Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Κυριάκο όντως το ανταπτορακι της Dewalt
είναι πολύ χρήσιμο για συγκρατει την βιδα αλλά δεν επεκτείνεται σε μηκος...
Αυτο της Parkside έχει συνχρονιστηκα και το συστημα one touht το οποίο είναι καλύτερο από μαγνητική μύτη αφου σταθεροποιηται καλύτερα για εμένα συν ότι είναι μακρύ...για αυτό το λογω θα το πάρω...
 
Τον ανταπτορα τον αγόρασα την προηγούμενη φορά που τον έφερε.
Ναι μεν έχει χαμηλό κόστος αλλά έχει και δύο αρνητικά.
Πρώτο η ασφάλεια που έχει στον περιστρεφόμενο βραχίονα φεύγει πολύ εύκολα με αποτέλεσμα την ώρα της εργασίας να ψάχνεσαι......
Δείτε στην παρακάτω φωτογραφία:
IMG_20230215_170844.jpg
Και δεύτερο αν το τσοκ του δραπανοκατσαβιδου είναι έστω και λίγο έκκεντρο, τρέμει ολόκληρος ο ανταπτορας!
Προσωπικά δε με βόλεψε και δεν τον χρησιμοποιώ.
 
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες Χαρη...

Εκκεντρα δουλεύει και ο Milwaukee εξαιτίας του μεγάλου μηκους ....ειναι φυσιολογικο...οποτε δεν είναι στα πλην...

Το δακτυλίδι/ασφαλεια το ότι φεύγει ευκολα είναι ένα μείον...Η οποία όμως θέλει διερεύνηση γιατί φεύγει εύκολα...
 
  • Like
Reactions: xxaris
Το καλύτερο βέβαια ένα σύστημα που αυτό το sleeve ,όπως λέγεται επεκτείνεται και καλύπτει την μύτη και ενσωματώνει την βίδα ώστε να μην πέσει.
Έτσι οδηγείται σε σημεία όπου δεν φτάνει το χέρι χωρίς να πέφτει η βίδα.
Το "πρόβλημα" σε αυτό είναι ότι δεν βλέπεις τη βίδα και όπως και αυτός στο βίντεο καταλήγεις να τη βιδώνεις πιο βαθιά απο όσο θα ήθελες.
Όταν το χρησιμοποιώ (γιατί όντως βολεύει που κρατάει τις βίδες - ακόμα και μακριές) στο τέλος τραβάω το κάλυμμα να βλέπω πόσο έχω βιδώσει.
 
  • Like
Reactions: nikfor
Κυριάκο όντως το ανταπτορακι της Dewalt
είναι πολύ χρήσιμο για συγκρατει την βιδα αλλά δεν επεκτείνεται σε μηκος...
Της Parkside επεκτείνεται?

Αυτό που λέω βγαίνει σε 2 μήκη.
1676483194759.png
 
  • Like
Reactions: KOSSTV and nickolas
Μα όπως βιδωνει η βίδα το στέλεχος τραβιέται πίσω οπότε στο τέλος μπορείς να δεις το κεφάλι της και να σταματήσεις.
Λίγο λίγο θα το βρεις.
Προσωπικά όσες φορές έχω βιδώσει δεν βλέπω τίποτα!
Ακριβώς όπως στο βίντεο που έβαλες.
1676484686691.png
 
Θέλει λίγο εμπειρία.
Και την κατάλληλη ρύθμιση ροπής Θοδωρή. Αν το έχεις στο τρύπημα δλδ μέγιστη ροπή δεν θα το καταλάβεις.
Επίσης παίζει και αυτό που λες στην τελική.
Όταν βιδωσει τις πρώτες βόλτες και δεν έχει ανάγκη συγκράτησης πλέον η βίδα το τραβάς πίσω και βιδωνεις όσο πρέπει
 
Θέλει λίγο εμπειρία.
Και την κατάλληλη ρύθμιση ροπής Θοδωρή. Αν το έχεις στο τρύπημα δλδ μέγιστη ροπή δεν θα το καταλάβεις.
Επίσης παίζει και αυτό που λες στην τελική.
Όταν βιδωσει τις πρώτες βόλτες και δεν έχει ανάγκη συγκράτησης πλέον η βίδα το τραβάς πίσω και βιδωνεις όσο πρέπει
Δε διαφωνώ στα παραπάνω.
Απλά δεν ισχύει το
"Μα όπως βιδωνει η βίδα το στέλεχος τραβιέται πίσω οπότε στο τέλος μπορείς να δεις το κεφάλι της και να σταματήσεις."

Άλλο η ροπή και το "τραβάς πίσω". Αυτά τα γνωρίζω και τα ρυθμίζω.
Απλά το ανέφερα για όποιον ενδιαφέρεται να γνωρίζει ότι δεν είναι τέλειο!

Είναι πολύ βολικό για βίδωμα μεγάλης βίδας με το ένα χέρι όπου δε φτάνουμε.
Τώρα για πολλές ίδιες βίδες θα θέλει πατέντα (πχ. σημάδεμα "βάθους" στο πίσω μέρος του καλύμματος) ή/και συγκεκριμένη ροπή που λές μαζί με χαμηλή ταχύτητα στο τελείωμα.

Εναλλακτικά diy stop στο κάλυμμα ώστε να μήν τραβιέται περισσότερο απο όσο χρειάζεται η βίδα να έρθει πρόσωπο με το ξύλο. Να βρίσκει αυτό και η μύτη να "σηκώνεται".
 
Ο φορτιστής που πουλιέται αύριο μαζί με την 2άρα μπαταρία κάνει και για την 4άρα αν δεν κάνω λάθος, απλά είναι πιο αργός και άρα καλύτερος για τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, σωστά;
 
  • Like
Reactions: enduras1
Ο φορτιστής που πουλιέται αύριο μαζί με την 2άρα μπαταρία κάνει και για την 4άρα αν δεν κάνω λάθος, απλά είναι πιο αργός και άρα καλύτερος για τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, σωστά;

Όσο σωστό είναι οτι ένα αυτοκίνητο με τελική 100 είναι πιο ασφαλές από ένα άλλο με τελική 180.
Προσωπικά διαφωνώ, δεν το θεωρώ αξίωμα, είναι πολλοί οι παράγοντες που παίζουν ρόλο.
 
Ο φορτιστής που πουλιέται αύριο μαζί με την 2άρα μπαταρία κάνει και για την 4άρα αν δεν κάνω λάθος, απλά είναι πιο αργός και άρα καλύτερος για τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, σωστά;
Εγω λεω ΝΑΙ σε ολα
 
Ο φορτιστής που πουλιέται αύριο μαζί με την 2άρα μπαταρία κάνει και για την 4άρα αν δεν κάνω λάθος, απλά είναι πιο αργός και άρα καλύτερος για τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, σωστά;


Σωστα.
 
  • Like
Reactions: ΝΤΙΝΟΣ
Δεν γνωριζω να υπαρχουν τετοια ηλεκτρονικα συστηματα προστασιας, ειτε πρεπει να φορτιζεις με λιγα αμπερ ειτε ο φορτιστης πρεπει να εχει ανεμιστηρα.
Το θεμα ειναι να μην ζεσταινεται η μπαταρια κατα την διαρκεια της φορτισης.

Το τεστ ειναι παρα πολυ απλο, ακουμπας το χερι σου στην μπαταρια που φορτιζεται και εαν ειναι ζεστη, δεν ειναι καλο για την μακροβιοτητα της.
 
Έτσι είναι. Για αυτό και ο ταχυφορτιστης της Makita που έχω, διαθέτει ένα εξαιρετικό σύστημα ψύξης με ανεμιστηράκι, που εκτός από το εσωτερικό του φορτιστή, διοχετεύει τον αέρα και στο εσωτερικό της μπαταρίας (μέσω του κίτρινου πλαστικού κονέκτορ που αφενός μετράει την τάση κάθε στοιχείου της μπαταρίας χωριστά, και αφετέρου, στέλνει αέρα στο εσωτερικό της, από τις χαραμάδες που υπάρχουν στις επαφές) για να μην ζεσταίνεται η ίδια η μπαταρία. Και ο Opus έχει ανεμιστηράκι, αλλά ψύχει τον ίδιο τον φορτιστή και όχι άμεσα και τις μπαταρίες όπως στον Makita
 
  • Like
Reactions: ΙΝΠ and mikemtb
Δεν γνωριζω να υπαρχουν τετοια ηλεκτρονικα συστηματα προστασιας, ειτε πρεπει να φορτιζεις με λιγα αμπερ ειτε ο φορτιστης πρεπει να εχει ανεμιστηρα.
Το θεμα ειναι να μην ζεσταινεται η μπαταρια κατα την διαρκεια της φορτισης.

Το τεστ ειναι παρα πολυ απλο, ακουμπας το χερι σου στην μπαταρια που φορτιζεται και εαν ειναι ζεστη, δεν ειναι καλο για την μακροβιοτητα της.
Και τα γνωριζεις και τα παραγνωριζεις.

Υπενθυμιζω ενα απο αυτα με τρια γραμματα.

BMS.

Και με περισσοτερα: