηλαδη για τα γρασα πχ της Bosch, της Dewalt, Oregon κλπ. δεν δινουν καμια πληροφορια.
Ενας μπουσουλας καταληλλοτητας ειναι η βαση, το NLGI και η θερμοκρασια.
 
Και ο ξυλότορνος της Parkside που άνοιξα πρόσφατα για μια μετατροπή μπλε γράσο είχε στα γρανάζια.
 
και το κιβωτιο του δραπανου της 2 ταχυτητων της παρκσαιντ το ιδιο. πρεπει να ειναι ειδικο για γραναζια και κρουσεις.
και αν θυμαμαι καλα και ο γωνιακος τροχος μπαταριας του λιντλ σε αντιθεση με τον ρευματος, μπλε ειχε.

στο μηχανουργειο ειχαν ενα γρασο της skf σε μεγαλες συσκευασιες και εβαζαν παντου , σε ρουλεμαν, κουζινετα, γραναζια, μηχανισμους μεταδοσης κινησης κλπ
σιγουρα δεν θα ειναι η βελτιστη λυση, αλλά λογικα γρασο να υπαρχει και μετα ολα τα άλλα... :)

γενικα ολοι οι φτηνοι κατασκευαστες τσιγκουνευονται στο γρασο και ειναι λογικο. οταν φτιαχνεις εκατομμυρια μηχανηματα καθε χρονο, το να γλιτωσεις 40-50 ml γρασο, μπορει να μετραει σε εκατομμυρια λιτρα! για αυτο πρωτη μας δουλεια οταν αγοραζουμε φτηνο εργαλειο, το να ελεγξουμε τα λιπαντικα του

μονο η μπριγκς& στρατον φτιαχνει περι τους 20-25 εκατομμυρια κινητηρες το χρονο περαν των θυγατρικων της! ποσα εκατομμυρια δολλαρια εχει διαφορά μονο απο αυτο...
 
Πεθανε ξαφνικα το περιβοητο 4 βολτο κατσαβιδακι Parkside -που το διαφημιζαν με ροπη 10Nm και αποδειχτηκε οτι δεν εχει ουτε 5Νm..
2K9PgYYl.jpg


Το ειχα παρει μονο και μονο για να τεσταρω αν οντως ειχε δυναμη 10Νm και κατοπιν το εδωσα στον πατερα μου.
Γενικα παντως ηταν καλο, οχι μονο για τα 20 ευρω που κοστιζε αλλα ηταν εργονομικο (σπαστο) εκανε και δουλιτσα με τα 4-4.5 Nm ροπης.
Ειχε ενσωματωμενο φακο στη λαβη και το βαλιτσακι του επισης ηταν πληρες εξαρτηματων. Η φορτιση γινοταν με usb τυπου C.

Αν και ειχα την αποδειξη, ειπα να το ανοιξω μονο και μονο απο νοσηρη περιεργεια :)
cX4sE6Nl.jpg


Εξι βιδακια για να βγει ομορφα και ωραια το καπακι της λαβης.
3bv3Ucil.jpg


Η αιτια της βλαβης ηταν το ενα καλωδιο προς το μοτερ που ηταν κομμενο!
kJ9ZSgfl.jpg


Το κολλητηρι που επελεξα να χρησιμοποιησω ηταν το 18βολτο της Ryobi λογω της βασης που εχει καθως τα μικρα αεριου Portasol και Dremel δεν εχουν.
5jhDbfUl.jpg


Επειδη το μερος για την κολληση ηταν δυσπροσιτο και το καλωδιο κοντο, μπηκε καλαϊ πανω στο καλωδιο εξ'αρχης για ευκολοτερη κολληση.
ITanx1Il.jpg


Με την βοηθεια μιας τσιμπιδας εγινε η επανακολληση.
OcobDgLl.jpg


Eτοιμο το κατσαβιδακι!!
phN4HPyl.jpg


Τυχερο το Λιντλ που δεν εκανα επιστροφη :)
 
Με την επιστροφή Μιχάλη χάνεις την ευκαιρία που σου δίνει η εταιρία απόκτησης εμπειρίας με χαμηλό κόστος στις επισκευές ....:D :ROFLMAO:
 
20220610_124547.jpg
Μάλλον κάηκε,αφού τεμάχισε ασταμάτητα σιδερενια δεξαμενή πετρελαίου δύο τόνων καταναλώνοντας μόνο ενάμιση δίσκο κοπής(parkside φυσικά και οι δίσκοι)...!!!

Τα σκάρτεψαν μάλλον...:D
 
....και μονο το μεροκαματο που γλυτωσες να φερεις καποιον να την κοψει ειναι αρκετο, τα εβγαλε τα τιμια λεφτα του. Ενδοξος ο θανατος του, πανω στο καθηκον 💀

Eχω και εχω μια δεξαμενη πετρελαιου που πρεπει να φυγει (να κοπει δηλαδη) και ολο το καθυστερω. Ισως μπορεσω να βρω καποια αλλη χρηση ομως και να την διατηρησω.
Xασαμε και την ευκαιρια να την γεμισουμε με φτηνο καυσιμο, να εχουμε αποθεμα κανα διχρονο για τα τροχοφορα μας :)
 
Μάλλον κάηκε,αφού τεμάχισε ασταμάτητα σιδερενια δεξαμενή πετρελαίου δύο τόνων καταναλώνοντας μόνο ενάμιση δίσκο κοπής(parkside φυσικά και οι δίσκοι)...!!!
Αν δεν "μυρισε", δικαιουται ενα ελεγχο, με πρωτο υποπτο το (εσωτερικα) κομενο καλωδιο.