Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Πολυ καλη ανανεωση της μεγκενης...εχω την ιδια...οποτε πολυ χρησιμη η πατεντα και με βιντεο..!!!
 
Θαυμάζω τον τρόπο που σκέφτηκες και την υλοποίηση της μετατροπής καθώς και το αρκετά κατατοπιστικό βίντεο. Μπράβο σου.

Με δισταγμό όμως θα πω τον προβληματισμό μου και ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις αν δηλαδή μία τέτοιου μεγέθους μέγγενη έχει ανάγκη από παντελή έλλειψη τζόγων δεδομένου ότι η δουλειά της είναι να συγκρατεί διάφορα αντικείμενα για επεξεργασία, και αυτό νομίζω ότι το έκανε όταν γινόταν το τελικό σφίξιμο ασχέτως τζόγου κατά την διαδρομή.
 
Τραγική βελτίωση!!!
Μπράβο για το μεράκι σου!
Μια ερώτηση μόνο, αν χρειαστεί να την λυσεις θα πέσουν τα μπρούτζινα πηρακια. Ίσως έπρεπε να πατησει η ίδια η βιδα και να την σταθεροποιήσει.
 
Οταν ο τζογος των σιαγωνων ξεπερνα τα 3μμ, οπως και να το κανουμε αρχιζει να αποτελει 'οχληση'.
Οχι κατι ιδιαιτερο δηλαδη που θα σε εμποδισει στην δουλεια σου, αλλα καλυτερα να μην υπηρχε. Αυτη η απλη πατεντα λυνει αυτο το θεμα.

Επειδη κανω πολυ μεγαλη χρηση αυτης της μεγγενης, στις ψιλοδουλειες με ενοχλει αυτος ο τζογος και ολο λεω να κανω κατι. Φαινεται οτι ηρθε η ωρα :)
 
Εαν παρατηρησει κανεις το βιντεο στην αρχη και εποιτα απο το 5' λεπτο θα καταλαβει την διαφορα και το γιατι...
Προσωπικα σε πολυ λεπτα αντικειμενα αυτος ο τσογος ειναι εκνευριστικος καθως οταν το αντικειμενο παλεται περα δωθε εστω και πολυ λιγο δεν σε αφηνει να κανεις δουλεια ακριβειας...
Οποιος το εχει αντιμετωπισει αυτο καταλαβαινει...
 
Στο βιντεο κατα το κλεισιμο αρχικα ο φιλος εδιξε οτι η μεγκενη κλειστη τζογαρει...οταν εσυ θα πας να κανεις δουλεια πανω στο αντικειμενο,πχ να λειανεις ενα σιδερενιο κομματι,θα κουνιεται/παλεται ολο μαζι ..που ειναι το παράλογο...;

Αναμενω την αποψη του μελους Ψαρι γιατι συγουρα δεν εγινε τυχαια η ολη κινηση του και υπηρχε λογως που εκανε την παντετα...
 
Απο το 17' -20' δευτερολεπτο αυτο δεν δειχνει...;..δεν παιζει δηλ αριστερά-δεξια...;αυτο δεν ειναι τζογαρισμα...;
Εκτος και εαν εχω καταλαβει λαθος...
 
Απο το 17' -20' δευτερολεπτο αυτο δεν δειχνει...;..δεν παιζει δηλ αριστερά-δεξια...;αυτο δεν ειναι τζογαρισμα...;
Εκτος και εαν εχω καταλαβει λαθος...

Τζογάρει, και μάλιστα τρελά... Δεν είναι σφιγμένη όμως.

Εγώ αυτό που βλέπω σ´αυτή τη πατέντα είναι η μετατροπή μιας φτηνής μέγγενης που όμως κάνει τη δουλειά της.
Το αφεντικό της όμως, επειδή είναι μερακλής και τα χέρια του πιάνουν μια χαρά, έκανε μια εξαιρετική επέμβαση και μια ακόμα πιο εξαιρετική παρουσίαση.
Απ´τις πατέντες που απολανβάνεις να βλέπεις. :grinning-smiley-043
 
Δεν υπάρχει μέγγενη μεγάλου μεγέθους που να μην έχει τζόγο στην ολίσθηση λίγο ή πολύ πιθανώς να υπάρχει και λόγος που δεν έχουν σφιχτή εφαρμογή μπορεί και για τις δυνάμεις που αναπτύσσονται με την κρούση. Άλλωστε το είπα δεν είναι κάτι απαραίτητο ...εκτός και αν μιλάμε για εντελώς ειδικές εργασίες.

Έτσι Μπάμπη ... μιλάμε για μερακλή και μπράβο του.
 
Με δισταγμό όμως θα πω τον προβληματισμό μου και ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις αν δηλαδή μία τέτοιου μεγέθους μέγγενη έχει ανάγκη από παντελή έλλειψη τζόγων δεδομένου ότι η δουλειά της είναι να συγκρατεί διάφορα αντικείμενα για επεξεργασία, και αυτό νομίζω ότι το έκανε όταν γινόταν το τελικό σφίξιμο ασχέτως τζόγου κατά την διαδρομή.
osatosa,
Από μια σκοπιά έχεις δίκιο και συμφωνώ με την παρατήρησή σου.
Όλα τα παραπάνω σχόλια για το θέμα "τζόγος ή μη στην μέγγενη" πιστεύω ότι είναι σωστά.
Και θα ήταν πράγματι μια μεγάλη κουβέντα και κατά την γνώμη μου πολύ ενδιαφέρουσα, μια συζήτηση για την σχέση που έχει κανείς με τα εργαλεία του, τι σημαίνουν για τον καθένα, πως τα βλέπει, πως τα χρησιμοποιεί, γιατί του αρέσουν ή όχι κλπ.
Στο ερώτημα ποια η χρησιμότητα της συγκεκριμένης "επέμβασης", ο "αποκλειστικά λειτουργικός λόγος" που την έκανα είναι ο παρακάτω:
Μου είναι πολύ βολικό σε κάποιες δουλειές που θέλουν ακρίβεια, να χρησιμοποιώ ως αναφορά την πάνω επιφάνεια από τις πλάκες των σιαγόνων (δηλ. για να πέρνω περασιά που λέμε)
Αν υπάρχει τζόγος, μπορεί μεν το κομμάτι που πιάνει η μέγγενη όταν σφίξει αυτή να μην παίζει, ναι, αλλά η μπροστά με την πίσω πλάκα δεν αντικρίζουν η μία την άλλη πράγμα που ενίοτε μου είναι χρήσιμο.
Αυτός είναι ο "ταπεινός" λόγος.
Από κει και πέρα υπάρχει η "μεγάλη κουβέντα" που λέγαμε, η χαρά να γλιστράει το μέταλλο, λέμε τώρα..., και άλλα ανεκτίμητα παραμύθια, αλλά θα το περιορίσω στο εξής:
Έστειλα στο βάιμπερ ένα μικρό βιντεάκι από την μέγγενη σήμερα το πρωί στον φίλο που μου την έδωσε. Μου απαντάει:
-τσούλησε τελικά, ε?
-ναι, να στην φέρω?
-τι να φέρεις ρε π@π@ρ@, αυτή τώρα θα βγάλει πόδια και θα σου ρθει πίσω
 
Για λύσε μου και την απορία μου τώρα... (Το ανέφερα κι ο Κυριάκος).
Τους πύρους γιατί τους έβαλες και δεν έβαλες μεγαλύτερες βίδες με στρογγυλεμένες τις μύτες;
 
enduras,
πράγματι ήθελα να βάλω βίδα, αλλά μπρούτζινη γιατί έχει καλή τριβή και είναι πιο μαλακός από το μαντέμι (ψιλά γράμματα, αλλά προτιμότερο να φαγωθεί η βίδα κι όχι το σώμα της μόρσας γιατί αυτό θα φαγωνώταν ανομοιόμορφα, δηλ. περισσότερο μπροστά, εκεί που συνήθως δουλεύει η μέγγενη καθώς σπάνια ανοίγει πάνω από 4-5 πόντους)
Δεν είχα μπρούτζινα βιδάκια και σκέφτηκα να κάνω αυτό με τη βέργα μπρουτζοκόλλησης. Κατόπιν εορτής και αφού το έβαλα, σκέφτηκα ότι το πυράκι έχει κι ένα πλεονέκτημα απέναντι στη βίδα: οι τρύπες έγιναν στο χέρι οπότε δεν είναι σούπερ κάθετες στο μαντέμι με αποτέλεσμα ο μπρούτζος να τρώγεται λοξά από το τρίψιμο. Στην περίπτωση με βίδα λοιπόν, κάθε φορά που θα έπρεπε να πάρω τους τζόγους πχ με 1/4 στροφή θα άλλαζε το πάτημα στο σίδερο. Ψιλά γράμματα, κουβέντα να γίνεται...


Για λύσε μου και την απορία μου τώρα... (Το ανέφερα κι ο Κυριάκος).
Τους πύρους γιατί τους έβαλες και δεν έβαλες μεγαλύτερες βίδες με στρογγυλεμένες τις μύτες;

Μπάμπη, τώρα είδα το μνμ σου, απλά δεν είχα μετρικά μπρούτζινα όπως έγραψα παρπάνω , μόνο ίντσες, αλλά σε ιντσες δεν είχα κολαούζα...
Με στρογγυλεμένο κεφάλι, ακριβώς αυτό που είπες σκεφτόμουν αρχικά.
Πάντως η πατούρα στο μαντέμι που πατάνε τα πιράκια έχει τα σημάδια από το εργοστασιακό φρεζάρισμα και μια-δυό τον γυαλίζει τον μπρούτζο


osatosa,
πράγματι, αυτός ο φίλος είναι ωραίος τύπος
και πολύ καλός μάστορας.
Και για να μην παρεξηγηθώ, με την τελευταία φράση της βαιμπεροσυνομιλίας μας, αυτό που εννοούσε ήταν ότι τώρα που σε παίδεψε και την παίδεψες, η μόρσα έγινε εργαλείο ΣΟΥ. Με τα εργαλεία ΤΟΥ έχει αυτή την ιδιότυπη σχέση παιδέματος. Ωραίος πράγματι
Το κόβω γιατί βγήκα ήδη πολύ εκτός θέματος
Καληνύχτα
 
Last edited by a moderator:
Δεν πειράζει, μια χαρά κουβεντούλα κάνουμε, κάποιες φορές λέμε και κάτι εκτός θέματος...
Αν του έβαζες κι ένα λαμάκι για να μη βρίσκουν οι βίδες απ´ευθείας πάνω στο μαντέμι, δεν θα ήταν μέγγενη αλλά γλύστρα τόρνου. :o
 
Στο ερώτημα ποια η χρησιμότητα της συγκεκριμένης "επέμβασης", ο "αποκλειστικά λειτουργικός λόγος" που την έκανα είναι ο παρακάτω:
Μου είναι πολύ βολικό σε κάποιες δουλειές που θέλουν ακρίβεια, να χρησιμοποιώ ως αναφορά την πάνω επιφάνεια από τις πλάκες των σιαγόνων (δηλ. για να πέρνω περασιά που λέμε)
Αν υπάρχει τζόγος, μπορεί μεν το κομμάτι που πιάνει η μέγγενη όταν σφίξει αυτή να μην παίζει, ναι, αλλά η μπροστά με την πίσω πλάκα δεν αντικρίζουν η μία την άλλη πράγμα που ενίοτε μου είναι χρήσιμο.
Αυτός είναι ο "ταπεινός" λόγος.
Μας καλυψες απολυτα....ευχαριστουμε...
!!!