Για να σπασει/ραγισει απο την πιεση το πλακακι...αυτο εννoεις...Exω μπουρου...Μηπως συμφερει σε αυτες τις περιπτωσεις ζεσταμα με μεγαλο φλογιστρο αδερφε;
Το θεωρω κορυφη ουτως αλλιως,,,μονο σε αυτο το σημειο και μονο εως τωρα ζεσταθηκε.....θα το παρακολουθησω ομως..Με άμμο θαλάσσης ήταν κολημένα τα πλακάκια , κατασκευής δεκαετία '70.
Τέσπα , απλά με ξένισε κάπως , γιατί το 26αρι είναι κορυφή , ένα σκαλί πιο κάτω από τα τέρατα της σειράς biturbo .
Και κάτι άλλο , μήπως θα ήταν καλό να καθαιρούσες πλήρως τα υπολείμματα της άμμου , και να βγεις σε καθαρό τούβλο. Γιατί αν έχει αποσαθρωθεί και η κόλληση της άμμου πάνω στο τούβλο , είναι θέμα χρόνου πότε θα έρθει όλο κάτω με τα καινούργια πλακάκια , που είναι και πολύ πιο βαριά από τα παλιά .
Εκτός αν έχει "δέσει" πολύ γερά με το τούβλο ,και έχει γίνει ένα σώμα .
Στο οτι δεν το κανουν ολοι..;Καλά μη βάζεις και το χέρι σου στη φωτιά Κωστή ...
Ποια ακριβώς συμβουλή...;Επέτρεψε μου με το ποσοστό των σοβαρών μαστόρων που έχει εκεί έξω, με γελάσω σοβαρά.
Γι'αυτό θεωρώ τη συμβουλή του Βαγγέλη πολύ σωστή.
Ας το ληξω εδώ όμως.
Μιχάλη, η διαφορά στο σχεδιασμό τους έχει αντίκτυπο στην εργονομία/ευκολία χρήσης;
Εννοώ ότι το μεν Total έχει κλασικό σχεδιασμό με το μοτέρ ψηλά και οριζόντια, ενώ το Ryobi το έχει υπό γωνία στη μπροστινή λαβή, άρα σίγουρα έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους (και διαφορετική κατανομή).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.