Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Τα lidl Έδεσσας, δεν ξέρω για τα υπόλοιπα, δεν δέχονται κάρτες. Πήγα σήμερα να πάρω κάποια εργαλεία μπαταρίας και στο ταμείο μου είπαν ότι από σήμερα δεν δέχονται καμία κάρτα με προφορική ενημέρωση του προϊσταμένου. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Μην περιμένετε γρήγορα αποτελέσματα από καταγγελίες αυτές τις μέρες λόγω κοροναϊού. Όλες οι υπηρεσίες υπολειτουργούν.
Εδώ λέει ότι όλα τα καταστήματα δέχονται κάρτες.
https://www.lidl-hellas.gr/plirofories/ypereshies

Κάτι άλλο συμβαίνει και καλό θα είναι να επικοινωνήσεις με το 800 111 3333 να δεις τι θα σου απαντήσουν.
 
επειδή τα lidl τα έχουν πολλοί στην μπούκα για λάθος λόγους, αν αυτό ήταν γενική οδηγία θα είχε πέσει πολύ κράξιμο στο Internet. Έχει ξαναγίνει πολλές φορές.

πιο πολύ πιστεύω ότι είχε πρόβλημα το συγκεκριμένο κατάστημα και η ταμίας δεν κατάλαβε καλά αυτό που της είπαν.
Άσε που σε καταγγελία ότι δεν δέχονται κάρτες θα τους σκίσουν.

Θα πάω και εγώ σε Lidl πιο μετά και θα ενημερώσω.
 
Εδω μας πιέζουν να μη χρησιμοποιούμε μετρητά.... Προφανώς ή ο προισταμενος ή η ταμίας μπερδεψαν τα μπουτια τους. Με κάρτα πήρα εχθές το παλμικό.
 
Η κάρτα παιδιά για πληρωμη είναι το πιο αυτονόητο αυτές τις μέρες...Δεν το ξέρει αυτό ο προϊστάμενος.. ;
Ενδεχόμενος να υπήρχε θέμα με τα Pos στο συγκεκριμένο κατάστημα...Αλλά όλα.. ;.και εγκριση απο τον προϊστάμενο... ;Αυτό είναι το περίεργο...
Απλώς ήθελε επί τόπου από τον φίλο ότι θα κάνει καταγγελία στο συνήγορο του Πολίτη περισσότερο για εκφοβιστικους λόγους...Και όχι να κάνει επισημη καταγγελία...Ίσως δεν το ανέφερα εγώ σωστά...
 
Τα lidl Έδεσσας, δεν ξέρω για τα υπόλοιπα, δεν δέχονται κάρτες. Πήγα σήμερα να πάρω κάποια εργαλεία μπαταρίας και στο ταμείο μου είπαν ότι από σήμερα δεν δέχονται καμία κάρτα με προφορική ενημέρωση του προϊσταμένου. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Και τι θα του έκανε ο Συνήγορος εκείνη την στιγμή ...πρώτα απ´όλους υπάρχει η ίδια η εταιρία.
'Έπρεπε να τους πεις να κρατήσουν τα εργαλεία σου στην άκρη και να ζητήσεις να σε πάνε σε τηλέφωνο να μιλήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας.
Αν δεν το κάνανε να έπαιρνες τηλέφωνο μόνος σου και να εξιστορούσες το θέμα ζητώντας εξηγήσεις. Και μετά να μας πεις και εμάς τι σου είπανε.
 
Για το συγκεκριμένο lidl , Έδεσσας. Το σκέφτηκα είναι αλήθεια για καταγγελία, όμως επειδή βιαζόμουνα, δεν μπορούσα να περιμένω τον προϊστάμενο για περαιτέρω εξηγήσεις και οι ταμίες (δύο που ρώτησα) το πιθανότερο είναι να μην ενημερώθηκαν σωστά από τον προϊστάμενο, το άφησα, μαζί τα ψώνια μου φυσικά. Πάντος έγινε μια αναταραχή γιατί και άλλοι πελάτες δεν είχαν μετρητά και άφηναν τα καλάθια τους. Αν ευκαιρήσω θα πάω το απόγευμα ή αύριο το πρωί για να δω τι γίνεται. Θα ενημερώσω.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Σου έγραψα ....η εξυπηρέτηση πελατών γι αυτό υπάρχει... πάρε ένα τηλέφωνο. Έτσι θα μάθουν και αυτοί για το περιστατικό αλλά και εσύ.
 
....μια απο τα ιδια θα ειναι και η εξυπηρετηση πελατων αυτο το διαστημα...φυσικα να παρει..αλλα μην περιμενει και πολλα....
 
Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών, ήμουν στην αναμονή για κανένα τέταρτο μπορεί και παραπάνω και το έκλεισα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Τα lidl Έδεσσας, δεν ξέρω για τα υπόλοιπα, δεν δέχονται κάρτες. Πήγα σήμερα να πάρω κάποια εργαλεία μπαταρίας και στο ταμείο μου είπαν ότι από σήμερα δεν δέχονται καμία κάρτα με προφορική ενημέρωση του προϊσταμένου. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τυγχανει λογω αδυναμιας της τραπεζας/ γραμμων και οχι του καταστηματος να μην λειτουργουν τα pos.
 
Last edited by a moderator:
Και στο Facebook το διάβασα αυτό για μετρητά από σήμερα. Δεν ανέφερε περιοχή.
Ούτε αυτοί μπορούσαν να βγάλουν γραμμή στην εξυπηρέτηση.
 
Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Τυγχανει λογω αδυναμιας της τραπεζας/ γραμμων και οχι του καταστηματος να μην λειτουργουν τα pos.

Συμφωνώ έχει ξανά συμβεί και μου έχει τύχει και εμένα.
Δεν λες όμως στο πελάτη '' δεν δεχόμαστε καμία κάρτα ''. σε παραπέμπει με τα λόγια αυτά να σκεφτείς καχύποπτα.

Το πρέπον είναι να πει ο υπεύθυνος ότι λόγω προβλήματος με την τράπεζα, δεν μπορεί να γίνει πληρωμή με pos. πιστεύω όλοι θα το καταλάβαιναν αυτό.

Είχα πάει πριν πολύ καιρό σε πολυκατάστημα όπου αν και δεν ήταν μέρες και ώρες αιχμής γινόταν πανζουρλισμός. ο κόσμος άφηνε τα ψώνια του στο ταμείο και έβγαινε έξω από το κατ/μα να βγάλει χρήματα από το ΑΤΜ (ευτυχώς που υπήρχε ένα έξω) και ξανά έμπαινε μέσα να πληρώσει με ρευστό.
Φυσικά όλοι γκρίνιαζαν για την ταλαιπωρία. τελικά όπως έγινε γνωστό το πρόβλημα ήταν ενημερώσεις/αναβαθμίσεις που γινόταν στην τράπεζα.
 
Last edited by a moderator:
Επεισης αυτα τα πράγματα ελέγχονται πάντα πριν το άνοιγμα ενός καταστήματος....ακόμη και κατά την διάρκεια λειτουργίας του..
Εάν υπάρχει πρόβλημα μπαίνει ανάκοινωση σε έντυπη μορφή σε διακριτική θέση ωστε ο πελατης να το βλεπει και δεν ενημερώνεται στο ταμείο...
Αυτά τα πράγματα ισως γινονται καθημερινος σε πολλα μαγαζια αλλά η αντιμετωπίση είναι που μετράει κατά πόσο δε σε μια πολυεθνική εταιρία..
Τέλος πάντως πολύ ασχοληθήκαμε με το ζήτημα..ελπίζω ο άνθρωπος να κάνει την δουλειά του αργότερα...και να κόψουν τις ανευθυνότητες γιατί τα πρόστιμα πέφτουν για πλάκα...
http://www.topontiki.gr/article/375...tin-perifereia-kampana-2500-eyro-gia-paranomi
 
Ναι, μόνο που αυτό λειτουργεί από το 2013... άσε μην το ψάχνεις και εννοώ από όλες τις πλευρές.

εντιτ
συγνώμη το άλλο στην Αλεξανδρούπολη έχει ψωμί από το 2013. Αυτό δεν ξέρω αλλα δεν νομίζω να έγινε τώρα. Ας μας πει κάποιος που ξέρει.
 
και εγώ στο Ρέντη που πήγα σήμερα ενημέρωναν πριν μπεις ότι είχε πρόβλημα το σύστημα τους και δέχονταν μόνο μετρητά
 
..ασε μην το ψάχνεις και εννοώ από όλες τις πλευρές.

Το ότι πολλές φορές δεν βγαινει άκρη με αυτούς συμφωνώ και επαυξάνω...Από την άλλη δεν θα πρέπει να τους δίνουμε το δικαίωμα ότι είμαστε άβουλα πλάσματα και ότι δεν υπάρχουν τρόποι να το χειριστούμε..
 
Με αφορμή τα προηγούμενα (περί Λιντλ) αλλά και με αυτά που είδα σήμερα θα ήθελα να γράψω τις σκέψεις μου.

Ως προς αυτά που γράφονται και εμφανίζονται όλα αυτά τα χρόνια στην συντριπτική τους πλειοψηφία θα ταχθώ υπέρ του Λιντλ. Κυρίως αλλοιώσεις της πραγματικότητας και σκοπιμότητες.

Ακόμη και για την απαράδεκτη πολλές φορές πολιτική τους, να φτάνουν οι ουρές στα ταμεία μέχρι "τον Θεό", στα πλαίσια της ελεύθερης αγοράς και της συμπίεσης τους κόστους, αύξησης του κέρδους κτλ το κατανοώ αλλά δεν το επικροτώ, στο τέλος όμως εμείς το υποστηρίζουμε και το δημιουργούμε εν τέλει προσερχόμενοι για δικό μας τελικά όφελος.

Αυτό με το πρόστιμο στην Αλεξανδρούπολη δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς είναι. Το πραγματικά όμως γελοίο ποσό προστίμου, στα μάτια μου δείχνει πως το πιθανότερο πρόκειται για μια μικρή παρατυπία, που βρέθηκε ένα παράθυρο να την "τιμωρήσει". Δεν αξίζει τον χρόνο όσων ασχολήθηκαν, από όλες τις πλευρές, και αν πρόκειται όντως για κάποια παρατυπία, για 2500ψωρο ευρώ δεν θα καθόταν κανένα λιντλ να βγει στα μανταλάκια. Αυτό με κάνει να υποθέτω πως κάτι άλλο συμβαίνει. Μπορεί όμως και να είναι κάποια δική τους παράληψη.

Δεν θα έγραφα τίποτα από αυτά γιατί δεν βρίσκω και πολύ νόημα, αν σήμερα δεν πήγαινα για πρώτη φορά σε Λιντλ μετά από τα μέτρα.
Ήθελα να πιστεύω πως τουλάχιστον τώρα σε ειδικές περιστάσεις, από τις οποίες πιστεύω πως δεν έχουν χάσει μέχρι σήμερα αλλά το αντίθετο, έστω και για τους τύπους θα μπορούσαν να είναι πολύ περισσότερο προσεκτικοί.

Ποιά καρτελάκια, και ποιός πελάτης ανά 15 τετραγωνικά, και τι να πεις και τι να αφήσεις...
Απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!
Αν και ούτε καν η φοράδα δεν χέστηκε στο αλώνι, δεν πρόκειται να ξαναπατήσω μέχρι να λήξει όλη αυτή η ιστορία.
Να είμαστε όλοι καλά και για το μετά θα δούμε.
 
δεν ξέρω που πήγες αλλά στην Αγ. Παρασκευή, οκ δεν έχει καρτελάκια, αλλά δεν μπαίνεις αν δεν σε αφήσει ο φύλακας. Και στα ταμεία έχει σημάνσεις κάθε δυο μέτρα. το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Τώρα το απόγευμα είχε πάνω από 15 άτομα ουρά έξω από το μαγαζί. Η ουρά με τις αποστάσεις έφτανε στον δρόμο.
Πήρα μια σεγα και φυσικά πλήρωσα με κάρτα.

Στους Αμπελόκηπους που πήγα σήμερα τα ίδια, δεν έμπαινες μέσα αν δεν έβγαινε κάποιος. Μέσα έβλεπες την συμπεριφορά των πελατών και πραγματικά καταλάβαινες ότι έχουν χεσμένα και τα μέτρα και τους ιούς. Τι να κάνουν 3 ταμίες αν ο κόσμος δεν καταλαβαίνει.

Για να μην παρεξηγηθώ, εχω ζήσει 45 χρόνια στους Αμπελόκηπους, παρέα με άραβες αρχικά και φιλιπινεζους από το 85 και μετά. Χωρίς κανένα πρόβλημα.

Για την πολιτική των lidl συμφωνώ ότι είναι απαράδεκτη στα εργασιακά.