Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Ο κανόνας τα τελευταία χρόνια με τα εργαλεία του Lidl έχει ως εξης:

Αγοράζουμε πάνω από δυο κομμάτια, ιδανικά τρία ώστε και να τα συγκρίνουμε αλλά και να βρουμε το πιο σωστό.

Τα υπόλοιπα τα επιστρέφουμε.

Αν παρουμε ένα και πετυχουμε το ελαττωματικό τότε ίσως δεν βρουμε να αγοράσουμε άλλο.
Μπραβο ρε Κυρ ... ωραια τακτικη!
Δηλαδη μας λες να πανε πχ 5 ατομα και θα παρουν ολα τα εργαλεια απο το καλαθι! και δεν θα μεινει τιποτα για τους αλλους!
Εαν τ κανουν ολοι αυτο, σε λιγο καιρο το Lidl θα αποσυρει την επιστροφη των 40 ημερων και μεινουμε στον "αξονα"!
 
Μπραβο ρε Κυρ ... ωραια τακτικη!
Δηλαδη μας λες να πανε πχ 5 ατομα και θα παρουν ολα τα εργαλεια απο το καλαθι! και δεν θα μεινει τιποτα για τους αλλους!
Εαν τ κανουν ολοι αυτο, σε λιγο καιρο το Lidl θα αποσυρει την επιστροφη των 40 ημερων και μεινουμε στον "αξονα"!

Το λιντλ να κάνει ότι το συμφέρει και το ίδιο και εμείς ως καταναλωτές.
Εγώ περιμένω το 3ο δισκοπρίονο...
 
Όποιος κατάλαβε το σκεπτικό θα συμφωνήσει.

Θα δώσει 2 η 3 φορές την αξία αλλά θα τα παρει πισω τα παραπανω αλλά έχει και μια ευκαιρία να παρει ένα εργαλείο σωστό.

Βέβαια αν πετυχει τα τελευταία τα καλά θα παρει όλα τα λεφτά πισω....
 
Με τι δικαιολογία το επιστέφει κάποιος εάν το έχει ανοίξει η και χρισμοποιησει; Και πως επιστρέφει 2 ανοιχτές συσκευασίες; Κάτι έχω χάσει ; Τόσο άνετοι είναι στα Λίντλ με τις επιστροφές;;
 
Ένα άλλο κόλπο είναι το εξής: εάν βάλετε έστω και 0,50€ για να πάρετε το καρότσι, περπατήστε όσο χρειαστεί για να το επιστρέψετε και να πάρετε το 50λεπτο, ενώ αν το βρείτε ξεκλειδωτο χωρίς κέρμα , παρατήστε το δίπλα στο αυτοκίνητο! Τσιφτετελληλα style.
 
  • Like
Reactions: mikemtb
Με τι δικαιολογία το επιστέφει κάποιος εάν το έχει ανοίξει η και χρισμοποιησει; Και πως επιστρέφει 2 ανοιχτές συσκευασίες; Κάτι έχω χάσει ; Τόσο άνετοι είναι στα Λίντλ με τις επιστροφές;;
Ολα τα προιοντα εχουν μεχρι 3 μηνες επιστροφη....!!!
Οσα και να παρεις...αυτη ειναι η εμπορικη τους πολιτικη αυτο ακολουθει και ο καταναλωτης....που φυσικα πολλες φορες το εκμεταλλευεται στο επακρο....
 
  • Like
Reactions: lazarefa and che21
Το καλό τους είναι αυτό.

No questions asked.

Τα παιρνουν πισω με επιστροφή χρημάτων ακόμα και με λάσπες σοβαντισματος επάνω.

Οχι αυτά που θα έχουν απλά δοκιμαστει.
Όταν επέστρεψα μία αντλία λαδιών (αυτοκινήτου) την εξέτασαν πριν την πάρουν πίσω (την είχα καθαρίσει όσο καλύτερα μπορύσα) και μου κάνανε και ερωτήσεις, γιατί την επιστρέφω, τι δεν μου άρεσε, τι πρόβλημα βρήκα.
 
ναι μερικές φορές ρωτάνε να δουν αν είναι χαλασμένο ή οχι.
λες δεν μου αρεσε/εκανε την δουλεια κου και δεν ρωτάνε άλλο
 
ναι μερικές φορές ρωτάνε να δουν αν είναι χαλασμένο ή οχι.
λες δεν μου αρεσε/εκανε την δουλεια κου και δεν ρωτάνε άλλο
Αν δεν σου κάνει,πάει ξανά στο ράφι.Αν είναι χαλασμένο,το αποσύρουν
 
  • Like
Reactions: panoss1
Νομιζω οτι ολη αυτη η χαλαροτητα με τις επιστροφες οφειλεται στο μικρο αριθμο ανθρωπων απασχολησης σε καθε καταστημα ...αλλα και στην 3 μηνη επιστροφη...σου λεει τι να ασχοληθω....οποτε ειναι στην διακριτικη ευκαιρια του καθε υπαλληλου να διαθεσει χρονο ωστε να ελενξει το καθε μηχανημα λεπτομερος τι και πως....
Εγω παντως σε οτι εχω γυρισει,λιγα ειναι, παντα καποια ματια εριχναν,αλλα οχι σχολαστικη..
 
  • Like
Reactions: lazarefa
Το κολπο ειναι να μην επιστρεψετε στο καταστημα, αλλα να παρετε τηλ στο σερβις. Θα σας στειλουν νεο τεμαχιο και θα κρατησετε και το παλιο για ανταλλακτικα! 😁
 
Το κολπο ειναι να μην επιστρεψετε στο καταστημα, αλλα να παρετε τηλ στο σερβις. Θα σας στειλουν νεο τεμαχιο και θα κρατησετε και το παλιο για ανταλλακτικα! 😁
Αυτό που λες δεν γίνεται