Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Off topic.
Στη σκούπα για την οποία είχα γράψει για το πρόβλημα, άλλαξα πυκνωτή, έβαλα τα καλώδια σε όλους τους συνδυασμούς αλλά δεν.
Το μοτέρ κάπου ταξιδεύει και το σώμα θα γίνει ένας ωραίος κάδος.
Κάτι έμαθα όμως.
Σας ευχαριστώ όλους.

Τις ψύκτρες τις έψαξες? Κρίμα να την βγάλεις εκτός πριν εξαντλήσεις όλες τις πιθανοτητες

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Αν καιγόταν το μοτέρ (περιέλιξη) θα μύριζε. Νομίζω κι εγώ οτι θέλει πιο προσεκτικό ψάξιμο βήμα-βήμα.
 
Γενικός δεν θα πετούσα εργαλείο χωρίς την συμβουλή δεύτερης γνώμης...Μπορεί να είναι κατι απλό και να μην το έχεις ανακαλύψει....Μου έχει τύχει πολλές φορες..ειδικά όταν ηλεκτρολόγικο και δεν έχεις απόλυτη εμπειρία...Κρίμα...
 
Διακόπτης δεν ήταν γιατί έδινε ρεύμα, εξ ου και το ρίξιμο της ασφάλειας.
Πυκνωτή καινούργιο έβαλα.
Φτερωτή μια χαρά.
Άρα απέμενε το μοτέρ. Η περιέλιξη βασικά. Δεν είναι και καμμιά πολύπλοκη κατασκευή.
Ρώτησα σε μάστορες εδώ στον Πειραιά (στη Λεύκα) και μου είπαν περίπου 50 ευρώ για να φτιαχτεί. Αν φτιάχνεται.
Με 50 παίρνεις καινούργια από Lidl, Leroy κ.λ.π.
Οπότε το άφησα κάτω από κάδο σκουπιδιών.
Μετά από μισή ώρα δεν ήταν εκεί πια...
Ας πιάσει τόπο στα χέρια κάποιου άλλου.
Δεν πειράζει.
 
Απαραδεκτο το Lidl.
Απαραδεκτοι μια χουφτα πελατες.

Τι απο τα δυο συμβαινει???

Μαλλον και τα δύο.

Μετα το κρουσμα με το εργαλειο απο το οποίο έλλειπε η μπαταρια εχουμε και δεύτερο.

Ηθελε η Δεσποινα απο την Λάρισα ακα Depi ενα δισκοπριονο το οποιο και βρηκα μετα απο επισκεψη σε 4 lidl στην Αθήνα.
Διαλεξα την πιο αψογη συσκευασία με το ταιραπ της και στάλθηκε στην Λαρισα με ΚΤΕΛ.
Αποδειχθηκε χρησιμοποιημενο με πριονιδια και σε δευτερο χρονο ελαττωματικο στον φορτιστη καθως δεν φορτιζει.
Πειτε μου εσεις τωρα ποιος θελει ξυλο.
Αυτος που το επεστρεψε χωρις να δηλωσει ελαττωματικο προιον η ο υπαλληλος ο οποιος το εβαλε μαζι με τα υπολοιπα και εκανε την κορόιδα?????
 
Δυστυχώς και τα δυο . Πρώτο λάθος ο "πελάτης" και δεύτερο ο υπάλληλος που δεν το τσέκαρε , το γύρισε στο ράφι κλπ .
Όταν γίνεται μια επιστροφή χτυπιέται ο κωδικός του προϊόντος και παράλληλα καταγράφονται τα στοιχεία του πελάτη ...
Πλέον οποιαδήποτε αγορά θέλει άνοιγμα επιτόπου στο ταμείο και έλεγχος .
 
Προσωπικά ανοίγω πριν το ταμείο...
Συγουρα θέλει έλεγχο εξονυχιστηκο...
Το δεύτερο σενάριο είναι το επικρατέστερο από την στιγμή που το εργαλείο είχε χρησιμοποιηθεί...Ο υπάλληλος είναι ο κύριος υπεύθυνος...Αποδείξη..;..Το ποσό καλά ήταν ξανά "αμπαλαρισμενο"...
 
Αυτό το ταιραπ που έχεις ξαναγράψει Κυριάκο σε συσκευασία του Lidl εννοείς τον πλαστικό σφιχτήρα ??
Σε ρωτάω γιατί δεν έχω δει ποτέ να έχουν τέτοιο πράγμα οι συσκευασίες εργαλείων. Έχουν το διαφανές αυτοκόλλητο στα κλεισίματα του κουτιού που δεν ξεκολλάει χωρίς να φαίνεται.
Άρα από την συσκευασία δείχνει ότι κάτι συμβαίνει... βασικά έπρεπε να το ελέγξεις και μετά να το στείλεις Λάρισα στο κορίτσι.
Αν το άνοιγες θα το πήγαινες μόνος σου πίσω και θα τους τα έψελνες αναλόγως ...ίσως και στα κεντρικά για να βάλει μυαλό το συγκεκριμένο κατάστημα.
 
Το σκληρο πλαστικο κουτι Νικο εχει 2 τρυπουλες που σε αυτο εχουν απο το ραφι που λεμε ταιραπ.
Αυτό ηταν στη θεση του το ιδιο και οι αυτοκολλητες στρογγυλές ταινιες.
Σου λεω διάλεξα την πιο αψογη συσλευασια.
 
Κατάλαβα ...ρωτάω γιατί ότι εργαλεία έχω πάρει απ´ότι θυμάμαι ήταν σε χαρτόκουτο και μέσα ήταν η πλαστική θήκη.
 
Δεν έχω δει ποτέ υπάλληλο να βάζει ταιραπ κτλ και να τα ξαναβάζει στο ράφι (εκτός και αν κάτι έχει αλλάξει εντελώς πρόσφατα στην διαδικασία)
Όλα επιστρέφονται -μάλλον σε κεντρικές αποθήκες- και προφανώς εκεί τα ξανασυσκευάζουν μέχρι την επόμενη φορά (δεν το έχω ψάξει ακριβώς, δεν με ενδιαφέρει)

Για τέτοια περιστατικά τηλέφωνο κατευθείαν στα κεντρικά. Αν είναι πολιτική τους θα την αλλάξουν μετά από λίγα παράπονα μερικών από εμάς. Αν φταίει αποθήκη, υπάλληλος κτλ την έβαψε.
 
Η πληθώρα των εργαλείων δεν γυρίζουν στα κεντρικά πλέον εκτός αν έχει μείνει μεγάλος αριθμός ενός κωδικού , γι αυτό και σε διαφορα καταστήματα βρίσκεις προηγούμενες προσφορές μηνός και .
 
Αυτά που είναι από επιστροφές λογικά πηγαίνουν πίσω για έλεγχο μαζί με τα χαρτιά τους. Δεν μπορεί και δεν ξέρει ο κάθε υπάλληλος να κάνει έλεγχο και να τα ξαναβάλει στο ράφι.
 
Ευχαριστώ Κυριάκο που το ανέφερες. Ο χρόνος μου στο κινητό ιδιαίτερα σήμερα είναι ελάχιστος. Όσο για το φορτιστή μπαταρίας μου έκανε μια φόρτιση και αυτή μισή. Μετά έσβησαν τα λαμπάκια και δεν ξανά έδωσε σημάδι ζωής. Ίσως γι αυτό και μπερδεύτηκαν και το ξανα έβαλαν προς πώληση. Βέβαια το δισκοπριονο έχει και γρατσουνια που φαίνεται από επάνω. Δεν ξέρω τι να πω... Μιλησα ήδη με το lidl και θα ξαναμιλησω τη Δευτέρα με το service. Ίσως αν κάνουμε παράπονα να γίνεται αυστηρό τέλος έλεγχος πριν πάει ξανά για πώληση.

Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Δεν καταλαβαίνω τι κέρδος θα είχε πελάτης να πει πως έχει πρόβλημα, εκτός και αν θέλει να κάνει με αυτόν τον τρόπο επίτηδες δυσφήμηση.
 
Η υπόθεση έχει ως εξής.
Ο Κυριάκος πήρε δύο δισκοπρίονα, ένα για την Depi και ένα για πάρτη του.
Δοκιμάζει το δικό του και είχε πρόβλημα. τα υπόλοιπα τα φαντάζεστε, δεν θα μπω σε λεπτομέρειες...

Υ.Γ. θα εξαφανιστώ για λίγο καιρό μην με ψάχνετε :flipout::flipout:
 
Γιώργο επειδη δε με ξερουν ολοι οπως εσυ για να καταλαβουν το αστειο ισως δεν ηταν και το καλυτερο αυτη τη στιγμη.
Αυτο που πηρα για εμενα ταξιδευει για Ηρακλειο καθως αντι να το επιστρεψω στα Lidl επελεξα να εξυπηρετησω τον Μανο που το εψαχνε και δε μπορούσε να το βρει.
Το χειροτερο ολων ειναι να την πατας απο την ανιδιοτελεια σου.