Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Βρε παιδια αυτο δεν το καταλαβαινω.
Ξυπνας μια ωραια μερα και αντι να κανεις την δουλεια σου
τρεχεις να παρεις πισω τα λεφτα σου για το χαλασμενο
απο το λιντλ και ειναι ολα απλα και ωραια?
 
Ανάλογα πως το βλέπει ο κάθε ένας φίλε μου και πόσα διαθέτει .... αλλά μιλάμε για εξυπηρέτηση όχι για παντοτινή αξιοπιστία.
 
Ποια μαρκα σου εγγυαται οτι to εργαλειο δεν θα χαλασει ξαφνικα? Εδω βλεπουμε αστοχιες σε καινουρια επωνυμα και επαγγελματικα!
Ποιο μαγαζι σου δινει τα λεφτα σου πισω αν το εργαλειο χαλασει μεσα σε τρια χρονια?
 
Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Δίνει λεφτά το lidl μετά την πάροδο των 3 μηνών?
3 μήνες;; εγώ νόμιζα μόνο έναν έχεις δικαίωμα επιστροφής χρημάτων!

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

3 μήνες;; εγώ νόμιζα μόνο έναν έχεις δικαίωμα επιστροφής χρημάτων!

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αλλαξε σε τρεις για δικαιωμα αλλαγης ή επιστροφης χρηματων.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Αλλαξε σε τρεις για δικαιωμα αλλαγης ή επιστροφης χρηματων.


Να δουμε ποσο θα το κρατησει ομως. Γιατι βλεπω σε τρεις μηνες να γυρνανε εργαλεια που τους εχουν βγαλει το ζουμι στην οικοδομη.
 
Εγώ είχα αγοράσει την μηχανή του εσπρέσσο με σκοπό να την επιστρέψω στο τρίμηνο αν την βαρεθω και τελικά την κράτησα. Είναι ένα κίνητρο.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Να δουμε ποσο θα το κρατησει ομως. Γιατι βλεπω σε τρεις μηνες να γυρνανε εργαλεια που τους εχουν βγαλει το ζουμι στην οικοδομη.

Τόσο που δουλεύει γενικώς η οικοδομή πλέον στην Ελλάδα, δεν προλαβαίνουν να τους βγάλουν το ζουμί σε 3 μήνες...
 
Ποια μαρκα σου εγγυαται οτι to εργαλειο δεν θα χαλασει ξαφνικα?

Κανείς! Αλλά παίρνοντας ποιότητα λιντλ (γενικά μιλάω και όχι για τα εργαλεία) οι πιθανότητες να μείνεις χωρίς εργαλειο είναι περισσότερες. Ένα καλύτερο είναι πιο δύσκολο να σου βγάλει πρόβλημα και ένα επαγγελματικό βγάζει λιγότερα/σπανιότερα πρόβλημα ακόμα και σε σούπερ απαιτητικά περιβάλλοντα με πολύ πιο εντατική και σκληρή χρήση.

Η τριετής εγγύηση δουλεύει και σε άλλες μάρκες όπως η bosch πχ η οποία την έχει και στην πράσινη σειρά της . Επίσης έχει μονάδες σέρβις ώστε να πάρεις το εργαλείο σου πίσω και όχι να περιμένεις την επόμενη παρτίδα.
Ασφαλώς αυτά τα εργαλεία (ποιότητας λιντλ) απευθύνονται σε μη επαγγελματίες αλλά η διαφορά είναι ότι ο επαγγελματίας θα κάνει τη δουλειά του βγάζοντας λεφτά, ενώ ο ερασιτέχνης θα κάνει τη δουλειά του γλυτώνοντας λεφτά. Είναι άσχημο να νομίζεις ότι έχεις ένα εργαλείο και ξαφνικά να βρίσκεσαι χωρίς αυτό, η να σε αφήνει στη μέση της δουλειάς ή γενικά όταν το χρειάζεσαι περισσότερο (που συνήθως αυτό συμβαίνει), είτε είσαι επαγγελματίας, είτε ερασιτέχνης.

Τα εργαλεία του λιντλ είναι ασφαλισμένα σε ασφαλιστική εταιρία της οποίας τα έξοδα τα βγάζει και με το παραπάνω γιατί χρησιμοποιεί την εγγύηση σαν κράχτη. Πουλάει περισσότερα εργαλεία πολύ χαμηλής ποιότητας, αδιαφορώντας αν ένα ποσοστό θα τα παίξει και θα επιστραφούν τα χρήματα πίσω. Έπειτα πουλάει και τα αναλώσιμα γι' αυτό το εργαλείο (πχ τρυπάνια, μύτες κτλ). -> δυο φορές στο μαγαζί, θα ψωνίσεις και καμιά μορταδέλα, θα πάρεις και τίποτε άλλο. Αν χαλάσει παίρνεις τα λεφτά σου πίσω να πας να ξαναπάρεις το δράπανο μετά από 3 μήνες μη σου μείνουν ορφανά και τα τρυπάνια με τις μύτες. -> Ξανά στο μαγαζί να δεις και τη σουπερ προσφορά στις μπανάνες άσχετα αν το λιντλ είναι 20χλμ μακριά απ' το μανάβη που τις έχει λίγο ακριβότερα.

Όλο το σύστημα προφανώς και δουλεύει για τους γερμανούς. Για τον πελάτη τώρα κατά πόσο είναι ωραίο να πηγαινοέρχεται για αγορές, επιστροφές, εγγυήσεις, ξανα αγορές κτλ. δεν το ξέρω. Όπως το βλέπει ο καθένας!

BTW οι υπόλοιπες μάρκες που δίνουν εγγύηση, τη δίνουν επειδή ξέρουν ή στηρίζονται στο γεγονός ότι η ποιότητα στα εργαλεία τους τους παρέχει την "ασφάλεια" να την δώσουν. Επειδή ξέρουν ότι δε θα χαλάσουν ή πως ότι χαλάσει θα είναι επισκευάσιμο ή πως ότι χαλάσει θα είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό. Τα λιντλ κάνουν το αντίθετο. Δε τους νοιάζει να χαλάσει γιατί θα ξαναπας να το πληρώσεις και θα πάρεις και τη μορταδέλα τους!
 
@fre@k χοντρικά έτσι έχουν τα πράγματα αλλά να μην ξεχνάς πως με τα εργαλεία του Lidl μπήκαμε στο παιχνίδι και όπου είδαμε πως υπάρχουν απαιτήσεις επενδύσαμε αναλόγως.
 
@freak. Από τα λίγα που έχω καταλάβει από τον χώρο των εργαλείων είναι ότι κάποια από τα εργαλεία του λιντλ αξίζουν τα λεφτά τους και κάποια όχι. Ανεκτίμητης αξίας είναι η γνώση που μοιράζεται στο φόρουμ για τα μεν και τα δε.
Κατα τα άλλα, η εγγύση είναι ένα εξτρά θετικό - αν τυχόν σου χαλάσει θα στο φτιάξουν/θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Αυτό δηλαδή αν κυνηγάς τα εργαλεία που αξίζουν τα λεφτά τους και όχι αν αγοράζεις ότι να 'ναι.
Η άλλη όψη του νομίσματος σχετικά με το "νομίζεις ότι έχεις ένα εργαλείο και ξαφνικά να βρίσκεσαι χωρίς αυτό" είναι να αγοράζεις ένα επαγγελματικό εργαλείο με προδιαγραφές να το δουλεύεις κάθε μέρα 8ωρα (και αντίστοιχη τιμή), και τελικά να το δουλεύεις μία ώρα τον μήνα.
 
Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

@fre@k χοντρικά έτσι έχουν τα πράγματα αλλά να μην ξεχνάς πως με τα εργαλεία του Lidl μπήκαμε στο παιχνίδι και όπου είδαμε πως υπάρχουν απαιτήσεις επενδύσαμε αναλόγως.

Δεν κριτικάρω την επιλογή κανενός. Ο καθένας έχει του λόγους του ασφαλώς και όπως πολύ σωστά είπες αυτός που δεν ξέρει τι απαιτήσεις πρέπει να έχει από ένα εργαλείο, ίσως είναι ένας καλός τρόπος για να μάθει και να επενδύσει ανάλογα στο μέλλον.

Κάποια εργαλεία όμως πρέπει να τα εμπιστεύεσαι! Πχ ένα πολύμετρο ή ακομα και τον φορτιστή. Δεν φτάνει μόνο να δουλεύουν για να μη μείνεις χωρις εργαλείο όταν το χρειάζεσαι περισσότερο, αλλά να δουλεύουν και σωστά. Ειδικά όταν η δουλειά τους είναι να εντοπίζουν βλάβες ή να τις διορθώνουν.
 
@fre@k χοντρικά έτσι έχουν τα πράγματα αλλά να μην ξεχνάς πως με τα εργαλεία του Lidl μπήκαμε στο παιχνίδι και όπου είδαμε πως υπάρχουν απαιτήσεις επενδύσαμε αναλόγως.

Σωστός ο παίκτης!
 
Το καλύτερο είναι ...να μην τρως μορταδέλα :flipout:

:laugh:

Τελικα ποιο εργαλείο ήταν αυτο που σε "άφησε" δεν μας είπες .

Xmm.. Κανένα φυσικά! :laugh:

Δουλεύουν όλα απροβλημάτιστα, αλλά στα χέρια άλλων.

Πχ στα χέρια του μάστορα στο ηλεκτρολογίο που μου άλλαξε τον ανορθωτή όταν έμεινα στην εθνική. Αφού τον άλλαξε μέτρησε τον καινούριο στα 13,κάτι ενώ έπρεπε να στέλνει πάνω από 14 και ήθελε να τραβήξει καλώδιο από εδώ, εκεί, για να βοηθησει το σύστημα και...
Του είπα να το αφήσει όπως είναι και θα το δω στο σπίτι. Στο σπίτι το μέτρησα 14,4 με φθηνό πολύμετρο της σειράς αλλά όχι τόσο φθηνό! Ευτυχώς που δεν τον άφησα να τραβάει καλώδια προς διάφορες κατευθύνσεις.

Έχω πολλές παρόμοιες περιπτώσεις να σου πω αλλά δεν υπάρχει λόγος.

Έχω και εγώ πάντως ένα εργαλείο του λιντλ. Αυτό που ακονίζει μαχαίρια (ή έτσι λέει) και τρυπάνια κ.α. Μου το έδωσε ένας φίλος όταν χάλασε μερικά μαχαίρια που είχε, μήπως με βολέψει να τροχίσω τα τρυπάνια μου. Από τότε κάθεται σε μια αποθήκη γιατί και τα τρυπάνια με λάθος γωνίες τα τρόχιζε. Μια φορά προσπάθησα να ξύσω τις άκρες μιας δερμάτινης θήκης αντί να βάλω γυαλόχαρτο και με το που την ακουμπούσα επάνω σταματούσε. Δουλεύει πάντως! :laugh:
 
Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Δίνει λεφτά το lidl μετά την πάροδο των 3 μηνών?

3 μήνες;; εγώ νόμιζα μόνο έναν έχεις δικαίωμα επιστροφής χρημάτων!

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Είχα αγοράσει μια λάμπα πρίζας με φωτοκύτταρό την οποία χρησιμοποιούσα στο δωμάτιο των παιδιών για αυτόματο νυχτερινό φωτισμό στα 9,99€.
Ένα μήνα πριν λήξει η τριετής εγγύηση - και ενώ το είχα χρησιμοποιήσει αρκετά- χάλασε και αφού επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών για να ζητήσω το service όπου θα το έστελνα για επισκευή, με ενημέρωσαν να το παραδώσω σε όποιο κατάστημα με βόλευε.
Πηγαίνοντας στο κατάστημα μου δώσανε πίσω 10,00€. !!!!!
Όταν τους είπα ότι δεν ήθελα να μου δώσουν τα χρήματα αλλά να το επισκευάσω, με ενημέρωσαν ότι άλλαξε ο προμηθευτής και πλέον το προϊόν έχει άλλο κωδικό αφού το φέρνουν από άλλον προμηθευτή και δεν υπάρχει με τον παλιό κωδικό οπότε και δεν μπορούν να μου το φέρουν.!!!!!!!
Τους ευχαρίστησα πήρα τα χρήματα και έφυγα περιμένοντας πότε θα το ξαναφέρει .
Τώρα ποια εταιρεία έχει αυτή την πολιτική των εγγυήσεων πιστέψτε με δεν γνωρίζω άλλη.
 
Δεν έχει σχέση φυσικά ένας νυχτερινός φωτισμός με ένα δράπανο που σε άφησε με τις μισές τρύπες ανοιγμένες σε μια κατασκευη που φτιάχνεις και πρέπει να περιμένεις 3 μήνες ή να δανειστείς.
Ούτε με έναν συντηρητή μπαταρίας που σε άφησε χωρίς συντηρητή μέσα στο καταχείμωνο.
Ούτε με το πολύμετρο που μετράει λάθος.
Ούτε το γερμανοπωλύγωνο που έσπασε ενώ βάση προδιαγραφών που δεν πληρεί, πρέπει να λυγίζει για να μην είναι επικίνδυνο.
Ούτε με την καστάνια που είναι τοσο σφιχτή ώστε από την μια μεριά βιδώνει και προς τα πίσω ξεβιδώνει.
Ή τα τρυπάνια σιδήρου που ξεφτιλίζονται στην πρώτη χρήση.
Ή μια μύτη κατσαβιδιού που θα χαλάσει τη βίδα και άντε τώρα να τη βγάλεις από εκεί μέσα.

Υπάρχουν περιπτώσεις και περιπτώσεις. Κάποια αξίζει να τα πάρεις και άλλα όχι. Αν θέλεις μύτες κατσαβιδιού για να βάλεις μια σίτα στο εξοχικο το καλοκαίρι δε βλέπω το κακό. Αν πας να λύσεις την βίδα που συγκρατεί τα δισκόφρενα στο αμάξι, good luck με τους εξωλκείς.