Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

http://www.lidl-service.com/cps/rde...ΖΟΜΕΝΟ+ΔΡΑΠΑΝΟΚΑΤΣΑΒΙΔΟ+PABS+18-Li+B4&count=1
κάπου είχε αναφερθεί ξανά, αλλά ψάχνω κανά μισάωρο και δεν το βρίσκω, το ανωτέρω προιόν -ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΖΟΜΕΝΟ ΔΡΑΠΑΝΟΚΑΤΣΑΒΙΔΟ PABS 18-Li B4 με ΙΑΝ100086 date of manufacture 05/2014 - παρουσίασε σήμερα ένα πρόβλημα το όποίο είμαι σίγουρος ότι το έχω διαβάσει εδώ μέσα ...κάπου... η μπαταρία του είναι φουλ φορτισμένη αλλά το εργαλείο δεν ξεκινά, μόνο το led ανάβει.....αύριο περιμένω το κούριερ να το μεταφέρει στο ΧΙΟΥΣΤΟΝ ΣΕΡΒΙΣ με έξοδα δικά τους.
επειδή είναι η πρώτη φορά που μου χαλάει κάτι από τα lidl γνωρίζει κάποιος:
α./. πόσο χρόνο περίπου κάνει η όλη διαδικασία, και
β./. η επιστροφή του εργαλείου, είτε φτιαχτεί είτε αντικατασταθεί είτε οτιδήποτε άλλο, γίνεται ξανά με τον ίδιο τρόπο μέσω γενικής ταχυδρομικής και δωρεάν ?

Σε συνέχεια του ανωτέρω, για ενημέρωση και μόνο να περιγράψω την ταλαιπωρία μου....
σήμερα σχεδόν 1 μήνα μετά την αποστολή στο σέρβις και ύστερα από δεκάδες τηλέφωνα με αλλοπρόσαλλες απαντήσεις (την μία ότι δεν το έχουν δει ακόμη μετά από 15 μέρες, την άλλη ότι είναι χαλασμένο και θα σταλεί νέο σε αντικατάσταση πριν από 1 βδομάδα, κατόπιν τηλέφωνο από αυτούς ότι ο αριθμός φακέλου είναι κλειστός και την άλλη ανοιχτός και τη βλάβη παρουσιάζει λες και γνώριζα εγώ την βλάβη κλπ τραγελαφικά...) και την αποστολή επισήμου email στην lidl με πήραν τηλέφωνο από σέρβις και μου είπαν ότι τελικά δεν θα σταλεί νέο ότι το πρόβλημα είναι στην μπαταρία και η μπαταρία δεν είναι στην εγγύηση και στοιχίζει 20 ...πήγα από το σέρβις το παρέλαβα πλήρωσα την μπαταρία αγόρασα και μία έξτρα νέα (πράσινο περίβλημα)...έσκασα 40 κι έφυγα ...όχι χαρούμενος για ένα εργαλείο που το έχω 10-11 μήνες.....
 
Και εγώ το ίδιο ακριβώς θέμα έχω και δεν θέλω να την πάω πίσω γιατί μου είναι χρήσιμη.
Πως έβγαλες την βίδα?
Εγώ δεν μπορώ με τίποτα...

Ειλικρινα δεν θυμαμαι πρεπει να παω σπιτι να το ξαναδω, για να θυμηθω. (Γεροντικη ανοια, 1ο σταδιο αλτσχαϊμερ, επιλεκτικη απωλεια μνημης λογω πιεσης ; )

Δεν νομίζω οτι αυτή που δείχνει το βέλος είναι ίδια με τη χαλασμένη της 2ης φωτογραφίας.
Η σταυροβιδα αντικατεστησε την αλλεν.

Συγνωμη για την καθυστερηση αλλα ειχα λιγο καιρο να διαβασω. Ακομα και τωρα ουτε τα μισα δεν προλαβα.
 
Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Νομίζω η μπαταρία έχει 6 μήνες μόνο εγγύηση.

Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι ειδικά σε μπαταρίες εργαλείων του Lidl, αλλά σε άλλη περίπτωση μπαταριών, που είχα αγοράσει από την Cosmodata πριν από 8 μήνες, μου είπαν το ίδιο, έψαξα στο ίντερνετ και βρήκα εγγυήσεις χρόνου και παραπάνω, πήγα στο service, τηλεφώνησε ο υπεύθυνος σε κάποιον και τον ρώτησε για τη διάρκεια εγγύησης και αμέσως έδωσε εντολή να μου τις αλλάξουν.

Δεν μου είπε, δυστυχώς, την απάντηση που πήρε.
 
Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Νομίζω η μπαταρία έχει 6 μήνες μόνο εγγύηση.

Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι ειδικά σε μπαταρίες εργαλείων του Lidl, αλλά σε άλλη περίπτωση μπαταριών, που είχα αγοράσει από την Cosmodata πριν από 8 μήνες, μου είπαν το ίδιο, έψαξα στο ίντερνετ και βρήκα εγγυήσεις χρόνου και παραπάνω, πήγα στο service, τηλεφώνησε ο υπεύθυνος σε κάποιον και τον ρώτησε για τη διάρκεια εγγύησης και αμέσως έδωσε εντολή να μου τις αλλάξουν.

Δεν μου είπε, δυστυχώς, την απάντηση που πήρε.
η lidl δίνει μηδενική εγγύηση στις μπαταρίες, 0 days, τους 6 μήνες τους δίνει με δικά τους έξοδα η χιούστον σέρβις....έτσι κατέληξε η συζήτηση με κυρία υπεύθυνη του σέρβις.
 
Δεν θα επρεπε να ειναιεγγυηση οπως ειναι στα υπολοιπα πραγματα, δηλαδη 2 χρονια? επισης ακουσα πως αν κοπει τιμολογιο σε ενα προιον απο 2 ετη πεφτει σε 1 ετος. Μηπως τελικα ειναι στο τι θελει να δωσει καθε εταιρια και οχι τι λεει ο νομος/νομοθεσια?
 
Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

....... Μηπως τελικα ειναι στο τι θελει να δωσει καθε εταιρια και οχι τι λεει ο νομος/νομοθεσια?[/QUOTE]

Νεκτάριε,έχει ειπωθεί πολλάκις,σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες του φόρουμ το θέμα των εγγυήσεων.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ για τη χρονική διαρκεια της εγγύησης.Η εταιρία (πωλητής) την δίνει

Η νομοθεσία υπάρχει,είναι η ευρωπαϊκή-που ισχύει φυσικά και στην Ελλάδα-που υποχρεώνει τον πωλητή
να εγγυηθεί την καλή και ασφαλή λειτουργία του προϊόντος του για εύλογο χρονικό διάστημα
Οι χρόνοι των εγγυήσεων είναι ευρωπαϊκή οδηγία (π.χ διετής),όχι νόμος.
Γιαυτό υπάρχουν οι σοβαρές και αξιόπιστες εταιρίες με κριτή τον τελικό πελάτη (καταναλωτή)
Όσον αφορά τις μηδενικές εγγυήσεις (0 χρόνια) για μπαταρίες μου φαίνεται αδιανόητο
ειδικά για την LIDL που μέχρι σήμερα μας έχει καλομάθει αλλιώς

Σε κάθε περίπτωση η ΓΓΚαταναλωτή τηλ 1520 κάνει πολύ πολύ δουλειά.
 
Δεν θα επρεπε να ειναιεγγυηση οπως ειναι στα υπολοιπα πραγματα, δηλαδη 2 χρονια? επισης ακουσα πως αν κοπει τιμολογιο σε ενα προιον απο 2 ετη πεφτει σε 1 ετος. Μηπως τελικα ειναι στο τι θελει να δωσει καθε εταιρια και οχι τι λεει ο νομος/νομοθεσια?

Ο νόμος δεν λέει κάτι συγκεκριμένο, η εταιρεία μπορεί να δώσει ότι θέλει σαν εγγύηση. Την ίδια όμως σε όλους, ανεξάρτητα αν είναι με απόδειξη ή τιμολόγιο.
 
Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Νομίζω η μπαταρία έχει 6 μήνες μόνο εγγύηση.

Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι ειδικά σε μπαταρίες εργαλείων του Lidl, αλλά σε άλλη περίπτωση μπαταριών, που είχα αγοράσει από την Cosmodata πριν από 8 μήνες, μου είπαν το ίδιο, έψαξα στο ίντερνετ και βρήκα εγγυήσεις χρόνου και παραπάνω, πήγα στο service, τηλεφώνησε ο υπεύθυνος σε κάποιον και τον ρώτησε για τη διάρκεια εγγύησης και αμέσως έδωσε εντολή να μου τις αλλάξουν.

Δεν μου είπε, δυστυχώς, την απάντηση που πήρε.

....... Μηπως τελικα ειναι στο τι θελει να δωσει καθε εταιρια και οχι τι λεει ο νομος/νομοθεσια?

Νεκτάριε,έχει ειπωθεί πολλάκις,σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες του φόρουμ το θέμα των εγγυήσεων.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ για τη χρονική διαρκεια της εγγύησης.Η εταιρία (πωλητής) την δίνει

Η νομοθεσία υπάρχει,είναι η ευρωπαϊκή-που ισχύει φυσικά και στην Ελλάδα-που υποχρεώνει τον πωλητή
να εγγυηθεί την καλή και ασφαλή λειτουργία του προϊόντος του για εύλογο χρονικό διάστημα
Οι χρόνοι των εγγυήσεων είναι ευρωπαϊκή οδηγία (π.χ διετής),όχι νόμος.
Γιαυτό υπάρχουν οι σοβαρές και αξιόπιστες εταιρίες με κριτή τον τελικό πελάτη (καταναλωτή)
Όσον αφορά τις μηδενικές εγγυήσεις (0 χρόνια) για μπαταρίες μου φαίνεται αδιανόητο
ειδικά για την LIDL που μέχρι σήμερα μας έχει καλομάθει αλλιώς

Σε κάθε περίπτωση η ΓΓΚαταναλωτή τηλ 1520 κάνει πολύ πολύ δουλειά.[/QUOTE]

θα επικοινωνήσω αύριο μαζί τους, όχι τόσο για την αξία της μπαταρίας, αλλά για να μάθω τι πραγματικά ισχύει. ευχαριστώ για το 1520
 
Φυσικά και η ευρωπαϊκή οδηγία έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία. Ο νόμος λέει ότι ο πωλητής οφείλει να σου παραδώσει το προϊόν χωρίς πραγματικό ελάττωμα. Οτιδήποτε ελάττωμα εμφανιστεί το πρώτο 6μηνο, τεκμαίρεται ότι υπήρχε στην παράδοση αυτόματα. Πέρα από το 6μηνο, πρέπει να αποδείξεις ότι το ελάττωμα υπήρχε στην παράδοση. Ο νόμος προβλέπει 2 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς για ελάττωμα που υπήρχε κατά την παράδοση, μετά παραγράφεται.
Όλα αυτά είναι ανεξάρτητα από την εγγύηση.
 
Είναι σύνθετο το θέμα. Ο νόμος δεν ορίζει ότι η μπαταρία είναι αναλώσιμο. Εγώ νομίζω ότι από την στιγμή που ότι εμφανίζεται στο εξάμηνο υπήρχε στην παράδοση, οι μπαταρίες πρέπει να λειτουργήσουν σωστά τουλάχιστον 6 μήνες. Μετά πας στην εγγύηση, που άκρη δεν βγαίνει.
 
Αναλωσιμο την οριζουν οι κατασκευαστες την μπαταρια. Το θυμαμαι πολυ καλα στα κινητα. Βεβαια αυτο καπως "θολωνει" σε συσκευες που η μπαταρια δεν αφαιρειται-αλλαζει απο τον χρηστη.
 
Πιστευω οτι ισχυει αυτο για τις μπαταριες γιατι δεν μπορει παντα να ελεγχει με ακριβεια η ορθη χρηση τους. Οσο πιο μικρο το χρονικο διαστημα τοσο πιο ευκολα αναγνωρισημη η αιτια της βλαβης, γνωμη μου παντα.
Καποτε μια αντιπροσωπια εδινε 3 χρονια εγγυηση στις γνησιες μπαταριες της. Τι κανανε λοιπον οι εξυπνηδηδες; Τις επερναν καλοκαιρι, τις χρησιμοποιουσαν σε σκαφη, τις παραταγαν ολο το χειμωνα, και το επομενο καλοκαιρι ζηταγαν καινουργια μπαταρια ως εγγυηση.
 
Αναλωσιμο την οριζουν οι κατασκευαστες την μπαταρια. Το θυμαμαι πολυ καλα στα κινητα. Βεβαια αυτο καπως "θολωνει" σε συσκευες που η μπαταρια δεν αφαιρειται-αλλαζει απο τον χρηστη.

Σε 2 σημεία θα μείνω: 1) Δεν νομίζω ότι υπάρχει ο όρος "αναλώσιμο" στον νόμο περί εγγυήσεων (αλλά δεν το έχω ψάξει πολύ ούτε είμαι νομικός), και 2) οι εταιρείες μπορούν να λένε ότι θέλουν, δεν σημαίνει ότι έχουν και δίκιο.

Κανονικά, η νομοθεσία θα έπρεπε να είναι ξεκάθαρη σε αυτά τα σημεία, αλλά επίτηδες δεν είναι.Να καταλάβω η αλκαλική μπαταρία που αγοράζεις με μισό ευρώ να μην έχει εγγύηση, αλλά είναι εξωφρενικό η επαναφορτιζόμενη μπαταρία των 40 ευρώ να μην έχει εγγύηση.
Το σίγουρο είναι ότι η νομοθεσία είναι μπερδεμένη στο θέμα μπαταρία. Κυρίως γιατί κανείς δεν έκανε δίκη για μπαταρίες, να έχουμε κάποια απόφαση.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Πιστευω οτι ισχυει αυτο για τις μπαταριες γιατι δεν μπορει παντα να ελεγχει με ακριβεια η ορθη χρηση τους. Οσο πιο μικρο το χρονικο διαστημα τοσο πιο ευκολα αναγνωρισημη η αιτια της βλαβης, γνωμη μου παντα.
Καποτε μια αντιπροσωπια εδινε 3 χρονια εγγυηση στις γνησιες μπαταριες της. Τι κανανε λοιπον οι εξυπνηδηδες; Τις επερναν καλοκαιρι, τις χρησιμοποιουσαν σε σκαφη, τις παραταγαν ολο το χειμωνα, και το επομενο καλοκαιρι ζηταγαν καινουργια μπαταρια ως εγγυηση.

Οι μπαταρίες λιθίου (που δεν έχουν θέμα αυτο-εκφόρτισης) δεν θα είχαν θέμα με το σενάριο αυτό όμως. Μια σωστή μπαταρία λιθίου βγάζει χαλαρά ένα χρόνο, ακόμα και αν την φορτίζεις 3 φορές την μέρα.