Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Η φόρτιση γίνεται μέσω καλωδίου usb που περιλαμβάνει είτε με φορτιστή αυτοκίνητου είτε με οικιακό φορτιστή κινητού.
Επίσης αναγράφεται ξεκάθαρα ότι καλύπτεται από 3ετη εγγύηση
Στο εγχειρίδιο αναφέρεται σαφώς ότι δεν καλύπτονται οι μπαταρίες. Μου έκανε εντύπωση αυτό που αναφέρει για τον νόμο 2251/1194, όπου μέχρι τώρα ήξερα ότι η εγγύηση λήγει σύμφωνα με την αρχική αγορά. Μακάρι να ισχύει.

1700684634424.png
1700684688880.png
 
  • Like
Reactions: nickolas
Ο εκκινητης φορτιζεται οπως ενα κινητο, ειτε απο powerbank ειτε απο ανταπτορακι που μπαινει σε πριζα και εχει εξοδο USB.
Μιχάλη εδώ είναι η απορία μου. Οι φορτιστές των κινητών βγάζουν 5V οπότε πως θα φορτίσουν μπαταρία 12V;
 
Mε τον κοινο φορτιστη usb δεν φορτιζεις την μπαταρια του αυτοκινητου, φορτιζεις το powerbank, τον εκκινητη.
O εκκινητης περιεχει μπαταριες λιθιου των 3.7v εν σειρα η/και εν παραλληλω. Ετσι φορτιζω τον δικο μου εκκινητη, με κοινο φορτιστη κινητων.
 
  • Like
Reactions: newbie
Mε τον κοινο φορτιστη usb δεν φορτιζεις την μπαταρια του αυτοκινητου, φορτιζεις το powerbank, τον εκκινητη.
O εκκινητης περιεχει μπαταριες λιθιου των 3.7v εν σειρα η/και εν παραλληλω. Ετσι φορτιζω τον δικο μου εκκινητη, με κοινο φορτιστη κινητων.
Καλημέρα Μιχάλη και ευχαριστώ
Πάντα επίκαιρο το γηράσκω ἀεί διδασκόμενος
Και για το δια του λόγου το ασφαλές:
1700725419973.png
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Χιωτης
Καλημέρα Μιχάλη και ευχαριστώ
Πάντα επίκαιρο το γηράσκω ἀεί διδασκόμενος
Και για το δια του λόγου το ασφαλές:
View attachment 223181
Μα και η ςρωτηση σου εχει λογικη στην αποψη του οτι πως φορτιζει με 5βολτ και βγαζει 12???
Οπως ειπε ο Μιχαλης πρεπει να εχει balance charger μεσα που φορτιζει καθε επιμερους στοιχειο των 3,7 volt.
Επειτα αυτα συνδιαστικα βγαζουν 14,4 βολτ για να δωσουν στο αυτοκίνητο.
 
  • Like
Reactions: newbie
Μα και η ςρωτηση σου εχει λογικη στην αποψη του οτι πως φορτιζει με 5βολτ και βγαζει 12???
Οπως ειπε ο Μιχαλης πρεπει να εχει balance charger μεσα που φορτιζει καθε επιμερους στοιχειο των 3,7 volt.
Επειτα αυτα συνδιαστικα βγαζουν 14,4 βολτ για να δωσουν στο αυτοκίνητο.
Καλησπέρα Κυριάκο
Έτσι ακριβώς είναι. Αλλά όπως λέει και ο Μπάμπης RTFM......

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Εξαιτίας της σύνδεσης σε σειρά των τεσσάρων μεμονωμένων στοιχείων από τα οποία αποτελείται η επαναφορτιζόμενη μπαταρία,
ανακύπτει, με συνολική τάση 4 x 3,2 V ≈12 V, χωρητικότητα 3000 mAh. Η συνεπαγόμενη ισχύς ισούται με την ισχύ μιας
επαναφορτιζόμενης μπαταρίας συνολικής χωρητικότητας
12000 mAh στα 3,2 V.
 
Και γιατι παιδια αυτος ο εκκινητης και οχι καποιος αλλος απο το σκρουτζ?
(Ηρεμα ρωταω :))
Προσωπικά λόγω των 3 χρόνων εγγύησης, της ευκολίας αντικατάστασης του και το γεγονός ότι υπάρχει lidl στην πόλη μου, για τυχόν αβαρίες. Έπειτα , ίσως μόνο ψυχολογικό να είναι, θεωρώ τα Parkside καλύτερα από την πλειοψηφία των κινεζικών της ίδιας κατηγορίας τιμής.
 
Και για να μην χρειαστείτε ποτέ ούτε το jump starter, Konnwei KW208.
(εκτός της μπαταρίας, ελέγχει και πολλά ακόμα)
Έχω ανάλογο τέστερ της Lancol αλλά και πάλι κατάφερα να την πατήσω και να μείνω από μπαταρία αυγουστιάτικα, λόγω του ότι αμέλησα να την ελέγχω (από κάποια στιγμή και μετά) κάθε τρεις και λίγο.
Οπότε αν κάποιος είναι τόσο συνεπής/προσεκτικός, και διατίθεται να μπαίνει κάθε 4-5μέρες (όταν πχ η μπαταρία περάσει την τετραετία) στη διαδικασία να μετρά με το τέστερ την κατάστασή της, ναι, μπορεί και να μην του χρειαστεί ο εκκινητής που συζητάμε.
Γενικότερα, ο καθένας κάνει τις επιλογές του, ανάλογα και με την καθημερινότητά του, και παίρνει τα (όποια) ρίσκα του. Για μένα πχ που η δουλειά μου είναι εκτός πόλης και το αυτοκίνητο άκρως απαραίτητο για διαδρομές κάθε μέρα χειμώνα καλοκαίρι, είναι απαραίτητα και τα 2 (τέστερ μπαταρίας και jump starter με το δεύτερο να βρίσκεται μόνιμα στο χώρο αποσκευών του οχήματος), για σένα είναι μόνο το τέστερ και για πολλούς άλλους τίποτα από τα 2.
 
  • Like
Reactions: aetosa
Η τάση όμως δεν αρκεί.
Μπορεί να δείχνει σωστή τάση και να μείνεις από μπαταρία.
Παθών...😊
Έτσι ακριβώς. Και πάλι φέρνω σαν παράδειγμα την προσωπική μου εμπειρία φέτος αρχές αυγούστου που η μπαταρία ήταν τελείως αδύναμη/νεκρή αλλά έδειχνε ωραιότατα 12,32V στους πόλους της και με το δικό μου πολύμετρο ακριβείας (Fluke 77 III για όποιον ασχολείται) αλλά φυσικά και με το όργανο του εμπόρου στο μαγαζί που πήγα για αλλαγή λίγη ώρα μετά κι αφού έβαλα μπροστά το αυτοκίνητο με το παλιό μου jump starter.
Η τάση λοιπόν στους πόλους μιας μπαταρίας αποτελεί σαφώς μια ένδειξη, αλλά σε καμία περίπτωση μια σχετικά σωστή τάση δεν συνεπάγεται αυτόματα και καλή κατάσταση της μπαταρίας.
΄Άλλωστε. ας έχουμε κατά νου, ότι συνήθως μετράμε τις μπαταρίες εν κενώ, άνευ φορτίου. Μόλις συνδεθεί κάποιο ηλεκτρικό φορτίο στους πόλους τότε θα φανεί η πραγματικότητα. Ποιος λοιπόν σε μια μπαταρία που αδυνατεί να μιζάρει το μοτέρ του οχήματος, θα κάνει μέτρηση της τάσης υπό φορτίο (και υπό τι μεγέθους φορτίο;
Η μόνη αξιόπιστη μέτρηση είναι αυτή του τέστερ, όπου μετριέται και η εσωτερική αντίσταση της μπαταρίας και μέσω κάποιου αλγόριθμου του τέστερ εμφανίζεται το ποσοστό υγείας της μπαταρίας σε σχέση με την αντίστοιχων ΑΗ και CCA καινούρια.
 
Πάντως εγώ το "χτύπησα" το jump starter σήμερα Λάζαρε .....έτσι να υπάρχει μέσα στα απαραίτητα που κουβαλάω στο πόρτ μπαγκάζ στην αθάνατη Opel αρα .... Ωραίο δείχνει εξωτερικά .... :cool:
 
Και εγώ παιδιά δεν άντεξα. Πήγα και το πήρα και όπως προανέφερα, άστο να υπάρχει! :-)
4722b0401539d525e591e792bebc3e48.jpg
 
Άλλο το τσεκάρισμα άλλο το jump starter.
Εκτός αν κάποιος τσεκάρει συχνά.

Και τί να το κάνω το τσεκάρισμα όταν τα παιδιά μου αφήνουν την πλαφονιέρα ανοιχτή?

Ααααν δεν παίρνει μπροστά,
και αααν δεν φορτίζει με τον optimate
τότε θα πεταχτώ στο συνεργείο στο 1χλμ να την τσεκάρουν και ανάλογα θα πράξω.
Ή βασικά θα παραγγείλω μία καινούργια να την αλλάξω όπως κάνω τόσα χρόνια.

Αφήστε που το επαγγελματικό τεστερ της αντιπροσωπείας μου την είχε βγάλει για πέταμα πριν 2 χρόνια και την δουλεύω ακόμα.
Μου είχαν δώσει και εκτυπωμένο το report και όντως είχαν πέσει τα CCA αλλά προφανώς το αμάξι έχει λίγες απαιτήσεις και με 1-2 συντηρήσεις το χειμώνα στον optimate δεν έχει κανένα πρόβλημα. Και αν μείνει θα το βάλω μπροστά με το jump starter!!!
 
Μπορει το voltage μιας μπαταριας να ειναι πανω απο 12,5 V που ειναι και το οριο αλλα σημασια εχουν και τα amper εκκινησης ... η δυναμη που εχει δηλαδη η μπαταρια για να εκκινησει εναν κινητηρα