Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

αποστολε απο το μπατζανακη που εχει το συνεργειο μοτοσυκλετων, εμαθα για τα sbs μιας και αναφερες τακακια
ετσι οταν αγορασα το μεταχειρισμενο gpx απο πελατη του, μου εβαλε τακακια της sbs και σωληνακια υψηλης. στο πρωτο φρεναρισμα εφαγα γροθια απο γοριλα :)
μου εφυγε ο τακος κυριολεκτικα!

δυο φορες, τοτε που ειχα την βιοτεχνια (και χρημα) τον ειχα βαλει και μου ειχε φερει τακακια και για τα αμαξια μου
αργοτερα καποια συνεργεια αυτοκινητων εβαζαν sbs. προσωπικα τα θεωρω κορυφη!
καποια στιγμη κυκλοφορησαν στην αγορα μαϊμου sbs ! ακομα και σε αυτο υπαρχουν μαιμουδες! :)
 
Εγώ στις μοτοσυκλέτες μου έβαζα πάντα SBS και μόνο. Κορυφαία.
Βέβαια τα μαμίσια σε μια Yamaha που είχα μου έγραψαν 24.000 χλμ και τα SBS έβγαζαν με το ζόρι 6-7.000 χλμ! Άλλο ένα δείγμα του πως σκέφτεται ο κατασκευαστής.

Κι εγώ την πρώτη φορά που είχα βάλει υψηλής κόντεψα να φύγω από τη μηχανή :D


@mdvq: Ναι, τα τότε μέταλλα με τα τωρινά δεν έχουν καμμία σχέση. Ούτε όμως και οι δυνάμεις που υφίστανται. Ταγκάζια - φορτία που τρώνε οι κινητήρες και τα κινούμενα μέρη έχουν αυξηθεί κατά πολύ. Πάρα πολύ.
 
  • Like
Reactions: nickolas
Χεστηκ@αν αν σε τρια τεσσερα χρονια το μοτερ γινει χαρχαλο .....εκτος εγγυησης και πληρωνε κορόιδο καταναλωτη.

Δηλαδή αν σπάνε όλα στα 4 χρόνια δεν ενδιαφέρει τον κατασκευαστή?

Διαφωνώ :)
 
Last edited:
ενα μοτερ που ειναι "χαρχαλο" , δεν θα σπασει στα 4 χρονια που θα εχει φαει φθορα. θα σπασει σε 8, σε 10 ή σε 14 οπως το γκολφ της πρωην
τοτε θα πληρωσει ο (τότε) ιδιοκτητης. και θα πληρωσει την εταιρια μεσω ανταλλακτικων. ο ευρωπαιος αλλαζει στα 5-6 χρονια αμαξι γιατι μετα "ζηταει". και φυσικο ειναι να ζηταει...

επιπλεον ο ευρωπαιος και τα τελευταια χρονια ο ελληνας, κοιταζει απο τα αναλογα περιοδικα αυτοκινητου το πινακακι που λεει ετησιο κοστος ανα τοσα χιλιομετρα. και αυτο ειναι που ενδιαφερει την εταιρια.
οταν η vw που αναφερες εχει μια αλλαγη λαδιων στα δυο χρονια, το εικονικο αυτο κοστος πεφτει πολυ.
ο μεσος καταναλωτης, πως λεγαμε οτι ψωνιζει? με τα νουμερα που ανακοινωνει η καθε εταιρια!
ετσι προτιμα παρκσαιντ αντι για τορος, παρκσαιντ αντι για μπος, μαμισια τακακια αντι για sbs, λαστιχα ενερτζυ αντι για κλασικα. αν σκοτωθει ομως αυτο δεν θα φανει στο πινακακι ετησιου κοστους...

την εταιρια την νοιαζει μονο να σε κανει πελατη. και να μην σε πληρωσει εντος εγγυησης.
και θα σε κανει αν σου παρουσιασει μικρο ετησιο κοστος συντηρησης
απο εκει και μετα θα στο ριξει οτι φταινε τα καυσιμα, ο αναδρομος ερμης και οτι αλλο θελει... :)
 
  • Like
Reactions: mdvq
όρθιος συμπιεστής. δεν το έχω ξαναδεί
λέει ότι είναι 10bar - 240l min ενώ αυτός που έχει τώρα στο ελληνικό είναι 8 bar -70 l/min
 
ναι δεν το εχει φερει μεχρι τωρα ελλαδα. προ ημερων κοιταζα ενα γαλλικο τεστ
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

ειναι σε πολυ καλη τιμη αν συγκριθει με αλλους ορθιους οπως η B&D
το θεμα ειναι σε τι τιμη θα το φερει ελλαδα
 
αν ειχε πριν από ένα χρόνο στο γαλλικο 119 ευρώ και τώρα στο ιταλικό 160, δεν θέλω να σκεφτώ πόσο θα εχει αν το φέρει στην Ελλαδα
 
Να συμπληρωσω μονο τουτο και να το σταματησω .
Μετα απο ιδιωτικες ερευνες που εκανε η εταιρεια λιπαντικων που αντιπροσωπευαμε ,μας ανακοινωσαν οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των εταιρειων, δημοσιευει αν οχι παπαντζες ,τουλαχιστον αισιοδοξες μετρησεις.
Η πιο τιμια εταιρεια στις ανακοινωσεις των προδιαγραφων τους ,ηταν μονο μια ....Εγγλεζικη και αυτη.
Να δειτε τι παιχνιδι παιζεται στα συνθετικα....μπαχαλο!!
 
Τελικά καταλήξαμε κάπου ρε παιδιά με το κομπρεσερ?? Να το πάρουμε ή όχι 😂😂το πιστόλι αμμοβολης λεει προτεινόμενα 50lt.δηλδη αυτο που έχει με τα 2 4lt θα λειτουργεί θα πρέπει να σταματάς πολύ συχνά για να γεμίσει??
 
...
Δεν εχει κανενα νοημα και επειδη τα λαδια δεν "σπανε " εχεις παντα "χοντρο" λαδι στον κινητηρα, με αποτελεσμα την προωρη φθορα των ελατηριων (το λαδι ειναι ασυμπιεστο υγρο)
...
Δηλαδή στην αρχή το καινούριο λάδι προκαλεί φθορά ή δεν κατάλαβα κάτι σωστά;
 
Η φθορά είναι μακροπρόθεσμη , αν και εφ'όσον αλλάζεις (από βίτσιο) κάθε 2000 χλμ λάδια, νομίζοντας ότι προστατεύεις το κινητήρα.
Θα μου πεις γιατί στους αγώνες αλλάζουν σε ΚΆΘΕ αγωνα λαδια?
Γιατί εκεί τους ενδιαφέρει η αξιοπιστία πρώτα από όλα και μετά (ή μάλλον καθολου) η μακροζωία του κινητήρα.
Στα αγωνιστικά μοτέρ δίνουν ώρες λειτουργίας και όχι χιλιόμετρα.

Επίσης μας είπαν οι Αγγλαρες, οτι η χειρότερη φθορα στα μοτέρ ,γίνεται κατά τα πρώτα ΔΕΥΤΕΡΌΛΕΠΤΑ λειτουργίας τους ,όταν είναι κρύα.
 
Και για να μην λεω πολλα, διαβαστε και φυλαξτε αυτο το κειμενο στο ποστ 1002
Είχα την χαρά και την τιμή να σφίξω το χέρι αυτού του guru των λιπαντικών.
Απο εκεί και οι οποίες γνώσεις μου..

 
  • Like
Reactions: pt2937 and nickolas
Το να αλλάζει κάποιος στα 2000 χλμ σε αμάξι το βλέπω σπάνιο,το να μη προλαβαίνουν να αποδώσουν τα καθαριστικά ίσως,το να προκαλέσει φθορά στα ελλατηρια λόγω πάχους δύσκολο.Κατι άλλο προκαλείται,το είχα διαβάσει παλιά αλλά δεν το θυμάμαι.

Βέβαια πιο πολύ εντύπωση μου έκανε που το transalp forum υπάρχει και ενεργό!!
 
Και για να μην λεω πολλα, διαβαστε και φυλαξτε αυτο το κειμενο στο ποστ 1002
Είχα την χαρά και την τιμή να σφίξω το χέρι αυτού του guru των λιπαντικών.
Απο εκεί και οι οποίες γνώσεις μου..

Από το κινητο είμαι. Διαβαστε!!!!


Τα λάδια που έχουν τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής είναι τα σχετικά «σπάνια» και ακριβά 100% συνθετικά.
Έχουν τη μεγαλύτερη σταθερότητα στη διάτμηση και μπορούν να δουλέψουν χωρίς κανένα πρόβλημα σε κινητήρες υψηλής απόδοσης που κάνουν πολλά χιλιόμετρα, ακόμα και το διπλάσιο χρονικό διάστημα από αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής. (άρα μακροπρόθεσμα δεν κοστίζουν τόσο πολύ…). Ιδανική επιλογή θα έλεγα για τους «ταξιδιάρηδες» και τους χιλιομετροφαγους.
Εδώ να πούμε ότι οι συνιστώμενες αλλαγές στο βιβλίο που κατασκευαστή, υπολογίζονται πάντα με το χειρότερο «σενάριο», που περιλαμβάνει μικρό ετήσιο αριθμό χιλιόμετρων και κακή ποιότητα λαδιού, έτσι μπορούν να εκληφθουν ως μίνιμουμ όριο ασφάλειας.
 
Αν και το έχουμε τσακίσει το θέμα του lidl, δύο επισημάνσεις.

- Πάντα το ζόρι οι κινητήρες το τρώνε στην εκκίνηση γιατί το λάδι δεν έχει προλάβει να κυκλοφορήσει πλήρως σε όλα τα μέρη του κινητήρα και δεν έχει έρθει στην κατάλληλη θερμοκρασία (πως να γίνει άλλωστε αυτό αφού ο κινητήρας δεν έχει δουλέψει και η αντλία λαδιού υπολειτουργεί).

- Όλοι οι κατασκευαστές ανεξαιρέτως, ότι κι αν φτιάχνουν, δίνουν τα όρια μέσα στα οποία πρέπει να δουλεύει η κατασκευή τους ώστε να μην έχει πρόβλημα αυτή και να μην υποστεί τις συνέπειες ο χειριστής.
Με λίγα λόγια, όταν η Ford σου λέει αλλαγή κάθε 10.000 είναι γιατί θέλει να έχει τον απαυτό της καλλυμένο οτι αν κάνεις αυτό που σου λέει ο αυτοκίνητο θα κλατάρει από άλλη αιτία αλλά όχι από κακή λίπανση. Αν εσύ θέλεις, μπορείς να του στραγγίξεις τα λάδια και να το πηγαίνεις με μαστίχα Χίου, δικό σου θέμα. Είναι πιθανόν ο κινητήρας να αντέξει αλλά εξίσου πιθανόν να βγάλει κανένα χέρι και να σε μουτζώνει. Η Ford πάντως δεν αναλαμβάνει καμμία ευθύνη γι αυτό.
Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση της Ford, σας ζητάει κάποιος μια βιβλιοθήκη, του τη φτιάχνετε, του λέτε «Μήτσο, μέχρι 50 βιβλία σηκώνει» και μετά από ένα μήνα σας λέει: «μάπα η κατασκευή σου. έβαλα επάνω ένα πλυντήριο και ένα ψυγείο κι αυτή έσπασε...», τι θα του πείτε;
 
Last edited:
Δημιουργηστε οι διαχειριστες ενα νεο τοπικ για λιπαντικα ολων των κλαδων, ωστε να συζηταμε για λιπανση βενζινοκινητων εργαλειων, αυτοκινητων, διατρησης μεταλλων, υδραυλικων συστηματων, γρασα διαφορα κλπ. Εχει αρκετο ενδιαφερον το κεφαλαιο "Λιπαντικα", ας το εγκαινιάσουμε παιδιά και ας μεταφερθουν και οι αναρτησεις που βρισκονται εδω και χαλασαν το τοπικ του lidl.
 
Δεν ειμαι καθολου σιγουρος οτι τα λαδια αυτοκινητου/μηχανων ανηκουν στην θεματολογια των εργαλειων και των κατασκευων για να εχουν το δικο τους νημα. Καλλιστα ομως μπορουν να συζητιουνται οταν προκυπτει το θεμα, οπως τωρα καλη ωρα.

Εν πασει περιπτωσει θα το συζητησουμε με την διαχειριση.
 
Δηλαδή στην αρχή το καινούριο λάδι προκαλεί φθορά ή δεν κατάλαβα κάτι σωστά;
Όντως ακουγεται άκυρο.
Τελικά καταλήξαμε κάπου ρε παιδιά με το κομπρεσερ?? Να το πάρουμε ή όχι 😂😂το πιστόλι αμμοβολης λεει προτεινόμενα 50lt.δηλδη αυτο που έχει με τα 2 4lt θα λειτουργεί θα πρέπει να σταματάς πολύ συχνά για να γεμίσει??
Βαγγέλη όχι δεν σου κανει ξεκάθαρα.
 
  • Like
Reactions: vagos08
Πήρε κανένας το πλάσμα; Έστειλα φίλο στις 8 και 5 και τα είχανε πάρει

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk