Epson EH-TW9100 ρυθμισεις (calibration)!

Και ποιος λέει ότι αυτές οι ταινίες είναι αναφοράς και οι συγκεκριμένες σκηνές που παρουσιάζουν χρωματική απόκλιση δεν έχουν υποστεί σκηνοθετική επέμβαση?

Και για να το πάω παρακάτω...

Πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι σε αυτές τις σκηνές, το πράσινο, κυανό και ματζέντα που έβλεπες είχαν 100% κορεσμό?

Καταρχας καλημερα.

Στη συνεχεια θα ηθελα να σου πω οτι δεν ειμαστε αντιδικοι. Κουβεντα κανουμε, οποτε καλο θα ηταν να ειναι λιγοτερο αυστηροι οι τονοι.

Παμε στο ερωτημα.
Κανενας δεν ειπε οτι ειναι αναφορας (και ποιος μπορει να το πει αλλωστε?) ουτε οτι δεν εχουν καποια παρεμβαση !
Αυτο δεν το λεει κανεις και ουσιαστικα ουτε μπορει. Οποτε θεωρουμε καποια πραγματα για να κανουμε καποιες συγκρισεις.
Αλλιως κακως ανεβαινουν φωτο και σκηνες αναφορας (που ποιος τις βαπτισε ετσι?) στο διαδικτυο, η σε διαφορες συνευρεσεις και συγκριτικα .

Ο λογος που εφερα καποια παραδειγματα ειναι απλος. Σε σκηνες φωτεινες με αρκετο λευκο (που θεωρουμε οτι ειναι τουλαχιστον ρυθμισμενο και απο πλευρας θερμοκρασιας και greyscale σωστο) εχεις τη δυνατοτητα , πιο ευκολα , να διακρυνεις λαθη στην αποχρωση και στον κορεσμο.
Επειδη ανεφερες σε προηγουμενα ποστ οτι με δυσκολια διακρυνεις διαφορες στην αποχρωση, ανεφερα εναν τροπο για να το κανεις πιο ευκολα.
Ειναι πολυ πιο ευκολο να δεις λαθος αποχρωση οταν εχεις μεγαλο ποσοστο της οθονης σε λευκο.
Αν για παραδειγμα δεις ενα φυτο σε ενα γραφειο, ειναι δυσκολοτερο να διακρυνεις αποχρωση αποτι αν δεις ενα φυτο σε ενα χιονισμενο τοπιο.
 
σε ενα mode ερχονται ολα καλα η σχεδον καλα Χρηστο ...

οποτε μην ταλαιπωρησε με αλλα mode ...

Δεν ειναι ταλαιπωρια Κωστα. Δοκιμες κανουμε να μαθαινουμε και δυο πραγματα. :ernaehrung004:
 
Καταρχας καλημερα.

Στη συνεχεια θα ηθελα να σου πω οτι δεν ειμαστε αντιδικοι. Κουβεντα κανουμε, οποτε καλο θα ηταν να ειναι λιγοτερο αυστηροι οι τονοι.

Παμε στο ερωτημα.
Κανενας δεν ειπε οτι ειναι αναφορας (και ποιος μπορει να το πει αλλωστε?) ουτε οτι δεν εχουν καποια παρεμβαση !
Αυτο δεν το λεει κανεις και ουσιαστικα ουτε μπορει. Οποτε θεωρουμε καποια πραγματα για να κανουμε καποιες συγκρισεις.
Αλλιως κακως ανεβαινουν φωτο και σκηνες αναφορας (που ποιος τις βαπτισε ετσι?) στο διαδικτυο, η σε διαφορες συνευρεσεις και συγκριτικα .

Ο λογος που εφερα καποια παραδειγματα ειναι απλος. Σε σκηνες φωτεινες με αρκετο λευκο (που θεωρουμε οτι ειναι τουλαχιστον ρυθμισμενο και απο πλευρας θερμοκρασιας και greyscale σωστο) εχεις τη δυνατοτητα , πιο ευκολα , να διακρυνεις λαθη στην αποχρωση και στον κορεσμο.
Επειδη ανεφερες σε προηγουμενα ποστ οτι με δυσκολια διακρυνεις διαφορες στην αποχρωση, ανεφερα εναν τροπο για να το κανεις πιο ευκολα.
Ειναι πολυ πιο ευκολο να δεις λαθος αποχρωση οταν εχεις μεγαλο ποσοστο της οθονης σε λευκο.
Αν για παραδειγμα δεις ενα φυτο σε ενα γραφειο, ειναι δυσκολοτερο να διακρυνεις αποχρωση αποτι αν δεις ενα φυτο σε ενα χιονισμενο τοπιο.

Χρήστο, έχεις μία τάση ''νουθεσίας'' και μόνιμης παρεξήγησης. Μήπως, έπρεπε να παρεξηγήσω και 'γω το ''μην είσαι απόλυτος'' και να σου πω ''δεν ήμουν απόλυτος'', συνεχίζοντας το γαϊτανάκι της off topic παρεξήγησης? Τέλος πάντων.....δεν είμαστε αντίδικοι, ασφαλώς. Μια ερώτηση έκανα. Αν μονίμως με βλέπεις επιθετικό, sorry αλλά αυτός είναι ο τρόπος μου, μάλλον εσύ θίγεσαι πολύ εύκολα. Επομένως, δεν υπάρχουν αυστηροί τόνοι.

Σχολιάζοντας, λοιπόν, το ποστ σου, θα έλεγα τα εξής:

Δεν μιλάγαμε για φωτεινές σκηνές με λευκό, ούτε για grayscale, ούτε φυσικά για αποκλίσεις κορεσμού και απόχρωσης στο λευκό. Μιλάγαμε για τα χρώματα, σύμφωνα με τα γραφήματα που αναρτήθηκαν. Ρώτησα, λοιπόν, πως αναγνωρίζεις ότι τα χρώματα που παίζουν στην σκηνή είναι 100% κορεσμένα και όχι 90%, 86%, 79% κ.λ.π., ώστε να κρίνεις με το μάτι πως είναι λάθος.

Το ρωτάω δε, διότι κάτι τέτοιο είναι σχεδόν ακατόρθωτο με γυμνό μάτι και σε περιεχόμενο σκηνών με πολλαπλή και μεταβαλλόμενη φωτεινότητα, συν τα εκατομμύρια των αποχρώσεων που παίζουν σε κάθε σκηνή.

Π.χ.

Ένα κομματάκι γαλάζιου ουρανού, μπορεί να μην είναι όλο ομοιόμορφο, διότι δεν είναι πατερνάκι με σταθερές φωτεινότητες και x,y. Μπορούν κάλλιστα κορεσμοί, αποχρώσεις και φωτεινότητα να παίζουν σε όλο το πλάνο, με αποτέλεσμα να είναι αδύνατον να γνωρίζει κανείς με το μάτι αν το χρωματικό τρίγωνο είναι σωστό ή λάθος και κατά πόσο λάθος.

Ακόμα και σε σκηνές κλασσικές που δοκιμάζουμε (για τα skin tones π.χ.) δεν έχει η φάτσα του Μποντ παντού την ίδια φωτεινότητα, κορεσμό και απόχρωση. Αλλού είναι πιο κόκκινος, αλλού πιο καφέ, αλλού πιο φωτεινή, αλλού πιο σκούρα. Με λίγα λόγια, δεν μπορείς να πεις ότι η φάτσα του Μποντ συνολικά παίζει στα 27 IRE και άμα έχω φέρει καλά τα x,y σε αυτή τη διαβάθμιση είμαι εντάξει. Το ίδιο ισχύει και για τα χρώματα.
 
Δεν διαφωνουμε.
Εξηγησα το λογο που ανεφερα τις σκηνες. Βοηθουν.
Τουλαχιστον εγω, προσπαθω να διακρινω τους κορεσμους απο τη "φυσικοτητα" αυτων που προβαλονται.
Δεν εχω βρει καποιον αλλο τροπο να τις δω μεσα στην εικονα.

Οσον αφορα επισης τους υψηλους κορεσμους των χρωματων, θεωρω οτι τους συναντουμε πολυ συχνα σε ταινιες animation.
Απλα εκει δεν υπαρχει συχνα η φυσικοτητα.
 
Να προσπαθησω να ανεβασω κανα screenshot (οχι οτι θα δειτε την πραγματικοτητα,αλλα ετσι να "ομορφηνει" λιγο το θεμα") :afro:
 

Attachments

  • IMG_0572.jpg
    IMG_0572.jpg
    73.5 KB · Views: 257
  • IMG_0573.jpg
    IMG_0573.jpg
    135.7 KB · Views: 258
  • IMG_0575.jpg
    IMG_0575.jpg
    152.7 KB · Views: 256
  • IMG_0576.jpg
    IMG_0576.jpg
    122.3 KB · Views: 253
  • IMG_0577.jpg
    IMG_0577.jpg
    119.7 KB · Views: 256
  • IMG_0588.jpg
    IMG_0588.jpg
    71.1 KB · Views: 256
  • IMG_0589.jpg
    IMG_0589.jpg
    134.3 KB · Views: 255
  • IMG_0590.jpg
    IMG_0590.jpg
    103.9 KB · Views: 256
  • IMG_0591.jpg
    IMG_0591.jpg
    136.8 KB · Views: 255
more
 

Attachments

  • IMG_0592.jpg
    IMG_0592.jpg
    103 KB · Views: 245
  • IMG_0593.jpg
    IMG_0593.jpg
    161.2 KB · Views: 243
  • IMG_0594.jpg
    IMG_0594.jpg
    84.4 KB · Views: 247
  • IMG_0595.jpg
    IMG_0595.jpg
    121.9 KB · Views: 247
  • IMG_0596.jpg
    IMG_0596.jpg
    88.7 KB · Views: 250
  • IMG_0597.jpg
    IMG_0597.jpg
    120.1 KB · Views: 243
  • IMG_0598.jpg
    IMG_0598.jpg
    115.7 KB · Views: 243
  • IMG_0599.jpg
    IMG_0599.jpg
    87.1 KB · Views: 243
  • IMG_0600.jpg
    IMG_0600.jpg
    130.8 KB · Views: 240
  • IMG_0601.jpg
    IMG_0601.jpg
    125.7 KB · Views: 243
  • IMG_0602.jpg
    IMG_0602.jpg
    139.8 KB · Views: 240
and
 

Attachments

  • IMG_0603.jpg
    IMG_0603.jpg
    92.7 KB · Views: 230
  • IMG_0604.jpg
    IMG_0604.jpg
    90.6 KB · Views: 230
  • IMG_0605.jpg
    IMG_0605.jpg
    129.4 KB · Views: 229
  • IMG_0606.jpg
    IMG_0606.jpg
    108 KB · Views: 227
  • IMG_0607.jpg
    IMG_0607.jpg
    109.8 KB · Views: 228
  • IMG_0608.jpg
    IMG_0608.jpg
    140.5 KB · Views: 226
  • IMG_0609.jpg
    IMG_0609.jpg
    85.8 KB · Views: 225
  • IMG_0610.jpg
    IMG_0610.jpg
    111.1 KB · Views: 224
  • IMG_0611.jpg
    IMG_0611.jpg
    104.5 KB · Views: 224
  • IMG_0612.jpg
    IMG_0612.jpg
    77.9 KB · Views: 222
  • IMG_0613.jpg
    IMG_0613.jpg
    113.3 KB · Views: 226
  • IMG_0614.jpg
    IMG_0614.jpg
    88.9 KB · Views: 222
  • IMG_0615.jpg
    IMG_0615.jpg
    135.1 KB · Views: 222
Χθες βράδυ είχα την ευκαιρία να καθήσω στο καναπέ του Χρήστου και να πάρω μια ιδέα απο το προβόλι του και το γενικότερο στήσιμο του χώρου του.
Παρέα μας και ο vas (η πρόσφατη εμφύτευση μαλλιών πετυχημένη, ελπίζω να αποδειχθεί και αξιόπιστη στη πάροδο του χρόνου... αλλά ας μείνουμε στο θέμα)

Όντας άσχετος με τα προβόλια και με παντελή έλλειψη αυτού που λένε κινηματογραφική αίσθηση (ποτέ δεν την κατανόησα πλήρως αυτήν την αίσθηση... ούτε πρόκειται!) το μέτρο σύγκρισής μου ήταν πρωτίστως αρκετά καλές τηλεοράσεις και δευτερευόντως θεάσεις σε κινηματογραφικές αίθουσες. Φυσικά τα κριτήριά μου ήταν υποκειμενικά και πέραν των σωστών μετρήσεων, ρυθμίσεων κλπ που αφορούν πρωτίστως το νήμα αυτό, αλλά υπήρχαν και ελπίζω να φανούν στη πορεία του ποστ μου

Βάσει της μικρής εμπειρίας μου με προβόλια και στον αντίποδα τον ενθουσιασμό του Χρήστου για το set up του ("έλα σπίτι και θα δεις!" μου είχε πεί πρόσφατα...), πήγα προκατειλημμένος ότι ναι μεν θα δω πράγματα που θα με ενοχλήσουν (έχω σοβαρά θέματα με τη θέαση σε προβόλι) αλλά θα δω κάτι αν μη τι άλλο πολύ καλό.
Με λίγα λόγια, μια αποτυχία σε συνδυασμό με τη σιγουριά του Xρήστου, έπαιζε να γινόταν και αντικείμενο κουτσομπολιού και καζούρας για τους προβολάκηδες γενικώς...

Σε αυτό το σημείο να πω ότι όπως αποδείχτηκε ο Χρήστος είχε καταλάβει απόλυτα τι προσέχω στη θέαση και τι μου αρέσει!!!
Σε τόσο μικρό χονικό διάστημα προφανώς πρόκειται περί ταλέντου Χρήστο!

Οι ερωτήσεις μου κατα τη διάρκεια της επίσκεψης πολλές, η στάση μου από κριτική, ως ασκόπως αυστηρή και σπαστική (sorry παίδες ξέρω ότι σας ταλαιπώρησα) ... γενικά απο τις έως τώρα εμπειρίες μου υπήρξαν θέματα που δεν τα πάλευα με τίποτα. Αν και δεν έχει σημασία ποια, ας τα γράψω μερικά... τα κυριότερα ήταν η χαμηλή αντίθεση και η τοποθέτηση των υποκειμένων σε βάθους πεδίου, το υψηλό μαύρο και το όχι και τόσο λευκό... αλλά και η κίνηση (είτε τζάντερ ήταν, είτε αυτό το αφύσικο που δημιουργεί το interpolation στα μάτια μου, όταν δεν πνίγει την εικόνα με τεχνουργήματα...)

Εντέλει (για να μη ταλαιπωρήσω και εσάς άλλο) βρήκαμε θεματάκια σε μερικά σημεία αλλά τίποτα που να παρουσιάζεται σε θέαση ταινίας όχι τουλάχιστον να ενοχλεί ή να αποσπά την προσοχή) πρώτα απ´όλα γιατί ο οικοδεσπότης μας έχει φροντίσει το χώρο εξαιρετικά, αλλά φυσικά και λόγω του επίσης εξαιρετικού Epson 9100 (φαντάζομαι και των ρυθμίσεων που προηγήθηκαν και συζητάτε στο θέμα αυτό) και προφανώς της πολύ καλά σεταρισμένης πηγής/htpc του Χρήστου.

Η αίσθησή μου είναι ότι είδα on/off μαύρο 0,02-0,03 και λευκό γύρω στα 60-70 (συγκρίνοντας με αυτά που έχω σπίτι μου), το βάθος πεδίου ήταν εξαιρετικό - απλά εξαιρετικό!!!, τα χρώματα απολαυστικά και φυσικά και η κίνηση (δεδομένων των 110 ιντσών) απολύτως αποδεκτή (δεν μπόρεσα να καταλήξω αν προτιμώ frame interpolation στο χαμηλό ή καθόλου - στο high έχω σοβαρό θέμα γιατί η κίνηση στα μάτια μου δεν είναι φυσιολογική... ειδικά σε γρήγορες σκηνές αφήνει την εντύπωση ότι τα αντικείμενα επιταχύνουν και επιβραδύνουν).

To masking (αν και ημιτελές ακόμα) έπαιξε καθοριστικό ρόλο, όπως μου εξήγησαν τα παλικάρια, καθώς και οι γκρίζοι τοίχοι του χώρου. Επίσης η μαύρη κουρτίνα στα πλάγια της οθόνης που απορρόφησε θαυμάσια τις πρώτες ανακλάσεις (κάτι πρέπει να γίνει και στην άλλη πλευρά Χρήστο, γιατί στις φωτεινές σκηνές και μόνο ψυχολογικά να το πάρεις μετά απο αυτό που είδαμε είναι κάπως).

Συνολικά έμεινα εντυπωσιασμένος (χωρίς καμία υπερβολή!) από το αποτέλεσμα που έχει επιτύχει ο Χρήστος και πραγματικά αναρωτιέμαι που μπορεί να το φτάσει αφού ολοκληρώσει και τα λίγα που του έχουν απομείνει.

Εντύπωση μου προκάλεσε επίσης το πόσο πιο άνετη ήταν η θέαση 3D, αν και σε αυτό ίσως πρέπει να εστιάσουμε την επόμενη φορά για τους γνωστούς λόγους Χρήστο (διαφορετικό υλικό)

Η χθεσινή μέρα μάλλον ήταν η πρώτη μου φορά με προβολέα. Όχι γιατί στις υπόλοιπες δεν ήταν καλοί οι προβολείς, αλλά γιατί τελικά η επιτυχημένη φροντίδα του περιβάλλοντος χώρου imo είναι το α και ω.

Χρήστο ευχαριστώ για την ευκαιρία και την φιλοξενία. Η ζωντανή εμπειρία και "μάθημα" είναι αναντικατάστατα. Ελπίζω να μπορέσω να στο ανταποδώσω, έστω και σε ένα μικρό βαθμό!

Να χαίρεσαι τη συστηματάρα σου, φίλε και συγχαρητήρια για τις γνώσεις σου και το ψάξιμο που έχεις κάνει σε όλους τους τομείς που αφορούν την προβολή. :SFGSFGSF:


ps1 Oι παραπάνω φωτό δεν αποδίδουν ουτε κατ'ελάχιστο την εικόνα που είδα χτες
ps2 Οι εκτιμήσεις μαύρου-λευκού ήταν η αίσθηση που είχα και τίποτα παραπάνω. δεν θα τις έπαιζα στοίχημα... μετά τις εξηγήσεις που μου δόθηκαν ότι το πολύ πολύ να έβλεπα contrast 350-400:1... και όχι την δεκαπλάσια που νόμιζα!!!
 
Last edited:
Νικο, σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.
Τα σημεια που επισημαινεις ειναι σωστα κι οπως καταλαβες γνωστα Ειναι στο προγραμμα να λυθουν.
Χαιρομαι που καταφερες να δεις ενα συστημα οπως ηθελες να το δεις για να βγαλεις τα συμπερασματα σου, εστω και σε πρωτο βαθμο.

Για οτι χρειαστεις στη διαθεση σου . Οπως ειδες ο χωρος ειναι αρκετα απομονωμενος και δεν δημιουργειτε θεμα στο σπιτι.
Θα χαρω στο μελλον να το παμε και περα.
Σιγουρα θα το κανουμε οταν ετοιμαστω και με τα 3d fp !

Καλως ορισες κι "επισημα" στη μεγαλη εικονα !! ;)
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Epson EH-TW9100 ρυθμισεις (calibration)!

Μπράβο παλληκάρια!!:SFGSFGSF:

Ο Βας έβλεπε τίποτα ή τσάκιζε τις πίτσες??:flipout:

Ποιές πίτσες να τσακίσω. Να φάω πήγα και αντί αυτού από εβδομάδα έχω να ανατινάξω τζάκια να ετοιμάσω ψευδοροφές και να στήνω οθόνες. Όταν φωνάζω εγώ κάτι ξέρω. Είδαμε παναάθα μάλαγα στον ιζόλα σε 107 ίντσες από τα 3.5 μέτρα (ερτ sd και living room mode) και κουραστήκανε τα ματάκια μας. Κινηματογραφική εικόνα και truehd στις ασύλληπτες 55 ίντσες από τα 3 μέτρα :flipout:. Το άλλο με τον τοτό το ξέρεις??. Και εγώ έχω κινηματογραφικότητα με το αιφόνι στο σαγόνι:flipout:. Κατά τα άλλα αποδεκτό το sbs 3d και ξεκούραστο. Πήγαμε από το ενυδρείο σε αναπαραγωγή 3d σε σοβαρές ίντσες και ξεκουράστηκε το ματάκι μας. Και που να τον είχα στην παρουσίαση του sony με 180 ίντσες στα 3 μέτρα :firstprize:

Να ευχαριστήσω το Χρήστο για τη φιλοξενία. Έχει φτιάξει με εξαιρετική - ιδανική κατάσταση με πολύ μεράκι και γούστο. Άριστα στημένο htpc (decoders - κίνηση) και προβολέας που παίζει στα όρια του μετά το calibration του Κου Καστρουνή. Θεωρώ ότι οι φωτογραφίες που έχει παραθέσει αδικούν σαφώς το χώρο του αλλά και την εικόνα που βγάζει ο προβολέας.

Ποιό να πάτε ρε παιδια; Που να το πάτε; :flipout:


Τίποτα Μπάμπη μου

Τον 55άρη σου δεν μας παίρνει το ζούμ και θέλει λίγο πιο πίσω :flipout:
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Epson EH-TW9100 ρυθμισεις (calibration)!

Νικο, σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.
Τα σημεια που επισημαινεις ειναι σωστα κι οπως καταλαβες γνωστα Ειναι στο προγραμμα να λυθουν.
Χαιρομαι που καταφερες να δεις ενα συστημα οπως ηθελες να το δεις για να βγαλεις τα συμπερασματα σου, εστω και σε πρωτο βαθμο.

Για οτι χρειαστεις στη διαθεση σου . Οπως ειδες ο χωρος ειναι αρκετα απομονωμενος και δεν δημιουργειτε θεμα στο σπιτι.
Θα χαρω στο μελλον να το παμε και περα.
Σιγουρα θα το κανουμε οταν ετοιμαστω και με τα 3d fp !

Καλως ορισες κι "επισημα" στη μεγαλη εικονα !! ;)

Καλωσήρθα... το παραδέχομαι.
Είχα τελείως εσφαλμένη γνώμη!

Κατα τ' άλλα να μαστε καλά όλοι να το επαναλάβουμε!

Για τη συνέχεια είμαι σίγουρος ότι θα εξαντλήσεις τα περιθώρια Χρήστο.
Με την ευρηματικότητα, την όρεξη και τις γνώσεις σου είμαι σίγουρος.

:a0210:

Μπράβο παλληκάρια!!:SFGSFGSF:

Ο Βας έβλεπε τίποτα ή τσάκιζε τις πίτσες??:flipout:

Πίτσες δεν τσάκισε αλλά την έβγαλε πολύ ώρα στη τουαλέτα
Στον καθρέφτη? Τσισάκια? δεν ξέρω...

Την τελευταία μου φάνηκε φρεσκολουσμένος. Δεν ξέρω. Μπορεί να ήταν η ιδέα μου.


Ποιό να πάτε ρε παιδια; Που να το πάτε; :flipout:

Μπάμπη μην αφήσεις τον papavas να σε αποπροσανατολίζει.
Αν και να σου πω την αλλήθυα, αν ήμουν έτοιμος το χτύπαγα το κατσαρόλι... ;-)

ένα τρισδιάστατο τζάκι μακρυά είμαι :flipout:

Ποιές πίτσες να τσακίσω. Να φάω πήγα και αντί αυτού από εβδομάδα έχω να ανατινάξω τζάκια να ετοιμάσω ψευδοροφές και να στήνω οθόνες. Όταν φωνάζω εγώ κάτι ξέρω. Είδαμε παναάθα μάλαγα στον ιζόλα σε 107 ίντσες από τα 3.5 μέτρα (ερτ sd και living room mode) και κουραστήκανε τα ματάκια μας. Κινηματογραφική εικόνα και truehd στις ασύλληπτες 55 ίντσες από τα 3 μέτρα :flipout:. Το άλλο με τον τοτό το ξέρεις??. Και εγώ έχω κινηματογραφικότητα με το αιφόνι στο σαγόνι:flipout:. Κατά τα άλλα αποδεκτό το sbs 3d και ξεκούραστο. Πήγαμε από το ενυδρείο σε αναπαραγωγή 3d σε σοβαρές ίντσες και ξεκουράστηκε το ματάκι μας. Και που να τον είχα στην παρουσίαση του sony με 180 ίντσες στα 3 μέτρα :firstprize:

Να ευχαριστήσω το Χρήστο για τη φιλοξενία. Έχει φτιάξει με εξαιρετική - ιδανική κατάσταση με πολύ μεράκι και γούστο. Άριστα στημένο htpc (decoders - κίνηση) και προβολέας που παίζει στα όρια του μετά το calibration του Κου Καστρουνή. Θεωρώ ότι οι φωτογραφίες που έχει παραθέσει αδικούν σαφώς το χώρο του αλλά και την εικόνα που βγάζει ο προβολέας.

Τίποτα Μπάμπη μου

Τον 55άρη σου δεν μας παίρνει το ζούμ και θέλει λίγο πιο πίσω :flipout:

Ok μου τά 'λεγες... τώρα τι θα γίνει?
Θα χορεύεις με τη πίπα στο χέρι τα επινίκια?

Η γιορτή πέρασε ξεκινάει ο προγραμματισμός σχεδίαση (δεν βιάζομαι)

Πέμπτη βράδυ στη μΠαναθα να είσαι έτοιμος

:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043:SFGSFGSF::SFGSFGSF::grinning-smiley-043:grinning-smiley-043

Φιρί φιρί το πάς... θα τη γλυτώσει ο παππούς και θα πιάσω εσένα.

Απλή προειδοποίηση...
netgear+popcorn κάνουν για κινηματογραφική εικόνα?:HTEHEH56:
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Epson EH-TW9100 ρυθμισεις (calibration)!

Ποιό να πάτε ρε παιδια; Που να το πάτε; :flipout:

Καλα, ημουνα σιγουρος οτι τωρα που μπηκε η ανοιξη δε σε μαζευουμε με τιποτα :flipout:
Γιαυτο και δεν του εγραψα του ανθρωπου "να εμβαθυνουμε", αλλα κι ετσι εσυ το πηρες οπως το πηρες...:flipout:


:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043:SFGSFGSF::SFGSFGSF::grinning-smiley-043:grinning-smiley-043


Αλληηη σουπια απο δω....:flipout::flipout:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Epson EH-TW9100 ρυθμισεις (calibration)!

......
Απλή προειδοποίηση...
netgear+popcorn κάνουν για κινηματογραφική εικόνα?:HTEHEH56:

Την επομενη, ριχνουμε το med επανω να το δεις κι αυτο !
 
Απάντηση: Re: Epson EH-TW9100 ρυθμισεις (calibration)!

Ποιο med μπρε... να σου φέρω το 93 αμα είναι.

Ξέρει ο Λάρρης.....................................

Ασε, ο Λαρρυ εχει μπλεξει τωρα. Μπερδεμα. Αλλοι τους αρεσει αλλοι δεν, αλλα βλεπουν αλλοι δε βλεπουν, τα εχει κανει αχταρμα.
Μας βλεπω να το ξεκαθαριζουμε σε κανα "καφενειο" το θεμα παλι :flipout:
 
Απάντηση: Re: Epson EH-TW9100 ρυθμισεις (calibration)!

Eγινε κι ενα μικρο pixel alignment.
Ο προβολεας για οσους δεν γνωριζουν εχει τη δυνατοτητα να ρυθμιση τη "συγκλιση" των τριων πανελ καθετα κι οριζοντια, ετσι ωστε να ερθει οσο καλυτερα γινεται.

Δειτε ενα παλαιοτερο βιντεακι (epson 9000) απο το www.perfectimage.gr του Μανωλη, που δειχνει ακριβως αυτη τη λειτουργια.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.



Aρχικα η ρυθμιση υποχρεωνει το χρηστη να "φερει" τις ακρες της εικονας, και στη συνεχεια παρα πολλα σημεια μεσα σε αυτην, ωστε να επιτευχθει
η καλυτερη δυνατη ρυθμιση.

Στο μηχανημα μου τα πραγματα ηταν πολυ καλα απο την αρχη και πολυ μικρες διορθωσεις εγιναν, περισσοτερο στις ακρες παρα μεσα στα σημεια
μιας και φανηκε οτι η οποια μη-ευθυγραμμιση ηταν αναλογικη σε ολη την εικονα.

Η ρυθμιση ειναι ευκολη κι απλη μολις καταλαβεις τη λογικη του κατασκευαστη. Απο εκει κι επειτα, χρειαζεται καποιο χρονο και μονο.
Το καλο της υποθεσης ειναι οτι μπορεις να ενεργοποιεις η να απενεργοποιεις τη συγκεκριμενη λειτουργια, οποτε και δεν υπαρχει καποιος φοβος
μη "χαλασεις" κατι. Επισης υπαρχει κι επιλογη επαναφορας στις εργοστασιακες ρυθμισεις.

Στο δια ταυτα.
Οπως ειπα και πιο πριν ο προβολεας δεν ειχε προβλημα και ηταν εως πολυ καλος απο πλευρας συγκλισης.
Παρολαυτα και μετα τις πρωτες δοκιμες ρυθμισης των πανελ, εδειξε οτι υπαρχει η δυνατοτητα για καλυτερα, μιας και τα ρυθμιστικα ακουν καλα
και τα βηματα της ρυθμισης ειναι τετοια ωστε να φερνουν αποτελεσμα.
Μετα απο κανα δυο ωριτσες προσπαθειας, βαλαμε να δουμε και εικονα.
Κι εγω κι ο Μανωλης συνφωνησαμε σε δυο πραγματα.
Η εικονα απεκτησε ελαχιστη ευκρινεια παραπανω και ηρθε ακομα λιγο απο αυτο που λεμε punch στην εικονα.
Οι διαφορες ειναι μικρες, αλλα σε καθε περιπτωση υπαρκτες κι ορατες.

Η γνωμη μου ειναι οτι λογο της ευκολιας της λειτουργιας, αξιζει να προσπαθησει καποιος και να αφιερωσει καποιο χρονο.