Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Να ξερεις η μπαταρια δεν είναι ρεύμα..
Εχουν δύναμη αλλά δεν μπορουν να τα ανταγωνιστουν...

Λαθος Κωστη.

Το αναποδο συμβαινει.
Η μπαταρια νικαει κατα κρατος.

Τα 220 δεν μπορουν σε καμια περίπτωση να δωσουν τα Αμπέρ που χρειάζεται δυνατα εργαλεια.
 
Τα αμπέρ από μόνα τους δεν λένε κάτι. Αυτό που μετράει είναι η ισχύς που είναι V*I (βολτ επί αμπέρ)
 
λενε . γιατι μιλαμε για στιγμιαια αμπερ...σκεψου κατι σαν την μπαταρια εκκινησης του αυτοκινητου..
 
  • Like
Reactions: enduras1
μα και στο παράδειγμα της μίζας τα πολλά αμπέρ χρειάζονται επειδή ακριβώς είναι πολύ χαμηλή η τάση (12v)
 
να στο πω αλλιως....λογω της ικανοτητας των μπαταριων να δινουν πολλα στιγμιαια ΠΟΛΛΑ αμπερ (περιπτωση μουλουνοκλειδου) η στιγμιαια ισχυς ειναι τοση που με ηλεκτρικο εργαλειο θα εριχνε τις ασφαλειες
 
  • Like
Reactions: enduras1
να στο πω αλλιως....λογω της ικανοτητας των μπαταριων να δινουν πολλα στιγμιαια ΠΟΛΛΑ αμπερ (περιπτωση μουλουνοκλειδου) η στιγμιαια ισχυς ειναι τοση που με ηλεκτρικο εργαλειο θα εριχνε τις ασφαλειες
Ετσι ακριβώς.
Βρες μου κρουστικο δραπανο ρευματος με Ροπη να ξεπερναει τα 50Νμ.
Τα περισσότερα οσα watt και να ειναι ειναι πολυ πιο χαμηλα.
 
να στο πω αλλιως....λογω της ικανοτητας των μπαταριων να δινουν πολλα στιγμιαια ΠΟΛΛΑ αμπερ (περιπτωση μουλουνοκλειδου) η στιγμιαια ισχυς ειναι τοση που με ηλεκτρικο εργαλειο θα εριχνε τις ασφαλειες
και πάλι βλέπεις τα Α σαν κάτι ανεξάρτητο που δίνει την ισχύ. Στο νέο παράδειγμα σύγκρισης με εργαλείο ρεύματος, αν για παράδειγμα η μπαταρία δίνει στιγμιαία 30Α το υποθετικό ρεύματος θα ήταν 230*30=6.9kw, αρκετά για να κινήσουν όχι μόνο τη μίζα αλλά και το αυτοκίνητο 🙂
 
Βρες μου κρουστικο δραπανο ρευματος με Ροπη να ξεπερναει τα 50Νμ.
Τα περισσότερα οσα watt και να ειναι ειναι πολυ πιο χαμηλα.
Δεν έχω στοιχεία και δέχομαι βέβαια ότι είναι έτσι αλλά αυτό πιθανώς είναι κατασκευαστικό θέμα. Τα μοτέρ δικτύου λειτουργούν σε πολύ υψηλές στροφές με χαμηλή ροπή, και για να την αυξήσουν θα πρέπει να υποπολλαπλασιάσουν τις στροφές σε όφελος της ροπής, όπως ακριβώς τα κιβώτια ταχυτήτων.
Αυτό μπορει να μην είναι πρακτικό λόγω της απαίτησης πολύ ισχυρών γραναζιών που να αντέχουν αυτη τη ροπή (+ το όγκο που απαιτούν)
 
Συνάδελφοι, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.

Ένα ηλεκτρικό μπουλονοκλειδο δίνει Ροπή: 1000 Nm και η ισχύς του είναι 1200W και θα τραβάει 1200/220 = 5.5 Α, οπότε δεν θα ρίξει την ασφάλεια στον πίνακα.
Αν υπεραπλουστεύαμε, τότε, ένα μπαταρίας, θα μας έδινε 50 αμπερ (έστω) x 18v = 900W. (για αυτό άλλωστε και οι ακριβές σειρές των εργαλείων ανέβηκαν στα 40volt)

Αλλά όμως, η σύγκριση δεν είναι εύκολη, γιατί ο νόμος V*I ισχύει για ωμική αντίσταση στο συνεχές ρεύμα αλλά στο εναλλασσόμενο τα πράγματα γίνονται πιο πολύπλοκα. Σαν γενική αρχή όμως, μπορείς χοντρικά να το χρησιμοποιήσεις κι εκεί για να κάνεις σύγκριση. Αλλά και στο συνεχές, εκτός από το P = V*I ισχύει επίσης το P = I^2 * R, όπου R η εσωτερική αντίσταση του εργαλείου.

Οπότε ένα πολύ απλό συμπέρασμα ... δεν βγαίνει έτσι εύκολα.
Για περισσότερη μελέτη ... εδώ

Αν έχουμε κάποιον ειδικό εδώ, ωραία θα ήταν να μας τα ξεκαθαρίσει.


:)
 
Last edited:
και πάλι βλέπεις τα Α σαν κάτι ανεξάρτητο που δίνει την ισχύ. Στο νέο παράδειγμα σύγκρισης με εργαλείο ρεύματος, αν για παράδειγμα η μπαταρία δίνει στιγμιαία 30Α το υποθετικό ρεύματος θα ήταν 230*30=6.9kw, αρκετά για να κινήσουν όχι μόνο τη μίζα αλλά και το αυτοκίνητο 🙂
oχι...γιατι μιλαμε για πολυ περισσοτeρα αμπερ απο τα 30......οι μπαταριες των δραπανοκατσαβιδων ειναι στα 20-30A συνεχους
Στα μπουλονοκλειδα με μπαατριες 21700 μεσα, μιλαμε για 45 συνεχους, αγνωστο ποσα στιγμιαια
 
  • Like
Reactions: enduras1
Λαθος Κωστη.

Το αναποδο συμβαινει.
Η μπαταρια νικαει κατα κρατος.

Τα 220 δεν μπορουν σε καμια περίπτωση να δωσουν τα Αμπέρ που χρειάζεται δυνατα εργαλεια.
Θες να μου πεις ότι κάτι τέτοιο..


....ειναι δυνατότερο από αυτό...;


Είναι δυνατόν...;
 
Θες να μου πεις ότι κάτι τέτοιο..


....ειναι δυνατότερο από αυτό...;


Είναι δυνατόν...;
Εμ δεν ειναι???

Τα νουμερα τα ειδες?
 
Αρκετα εργαλειακια απο Πεμπτη, ρευματος, αερος αλλα και χειρος.

Καλη τιμη εχει ενα μικρο καροτσακι μεταφορας, τα σετ ζουμπαδων/καλεμιων που ειναι καλης ποιοτητας αλλα και την γνωστη χρησιμοτατη και ισχυρη μαγνητικη μπαρα.
 
@KOSSTV

Το τρίβειο 🦒 τι να λέει άραγε; βγαίνει καλή τιμή, σκεφτόμουν να πάρω το einhell
Μια χαρά είναι για λογικευμενη χρήση..
Την τελευταία φορά έτριψα 200μ σοβα για παρετινα...σε 2 1/2 ωριτσες τα έφαγε τα μέτρα...
Για τα χρηματα του αξιζει....ειναι πολυ πιο ελαφρυ απο ολα τα αλλα ωστε να δουλευεις αρκετη ωρα και ανετα....για τα ταβανια δεν το συζυταω ποσο πιο ευκολια ειναι...
Το καλο ειναι οτι αναδιπλωνεται και δεν πιανει χωρο..μπορεις να το ξαναβαλεις στην κουτα...
Αξιζει στα 69 ευρω κατα την αποψη μου....
 
Να ξερεις η μπαταρια δεν είναι ρεύμα..
Εχουν δύναμη αλλά δεν μπορουν να τα ανταγωνιστουν...
Tα 400Ν εάν είναι πραγματικά που λέει το Parkside θα πρέπει να λύνει παξιμάδια απο τροχό στην μεγάλη σκάλα..Έχω ένα Bosch Gdx 18v και στην μεγάλη σκάλα τα βγάζει μονο...
Έχοντας το ryobi με τα ίδια specs, το ryobi σου έχει ασύγκριτα μεγαλύτερη δύναμη
 
Με το ρεύμα γενικά δεν το έχω.
Βλέπω όμως οτι πρακτικά το θέμα είναι εντελώς διαφορετικό από το θεωρητικό με το οποίο κυρίως ασχολείστε.
Τα εργαλεία μπαταρίας μπορεί να ανεβάζουν στιγμιαία πέντε εκατομμύρια αμπέρ και βάτ και βόλτ και πόντους στη νόβιμπετ και όλα αυτά ταυτόχρονα.
Αν όμως αυτό το γαμ...νο μπουλόνι δεν λύσει αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή, ούτε την επόμενη, ούτε τη μεθεπόμενη μπορεί η μπαταρία να πιάσει τα πτυχία της και να τα σκίσει και να λιποθυμήσει περήφανη.
Αντίθετα, το ρεύμα και η βενζίνη θα παλεύουν μέχρι να φέρουν εις πέρας τη δουλειά τους ή να πεθάνουν.

Δεν ξέρω πως εξηγείται με τεχνικούς όρους και προδιαγραφές αλλά το έχω δει άπειρες φορές.
 
Με το ρεύμα γενικά δεν το έχω.
Βλέπω όμως οτι πρακτικά το θέμα είναι εντελώς διαφορετικό από το θεωρητικό με το οποίο κυρίως ασχολείστε.
Τα εργαλεία μπαταρίας μπορεί να ανεβάζουν στιγμιαία πέντε εκατομμύρια αμπέρ και βάτ και βόλτ και πόντους στη νόβιμπετ και όλα αυτά ταυτόχρονα.
Αν όμως αυτό το γαμ...νο μπουλόνι δεν λύσει αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή, ούτε την επόμενη, ούτε τη μεθεπόμενη μπορεί η μπαταρία να πιάσει τα πτυχία της και να τα σκίσει και να λιποθυμήσει περήφανη.
Αντίθετα, το ρεύμα και η βενζίνη θα παλεύουν μέχρι να φέρουν εις πέρας τη δουλειά τους ή να πεθάνουν.

Δεν ξέρω πως εξηγείται με τεχνικούς όρους και προδιαγραφές αλλά το έχω δει άπειρες φορές.

Δεν είναι "direct drive" το μοτέρ με το μπουλόνι. Το μοτέρ θα δουλεύει άσχετα απο το μπουλόνι.
Αλλιώς θα δούλευε κάποια προστασία και θα έκλεινε το μοτέρ.
 
  • Like
Reactions: enduras1
Δεν μπορώ να πω πως σε εννόησα.
Η μπαταρία κάποια στιγμή - σύντομα - θα κατέβει από το peak της και θα προσπαθεί να κάνει τη δουλειά της ενώ το ρεύμα αυτό που είναι να δώσει θα το δώσει από την πρώτη μέχρι την τελευταία στιγμή. Οπότε το ποιός είναι πιο δυνατός είναι λίγο σχετικό.

Εκτός κι αν κάτι μου διέφυγε σε αυτά που γράφτηκαν προηγουμένως.
 
εγω τελειως μπακαλιστικα εχω καταλαβει οτι τα εργαλεια μπαταριας εχουν ΄΄ροπη΄΄ ενω τα ρευματος ''ταχυτητα''