Εργαλεία Αέρος

Πρεπει να λυσεις την μεγαλη ταπα που εχει το καζανι (μπρος ή πισω) και να το πλυνεις καλα, ωστε να βγουν οι περισσοτερες σκουριες. Μετα θα το αφησεις ανοιχτο στον ηλιο για να στεγνωσεις καλα.
Το είχα σκεφτεί αλλα δεν ήξερα αν είναι καλή ιδέα. Θέλει ειδικο τεφλόν για σπείρωματα;
 
Μήπως θα έπρεπε να είχε Βάνα αντί για δύο συνδέσμους;
 

Attachments

  • IMG_20211114_161151.jpg
    IMG_20211114_161151.jpg
    3 MB · Views: 34
Πλύνετο από έξω,βρες τη διαρροή λαδιου και φτιάξε την.(Συνήθως απ το μάτι στάθμης)
Από μέσα όπως είπε ο Σοφρων και άλλαξε την εκτονωτικη βαλβιδα που με τόση λάσπη θα έχει χαιρετήσει. Αν δεν έχει (ή στη μία άκρη ή στην άλλη) ,βγάλε μια πριζα,βαλε ταφ και βαλε μια βαλβιδα 10atm.
Με λίγο υγρό τυφλόν πάνω απ το κλασικό ,θα τελειώσεις πιο σίγουρα.
 
Πλύνετο από έξω,βρες τη διαρροή λαδιου και φτιάξε την.(Συνήθως απ το μάτι στάθμης)
Από μέσα όπως είπε ο Σοφρων και άλλαξε την εκτονωτικη βαλβιδα που με τόση λάσπη θα έχει χαιρετήσει. Αν δεν έχει (ή στη μία άκρη ή στην άλλη) ,βγάλε μια πριζα,βαλε ταφ και βαλε μια βαλβιδα 10atm.
Με λίγο υγρό τυφλόν πάνω απ το κλασικό ,θα τελειώσεις πιο σίγουρα.
Δεν έχει κάτι νομίζω τάπα έχει στην άκρη. Η βαλβιδα ασφάλειας με το μπρελόκ πρέπει να κάνει κάτι αν τη τραβάς;
Αγορασα λάδι και ταχυσυνδεσμο για αλλαγή.
Όταν λες πρίζα τι εννοείς;
 
Δεν έχει κάτι νομίζω τάπα έχει στην άκρη. Η βαλβιδα ασφάλειας με το μπρελόκ πρέπει να κάνει κάτι αν τη τραβάς;
Αγορασα λάδι και ταχυσυνδεσμο για αλλαγή.
Όταν λες πρίζα τι εννοείς;
Να εκτονωνει αέρα με θόρυβο.Ειναι η προστασία στο να μη σκάσει το καζάνι ή καμιά σωλήνα στην περίπτωση που δεν κόψει το μοτέρ απ τον πρεσοστάτη. Άμα.βαλεις και δεύτερη ακόμα καλύτερα.

Πριζα είναι εκεί που συνδέεται το λάστιχο.

Φαίνεται ότι έχεις καλό μηχάνημα, πλενε το φίλτρο αέρα,άλλαζε λαδια κάθε χρόνο και κοιτα το λουρί μήπως θέλει αλλαγή.
 
Να εκτονωνει αέρα με θόρυβο.Ειναι η προστασία στο να μη σκάσει το καζάνι ή καμιά σωλήνα στην περίπτωση που δεν κόψει το μοτέρ απ τον πρεσοστάτη. Άμα.βαλεις και δεύτερη ακόμα καλύτερα.

Πριζα είναι εκεί που συνδέεται το λάστιχο.

Φαίνεται ότι έχεις καλό μηχάνημα, πλενε το φίλτρο αέρα,άλλαζε λαδια κάθε χρόνο και κοιτα το λουρί μήπως θέλει αλλαγή.
Δανεικό είναι από πεθερό και δε νομίζω να το έχω για πάντα. Επειδή το έχει σε βιομηχανικό περιβάλλον δε τα προσέχουν και πολυ έχουν και μεγαλύτερο ισως.Νομίζω πως απλά να βγάζει αέρα θέλουν ούτε φίλτρα ούτε τίποτα. Ίσως πάρω κάνα 50λιτρο μελλοντικα. Πάντως η βαλβιδα δε κουνιέται καν ούτε μέσα ούτε έξω.
 
Με τόσο νερό μέσα μάλλον δεν έχει γίνει ποτέ εξυδάτωση.
Δεν θα εμπιστευόμουν καθόλου αυτό το αεροφυλάκιο.

Κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και στείλε το για υδροστατικό έλεγχο.
 
Εγώ θα έλεγα να ξεκαθαρίσεις με τον πεθερό σου αν στο δίνει δικό σου και μετά να κάνεις ανακαίνιση γιατί αν είναι να ξαναπάει στο ίδιο εργασιακό περιβάλλον τσάμπα θα παιδευτείς. :cool:
 
Καλημέρα,
να έχετε υπ' όψιν ότι υπάρχει και αυτή η λύση για την -απαραίτητη- εξυδάτωση των αεροσυμπιεστών.
Το τοποθετείς στη θέση της βαλβίδας/βάνας εξυδάτωσης και ρυθμίζεις κάθε πότε θα ανοίγει η ηλεκτροβάνα και για πόσο χρόνο.
Με ένα λάστιχο οδηγείς τα νερά σε ένα δοχείο/αποχέτευση και έτσι δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι επιπλέον και το αεροφυλάκιο μένει στεγνό και ασφαλέστερο.

edit: Τωρα που ξαναβλέπω την τιμή μου κάνει εντύπωση... εγώ τα είχα αγοράσει με 17€/τμχ (Φυσικά αντίστοιχα υπάρχουν και σε άλλες φθηνότερες αγορές)
 
  • Like
Reactions: panoss1 and Parhs
Εγώ θα έλεγα να ξεκαθαρίσεις με τον πεθερό σου αν στο δίνει δικό σου και μετά να κάνεις ανακαίνιση γιατί αν είναι να ξαναπάει στο ίδιο εργασιακό περιβάλλον τσάμπα θα παιδευτείς. :cool:
Με τόσο νερό μέσα μάλλον δεν έχει γίνει ποτέ εξυδάτωση.
Δεν θα εμπιστευόμουν καθόλου αυτό το αεροφυλάκιο.

Κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και στείλε το για υδροστατικό έλεγχο.
Θα το χρησιμοποιήσω για λιγο καιρο μετα ισως παρω δικο μου 50λιτρο. Τα βασικά λεω να φτιάξω πχ το νερο να φύγει οσο γινεται τουλάχιστον, τα λάδια και καμια διαροή.
Εβαλα αλλο ταχυσυνδεσμο και δε χάνει αέρα προς το παρων τουλάχιστον τοσο ωστε να ειναι αντιληπτό.
Διαπίστωσα πως ο αερας που βγαίνει τωρα δεν εχει καμια σχεση με πριν που ηταν γεμάτο με νερο και τωρα σηκώνεται πολυ πιο ευκολα το μηχανημα. Πριν ηταν ασηκωτο ηθελε πολυ δυναμη.
Πριν αν εβαζες το χερι σου στην εξοδο του αερα εσταζε το νερο.
Το λάδι λογικά θα αδειάζει απο τη βιδα αυτη; Μου φαινεται σα να μην εχει ποτε αλλαχτεί.
Το μανουαλι παντως δεν βοηθαει ιδιαίτερα.

Καλημέρα,
να έχετε υπ' όψιν ότι υπάρχει και αυτή η λύση για την -απαραίτητη- εξυδάτωση των αεροσυμπιεστών.
Το τοποθετείς στη θέση της βαλβίδας/βάνας εξυδάτωσης και ρυθμίζεις κάθε πότε θα ανοίγει η ηλεκτροβάνα και για πόσο χρόνο.
Με ένα λάστιχο οδηγείς τα νερά σε ένα δοχείο/αποχέτευση και έτσι δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι επιπλέον και το αεροφυλάκιο μένει στεγνό και ασφαλέστερο.

edit: Τωρα που ξαναβλέπω την τιμή μου κάνει εντύπωση... εγώ τα είχα αγοράσει με 17€/τμχ (Φυσικά αντίστοιχα υπάρχουν και σε άλλες φθηνότερες αγορές)
Ωραία λυση αν και δεν θα εχει χρηση εργατηριου οποτε δε νομιζω να μου χρειαστεί.
 

Attachments

  • IMG_20211117_101259.jpg
    IMG_20211117_101259.jpg
    927 KB · Views: 31
  • IMG_20211117_101333.jpg
    IMG_20211117_101333.jpg
    849 KB · Views: 31
Τι λαδι αγορασες?
Για την αλλαγη, λυσε την βιδα που εχει κατω απο τον δεικτη
SAE 30 που ελεγε το μανουαλι.
Δε ξερω ποσο θελει ελπιζω να φταασει το λιτρο.
 
Άλλαξα λάδια και το στραγγιξα όσο γίνεται.
Εβαλα πιστόλι και το δοκίμασα με διαλυτικό μιας και έλεγε πως έτσι πρέπει να κάνεις.
Έχει μια ρύθμιση που είναι πόσο ανοιχτό είναι το εύρος από ότι κατάλαβα. Επίσης έχει και μια βίδα για τον αέρα. Δεν είμαι σίγουρος που πρέπει να είναι. Επίσης όταν το πατάω έχει αρκετή πίεση και μετά σταθεροποίηται. Πρέπει να έχω στο ρυθμιστή τη πίεση πχ στο 3 ; Πρέπει να πατάω τη σκανδάλη μέχρι να σταθεροποιηθεί ο αέρας πρώτα;(1-2 sec)
 
Το ψιλομαζεψα το καζανι και βγαζει πιο καθαρο νερο πλεον.
Καθαρισα και το φιλτρο αερα.
Εχω βαλει μια απλη υδατοπαγιδα και μαζευει λιγο νερακι. Στο πιστολι που εβαλα μικρορυθμιστη εχω καταφερει να βγαζει 2 bar αν και εχει αρκετη καταναλωση αερα ισως επειδη ειναι hvlp. Νομιζω με 50ρι δε θα μπορουσε να γινει δουλεια εκτος αν ειχα καποιο lvlp.
Ενα θεμα που εχω ειναι πως δεν αναιβενει η πιεση γρηγορα δε ξέρω αν ειναι φυσιολογικό. Δηλαδη πχ πατας και παει πχ 2 bar και μετα για να ανεβει στα 8 πχ θελει 2-3 δευτερολεπτα ενω σε video βλεπω πως παει ακαριαία σχεδον.
 
Νομιζω με 50ρι δε θα μπορουσε να γινει δουλεια εκτος αν ειχα καποιο lvlp.
Αγόρασα LVLP και δουλεύει καλά με τον 24lt αεροσυμπιεστή μου. Ψεκάζεις κανα 15άρι δευτερόλεπτα με τον αποθηκευμένο αέρα και μετά αν θες συνεχίζεις με το μοτέρ να δουλεύει - κρατάει την πίεση (1,5 - 2bar).