Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Θα παρω και εγω αυτον τον φορτιστη για να υπαρχει...φαινεται καλος και ενδεχομενως χρησιμος...

να ρωτησω και εγω ο ασχετος, με ενα τετοιο φορτιστη μπορουμε να δωσουμε ζωη σε μια τελειωμενη μπαταρια και για ποσο?
καθε περιπου 4-5 χρονια, η παλια μπαταρια τα παιζει και θελει αλλη με κοστος περι τα 80 ευρω.
αν αυτη την τελειωμενη την βαλουμε στο φορτιστη, για ποσο καιρο ακομα θα μπορει να δινει ρευμα?
 
Επειδή το παρακάναμε στο off topic θα αναφέρω πραγματικό περιστατικό γύρω στο 2004.
Παρέα με μηχανές ανεβαίνει τον Μπράλο. Αναβάτης χάνει το μπροστινό, σέρνεται στο οδόστρωμα και σφηνώνεται στη σιδερένια μπάρα η οποία του κόβει το πόδι. Τον παραλαμβάνει ασθενοφόρο και τελικά του σώζουν το πόδι το οποίο το κράτησε η αγωνιστική φόρμα που φορούσε. Αν κάποιος πιστεύει πως θα γινόταν το ίδιο αν φόραγε παντελόνι από τα ζάρας ή ήταν με το σώβρακο, καλύτερα να ξανασκεφθεί τι είναι αυτό που καβαλάει.
Δεν έχω κάτι άλλο να πω.
Χρωστάω μια μελέτη για κράνη.
 
Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Επειδή το παρακάναμε στο off topic θα αναφέρω πραγματικό περιστατικό γύρω στο 2004.
Παρέα με μηχανές ανεβαίνει τον Μπράλο. Αναβάτης χάνει το μπροστινό, σέρνεται στο οδόστρωμα και σφηνώνεται στη σιδερένια μπάρα η οποία του κόβει το πόδι. Τον παραλαμβάνει ασθενοφόρο και τελικά του σώζουν το πόδι το οποίο το κράτησε η αγωνιστική φόρμα που φορούσε. Αν κάποιος πιστεύει πως θα γινόταν το ίδιο αν φόραγε παντελόνι από τα ζάρας ή ήταν με το σώβρακο, καλύτερα να ξανασκεφθεί τι είναι αυτό που καβαλάει.
Δεν έχω κάτι άλλο να πω.
Χρωστάω μια μελέτη για κράνη.

Και αν φορούσε δύο φόρμες ή μία με 10πλάσια χρήματα μπορεί και να μήν κοβόταν.
Ελπίζω να καταλαβαίνεις τί θέλω να πώ.

Άλλο το τίποτα, άλλο το ακατάλληλο λόγο μεγέθους, λόγο μή συντήρησης κλπ και άλλο το κατάλληλο φθηνό και το κατάλληλο ακριβό.
Μήν μπερδευόμαστε.

Του λιντλ είναι φθηνό με τις ελάχιστες προδιαγραφές.
Αν ταιριάζει σε κάποιον απο το τίποτα είναι καλύτερο. Απο ένα με 5πλάσια χρήματα μάλλον χειρότερο.

Περιμένω τη μελέτη με τα κράνη με προδιαγραφές που φοριούνται σωστά και κάνουν μεγαλύτερη ζημιά απο το τίποτα !!!!!!!!!!!!!!!
 
Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Και αν φορούσε δύο φόρμες ή μία με 10πλάσια χρήματα μπορεί και να μήν κοβόταν.
Ελπίζω να καταλαβαίνεις τί θέλω να πώ.

Άλλο το τίποτα, άλλο το ακατάλληλο λόγο μεγέθους, λόγο μή συντήρησης κλπ και άλλο το κατάλληλο φθηνό και το κατάλληλο ακριβό.
Μήν μπερδευόμαστε.

Του λιντλ είναι φθηνό με τις ελάχιστες προδιαγραφές.
Αν ταιριάζει σε κάποιον απο το τίποτα είναι καλύτερο. Απο ένα με 5πλάσια χρήματα μάλλον χειρότερο.

Περιμένω τη μελέτη με τα κράνη με προδιαγραφές που φοριούνται σωστά και κάνουν μεγαλύτερη ζημιά απο το τίποτα !!!!!!!!!!!!!!!
Έχουν απαντηθεί όλα τα ανωτέρω.
Σε κάποια πράγματα κάνουμε εκπτώσεις, σε κάποια άλλα όχι.
So simple...

1+ 7 pro withTapatalk
 
Τιποτα δεν εχει απαντηθει ουσιαστικα, δυστυχως... μονο προσωπικες, υποκειμενικες αποψεις και συναισθηματισμοι περι αξιας της ζωης κλπ κλπ.

Ειναι το κρανος του Λιντλ αξιοπιστο ωστε ο κοσμος να το αγορασει? Πληροι στην πραξη τις προδιαγραφες? Υπαρχει αξιοπιστη κριτικη η crash test που να το βγαζει ακαταλληλο???

Αυτες ειναι οι ερωτησεις που χρηζουν απαντηση κατα την ταπεινη μου γνωμη. Και απο οτι φαινεται κανεις μας δεν ειναι σε θεση να απαντησει ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ. Επιπλεον θεωρουμε (λανθασμενα) οτι το φτηνο ειναι παντα ισοδυναμο του σκουπιδιου.

Δεν λογιζεται προφανως ως απαντηση το οτι υπαρχουν καλυτερα προιοντα...
 
Το κρανος αυτο εχει ενα συγκεκριμένο target group που οπως και να εχει θα παει να το παρει. Ποιοι ειναι αυτοι; Συνηθως αυτοι που θελουν ενα κρανος ισα για να μην τρωνε το προστιμο. Ουτε ο κανγκουρας με το παπακι θα το παρει(γιατι δε φοραει ουτως η αλλως) ουτε και ο ψαγμενος με το varadero.

Στάλθηκε από το JNY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Θα με κάνετε να πεθάνω στα γέλια με αυτή την συζήτηση.
Περιλαμβάνει τόσες μα τόσες μεταβλητές το μυαλό κάθε ενός που γίνεται φοβερά αστείο.
Έχει και άλλα προιόντα που μπορεί να πέσει τρελο γέλιο με τέτοιες αντιπαραθέσεις.
Παράδειγμα προφυλακτικά από το lidl,
πυροσβεστήρας από το lidl......
 
Έψαξα σε γερμανικές σελίδες κάποια τεστ για το συγκεκριμένο κράνος. Υπόψιν δεν έχω ιδέα από τον τομέα των μηχανών. Έτσι συνοπτικά, αυτά που αναφέρονται, είναι:
Πλεονεκτήματα: καλή αναλογία τιμής-απόδοσης. Πολύ καλές ιδιότητες απορρόφησης κραδασμών στη δοκιμή. Εύκολη τοποθέτηση. Καλό οπτικό πεδίο, και στη σκιά. Κατάλληλο για άτομα που φορούν γυαλιά .
Αδυναμίες: Δυνατοί θόρυβοι ανέμου, άρα δεν είναι κατάλληλο για υψηλές ταχύτητες (πάνω από 150 km / h). Το κράνος είναι σχετικά μικρό (προφανώς εννοεί σε σχέση με το νούμερο L, XL κτλ) ..
Επαναλαμβάνω, απλώς συνοψίζω το τεστ
 
Χωρις να μπω πολυ στην ουσια της συζητησης (που την εχω βαρεθει απο χρονια), να πω κατι που δεν πολυ-αναφερθηκε:
Τα ακριβα κρανη ειναι ακριβα οχι (μονο) γιατι ειναι πιο ασφαλη, αλλα γιατι εχουν αλλα, σημαντικα για καποιους πλεονεκτηματα. Ειναι πολυ πιο ελαφρια (τα ανθρακονηματων κ.α.), εχουν καλυτερη και πιο ανετη εφαρμογη, ειναι αντιδρωτικα, δεν θολωνουν τοσο ευκολα κ.α. κ.α.
Αν και καποια απο τα παραπανω, αγγιζουν και το θεμα της ασφαλειας, κυριως αφορουν στην ανεση. Δεν λεω απαραιτητα οτι τα πιο ακριβα δεν ειναι και πιο ασφαλη, αλλα σιγουρα ΔΕΝ ειναι τοσο πιο ασφαλη οσο πιο ακριβα ειναι, αφου πληρωνεις και αλλα πραγματα.
Προσωπικα π.χ. το βαρος δεν με ενοχλει ιδιαιτερα. Εχω ενα αξιοπρεπες σπαστο, του 200, αλλα βαρυ, που το αντεχω χωρις θεμα και σε μεγαλα ταξιδια.
Η κ. Μαστροχαλαστου δεν το μπορει πανω απο μισαωρο, με το ζορι. Με 500 παιρνουμε ενα περιπου το ιδιο ασφαλες, αλλα με το μισο βαρος και με σαφως λιγοτερους αεροδυναμικους θορυβους στις μεγαλες ταχυτητες (εγω φοραω ωτοασπιδες στα ταξιδια).
Ε, εγω δεν τα δινω, με βαση τις οικονομικες μου δυνατοτητες και προτεραιοτητες.
Καποιος αλλος μπορει να τα δωσει, σεβαστο, αλλα δεν θα με πεισει οτι ειναι "2,5 φορες" πιο ασφαλες το κρανος του.
 
Εφ όσον το κράνος του lidl δεν είναι ασφαλές κατά τα πρότυπα που έχουν οριστεί,άρα και τα αντίστοιχα σήματα είναι πλαστά ,γιατί καλοί μου φίλοι δεν κάνετε μια μήνυση στην μαμά lidl να τους τα πάρετε χοντρα;
 
Το κρανος αυτο εχει ενα συγκεκριμένο target group που οπως και να εχει θα παει να το παρει. Ποιοι ειναι αυτοι; Συνηθως αυτοι που θελουν ενα κρανος ισα για να μην τρωνε το προστιμο. Ουτε ο κανγκουρας με το παπακι θα το παρει(γιατι δε φοραει ουτως η αλλως) ουτε και ο ψαγμενος με το varadero.

Στάλθηκε από το JNY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ώπα ώπα ψηλέ...εδώ εχεις άδικο!!!
Εγώ είμαι (ημουν)ψαγμένος, έχω varadero,αλλά το κράνος είναι απ το Lidl!!!Όλα κιόλα, κάποια πράγματα είναι απαράβατα...

Χαχα.
 
Αντε λοιπον κανε μια αρχη, τι περιμενεις? :)

Σχετικά με τα κράνη εγώ είχα ένα ληγμένο AGV, έφαγα μια τούμπα, είδα σε κλάσματα δευτερόλεπτου να περνάει όλη μου η ζωή από μπροστά μου, και μετά είδα μια φοβερή προοπτική πως είναι ο κόσμος απο χαμηλά, έσπασε το κράνος, τώρα πήρα ένα από τα Lidl, ο μικρός του κόλλησε ένα αυτοκόλlητο ironman και δουλεύει μια χαρά δεν έχω ξαναπέσει.
Όπως είπα περίμενα αυτή την Κυριακή αλλά ο Κυριάκος είχε άλλη γνώμη και επενέβη, να πάρω το φτηνό πιεστικό πλυστικό. Αργά και σταθερά το lidl εξοβελίζει κάθε επώνυμη μάρκα από το σπίτι μου, είχα bosch δράπανο πριν στο δεύτερο χρόνο ήθελε σερβις λες και το έφτιαξαν μόλις τελειώσει η εγγύηση να χαλάσει.... λες; οι χαζοί του Lidl το έφτιαξαν να ζει από το 2010 μέχρι τώρα Είχα και άτυχες στιγμές με το lidl μια φορά πήρα κάτι αθλητικά παπούτσια λέω στο χωράφι να τα φοράω, κόντεψαν να με πεθάνουν τα πόδια μου εκεί απότυχαν τελείως, αλλά γενικώς στα περισσότερα πετυχαίνουν παράδειγμα το κλειδί για τις ρόδες του αυτοκινήτου, ευτυχώς είχα από το Lidl ένα που μεταβάλεται το μήκος του και έτσι δίνεις τεράστια ροπή, αλλιώς ακόμα πάνω στα Τζουμέρκα θα ήμουν με το μανίσιο σταυρό της Suzuki που είχε στο Vitara.
 
Τιποτα δεν εχει απαντηθει ουσιαστικα, δυστυχως... μονο προσωπικες, υποκειμενικες αποψεις και συναισθηματισμοι περι αξιας της ζωης κλπ κλπ.
Ειναι το κρανος του Λιντλ αξιοπιστο ωστε ο κοσμος να το αγορασει? Πληροι στην πραξη τις προδιαγραφες? Υπαρχει αξιοπιστη κριτικη η crash test που να το βγαζει ακαταλληλο???
Αυτες ειναι οι ερωτησεις που χρηζουν απαντηση κατα την ταπεινη μου γνωμη. Και απο οτι φαινεται κανεις μας δεν ειναι σε θεση να απαντησει ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ. Επιπλεον θεωρουμε (λανθασμενα) οτι το φτηνο ειναι παντα ισοδυναμο του σκουπιδιου.
Δεν λογιζεται προφανως ως απαντηση το οτι υπαρχουν καλυτερα προιοντα...

Με συγχωρείς για αυτό που θα γράψω αλλά περιμένω από τους συντονιστές να είναι πιο προσεκτικοί όταν διορθώνουν εμάς τους χρήστες, έχοντας διαβάσει τα προηγούμενα post.
Με αυτό τον τρόπο γραφής, οδηγείς και άλλους χρήστες να νομίζουν πως δεν έχουν απαντηθεί ερωτήματα (όπως π.χ. τον ακόλουθο):

Εφ όσον το κράνος του lidl δεν είναι ασφαλές κατά τα πρότυπα που έχουν οριστεί,άρα και τα αντίστοιχα σήματα είναι πλαστά ,γιατί καλοί μου φίλοι δεν κάνετε μια μήνυση στην μαμά lidl να τους τα πάρετε χοντρα;

Σε παραπέμπω λοιπόν σε αυτό το post, στο οποίο καταγράφω αναλυτικά τις πιστοποιήσεις του κράνους:

Για την ιστορία: το κράνος που έχουν σε προσφορά είναι της Crivit, σπαστό (ανοιγόμενο δηλαδή). Για όσους ξέρουν, τα ανοιγόμενα θεωρούνται λιγότερο ασφαλή από τα full face καθώς οι φτηνοί μηχανισμοί μπορεί να ανοίξουν σε περίπτωση ατυχήματος.
Διαθέτει πιστοποίηση ECE-R 22.05 (σε ισχύ από το 2002, από τον Ιούλιο 2020 εφαρμόζεται η 22.06 και από Ιανουάριο 2022 ισχύει η διακοπή παραγωγής κρανών εγκεκριμένων με ECE 22.05).
Διαθέτει επίσης πιστοποίηση CE από την TUV-Rheinland.
Ακολουθούν τα υπέρ και κατά της συγκεκριμένης πιστοποίησης:

ECE 22.05
PROS:
Standards are actively and thoroughly tested on all helmets sold with ECE certification
Very low peak energy allowable (only 275 g)
Extensive battery of testing for a variety of safety-related features.
Eight headforms for a larger range of testing variables
CONS:
Curbstone anvil and single strike equal very low-energy testing, arguably too low for the higher speeds in the United States
Fixed helmet strike positions make it possible to cheat the impact testing
Headform variety can mean displaced center of gravity during testing, reducing impact energy in tests by up to 20 percent

Πηγή
Πηγή

Τα ανωτέρω είναι "προσωπικες, υποκειμενικες αποψεις και συναισθηματισμοι περι αξιας της ζωης κλπ κλπ.";

Δεν ξέρω αν θα με διαβάσεις ή θα με πάρεις υπόψη σου, αλλά την προσπάθεια θα την (ξανα)κάνω:

"Πληροι στην πραξη τις προδιαγραφες? "
Σύμφωνα με τα ανωτέρω που έγραψα, ναι.

"Ειναι το κρανος του Λιντλ αξιοπιστο ωστε ο κοσμος να το αγορασει?"
Σύμφωνα με τα ανωτέρω πάλι, δες το μειονέκτημα της συγκεκριμένης πιστοποίησης: Fixed helmet strike positions make it possible to cheat the impact testing
Στο βαθμό που μπορώ να έχω άποψη μετά από 20 χρόνια οδήγησης μηχανών, όχι. Δεν έχω εμπιστοσύνη στην συγκεκριμένη πιστοποίηση, εφόσον αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο απατεωνιάς.

"Υπαρχει αξιοπιστη κριτικη η crash test που να το βγαζει ακαταλληλο???"
Δεν γνωρίζω, δεν θα με απασχολούσε ποτέ κράνος τέτοιας κατηγορίας ώστε να ψάξω να βρω.

"Επιπλεον θεωρουμε (λανθασμενα) οτι το φτηνο ειναι παντα ισοδυναμο του σκουπιδιου."
Στο βαθμό που πρέπει να επιλέγουμε το που θα επενδύουμε διότι δεν έχουμε άπειρα χρήματα, η υγεία μας και ειδικά αυτή του κεφαλιού μας (πρέπει να) είναι πρώτη προτεραιότητα. Εσύ το θεωρείς αυτό υποκειμενικό. Με γειά σου, με χαρά σου.
Το φτηνό κράνος ΔΕΝ θα σου προσφέρει την προστασία που θα σου προσφέρει το ακριβό. ΓΕΓΟΝΟΣ. Θα το διαπιστώσεις αν διαβάσεις test για κράνη διάφορων χρηματικών κατηγοριών.

Πραγματικά θα ήθελα να ξέρω, πόσοι από όσους διαβάζουν το τοπικο, θα αγόραζαν στο παιδί τους κράνος αυτής της κατηγορίας... Πόσοι άραγε;


Αν και off topic, οι πιστοποιήσεις που υπάρχουν για τα κράνη είναι οι ακόλουθες (με τα + και τα - τους):
DOT FMVSS 218


  • Pros:
  • High-energy testing scheme, uses the hemispherical anvil and two strikes per location
  • Technician is allowed to strike the helmet anywhere within a large coverage area
  • Reasonable maximum allowable energy transfer of 400 g peak
  • CONS:
  • “Honor system” of random testing is ineffective, and many helmets labeled DOT may not actually pass the standard
  • Limited number of headforms used
  • Testing not related to impact energy management is somewhat lacking: no testing of optics, removability, friction resistance and several other important factors
ECE 22.05

  • PROS:
  • Standards are actively and thoroughly tested on all helmets sold with ECE certification
  • Very low peak energy allowable (only 275 g)
  • Extensive battery of testing for a variety of safety-related features.
  • Eight headforms for a larger range of testing variables
  • CONS:
  • Curbstone anvil and single strike equal very low-energy testing, arguably too low for the higher speeds in the United States
  • Fixed helmet strike positions make it possible to cheat the impact testing
  • Headform variety can mean displaced center of gravity during testing, reducing impact energy in tests by up to 20 percent
SNELL M2020

  • PROS:
  • Standards are actively and thoroughly tested on all helmets sold with SNELL certification
  • Very low peak energy allowable (only 275 g)
  • Testing for stability, removability, face shield shattering
  • Extreme “edge” anvil tests intense impact energy
  • Technicians actively search out weak points on helmet, ensuring the most thorough testing possible
  • CONS:
  • Higher cost of private SNELL testing often reflects in higher retail price of SNELL-certified helmets
  • Race-oriented nature of SNELL can exclude helmets with useful street options (internal sun shield, most modular helmets)
SHARP

  • PROS:
  • Helmets are tested using both higher and lower velocity impacts than any other testing scheme
  • Extensive battery of impact tests
  • Five impact points per helmet
  • Post-impact “helmet autopsy” used to identify potential weak points
  • Rating systems offer consumers more than a simple “pass/fail”
  • CONS:
  • Controversy over the effectiveness of “star” and “color code” rating systems
  • Testing designed around European crash data, and does not take into account the energy levels and conditions in American riding
  • Curbstone and flat anvils simulate lower energy levels than the DOT and SNELL regulated hemi anvil

Πηγή

Τέλος να αναφέρω πως ψωνίζω από τα Lidl, δεν έχω κάτι με την εταιρεία ή τα προϊόντα.
 
Πολύ πονηρό αυτό που μας βάζεις να επιλέξουμε να βάλουμε ή όχι κράνος από το lidl, στο παιδί μας. Και γιατί παρακαλώ δεν βάζεις να επιλέξουμε να βάλουμε ή όχι στην γυναίκα μας;
 
Πολύ πονηρό αυτό που μας βάζεις να επιλέξουμε να βάλουμε ή όχι κράνος από το lidl, στο παιδί μας. Και γιατί παρακαλώ δεν βάζεις να επιλέξουμε να βάλουμε ή όχι στην γυναίκα μας;

Το τι θα βάλουμε στη γυναίκα μας, το έχουμε επιλέξει ήδη. Έτσι γεννήθηκε το παιδί μας... :)
 
Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Χωρις να μπω πολυ στην ουσια της συζητησης (που την εχω βαρεθει απο χρονια), να πω κατι που δεν πολυ-αναφερθηκε:
Τα ακριβα κρανη ειναι ακριβα οχι (μονο) γιατι ειναι πιο ασφαλη, αλλα γιατι εχουν αλλα, σημαντικα για καποιους πλεονεκτηματα. Ειναι πολυ πιο ελαφρια (τα ανθρακονηματων κ.α.), εχουν καλυτερη και πιο ανετη εφαρμογη, ειναι αντιδρωτικα, δεν θολωνουν τοσο ευκολα κ.α. κ.α.
Αν και καποια απο τα παραπανω, αγγιζουν και το θεμα της ασφαλειας, κυριως αφορουν στην ανεση. Δεν λεω απαραιτητα οτι τα πιο ακριβα δεν ειναι και πιο ασφαλη, αλλα σιγουρα ΔΕΝ ειναι τοσο πιο ασφαλη οσο πιο ακριβα ειναι, αφου πληρωνεις και αλλα πραγματα.
...
Καποιος αλλος μπορει να τα δωσει, σεβαστο, αλλα δεν θα με πεισει οτι ειναι "2,5 φορες" πιο ασφαλες το κρανος του.

Κι όμως, έχει αναφερθεί εδώ:

Τα ακριβότερα και ασφαλέστερα κράνη που θα βρεις κυμαίνονται στα 500 . Από κει και πέρα πληρώνεις πολυχρωμία, γραφικά, carbon, ρέπλικες, ενσωματωμένες συσκευές επικοινωνίας κ.λπ.
Οπότε όχι, δεν εφαρμόζεται η λογική που αναφέρεις.
Και σε κάθε περίπτωση η διαφορά που υπάρχει μεταξύ 30 και 200 είναι πολύ μεγαλύτερη από τη διαφορά μεταξύ 200 και 500 (δεν πάει αναλογικά), ας πούμε πως με κράνος γύρω στα 200 αρχίζεις και παίρνεις στα σοβαρά την υγεία σου...