επιστροφη tv

trendy013

New member
20 September 2010
18
καλησπερα

Kαπου ειχα διαβασει οτι μεσα σε 7μερες μπορω να κανω επιστροφη την τηλεοραση που εχω παρει και να παρω μια αλλη.Το λεω σωστα??
Γιατι μου εκαναν την κυριακη μια δωρο την SAMSUNG LE37D550 ΚΑΙ δεν μου αρεσει η εικονα της και θελω να παρω την 40d8000.Η αγορα εγινε απο med.market .ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ????
 
Ναι, εντός 7 ημερών μπορείς να την επιστρέψεις στο κατάστημα, γιατί το προϊόν δε σε ικανοποιεί, και να ζητήσεις αλλαγή με άλλο, ισχυεί νομικά.
 
Μη πάρεις κανένα τηλέφωνο.Τα media markt έχουνε DOA 14 ημέρες οπότε την πάς πίσω και παίρνεις ότι θέλεις.
 
Εγώ πήγα χθές και ρώτησα για το συγκεκριμένο θέμα, DOA, στα Mediamarkt στο Ρέντη και μου απάντησαν "δέν έχουμε ιδέα για κάτι τέτοιο", θα απευθυνθείτε στην αντιπροσωπεία και όχι σε εμάς, ευχαριστώ πολύ τους λέω, αλλά δέν θα πάρω ... χα χα χα κούνησα τα ωραία μου 2.200 που είχα στο χέρι για την Samsung UE55D8000 και έφυγα χαμογελώντας....
 
ειστε σιγουροι οτι ειναι τοσο απλο,να επιστρεψεις καποιο προιον,που εχει ανοιχτει,εχει μπει στην πριζα και ετσι απλα το δεχονται με την δικαιολογια
"δεν μου κανει,δωσε μου αλλο.."?
υπερβολικο μου φαινεται παιδια...
 
Re: Απάντηση: επιστροφη tv

Παιδιά και βέβαια γίνεται, δεν το δέχονται έτσι απλά λογικά πρέπει να το ελέγξει το τεχνικό τμήμα του καταστήματος πριν δεχτούν την αλλαγή.
Στο πλαίσιο πριν κάτι χρόνια είχα αλλάξει μια κάρτα TV για PC, 100 Ευρώ τότε.
Εννοείται πως την είχα χρησιμοποιήσει για μιά ημέρα.
Δέχτηκαν την αλλαγή και πήρα κάτι άλλο.
Δε νομίζω να παίζει ρόλο η αξία του προιόντος.
Φίλε stratisd παίζει να το είπες DOA και να ήταν άσχετος ο πωλητής?
Ψάξτο περισσότερο.
 
Βασικά του είπα το εξής "επειδή έχω καεί ήδη μια φορά, αν πάρω τώρα, επιτόπου με μετρητα τη UE55D8000 και πάω σπίτι και ανακαλύψω οτι έχει υπερβολικό clouding (γιατι οτι θα έχει, θα έχει δέν το γλυτώνουμε αυτό) και banding (αυτό δέν υποφέρεται με τίποτα για εμένα), θα μπορέσω να την κάνω επιστροφή βασιζόμενος στο 7ήμερο που ισχύει στην Ευρωπαική Ενωση για προϊόντα που έχουν βλάβή; Το λεγόμενο DOA του λέω;"
Εκείνος που γνώριζε για τα προβλήματα clouding, banding, torching των LED, απο τη συζήτηση που είχα πιάσει μαζί του, μου είπε πως κάτι τέτοιο δέν ισχύει στο Mediamarkt και θα πρέπει να απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
 
Προφανώς θεώρησε τα clouding και banding βλάβες της TV γι'αυτό σε παρέπεμψε στην αντιπροσωπεία.
Ούτε καν έπρεπε να τα αναφέρεις σε σχέση με την επιστροφή.
Πάρε και σε δεύτερο κατάστημα MM να ρωτήσεις.
Πάω στοίχημα πως θα σου πούν κάτι διαφορετικό.
 
Δέν πήρα τηλ. εκεί ήμουν, και ήξερε για τι πράγμα μιλάμε, αφού μου τα έδειχνε και στις 2 που έπαιζαν, ειδικά η D8000 έτυχε να έχει απίστευτο torching, φώτιζε γύρω γύρω σαν φακός, σε σκηνές μπλέ, ούτε κάν μαύρες.
Οπως και να έχει δέν το δέχτηκε πάντως καθολου σαν επιλογή, έστω και αν το έπαιξα έτοιμος να τα "σκάσω" εκείνη τη στιγμή,
δέν τους λείπουν ακόμη τα λεφτά φαίνεται χα χα χα.... καλό δικό μου που μάλλον με γλύτωσε απο φασαρίες.... πάλι ;)
 
Κλασικοί Γερμανοί,πιστεύω πως στην Γερμανία όχι μόνο έχουν DOA αλλά παίζει να είναι και ενός μηνός,αλλά έιπαμε,εδωπέρα μας περνάνε για Αφρική.
 
Exεις δίκιο, γιαυτό και απο εμένα αντί για ευρώ πήραν τα ....τύμπανα μου (Αφρικάνικα ;)
 
μισο παιδια...
το γνωστο clouding,απο τις κατασκευαστριες εταιριες,θεωρηται "φυσικο φαινομενο"στα lcd πανελ.
αυτο πιστευω το γνωριζουν ολοι οσοι διαβαζουν τα φορουμ και σκεφτονται να αγορασουν lcd&led πανελ.
το εχει πολυ ή λιγο,ειναι υποκειμενικο και ειναι λογικο ο καθενας να υποστηριζει οτι θελει.
αρα λοιπον ενα μεγαλο μεριδιο ευθυνης,εχει και ο αγοραστης που ειναι προετοιμασμενος για τι μπορει να δει.
τωρα-εαν η τιβι ηρθε σπιτι σου και δεν την ανοιξες,σαφως και πιστευω οτι εισαι καλυμενος να την πας πισω και να παρεις οτι αλλο θελεις.
εαν ομως η τιβι,ηρθε σπιτι σου,την ανοιξες,μπηκε πριζα,δεν νομιζω οτι ειναι τοσο ευκολο να στην αλλαξουν.
η περιπτωσεις που αναφερει ο φιλος πιο πανω σχετικα με αλλα parts pc,δεν νομιζω οτι εχουν σχεση με αλλαγες προιοντων οπως οι τηλεορασεις.
 
Re: Απάντηση: επιστροφη tv

Γιατί επειδή έχουν άλλο κόστος?
Και ποιός κρίνει τί είναι υψηλό και τί χαμηλό κόστος?
Ανέφερα προσωπικό παράδειγμα για ένα προιον που ανοίχτηκε χρησιμοποιήθηκε και το επέστρεψα.
Και αυτό πριν πολλά χρόνια σε συγκεκριμένο κατάστημα.
Δεν έχω αντίσοιχη σημερινή εμπειρία.
Πάντως στο forum επίσης έχει αναφερθεί πολλές φορές πως οι TV μπορούν να επιστραφούν κανονικά σε μια εβδομάδα.
Θυμάμαι και μια περίπτωση συμφορουμίτη που επέστρεψε 5-6 φορές μια Samsung λόγω clouding μέχρι που πέτυχε ικανοποιητικό panel.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: επιστροφη tv

Γιατί επειδή έχουν άλλο κόστος?
Και ποιός κρίνει τί είναι υψηλό και τί χαμηλό κόστος?
Ανέφερα προσωπικό παράδειγμα για ένα προιον που ανοίχτηκε χρησιμοποιήθηκε και το επέστρεψα.
Και αυτό πριν πολλά χρόνια σε συγκεκριμένο κατάστημα.
Δεν έχω αντίσοιχη σημερινή εμπειρία.
Πάντως στο forum επίσης έχει αναφερθεί πολλές φορές πως οι TV μπορούν να επιστραφούν κανονικά σε μια εβδομάδα.
Θυμάμαι και μια περίπτωση συμφορουμίτη που επέστρεψε 5-6 φορές μια Samsung λόγω clouding μέχρι που πέτυχε ικανοποιητικό panel.

το θεμα parts pc,εχει να κανει-καταρχην-με πολλα θεματα ασυμβατοτητας.
ελεγχεται-επιστρεφεται.
κανονικα,εαν δεν ειναι σφραγισμενο(οπως αγοραστηκε)δεν νομιζω οτι ειναι υποχρεωμενο το μαγαζι να το παρει πισω.
συνηθως ομως σε αυτα τα προιοντα,γινεται εξαιρεση απο τα καταστηματα που πουλουν pc parts.
εδω εχουμε μια τιβι η οποια δεν εχει παρουσιασει καποιο θεμα βλαβης και προφανως εχει ανοιχτει.
εγω σου λεω οκ-μετα απο πιεσεις,την δεχεται το καταστημα και η τηλεοραση ξαναπαει για πουλημα.
εσυ εισαι ο πελατης που μπαινει μεσα μετα την επιστροφη,τους ζητας την samsung 5500 και σου δινουν την ανοιχτη.θα την παρεις?

Επισης-το DOA που αναφερεται(ε),δεν εχει να κανει με το ότι «δεν μου αρεσει το προιον,το επιστρεφω μεσα σε 7 ημερες»
Το DOA είναι αλλαγη/αντικατασταση (και όχι service) του προιοντος,σε περιπτωση που παθει κατι μεσα στις πρωτες 7 ημερες.
ειπαμε παιδια,για τα πανηγυρια ειναι τα περισσοτερα σερβις στην Ελλαδα,αλλα μην γινομαστε υπερβολικοι και εμεις,ζητωντας οτι γουσταρουμε..
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: επιστροφη tv

Συμφωνώ απόλυτα στο τελευταίο που είπες.
Προσωπικά δεν ήξερα καν τί σημαίνουν τα αρχικά DOA, αν είναι αυτό που λες προφανώς και δε γίνονται δεκτές όλες οι επιστροφές.
Είναι δυνατόν να δώσει κατάστημα ανοιχτή τη TV μετά από επιστροφή? Τη ξανασφραγίζουν και χαμπάρι δε θα πάρει ο καταναλωτής, έχουν τους τρόπους τους αυτοί.
Στη καλύτερη περίπτωση αν ξέρει πέντε πράγματα μπαίνει και βλέπει τις ώρες λειτουργίας της TV.
Και αυτό γιατί υπάρχουν περιπτώσεις καινούργιων τηλεοράσεων που τελικά ήταν μεταχειρισμένες.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: επιστροφη tv

Συμφωνώ απόλυτα στο τελευταίο που είπες.
Προσωπικά δεν ήξερα καν τί σημαίνουν τα αρχικά DOA, αν είναι αυτό που λες προφανώς και δε γίνονται δεκτές όλες οι επιστροφές.
Είναι δυνατόν να δώσει κατάστημα ανοιχτή τη TV μετά από επιστροφή? Τη ξανασφραγίζουν και χαμπάρι δε θα πάρει ο καταναλωτής, έχουν τους τρόπους τους αυτοί.
Στη καλύτερη περίπτωση αν ξέρει πέντε πράγματα μπαίνει και βλέπει τις ώρες λειτουργίας της TV.
Και αυτό γιατί υπάρχουν περιπτώσεις καινούργιων τηλεοράσεων που τελικά ήταν μεταχειρισμένες.

ακριβως ρε Κωστα.αυτο προσπαθω να σου πω.γιατι οπως και να εχει,π@@@@@@ ειναι.
εαν την παρει καποιος που ξερει,θα την επιστρεψει,επειδη θα καταλαβει οτι δεν την πηρε σφραγισμενη.
τωρα εαν την παρει καποιος που δεν ξερει και δεν δωσει βαση,δεν εγινε και τιποτε αλλα παλι ανηθικο απο την πλευρα του καταστηματος ειναι,
γιατι και αυτο απο την πλευρα του,εκανε δεκτη,μια ουσιαστικα "παρανομη" επιστροφη.με λιγα λογια μπερδεματα..
 
Last edited by a moderator:
5 φορές μέσα σε 14 ημέρες άλλαξα τηλεόραση απο media markt λόγω banding κυρίως.Κι αυτή που έχω τώρα(d8000) έχει ,απλά βαρέθηκα τη διαδικασία .Ειδικά τα media markt επάνω στην απόδειξη γράφουν "Αλλαγές γίνονται δεκτες εντός 14 ημερών και με την πλήρη συσκευασία του προϊόντος".Συνεπώς είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να στην αλλάξουν.Για αυτο σου είπα να μην πάρεις τηλέφωνο και να πάς κατευθείαν στο κατάστημα