Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Tα παλμικά κατσαβίδια έχουν πολύ μεγαλύτερη ροπή στρέψης από τα κλασικά δραπανοκατσάβιδα, καθώς δρουν ταυτόχρονα με την περιστροφή και με λειτουργία κρούσης, τόσο κατά την έννοια της περιστροφής όσο και του βάθους (διαμήκης άξονας εργαλείου).

Τα παλμικα δεν έχουν κρουση στον άξονα όπως τα κρουστικα. Το διάβασες κάπου αυτό?
 
το dremel είναι το PFBS 160

Εδώ ένα review
Αν ψάξεις στο YouTube θα βρεις αρκετά βίντεο
Το είχαν βγάλει στο Lidl την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου, λόγω lockdown και απαγόρευσης πώλησης εργαλείων από το lidl πιθανόν να τους έχουν μείνει κάποια τεμάχια οπότε μόλις επιτραπεί ξανά η πώληση τους κάνε επισκέψεις σε κάποια καταστήματα lidl μήπως είσαι τυχερός και το βρεις.
Πάντως να έχεις στο μυαλό σου οτι τα αναλώσιμα που περιλαμβάνει είναι λίγα σε ποσότητα αλλά και σε ποιότητα οπότε εάν θέλεις να εκμεταλλευτεις τις δυνατότητες του καλό θα ήταν να επενδύσεις σε μια κασετίνα της dremel που να περιέχει διάφορα αναλώσιμα.
 
Ναι το είχα διαβάσει στο παρακάτω σάιτ (υπάρχει εκεί κι ένα σχετικό βίντεο):
https://www.supereverything.gr/2017/06/palmiko-katsavidi-vs-drapano.html

Εγω διαφωνω, στην αργη περιστροφη με το χερι ναι ισως αλλα οταν το γυρνει το εργαλειο αν το δεις δεν προλαβαινει καν να ακουμπησει κατω και κοπαναει το σταθερο μερος να περιστραφει.
Μια δοκιμη που μπορει να κανει καποιος ειναι να βαλει ενα μεγαλο καρφι με πλατυ κεφαλι να δει αν μπορει να το καρφωσει εστω και λιγο σε ξυλο οπως καποια ηλεκτρικα σφυρακια που ειχαν βγει στο παρελθον.
 
Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Ειναι αυτο που προειπε και ο Γιωργος....

Η κρούση μπαίνει μόνο όταν το παλμικό συνάντησει αντίσταση στην περιστροφή.

Εγω παρατηρω οτι κρουση μπαινει μονο στο τελος του βιδωματος και μονο.....

Επισεις εξαρταται απο την δυναμη σε Ν του εργαλειου που θα χρησιμοποιησεις..
Δεν μπορει ενα 12v με 100Ν να συμπεριφερθει το ιδιο με ενα 180Ν η 200Ν...στην δευτερη περιπτωση δεν μπαινει και καθολου κρουση καμια φορα....
 
Αν προσέξετε στο παρακάτω βίντεο στην αρχή (που φαίνεται ο παραδοσιακός μηχανισμός παλμικού κατσαβιδιού) υπάρχει μια κρούση κατά το διαμήκη άξονα του εργαλείου που προκαλείται από την ενέργεια του ελατηρίου, και μια κρούση που προκύπτει από τη διακοπτόμενη λειτουργία περιστροφής (ουσιαστικά η περιστροφή γίνεται σε βήματα), σαν να δίνουμε παλμούς στο εργαλείο.
https://www.youtube.com/watch?v=tx3ocq4g3bA

Το ίδιο ουσιαστικά λέει και εδώ:
Impact drivers utilize the same rotational motion that power drills use, but as you’re driving in a screw, impact drivers also mix in a hammering action that not only hammers down, but sideways.
https://www.howtogeek.com/305007/power-drills-vs-impact-drivers-whats-the-difference/
 
Η κρουση κατα μηκος του αξονα ειναι μαλλον αμελητεα και ουσιαστικα ειναι μια παρενεργεια της κρουσης καθετα του αξονα που ειναι και η κυρια λειτουργια του παλμικου.

Στο δευτερο βιντεο που παρουσιαζεται η νεα γενια παλμικων (hydraulic impact drivers) αυτη η παρενεργεια φαινεται να εξαλειφεται εντελως.

Η ουσια ειναι οτι στο παλμικο κατασαβιδι ο μηχανισμος κρουσης λειτουργει καθετα στον αξονα γυριζοντας τον ενω στο κρουστικο ο μηχανισμος κρουσης λειτουργει παραλληλα με τον αξονα, σπρωχνοντας τον μπροστα.
 
Πάντως μία ελάχιστη κρούση κατα μήκος είναι καλοδεχούμενη για να μας κρατάει και το bit στη βίδα πιο εύκολα.
Φαίνεται ότι είναι όντως παρενέργεια γιατί είναι και πάρα πολύ μικρή αλλά τυχαίνει και μας βολεύει.


Λοιπόν,

Μετά απο πολύ καιρό που είχα αγοράσει τη σπαθόσεγα ρεύματος του λιντλ για κανένα κλάδεμα, χτές έκατσα και κλάδεψα περίπου 18 ελιές μεγάλες. Σέγα είχα μία της bosch για κλάδεμα.

Εννοείται ο διακόπτης άρχισε να κολλάει όπως και στο πιστολέτο ρεύματος του λιντλ που έχω. Ποιότητα λιντλ οπότε πάμε παρακάτω.
Παρατήρησα στη μέση της ημέρας τζόγο στον άξονα που μπαινοβγαίνει στο εργαλείο (και κάθετα και κατα μήκος του άξονα). Σαν να έχει μεγαλώσει λίγο η τρύπα/οδηγός.
Επίσης κάπνισε απο εκείνο το σημείο!


Στην αρχή νόμισα ότι κάπνιζε το κλαδί αλλά το κοίταξα πιο καλά και όντως ήταν απο τον άξονα. Απο τότε για να τελειώσω τη δουλειά άρχιζα να βάζω λάδι κάθε λίγο και λιγάκι και δεν ξανακάπνισε.

Οπότε για μένα: η σπαθόσεγα είναι για λίγα πράγματα με αρκετά διαλείμματα. Πάλι δε ξέρω αν ο τζόγος έγινε απο μεγάλη θερμοκρασία ή απο την "πολύ" χρήση. Δηλαδή μετά τις ~50 κοπές το εργαλείο ξεκινάει να πεθαίνει έτσι και αλλιώς. Σίγουρα δεν ήμουν πάντα κάθετα στο κλαδί οπότε ο άξονας έτρωγε ζόρι. Στα γρήγορα που είδα το μανουλ δεν γράφει πουθενά για γρασάρισμα (μπορεί να κάνω λάθος) παρόλο που ο άξονας είχε γράσο.
Βέβαια δεν θυμάμαι μήπως ο τζόγος προϋπήρχε και λόγο ελάχιστης χρήσης δεν είχε προλάβει να ανεβάσει θερμοκρασία.

Κατα τα άλλα βολεύει χίλιες φορές σε σύγκριση με ένα αλυσοπρίονο (δεν ξέρω σε σύγκριση με κονταροπρίονο) και είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ πιο ασφαλές.
Παρόλο που είναι ρεύματος δε με ενόχλησε καθόλου το καλώδιο και βόλεψε πολύ γιατί πηγαινοερχόμουν τα κλαδιά για κάψιμο παράλληλα οπότε με ένα βενζίνης θα ήμουν συνέχεια στο τράβα-ξεκίνα.

Μπαταρίας μπορεί να βόλευε ΜΟΝΟ αν είχα 2-3 μπαταρίες να φορτίζονται παράλληλα. Βέβαια στα 2/3 της ημέρα άρχισε να κουράζεται το χέρι μου οπότε αν το μπαταρίας είναι πιο βαρύ μάλλον δε το προτιμώ.

Αυτή πρέπει να είναι.

Σπαθοσεγα Parkside, το καλυτερο best value for money για ερασιτεχνικη χρηση, ερχεται και με πλαστικη θηκη μεταφορας, αρκετες λαμες και η χειρολαβη περιστρεφεται 90 μοιρες.

parkside-saebelsaege-pfs-710-a1.jpg


• Ισχυρός κινητήρας 710 W για εύκολη κοπή ξύλου, συνθετικής ύλης, μετάλλου και δομικών υλικών
• Ρυθμιζόμενο πέλμα για μεταβλητό βάθος κοπής
• Γρήγορη αλλαγή λάμας χωρίς εργαλεία με ταχυτσόκ
• Συμπεριλαμβάνεται 1 λάμα ξύλου και 1 λάμα μετάλλου
• Ιδανική για κοπή ακριβείας
• Περιστρεφόμενη λαβή 3 θέσεων
• Πλήρης ελαστική επικάλυψη λαβής, στην κεφαλή της συσκευής
• Ενδείκνυται για κοινά εξαρτήματα του εμπορίου (π.χ. σετ λάμες PFSZ 3 A1 της Parkside)
• Ονομαστική ισχύς: 710 W
• Αριθμός παλινδρομήσεων: 0 -- 2800 min-1 (n0)
• Μήκος παλινδρόμησης: 20 mm
Μέγιστη απόδοση κοπής: 160 mm σε ξύλο, 8 mm σε μέταλλο
3 χρόνια εγγύηση
 
Πάντως μία ελάχιστη κρούση κατα μήκος είναι καλοδεχούμενη για να μας κρατάει και το bit στη βίδα πιο εύκολα.
Φαίνεται ότι είναι όντως παρενέργεια γιατί είναι και πάρα πολύ μικρή αλλά τυχαίνει και μας βολεύει.


Λοιπόν,

Μετά απο πολύ καιρό που είχα αγοράσει τη σπαθόσεγα ρεύματος του λιντλ για κανένα κλάδεμα, χτές έκατσα και κλάδεψα περίπου 18 ελιές μεγάλες. Σέγα είχα μία της bosch για κλάδεμα.

Εννοείται ο διακόπτης άρχισε να κολλάει όπως και στο πιστολέτο ρεύματος του λιντλ που έχω. Ποιότητα λιντλ οπότε πάμε παρακάτω.
Παρατήρησα στη μέση της ημέρας τζόγο στον άξονα που μπαινοβγαίνει στο εργαλείο (και κάθετα και κατα μήκος του άξονα). Σαν να έχει μεγαλώσει λίγο η τρύπα/οδηγός.
Επίσης κάπνισε απο εκείνο το σημείο!


Στην αρχή νόμισα ότι κάπνιζε το κλαδί αλλά το κοίταξα πιο καλά και όντως ήταν απο τον άξονα. Απο τότε για να τελειώσω τη δουλειά άρχιζα να βάζω λάδι κάθε λίγο και λιγάκι και δεν ξανακάπνισε.

Οπότε για μένα: η σπαθόσεγα είναι για λίγα πράγματα με αρκετά διαλείμματα. Πάλι δε ξέρω αν ο τζόγος έγινε απο μεγάλη θερμοκρασία ή απο την "πολύ" χρήση. Δηλαδή μετά τις ~50 κοπές το εργαλείο ξεκινάει να πεθαίνει έτσι και αλλιώς. Σίγουρα δεν ήμουν πάντα κάθετα στο κλαδί οπότε ο άξονας έτρωγε ζόρι. Στα γρήγορα που είδα το μανουλ δεν γράφει πουθενά για γρασάρισμα (μπορεί να κάνω λάθος) παρόλο που ο άξονας είχε γράσο.
Βέβαια δεν θυμάμαι μήπως ο τζόγος προϋπήρχε και λόγο ελάχιστης χρήσης δεν είχε προλάβει να ανεβάσει θερμοκρασία.

Κατα τα άλλα βολεύει χίλιες φορές σε σύγκριση με ένα αλυσοπρίονο (δεν ξέρω σε σύγκριση με κονταροπρίονο) και είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ πιο ασφαλές.
Παρόλο που είναι ρεύματος δε με ενόχλησε καθόλου το καλώδιο και βόλεψε πολύ γιατί πηγαινοερχόμουν τα κλαδιά για κάψιμο παράλληλα οπότε με ένα βενζίνης θα ήμουν συνέχεια στο τράβα-ξεκίνα.

Μπαταρίας μπορεί να βόλευε ΜΟΝΟ αν είχα 2-3 μπαταρίες να φορτίζονται παράλληλα. Βέβαια στα 2/3 της ημέρα άρχισε να κουράζεται το χέρι μου οπότε αν το μπαταρίας είναι πιο βαρύ μάλλον δε το προτιμώ.

Αυτή πρέπει να είναι.

Αυτα τα εχουμε ξαναπει.
Εργαλειο που εχει μεταλλικα κινουμενα μερη που εδραζονται σε χυτα πλαστικα. Συνηθες μειονεκτημα των κινεζικών σε σχεση με επωνυμα που η μιση τιμη του εργαλειου ειναι οι μεταλλικες εδρασεις, το νευρωμα των πλαστικών τα σωστα υπολογισμενα ρουλεμαν και τα μεταλλικα γραναζια. η ψυξη...
Η ολη υποθεση το μηχανολογισκου σχεδιασμου ειναι να φτιαξεις ενα συνολο που δεν θα υπολειπεται σε κανενα υποσυστημα με το χαμηλοτερο δυνατο κόστος.
Δηλαδη, βαζεις καλη λαμα και κοβεις αβερτα.
Ζοριζεις τον αξονα που μεταφερει το ζορι στην εδραση.
Αν αντεξει η εδραση θα παει το ζορι στο πλαστικο γραναζι.
Αν εχει μεταλικα γραναζια τοτε ολο το ζορι θα παει στα ρουλεμαν.
Αν τα ρουλεμαν ειναι καλα, η συνεχης λειτουργια θα ξεχειλωσει το φτηνο πλαστικο.
Και αν ολα αυτα αντεξουν θα καει το κινεζικο μοτερ.

Αρα σκεψου πως ολα αυτα θα γινουν ανταξια της αποδοσης μιας λαμας bosch?
Μηπως με τριπλασιαο κόστος?
 
Αυτα τα εχουμε ξαναπει.
Εργαλειο που εχει μεταλλικα κινουμενα μερη που εδραζονται σε χυτα πλαστικα. Συνηθες μειονεκτημα των κινεζικών σε σχεση με επωνυμα που η μιση τιμη του εργαλειου ειναι οι μεταλλικες εδρασεις, το νευρωμα των πλαστικών τα σωστα υπολογισμενα ρουλεμαν και τα μεταλλικα γραναζια. η ψυξη...
Η ολη υποθεση το μηχανολογισκου σχεδιασμου ειναι να φτιαξεις ενα συνολο που δεν θα υπολειπεται σε κανενα υποσυστημα.
Δηλαδη, βαζεις καλη λαμα και κοβεις αβερτα.
Ζοριζεις τον αξονα που μεταφερει το ζορι στην εδραση.
Αν αντεξει η εδραση θα παει το ζορι στο πλαστικο γραναζι.
Αν εχει μεταλικα γραναζια τοτε ολο το ζορι θα παει στα ρουλεμαν.
Αν τα ρουλεμαν ειναι καλα, η συνεχης λειτουργια θα ξεχειλωσει το φτηνο πλαστικο.
Και να ολα αυτα αντεξουν θα καιει το κινεζικο μοτερ.

Αρα σκεψου πως ολα αυτα θα γινουν ανταξια της αποδοσης μιας λαμας bosch?
Μηπως με τριπλασιαο κόστος?

Αν σου πώ ότι δεν έχω κανένα παράπονο θα με πιστέψεις?
Όταν αγοράζω λιντλ είναι σαν να αγοράζω δείγμα εργαλείου.
Αν μου κάνει καλώς, πάω και στο επαγγελματικό. Αν όχι το πετάω και δεν στεναχωριέμαι καθόλου.
Απλά το λάθος μου είναι που δεν το ξεπάτωσα στην εγγύηση για να το αλλάξω με καινούργιο και να το έχω για όπου χρειάζεται πραγματικά μία σπαθόσεγα.
 
Καποια εργαλεια ομως δεν σε παιρνει να κανει δοκιμες.
π.χ. παιρνεις το ρουτερ του lidl 25 ευρω και ρουταρεις μασιφ ξυλο που ειναι ακριβοτερο απο το ρουτερ. αν σου χαλασει το ξυλο δεν εχεις χασει μονο του ρουτερ τα λεφτα. Και αν το ξυλο ειναι ηδη κολλημενο πανω σε αλλη κατασκευη? Και ακομα και αν ειναι σε εγγυηση, το επομενο θα το βαλεις παλι πανω σε ακριβο ξυλο?
Αρα αλλο κοβω κλαδια και ξαφνικα σταματαω να κοβω και αλλο φτιαχνω κατι με το εργαλειο που οταν την κανει θα μου καταστρεψει τη δουλεια.
Και γι' αυτο καποιοι οπως και εγω ειναι ικανοποιημενη με του Lidl μεχρι να την πατησουν μια και καλη.
Π.χ. εχω το σταθερο δραπανο του lidl αλλα πεταξα τη σεγα.
 
Λοιπόν!
Τώρα που ηρέμησα βλέπω ότι το δεξί χέρι μου έχει ένα θεματάκι....

Απο το μάνουαλ
https://exypiretisi-pelaton.lidl-he...uct2?productId=01t1t000001rW1MAAU#q=σπαθοσεγα
Evaluated acceleration, typical:Hand / arm vibration ah = 12.593 m / s

Όταν ένα αλυσοπρίονο ρεύματος Stihl
https://www.stihl.gr/Προϊόντα-STIHL...ίονα/276267-150/MSE-141-(τιμή-απόσυρσης).aspx
Δονήσεις αριστερά/δεξιά m/s² 2) 3,3/4,2


Δεν είμαι σίγουρος πώς συγκρίνονται αυτά τα νούμερα.
 
Η γνώμη μου είναι οτι τα εργαλεία του λιδλ είναι αυστηρά για ερασιτεχνική χρήση.
Το οτι μπόρεσες και κλάδεψες 18 μεγάλες ελιές με ενα ερασιτεχνικό εργαλείο το οποίο δεν προορίζεται για τέτοια χρήση είναι κατόρθωμα με βάση τα δικά μου κριτήρια.

Δεν είναι η σπαθοσέγα για τόσο επίπονη χρήση, είναι για πιο light καταστάσεις και δεν μπορεί να αντικαταστήσει το αλυσοπρίονο σε τέτοιο βαθμό αλλά μόνο περιστασιακά.

Ειδικότερα η σπαθοσέγα του λιδλ δεν προορίζεται σίγουρα για τέτοιο ζόρισμα μιας και όπως ειπώθηκε παραπάνω δεν πληροί τις προδιαγραφές των επώνυμων εργαλείων που προορίζονται για χρήση ημι-επαγγελματική.

Γράφω τα παραπάνω έχοντας κι εγώ της σπαθοσέγα λιδλ με μπαταρία όμως.
Κι εγώ για κλάδεμα την αγόρασα αλλά για πολύ λιγότερο απ'οτι περιέγραψες, το περισσότερο που έκανα 2-3 ελιές, ψιλά κλαδιά <10εκ, περίπου 40 λεπτά στο σύνολο.
Και πάλι το εργαλείο ζεστάθηκε.
Εννοείται οτι μετά απο 10-15 λεπτά οι κραδασμοί για εμένα πλέον γίνονται ενοχλητικοί.
 
Το οτι εκοψες Θωδωρη 18 ελιες με την σπαθοσεγα του lidl τα λεει ολα...!!!
Η ελια ειναι πολυ σκληρο ξυλο και ειναι επομενο να εχει αντισταση,κραδασμους και δυσκολια κοψιματος...
Ειναι 100% συγουρο οτι το συγκεκριμενο εργαλειο δεν ειναι για τοση δουλεια και απλως την εβγαλε γιατι δεν ειχε ξαναζοριστει τοσο...δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα επομενη δεν θα υπαρξει αμα ξανακανει τοση δουλεια και ειναι κριμα να σου μεινει στα χερια...
Οπως ειπε και ο Γιαννης κατασκευαστικα υπολειπεται πολυ το εργαλειο,εφοσον εχει β κατηγοριας υλικα και κατασκευη,σε σχεση με τον ανταγωνισμο....

Για 15-20 κοψιματα που μπορεις να χρειαστεις και για διαμετρο 7-10 ποντους το πολυ ειναι μια χαρα....

Τα παραπανω φιλικα παντα και με την λογικη να κρατησεις το εργαλειο σου...

Κλαδεμα εγω κανω μονο με την Stanley ρευματος,σε σκληρο ξυλο της μπαταριας δεν μπορει να ανταπεξελθει και κουραζει,...ειναι αρκετα πιο δυνατη και το πιο συμαντικο δεν ζοριζεται και δεν ζεστενεται....οχι ομως οτι δεν εχει λιγους κραδασμους παροτι ειναι δυνατοτερο εργαλειο(900w) απο του Lidl....

Eαν γυρναγα το χρονο πισω θα εβαζα αλλα 30-40 ευρω και θα πηγαινα εδω....ουτε εγγυσεις ουτε τι και πως...!!!

https://www.skroutz.gr/s/337312/Bosch-GSA-1100-E-1100W.html


 
Θοδωρή εγώ μόνο ως θετική θα χαρακτήριζα την εμπειρία σου.

Τώρα πλεον ξέρεις και ξέρεις και τι σε βολευει οπότε του χρόνου θα επενδύσεις σε αξιόλογο εργαλείο το οποίο θα σε συνοδευει για χρόνια και χρόνια σε αυτό που θες.
 
Eαν γυρναγα το χρονο πισω θα εβαζα αλλα 30-40 ευρω και θα πηγαινα εδω....ουτε εγγυσεις ουτε τι και πως...!!!

https://www.skroutz.gr/s/337312/Bosch-GSA-1100-E-1100W.html



Το bosch που έβαλες
Cutting boards with saw blade S 3456 XF: ah,B=18.5 m/s2, K=1.5 m/s2,
Cutting wooden beams with saw blade S 3456 XF: ah,WB=19.5 m/s2, K=1.5 m/s2.

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι η σπαθόσεγα ΔΕΝ είναι για κλάδεμα. Με τίποτα όμως. Είτε επαγγελματική είτε ερασιτεχνική.
Ακόμα και αυτό τα ίδια χάλια.
https://www.bosch-diy.com/gb/en/p/keo-0600861900-v28202

Για 5-10 λεπτά μία στο τόσο οκ. Αλλά για παραπάνω ούτε να το δώσω σε εργάτη να μου βγάλει δουλειά.

Αλυσοπρίονο/κονταροπρίονο και τέλος. Με ελάχιστους κραδασμούς συγκριτικά.

Θοδωρή εγώ μόνο ως θετική θα χαρακτήριζα την εμπειρία σου.

Τώρα πλεον ξέρεις και ξέρεις και τι σε βολευει οπότε του χρόνου θα επενδύσεις σε αξιόλογο εργαλείο το οποίο θα σε συνοδευει για χρόνια και χρόνια σε αυτό που θες.

Ναί δε διαφωνώ!
Το εργαλείο δουλεύει ακόμα, το χέρι πονάει λίγο και η δουλειά βγήκε!

Τώρα κοιτάω για αλυσοπρίονο ρεύματος και βγήκα αυτό το ελαφρύ σε προσφορά αλλά επειδή το έχω παρακάνει φέτος θα το αφήσω για αργότερα :blush:
https://www.praktiker.gr/p/alysopriono-ilektriko-mcculloch-cse1835-44210
 
Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Το bosch που έβαλες
Αυτό που κατάλαβα είναι ότι η σπαθόσεγα ΔΕΝ είναι για κλάδεμα. Με τίποτα όμως. Είτε επαγγελματική είτε ερασιτεχνική.
Ακόμα και αυτό τα ίδια χάλια.
https://www.bosch-diy.com/gb/en/p/keo-0600861900-v28202

Για 5-10 λεπτά μία στο τόσο οκ. Αλλά για παραπάνω ούτε να το δώσω σε εργάτη να μου βγάλει δουλειά.

Εχεις δικιο,στην ουσια δεν ειναι για αυτην την δουλεια αλλα εξαρταται το εργαλειο...
Εχω δει το συγκεκριμενο Bosch να το δουλευουν και ειναι εντελως αλλο εργαλειο....
Τα νουμερα που αναφερεις δεν ξερω τι ειναι οποτε δεν εχω αποψη...

Cutting boards with saw blade S 3456 XF: ah,B=18.5 m/s2, K=1.5 m/s2,
Cutting wooden beams with saw blade S 3456 XF: ah,WB=19.5 m/s2, K=1.5 m/s2.

Τώρα κοιτάω για αλυσοπρίονο ρεύματος και βγήκα αυτό το ελαφρύ σε προσφορά αλλά επειδή το έχω παρακάνει φέτος θα το αφήσω για αργότερα
https://www.praktiker.gr/p/alysoprio...-cse1835-44210

....αυτο ναι μαλιστα...ξεμπερδευεις μια και εξω και με χαμηλο κοστος.....
 
Για κλαδεμα καλη και η σπαθοσεγα, αλλα πλεον μονο εκει που υπαρχει κινδυνος να χτυπησει η αλυσιδα του αλυσοπριονου/. Εγω την εχω βρει με κλαδευτικα αλυσοπριονα και ειδικα με το μπαταριας makita που εχω,