- 17 June 2006
- 10,573
Και ποιος λέει ότι αυτές οι ταινίες είναι αναφοράς και οι συγκεκριμένες σκηνές που παρουσιάζουν χρωματική απόκλιση δεν έχουν υποστεί σκηνοθετική επέμβαση?
Και για να το πάω παρακάτω...
Πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι σε αυτές τις σκηνές, το πράσινο, κυανό και ματζέντα που έβλεπες είχαν 100% κορεσμό?
Καταρχας καλημερα.
Στη συνεχεια θα ηθελα να σου πω οτι δεν ειμαστε αντιδικοι. Κουβεντα κανουμε, οποτε καλο θα ηταν να ειναι λιγοτερο αυστηροι οι τονοι.
Παμε στο ερωτημα.
Κανενας δεν ειπε οτι ειναι αναφορας (και ποιος μπορει να το πει αλλωστε?) ουτε οτι δεν εχουν καποια παρεμβαση !
Αυτο δεν το λεει κανεις και ουσιαστικα ουτε μπορει. Οποτε θεωρουμε καποια πραγματα για να κανουμε καποιες συγκρισεις.
Αλλιως κακως ανεβαινουν φωτο και σκηνες αναφορας (που ποιος τις βαπτισε ετσι?) στο διαδικτυο, η σε διαφορες συνευρεσεις και συγκριτικα .
Ο λογος που εφερα καποια παραδειγματα ειναι απλος. Σε σκηνες φωτεινες με αρκετο λευκο (που θεωρουμε οτι ειναι τουλαχιστον ρυθμισμενο και απο πλευρας θερμοκρασιας και greyscale σωστο) εχεις τη δυνατοτητα , πιο ευκολα , να διακρυνεις λαθη στην αποχρωση και στον κορεσμο.
Επειδη ανεφερες σε προηγουμενα ποστ οτι με δυσκολια διακρυνεις διαφορες στην αποχρωση, ανεφερα εναν τροπο για να το κανεις πιο ευκολα.
Ειναι πολυ πιο ευκολο να δεις λαθος αποχρωση οταν εχεις μεγαλο ποσοστο της οθονης σε λευκο.
Αν για παραδειγμα δεις ενα φυτο σε ενα γραφειο, ειναι δυσκολοτερο να διακρυνεις αποχρωση αποτι αν δεις ενα φυτο σε ενα χιονισμενο τοπιο.