Epson: νέοι 3D προβολείς το φθινόπωρο!

Re: Απάντηση: Re: Epson: νέοι 3D προβολείς το φθινόπωρο!

αχαχχαχααχ σωστός ο φίλος! :D

εγώ παιδες και σιγουρα και κάποιος (σιγα να μην ειμαι ο μοναδικος)άλλος αγορασα και κατω απο 2000 ευρώ....Δεν ξερω αν επιασα κελεπουρι στην τιμη αυτη για το συγκεκριμένο προιόν...αλλά πάντα η αγορά τηε Γερμανίας ήταν για μενα πιο αξιόπιστη...Οχι πως άλλαξα απόψεις ´τωρα...αλλά ναι στα 900+ με την διαφορά τιμής ισως και να ειμαι απολυτα ευχαριστμένος.Καλή χρονια σε όλους!

Σε βρίσκω.....ένοχο!:ernaehrung004:

Καλή χρονιά φίλε μου και σε σένα!
 
Απάντηση: Re: Epson: νέοι 3D προβολείς το φθινόπωρο!

Ενας LCD με 2000 ώρες στη πλάτη του δεν πρόκειται ποτέ να παίξει τόσο καλά όσο έπαιζε με 100. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι έλαχιστοι κάτοχοι LCD (μαζί και εγώ) έχουν αλλάξει λάμπα στον προβολέα τους. Συνήθως δεν προλαβαίνουν διότι μαζί μετά τις 2-3000 ώρες συνήθως ,θέλει αντικατάσταση και ο προβολέας.
Και σου μιλάω εγώ που ήμουνα (και είμαι) fan της smooth εικόνας των LCD και το 80% των προβολέων που έχουν εγκατασταθεί στο σπίτι μου ήταν τεχνολογίας LCD.
Στους DLP δεν ισχύει αυτό .Παίζουν το ίδιο και στις 100 άλα και 10.000 ώρες.

Αυτο φιλε μου ειναι γενικότερο θεμα και δεν αφορα μονο τους LCD.
Αλίμονο αν οι dlp επαιζαν το ιδιο μετα απο 10000 ωρες...
Και αυτοι τα ιδια λούκια τραβανε απο την φθορα του χρονου αφου μολις φτάσουν τις 100 ωρες δειχνουν την πρωτη τους πτώση , και στις 1000 δείχνουν αλλα ενω στις 2000 χιλιαδες σου φαίνεται το επομενο μοντελο οτι έφερε την επανάσταση στην εικονα.
 
Δεν ξερω ποια κουκιά μέτρησες αλλα οταν λεμε πως οι dlp δεν βρωμίζουν τα οτπικα τους και τα κινούμενα μερη που χει μεσα μένουν αστραφτερά στο χρόνο τοτε μάλλον κατι χασαμε στο μετρημα.
Προφανως μετα από ένα καθαρισμό τα πράγματα γινονται καλύτερα και ισως όπως λες η κατάσταση τους να επανέρχεται σχεδον στην πρωτογενή τους μορφή ( αυτό δεν το ξερω κατά ποσο τοις εκατο είναι αληθές) , αλλα αυτό δεν σημαίνει πως δεν ταλαιπωρούνται από τον χρονο…
 
Re: Απάντηση: Re: Epson: νέοι 3D προβολείς το φθινόπωρο!

Αυτο φιλε μου ειναι γενικότερο θεμα και δεν αφορα μονο τους LCD.
Αλίμονο αν οι dlp επαιζαν το ιδιο μετα απο 10000 ωρες...
Και αυτοι τα ιδια λούκια τραβανε απο την φθορα του χρονου αφου μολις φτάσουν τις 100 ωρες δειχνουν την πρωτη τους πτώση , και στις 1000 δείχνουν αλλα ενω στις 2000 χιλιαδες σου φαίνεται το επομενο μοντελο οτι έφερε την επανάσταση στην εικονα.

Ανδρέα δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στην σκόνη που όντως επηρεάζει όλες τις τεχνολογίες (σαφώς λιγότερο τους DLP λόγω μικρού και κόμπακτ οπτικού μηχανισμού με λίγα οπτικά μέρη) ,αναφέρομαι περισσότερο στην φθορά. Το DMD είναι μεταλικό με κρύσταλο προστασίας στην μπροστινή μεριά.
Τα LCD panels είναι πλαστικά σαν την οθόνη σου και απο τις υψηλές θερμοκρασίες παθαίνoυν μόνιμες αλοιώσεις.
Εαν προσθέσεις και τον λαβύρινθο απο οπτικά που χρειάζονται ώστε το φώς της λάμπας τα μοιραστεί στα τρία panels τότε συνθέτεις μία πολύ ευάλωτη οπτική μηχανή.
Στα DLP το μοναδικό οπτικό που αλλοιώνεται είναι ο χρωματικός τροχός ,άλλα με πολύ αργούς ρυθμούς . Συν ότι αλλάζεται κιόλας εάν χρειαστεί.

Δεν θα ήθελα να το βλέπεις ότι κατηγορούμε μιά υλοποίηση ή ότι υπερασπιζόμαστε με παροπίδες μιά άλλη. Απλά έτσι έχουν τα πράγματα όσο αφορά αυτές τίς δύο τεχνολογίες και επαναλαμβάνω ,είμαι fan της εικόνας των LCD. Την βρίσκω άκρως πιο κινηματογραφική απο την "ρομποτική" των DLP.

Ελπίζω να σε βοήθησα να καταλάβεις το σκεπτικό μου και καλή χρονιά σου εύχομαι :ernaehrung004:
 
οι dila/sxrd που κατατασονται;

Σε δική τους κατηγορία!
Σαφώς πιο αξιόπιστοι σε θέμα φθοράς χρόνου απο τους LCD άλλα σε καμία περίπτωση δεν πλησιάζουν τούς DLP λόγω κατασκευαστικής απλότητας των τελευταίων (σπαρτιάτικη θα έλεγα συγκρινόμενη με τις άλλες τεχνολογίες)
 
Πάντα θα είναι έτσι.
DLP vs LCD, active 3D vs passive 3D, plasma vs LCD και πάει λέγοντας.
Το καλό με όλα αυτά είναι ότι οι διαφορετικές τεχνολογίες εξελίσσονται και πάντα παρουσιάζεται κάτι καλύτερο. Και από αυτό ως καταναλωτές μόνο κερδισμένοι μπορούμε να είμαστε.
Για χρόνια χρησιμοποιούσα DLP προβολείς, το έβλεπα το rainbow αλλά δεν με ενοχλούσε. Συνήθως στο service έρχονταν για καθαρισμό και αντικατάσταση του χρωματικού τροχού. Τώρα που χρησιμοποιώ LCD, βλέπω τα δικά τους μειονεκτήματα αλλά δεν με ενοχλούν. Βλέπω σε μοντέλα που δεν έχουν διόρθωση της σύγκλισης, ακόμα και στο ενσωματωμένο τους pattern ότι δεν είναι ιδανική η σύγκλιση.
Το τέλειο δεν είναι αυτού του κόσμου... .
 
...Αν εξαιρέσουμε τη λάμπα που η συμπεριφορά της αλλάζει όσο οι ώρες περνούν, στους LCD αλλάζει και η συμπεριφορά του οπτικού.
Αυτό έχει να κάνει με τα πολλά οπτικά που έχουν στη μηχανή τους, άλλα και απο την ίδια την φιλοσοφία των panels (φώς που περνάει απο μέσα τους και όχι να αντανακλάτε) .Φίλτρα που αλλοιώνονται απο θερμοκρασίες ,σκόνη ,τα panels σταδιακά χάνουν την ικανότητα τους να μην επιτρέπουν φώς να περάσει (Το καλό μαύρο πάει περίπατο) ,μικρομετακίνηση καθρεφτών απο θερμοκαρσίες ,κ.τ.λ.
Επίσης λόγο των αλλαγών στην οπτική τους μηχανή που ανέφερα παραπάνω, έχουμε και γρήγορη πτώση φωτεινότητας η οποία δεν οφείλεται αποκλειστικά στην φθορά της λάμπας.

Ενας LCD με 2000 ώρες στη πλάτη του δεν πρόκειται ποτέ να παίξει τόσο καλά όσο έπαιζε με 100. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι έλαχιστοι κάτοχοι LCD (μαζί και εγώ) έχουν αλλάξει λάμπα στον προβολέα τους. Συνήθως δεν προλαβαίνουν διότι μαζί μετά τις 2-3000 ώρες συνήθως ,θέλει αντικατάσταση και ο προβολέας.

Tωρα να με συγχωρεσετε για το offtopic αλλα τα παραπανω ξερετε τι αντικτυπο εχουν σε εμενα τον αδαη. ? Μπορει οι γνωστες, εμπειροι, επαγγελματιες στο service, κλπ κλπ να ειναι γνωριμοι με τα παραπανω, ή να γνωριζουν κατα ποσο τα παραπανω ισχυουν, αλλα εγω ψιλο σοκαριστηκα.

Τι μου λετε για κινηματογραφικη εικονα και αλλα πολλα. ? Αν ειναι ο epson να θελει πεταμα μαζι με την λαμπα οταν αυτη παλιωσει γιατι να τον παρω. ?
Μιλαμε, ειμαι που ειμαι σε διλημμα επσον ή benq, τωρα μου κανατε την καρδια περιβολι.

Εχω αλλαξει σε 10 ημερες 10 φορες αποψη για το ποιον ισως να αγορασω.

Ηξερα μονο οτι οι lcd σκονιζονται λιγο παραπανω απο τους dlp.
Οντως ισχυουν ολα αυτα. ? Ειναι σαν να μου λετε παρε lcd που ειναι ferrari, αλλα στο τελος της κουρσας θα καει η μηχανη.

Παρακαλω, επειδη ειμαι σιγουρος οτι διαβαζουν ισως κι αλλοι αδαεις σαν εμενα, πειτε σας παρακαλω, ισχυουν αυτα που περιγραφει ο milk. ? Ειναι υπερβολες. ?
Η αληθεια ειναι καπου στη μεση. ?
Συμβαινουν ολα αυτα, αλλα σε βαθος 8-10ετιας. ?
Ειλικρινα εχω κοκκαλωσει με το post του milk.
 
WEREWOLF 73

Χρονια πολλα και ευτιχυσμενο το 2012

Ποσες ωρες πιστευεις οτι θα λειτουργει ο προβολεας καθημερινα;

Ο δικος μου πχ γραφει 500 ωρες πανω κατω καθε χρονο
Ο λογος που στα γραφω ειναι σε 4 χρονια με νορμαλ χρηση home theatre πιανεις 2000 ωρες περιπου
οποτε αλλαζεις μια και καλη προβολεα
προσωπικα εχω αλλαξει τρεις και κανενας απο αυτους δεν προλαβε να γραψει πανω απο 900-1100 ωρες
και ετοιμαζομαι για τον τεταρτο
Epson 9000 η Panasonic AE5000
Τοσο γρηγορα που τρεχει η τεχνολογια ενα καλο σημερινο προβολι σε 2-3 χρονια ειναι αρχαιο
 
Last edited:
Ενταξει καταλαβαινω ομως, αλλο πραγμα να ειναι αρχαιος ενας προβολεας και να τον κρατας για δευτερο ή να τον χαριζεις και αλλο πραγμα να πηγαινει στα σκουπιδια λογω αχρηστιας.

Μου θυμιζει λιγο το: "Εμεις τα πιατα δεν τα πλενουμε, τα πεταμε."
Δεν ηξερα οτι οι lcd εχουν τοσο συντομη διαρκεια ζωης. Σιγουρα με μια ταινια μερα παρα μερα ή 3 ταινιες την εβδομαδα, δεν γραφονται οι ωρες τοσο γρηγορα, αλλα οσο να το κανεις...

Οσον αφοραν την αρχαιοτητα λογω της αλματωδους αυξησης της τεχνολογιας, μπορει σε 3-4 χρονια να μιλαμε για εικονες με 5πλασια αναλυση απο προβολεις...σπιρτοκουτα.

Ομως καποιος που σημερα δινει 2000-2500 ευρω θα ηθελε κατι που να μην μετατρεπεται σε 2-3 χρονια σε συσκευη για πεταμα. Πιστευα οτι θα κρατουσε σαν συσκευη 5-7 χρονια με κανονικη και οχι συχνη χρηση. (ασχετως αν εμενα δεν θα με καλυπτε τεχνολογικα ισως)

Δεν εκατσα ποτε να υπολογισω σε ταινιες και οχι σε χρονο, τη φθορα, ισως πρεπει.
Καλη χρονια να εχουμε, με υγεια, σοφια και αντοχη.
 
Last edited:
καλη χρονια σε ολους......αποφυγετε το αγχος οσο μπορειτε .....υγεια και μονο υγεια ευχομαι...ολα τα αλλα παλευονται...

Η αληθεια,οσον αφορα την κοντρα τεχνολογιων lcd vs dlp ειναι καπου στην μεση....με τα LCOS να ειναι ποιο κοντα στα DLP.
εγω π.χ εχω LCD με 600 ωρες σε 1 χρονο και δεν εχει αλλαξει κατι(εκτος την πτωση της λαμπας ...λογικο)και ο πρωην μου ηταν dlp για μια 7ετια

Περαν ομως της φθορας του χρονου,τα DLP ειναι και ποιο σταθερα στην απεικονιση τους απο ολες τις τεχνολογιες.

Τo ζητουμενο λοιπον,ειναι τι ζηταει ο καθε ενας και τι συμβιβαζμους μπορει να κανει....
Υπαρχουν τοσα πολλα σε +/- που μπορεις να πεις,για ολες τις τεχνολογιες...

Και για να μην αφησω τον Γιαννη (τον νουμερακια του site :chinese: σε θεματα αντιθεσης)ετσι.....το καινουργιο ετος......
θα του ελεγα οτι ο epson δινει τα διπλα νουμερα σχεδον,σε on/off....με την αυτοματη ιριδα OFF η ON....εναντι του Panasonic 5000
Εφαμιλα τα μηχανακια με καποια +/-.....αλλα το βασικο και που κανει μπαμ,ειναι το καλυτερο μαυρο του epson.
 
Συγνώμη βρε παιδιά, αλλά ξέρετε κάτι που να μην φθείρεται στη διάρκεια του χρόνου;
Ακόμα και εκείνη η παμπάλαια μελέτη που λέει ότι οι LCD φθείρονται περισσότερο από τους DLP στη διάρκεια του χρόνου, έδειξε ότι υπάρχει σημαντική φθορά και στους DLP.
Από κει και πέρα ο καθένας αυτό μπορεί να το χρησιμοποιήσει για λόγους marketing.
Δηλαδή οι DLP που μετράνε τη φωτεινότητά τους μόνο στο λευκό τη στιγμή που οι LCD τη μετράνε για κάθε ένα από τα τρία βασικά χρώματα; Αυτό ας πούμε θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει κάποιος έξυπνα και μαρκετινίστικα για να πει ότι οι DLP είναι ψόφιοι στα χρώματα. Υπάρχει και σε αυτό μελέτη, να ξέρετε.
Για τη λάμπα των Epson που δίνει 3.000 ώρες ή 3 χρόνια που δεν δίνει κανένας άλλος μίλησε κανείς;

Κατά τη γνώμη μου, ας τα αφήσουμε αυτά και ας επικεντρωθούμε στην εικόνα των προβολέων και στο πως παίζουν τα μηχανάκια μεταξύ τους.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Epson: νέοι 3D προβολείς το φθινόπωρο!

Ανδρέα δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στην σκόνη που όντως επηρεάζει όλες τις τεχνολογίες (σαφώς λιγότερο τους DLP λόγω μικρού και κόμπακτ οπτικού μηχανισμού με λίγα οπτικά μέρη) ,αναφέρομαι περισσότερο στην φθορά. Το DMD είναι μεταλικό με κρύσταλο προστασίας στην μπροστινή μεριά.
Τα LCD panels είναι πλαστικά σαν την οθόνη σου και απο τις υψηλές θερμοκρασίες παθαίνoυν μόνιμες αλοιώσεις.
Εαν προσθέσεις και τον λαβύρινθο απο οπτικά που χρειάζονται ώστε το φώς της λάμπας τα μοιραστεί στα τρία panels τότε συνθέτεις μία πολύ ευάλωτη οπτική μηχανή.
Στα DLP το μοναδικό οπτικό που αλλοιώνεται είναι ο χρωματικός τροχός ,άλλα με πολύ αργούς ρυθμούς . Συν ότι αλλάζεται κιόλας εάν χρειαστεί.

Δεν θα ήθελα να το βλέπεις ότι κατηγορούμε μιά υλοποίηση ή ότι υπερασπιζόμαστε με παροπίδες μιά άλλη. Απλά έτσι έχουν τα πράγματα όσο αφορά αυτές τίς δύο τεχνολογίες και επαναλαμβάνω ,είμαι fan της εικόνας των LCD. Την βρίσκω άκρως πιο κινηματογραφική απο την "ρομποτική" των DLP.

Ελπίζω να σε βοήθησα να καταλάβεις το σκεπτικό μου και καλή χρονιά σου εύχομαι :ernaehrung004:

Θεωρητικά ισως τα lcd πανελς να διαβρώνονται με τον χρονο λογο της θερμοκρασίας οπως λες, αλλα πόση ειναι αυτη φθορά οπως γραφω και παραπάνω δεν μπορω να ξερω ποσοστιαία.
Τοσο τουλαχιστον ωστε να πω οτι υστερουν σημαντικά απο τους dlp που και εκει επισης δεν γνωριζω ποσοστιαία το μεγεθος της διάβρωσης.
Εκει βεβαια μιλάμε για αλλαγη χρωματικού τροχού αλλα αν ειναι να αλλάζουμε διαφορα κομμάτια του προβολεα με καινούργια τοτε ξεφεύγουμε.
Σε ότι εχει να κανει με το ποια τεχνολογία βρωμίζει πιο γρηγορα στον χρονο σε καμια περίπτωση δεν θα εβαζα τους dlp πιο ανθεκτικούς ( αλλα ουτε μη ανθεκτικούς) από την στιγμη που εχουμε εναν τρελό χρωματικο τροχο να γυρίζει σε τρελές στροφές με οτι συνεπάγεται αυτο για την καλη του εμφάνιση.
Σίγουρα ολα αυτα ειναι σχετικα με τον χώρο που ειναι τοποθετημένος ο προβολέας και με τις εξωτερικές συνθήκες που ποικιλουν σε κάθε σπιτι...
Ετσι τουλαχιστον εχω συναντήσει dlp και Lcd προβολεα να αντέχουν στον χρονο και αντιθέτως dlp και lcd να υποφέρουν απο την σκονη το τσιγάρο και τον κακό εξαερισμό του χώρου.

Τελος να εισαι σίγουρος πως δεν εχω κανενα κόλλημα με τους lcd η dlp ...
Αν και εχουν περάσει μεχρι τωρα 3 lcd απο τα χερια μου το καλοκαίρι ημουν πολυ κοντα στην αγορα dlp αφου τα προηγούμενα χρονια με ειχε κουράσει η προβληματική σύγκληση των τριων πανελ σε τουλάχιστον δυο απο τους τρεις προβολεις που ειχα.
Αποψη μου ειναι πως απο την στιγμη που οι dlp αποφάσισαν να βαλουν αυτοματη ίριδα έλυσαν ( η τουλαχιστον αποφάσισαν να λυσουν) ενα απο τα μειονεκτήματα τους σε σχεση με τους lcd.
Το θεμα ειναι να τις κανουν επιτυχημένα οπως στους καλους lcd.
Απο την αλλη επίσης ενα γκολ υπερ των lcd ειναι αυτο που παρουσιάζει ο τελευταίος epson που υπόσχεται τοπικη ρύθμιση της σύγκλισης των τριων πανελ.
 
Απάντηση: Re: Epson: νέοι 3D προβολείς το φθινόπωρο!

Tωρα να με συγχωρεσετε για το offtopic αλλα τα παραπανω ξερετε τι αντικτυπο εχουν σε εμενα τον αδαη. ? Μπορει οι γνωστες, εμπειροι, επαγγελματιες στο service, κλπ κλπ να ειναι γνωριμοι με τα παραπανω, ή να γνωριζουν κατα ποσο τα παραπανω ισχυουν, αλλα εγω ψιλο σοκαριστηκα.

Τι μου λετε για κινηματογραφικη εικονα και αλλα πολλα. ? Αν ειναι ο epson να θελει πεταμα μαζι με την λαμπα οταν αυτη παλιωσει γιατι να τον παρω. ?
Μιλαμε, ειμαι που ειμαι σε διλημμα επσον ή benq, τωρα μου κανατε την καρδια περιβολι.

Εχω αλλαξει σε 10 ημερες 10 φορες αποψη για το ποιον ισως να αγορασω.

Ηξερα μονο οτι οι lcd σκονιζονται λιγο παραπανω απο τους dlp.
Οντως ισχυουν ολα αυτα. ? Ειναι σαν να μου λετε παρε lcd που ειναι ferrari, αλλα στο τελος της κουρσας θα καει η μηχανη.

Παρακαλω, επειδη ειμαι σιγουρος οτι διαβαζουν ισως κι αλλοι αδαεις σαν εμενα, πειτε σας παρακαλω, ισχυουν αυτα που περιγραφει ο milk. ? Ειναι υπερβολες. ?
Η αληθεια ειναι καπου στη μεση. ?
Συμβαινουν ολα αυτα, αλλα σε βαθος 8-10ετιας. ?
Ειλικρινα εχω κοκκαλωσει με το post του milk.
Τα παραπανω μεν μπορει να ισχύουν αλλα υπο προϋποθέσεις...
Και οι τρεις προβολείς που ειχα εκαναν τον χρονο 1000 ωρες σε ενα προβληματικό χωρο απο θεμα εξαερισμού.
Ο αριθμός των 1000 ωρών τον χρονο δεν ειναι πολύ συνηθισμένος στους κατόχους βιντεοπροβολεων.
Συνήθως οι περισσότεροι τους χρησιμοποιούν τον χρονο απο 400 ως 700 ωρες ,αριθμος που οταν ο χωρος δεν εχει πολυ σκονη και δεν καπνίζουν σε αυτον μπορει να δωσει καλη λειτουργία απο δυο ως τέσσερα χρονια .
Απο εκει και ύστερα η συντήρηση επιβάλλεται αν θελουμε να κρατήσουμε το μηχανάκι μας για τα επόμενα χρονια.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Epson: νέοι 3D προβολείς το φθινόπωρο!

Θεωρητικά ισως τα lcd πανελς να διαβρώνονται με τον χρονο λογο της θερμοκρασίας οπως λες, αλλα πόση ειναι αυτη φθορά οπως γραφω και παραπάνω δεν μπορω να ξερω ποσοστιαία.
Τοσο τουλαχιστον ωστε να πω οτι υστερουν σημαντικά απο τους dlp που και εκει επισης δεν γνωριζω ποσοστιαία το μεγεθος της διάβρωσης.
Εκει βεβαια μιλάμε για αλλαγη χρωματικού τροχού αλλα αν ειναι να αλλάζουμε διαφορα κομμάτια του προβολεα με καινούργια τοτε ξεφεύγουμε.
Σε ότι εχει να κανει με το ποια τεχνολογία βρωμίζει πιο γρηγορα στον χρονο σε καμια περίπτωση δεν θα εβαζα τους dlp πιο ανθεκτικούς ( αλλα ουτε μη ανθεκτικούς) από την στιγμη που εχουμε εναν τρελό χρωματικο τροχο να γυρίζει σε τρελές στροφές με οτι συνεπάγεται αυτο για την καλη του εμφάνιση.
Σίγουρα ολα αυτα ειναι σχετικα με τον χώρο που ειναι τοποθετημένος ο προβολέας και με τις εξωτερικές συνθήκες που ποικιλουν σε κάθε σπιτι...
Ετσι τουλαχιστον εχω συναντήσει dlp και Lcd προβολεα να αντέχουν στον χρονο και αντιθέτως dlp και lcd να υποφέρουν απο την σκονη το τσιγάρο και τον κακό εξαερισμό του χώρου.

Τελος να εισαι σίγουρος πως δεν εχω κανενα κόλλημα με τους lcd η dlp ...
Αν και εχουν περάσει μεχρι τωρα 3 lcd απο τα χερια μου το καλοκαίρι ημουν πολυ κοντα στην αγορα dlp αφου τα προηγούμενα χρονια με ειχε κουράσει η προβληματική σύγκληση των τριων πανελ σε τουλάχιστον δυο απο τους τρεις προβολεις που ειχα.
Αποψη μου ειναι πως απο την στιγμη που οι dlp αποφάσισαν να βαλουν αυτοματη ίριδα έλυσαν ( η τουλαχιστον αποφάσισαν να λυσουν) ενα απο τα μειονεκτήματα τους σε σχεση με τους lcd.
Το θεμα ειναι να τις κανουν επιτυχημένα οπως στους καλους lcd.
Απο την αλλη επίσης ενα γκολ υπερ των lcd ειναι αυτο που παρουσιάζει ο τελευταίος epson που υπόσχεται τοπικη ρύθμιση της σύγκλισης των τριων πανελ.

Συμφωνώ απόλυτα με το σκεπτικό σου. Εγώ δεν θυμάμαι κάν πόσοι LCD έχουν περάσει απο τα χέρια μου ,αρκετοί πάντως. Αναφορικά sony HS50 ,epson TW700 ,Sony AW15 ,panasonic AX100 με τελευταίο τoν epson TW2000.
Απο προσωπική εμπειρία και μόνο θα σου πω ότι η "φθορά¨στην εικόνα των LCD που είχα εγώ ξεκινούσε περίπου στις 200 με 300 ώρες.
Μετά τις 1000 δε ήταν άλλος προβολέας .
Με τον tw2000 το πάλεψα ,πείραζα συνέχεια τις ρυθμίσεις μήπως και πάρω έστω και λίγο απο αυτό που είχα δεί στις πρώτες ώρες λειτουργίας του ,άλλαξα λάμπα στις 700 ώρες ,τον έστειλα στο eπίσημο service για καθαρισμό άλλα βελτίωση καμία.
Ο προβολέας απλά είχε χάσει το μαύρο του ,αύξηση του πέπλου ,μείωση φωτεινότητας και ξεπλυμένα χρώματα .Δηλαδή ότι ακριβώς είχα αντιμετωπίσει και με όλους τους παλιότερους LCD που είχα (σε αυτό το σημείο θα ήθελα να μου πείς και εσύ τις εμπειρίες σου με τους LCD και συγκεκριμένα άν διαπίστωσες αυτές τις αλλαγές που περιγράφω έστω και σε διαφορετικό βαθμό).
Τον epson τον έχω ακόμη παροπλισμένο (τον μεταφέρω σε κανά φίλο ,για το καλοκαίρι στη βεράντα κ.τ.λ) με 1000 κάτι ώρες και εδώ και 2 χρόνια περίπου έχω αγοράσει έναν benq W6000. Εχει γράψει 1670 ώρες και παίζει σχεδόν (με μιά μικρή πτώση φωτεινότητας περίπου 10% ) όπως την πρώτη μέρα που τον έστησα. Να φανταστείς έχω πάνω απο 1000 ώρες να ασχοληθώ με τα ρυθμιστικά του!
Επίσης φίλος μου έχει (ακόμη) έναν infocus screenplay 7210 .Μιλάμε για πολύ παλιό προβολέα ,τον έχει τουλάχιστον μιά 5ετία και τον χρησιμοποιεί σαν τηλεόραση. Εχει γράψει πάνω απο 4500 ώρες και παίζει σαν καινούργιος ,είναι απίστευτο. Φυσικά δεν έχει πάει ποτέ για service-καθάρισμα ,μόνο λάμπα έχει αλλάξει στις 3 και κάτι χιλιάδες ώρες.


Αυτές είναι οι προσωπικές μου εμπειρίες και χαίρομαι να τις μοιράζομαι μαζί σας.

Στο θέμα τώρα της ρύθμισης της σύγκλισης που προσφέρει ο epson μέσω software και που πολύ σωστά αναφέρεις ,θεωρώ ότι πρόκειται για διαφημιστικό τρίκ ,κάτι σαν το keystone correction .Ολοι το διαφήμιζαν στους προβολείς τους μα κανένας σοβαρός χρήστης δεν το χρησιμοποιούσε. Κατα την δική μου άποψη και χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις πάνω στη λειτουργία των πάνελς και των πίξελς ,όταν μετακινήσουμε την πληροφορία ενός πίξελ σίγουρα θα επηρεάσουμε κάποιο άλλο και βέβαια την συνολική εικόνα αρνητικά.
Αυτό που θα χρησιμοποιούσα άνετα σαν χρήστης θα ήταν η μετακίνηση των πάνελ ώστε να συχρονίσω τέλεια τη σύγλιση τους. Κατι σαν το lens shift αντί για του keystone correction.

Σίγουρα εδώ στο forum υπάρχουν άνθρωποι με εξαιρετικές γνώσεις στο θέμα εικόνα και μπορούν να μας διαφωτίσουν καλύτερα με τις εμπεριστατωμενες απόψεις τους.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Epson: νέοι 3D προβολείς το φθινόπωρο!

και 2 χρόνια περίπου έχω αγοράσει έναν benq W6000. Εχει γράψει 1670 ώρες και παίζει σχεδόν (με μιά μικρή πτώση φωτεινότητας περίπου 10% ) όπως την πρώτη μέρα που τον έστησα. Να φανταστείς έχω πάνω απο 1000 ώρες να ασχοληθώ με τα ρυθμιστικά του!
Επίσης φίλος μου έχει (ακόμη) έναν infocus screenplay 7210 .Μιλάμε για πολύ παλιό προβολέα ,τον έχει τουλάχιστον μιά 5ετία και τον χρησιμοποιεί σαν τηλεόραση. Εχει γράψει πάνω απο 4500 ώρες και παίζει σαν καινούργιος ,είναι απίστευτο. Φυσικά δεν έχει πάει ποτέ για service-καθάρισμα ,μόνο λάμπα έχει αλλάξει στις 3 και κάτι χιλιάδες ώρες.

...αυτο με τα bold δεν ισχυει...το ξεχνας...καλυτερα να μην αναφερθω.
Το καλυτερο θα ηταν να ασχοληθεις ποιο βαθια περι πτωσης φωτεινοτητας και αλλαγης χαρακτηριστικων.....και να γραψω δεν θα βγει κατι.

..για τον φιλο σου με τον infocus για κακη σου τυχη....
ειχα το προηγουμενο μοντελο 7205 για μια 7ετια,που ειναι ιδιοι....
....οποτε υπαρχουν αλλαγες σε ολα.....

θα ελεγα οτι.....η συνηθεια μιας εικονας σε ξεγελαει....ειδικα εναν απειρο θεατη....

....νομιζω οτι ηρθε ο καιρος να μπεις ποιο βαθια στα της εικονας.....μετρητικα οργανα καλα κ.λ.π.
μονο ετσι θα δεις την αληθεια.....
 
Last edited: