Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Το PKGA 14.4 ειναι εργαλειο κατα την γνωμη μου.
Βεβαια θα το ηθελα σε 18βολτο και θα ηταν ενα σε ολα γιοα το εξοχικο.

Επισης τα σπρευ αυτοκινητου ειναι εξαιρετικα.
Θα παρω ακομη μια σειρα.
 
Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

χτες χάλασε στην 1η χρήση το bit από το ρούτερ του λιντλ...βασικά έσπασε το ρουλεμάν...θα πάω να πάρω αυτά τα bit που είναι σε ξύλινη βαλιτσούλα της mannesmann.

Σωτήρη, τροχάδην για τις ρόδες και τις βίδες.
Ξαναβγάζει το σετακι που σου έλεγα οτι πηρα.
Λέω να χτυπήσω ενα ακόμη να υπάρχει καθώς κι ενα βερνίκι δρυός.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Καλησπέρες
Ερώτηση για το κολωνάτο δράπανο... Το μοτέρ σας ανεβάζει θερμοκρασία?
Τρύπησα ένα μπουκάλι (δηλ. συνεχής λειτουργία για 20-30 λεπτά) και από κάποια ώρα και μετά
το καβούκι του μοτέρ είχε ζεσταθεί πολύ, οριακά το έπιανα με το χέρι.
Το φορτίο δεν είναι δύσκολο σε τέτοιο τρύπημα, η μόνη δυσκολία είναι ότι απαιτεί πολύ χρόνο.
Το δουλεύω στην πιο αργή σχέση μετάδοσης, όπου ο ιμάντας έχει εξαντλήσει σχεδόν όλη τη διαθέσιμη
διαδρομή στο μπρος-πίσω του μοτέρ για να κουμπώσει στους οδηγούς. Και αυτό μου φαίνεται επίσης ύποπτο.
Στα δικά σας είναι έτσι?
 
Με ηλεκτρικό δράπανο χειρός κοτσαρισμένο πάνω στη βάση της wolfcraft σε ίδια χρήση δεν είχα παρατηρήσει ποτέ κάτι τέτοιο, ακόμα και με δύο συνεχόμενα τρυπήματα, δηλαδή το δράπανο να δουλεύει με ελάχιστα διαλείμματα για πάνω από μία ώρα.
Το μυλό μου παει στην πιθανότητα να είναι μεγάλη η τάση του ιμάντα και έτσι να ζορίζεται το μοτέρ, αλλά δεν βλέπω τρόπο να μπορώ να την μειώσω.
 
Τη δευτερα το lidl εχει ενα σετ βασης κινητου αητοκινητου με φορτιστη αναπτηρα. Εχω ενα nokia 630, ειναι συμβατο το βυσμα?
 
Με ηλεκτρικό δράπανο χειρός κοτσαρισμένο πάνω στη βάση της wolfcraft σε ίδια χρήση δεν είχα παρατηρήσει ποτέ κάτι τέτοιο, ακόμα και με δύο συνεχόμενα τρυπήματα, δηλαδή το δράπανο να δουλεύει με ελάχιστα διαλείμματα για πάνω από μία ώρα.
Το μυλό μου παει στην πιθανότητα να είναι μεγάλη η τάση του ιμάντα και έτσι να ζορίζεται το μοτέρ, αλλά δεν βλέπω τρόπο να μπορώ να την μειώσω.

Μπορεί να μην δουλεύει με φορτίο αλλά σκέψου ότι δουλεύει στην πιο αργή σχέση μετάδοσης οπότε ο ιμάντας από μόνος του προκαλεί ζόρι...
Αν δεν κάνω λάθος το μοτέρ γράφει πάνω S2 15 λεπτά που καθαρά δεν είναι ουτε 10 λεπτο οπότε τα 30 λεπτά είναι πάρα πολλά.
Εγώ σε δούλεμα 10 λεπτών για τρύπημα μερικών ρεσώ, το ζέστανα αλλα όχι σε σημείο να βράσει.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Εγώ σίγουρα θα πάρω ρόδες, ίσως ένα 5λιτρο βερνίκι PUR και κανένα μπιχλιμπίδι ακόμα!
Έχει ωραία πράγματα αλλά δυστυχώς το μεγάλο σκαπτικό απουσιάζει και ούτε πρόκειται να το δούμε δυστυχώς (τουλάχιστον όχι μέχρι του χρόνου)!
 
Μαλιστα... Αμα θελει σταματημα καθε δεκα λεπτα και "ξεκουραση" αλλα τοσα δεν κανουμε δουλεια. Θα θελω τρεις ωρες για να τρυπησω ενα μπουκαλι... :-P
Ισως αν βαλω κανα βεντιλατερ απο κατω να το φυσαει να βελτιωθει η κατασταση για το καλοκαιρι. Το χειμωνα θα το βγαζω εξω τη νυχτα στα χιονια να ζεσταινει τη γειτονια.

Στάλθηκε από το Lenovo A5500-H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Το τρίτο εγώ* και κλείσαμε.

*κατά προτίμηση όχι το μακρύτερο εεε ντροπή λέμε!
 
Βασιλη μονο θελει πρωι πρωι για να τα προλαβεις.

Να κανουμε και συναξη βρε παιδια.

Σύναξη θα κάνουμε στην Αν. Αττική αυτή τη φορά.
Ξερω ενα καλο μαγαζί με φιλικό προσωπικό
Και νομίζω οτι ξέρουν κι απο εργαλεια εκεί τα παιδιά.


Sent from my iPad using Tapatalk