Σε προηγούμενο thread αναφέρθηκαν πράγματα σχετικά με το στήσιμο του Ερμη ΤLS που με φέρνουν στο ερώτημα (δηλαδή στα εκατομμύρια ερωτήματα) που θέλω να θέσω.
Πριν από αυτό όμως μια μικρή εισαγωγή:
Εχω τον ΕΡΜΗ V2 που τον οδηγεί ένας Parasound a21 (2x250) σε καθεστώς διπλοκαλωδίωσης με τα teflar της LC Audio (1,5 μήκος καλωδίων)
Eίχα κι εγώ την αίσθηση πως όταν ανέβαζα την ένταση τσίριζε λίγο ή πολύ ανάλογα με την ηχογράφηση. Οταν όμως δοκίμασα άλλον προενισχυτή από τον δικό μου (έχω τον P3 της Parasound δοκίμασα τον Αudio Τecnologies 10se) το πράγμα "ήρθε" τόσο καλύτερα και στις χαμηλές και στις υψηλές εντάσεις που αφενός μου έδιωξε προς το παρόν την όποια αμφιβολία για τον ΕΡΜΗ, αφετέρου υπογράμμισε την ανάγκη για αναβάθμιση στο συγκεκριμένο νευραλγικό τομέα της προενίσχυσης. Αυτό που μου έλειπε (λίγη περισσότερη ανάλυση, αέρας, λίγη λαμπάτη ζεστασιά, πιο σαφής περιγραφή του μπάσου ακόμα και σε χαμηλές εντάσεις και μια γενικά πιο δεμένη και ταυτόχρονα λεπτεπίλεπτα τριδιάστατη εικόνα -όχι εμφανώς μεγαλύτερη απο πριν-) φαίνεται πως μπορεί να το προσφέρει ένας λαμπάτος προ.
Ο audio technologies είναι αυτή τη στιγμή μια σοβαρή υποψηφιότητα αν και νομίζω πως δεν έχει τόσο μα τόσο λαμπάτη συμπεριφορά.
Ο άλλος που σκεφτόμουν είναι ο προ της Silver note και o τρίτος, ο ΕΑR 864. Οταν καταφέρω να τους ακούσω όλους στο σπίτι μου θα έχω καλύτερη άποψη.
Οι προτάσεις σας είναι ευπρόσδεκτες σχετικά με λαμπάτους προ.
Το άλλο ζήτημα αφορά στην τοποθέτηση και τη στήριξη. Ευτυχώς ο χώρος βοηθά ώστε τα ηχεία να μην είναι κολλημένα στον τοίχο (0,5 μ από τους πίσω, 1,20 μ από τους πλαϊνούς, 2,30 μ απόσταση μεταξύ των τουίτερ, 2,90 από τη θέση ακρόασης). Mακάρι να είχα τη δυνατότητα να αυξήσω την απόσταση από τους πίσω τοίχους αλλά θέλω να έχω και... σαλόνι το οποίο παρεμπιπτόντως είναι 4,90 Χ 7 περίπου μέτρα και το σύστημα είναι τοποθετημένο στη μικρή διάσταση με έπιπλα και cd-δισκοθήκες τοποθετημένα όσο στρατηγικά γίνεται... πίσω, στις γωνίες και τους πλαϊνούς τοίχους.
Πειραματίζομαι τώρα με το toe in. Οταν η γωνία όπου συναντούνται οι νοητές ευθείες των ηχείων είναι μπροστά, άκριβώς πάνω ή πίσω από το κεφάλι μου, αλλάζει κατά πολύ ο τρόπος που φτάνει το μπάσο στα αυτιά μου. Πιο πλούσιο είναι όταν η γωνία είναι πίσω από το κεφάλι και μειώνεται σε κλινικό σχεδόν επίπεδο όταν η γωνία βρίσκεται μπροστά από το κεφάλι μου. Βεβαίως όλα αυτά ανάλογα με την ηχογράφηση. Κατέληξα λοιπόν ώστε στη θέση που κάθομαι να μπορώ να μετακινούμαι προς τα μπροστά, προς τα πίσω ή να μένω στη μέση ώστε αναλόγως να απολαμβάνω το πιο πλούσιο και δεμένο μπάσο.
Γενικά όσο μειώνω το toe in και τα φέρνω να κοιτάνε πιο μπροστά παρά προς τα μέσα (πάνω μου) τόσο πιο πλούσιο γίνεται το μπάσο χωρίς να κρεμάει ή να μπουμάρει. Φαντάζομαι πως αν η θέση ακρόασης ήταν λίγο πιο μακριά από τα 2,8μ θα μπορούσα ίσως να τα αφήσω να κοιτάνε μπροστά χωρίς μεγάλη γωνία προς τα μέσα...
Για τη στήριξη τι προτείνετε καθώς το αρκετά μεγάλο βάρος του ηχείου δεν νομίζω πως κάνει τόσο απαιτητικό αυτό το θέμα. Χρειάζεται απομόνωση από το πάτωμα? Με τι? ακίδες? μάρμαρα? Σε παλιό δημοσίευμα ελληνικού περιοδικού είχαν λέει καλά αποτελέσματα με το σύστημα της ΑRIS AKTYNA. Ξέρει κανείς τίποτα?
ΥΓ
Πηγές
digital ΜF xray v3-xdac v3-x10 v3- x psu v3
analogue Pro ject Studie - δυο βραχίονες 9+12 ιντσες, ο 9 φορά μια goldring 1042 που πάει στο phono του P3, o 12 μια clearaudio maestro που πάει σε ένα κλασσικό CREEK OBH-8se.
Πριν από αυτό όμως μια μικρή εισαγωγή:
Εχω τον ΕΡΜΗ V2 που τον οδηγεί ένας Parasound a21 (2x250) σε καθεστώς διπλοκαλωδίωσης με τα teflar της LC Audio (1,5 μήκος καλωδίων)
Eίχα κι εγώ την αίσθηση πως όταν ανέβαζα την ένταση τσίριζε λίγο ή πολύ ανάλογα με την ηχογράφηση. Οταν όμως δοκίμασα άλλον προενισχυτή από τον δικό μου (έχω τον P3 της Parasound δοκίμασα τον Αudio Τecnologies 10se) το πράγμα "ήρθε" τόσο καλύτερα και στις χαμηλές και στις υψηλές εντάσεις που αφενός μου έδιωξε προς το παρόν την όποια αμφιβολία για τον ΕΡΜΗ, αφετέρου υπογράμμισε την ανάγκη για αναβάθμιση στο συγκεκριμένο νευραλγικό τομέα της προενίσχυσης. Αυτό που μου έλειπε (λίγη περισσότερη ανάλυση, αέρας, λίγη λαμπάτη ζεστασιά, πιο σαφής περιγραφή του μπάσου ακόμα και σε χαμηλές εντάσεις και μια γενικά πιο δεμένη και ταυτόχρονα λεπτεπίλεπτα τριδιάστατη εικόνα -όχι εμφανώς μεγαλύτερη απο πριν-) φαίνεται πως μπορεί να το προσφέρει ένας λαμπάτος προ.
Ο audio technologies είναι αυτή τη στιγμή μια σοβαρή υποψηφιότητα αν και νομίζω πως δεν έχει τόσο μα τόσο λαμπάτη συμπεριφορά.
Ο άλλος που σκεφτόμουν είναι ο προ της Silver note και o τρίτος, ο ΕΑR 864. Οταν καταφέρω να τους ακούσω όλους στο σπίτι μου θα έχω καλύτερη άποψη.
Οι προτάσεις σας είναι ευπρόσδεκτες σχετικά με λαμπάτους προ.
Το άλλο ζήτημα αφορά στην τοποθέτηση και τη στήριξη. Ευτυχώς ο χώρος βοηθά ώστε τα ηχεία να μην είναι κολλημένα στον τοίχο (0,5 μ από τους πίσω, 1,20 μ από τους πλαϊνούς, 2,30 μ απόσταση μεταξύ των τουίτερ, 2,90 από τη θέση ακρόασης). Mακάρι να είχα τη δυνατότητα να αυξήσω την απόσταση από τους πίσω τοίχους αλλά θέλω να έχω και... σαλόνι το οποίο παρεμπιπτόντως είναι 4,90 Χ 7 περίπου μέτρα και το σύστημα είναι τοποθετημένο στη μικρή διάσταση με έπιπλα και cd-δισκοθήκες τοποθετημένα όσο στρατηγικά γίνεται... πίσω, στις γωνίες και τους πλαϊνούς τοίχους.
Πειραματίζομαι τώρα με το toe in. Οταν η γωνία όπου συναντούνται οι νοητές ευθείες των ηχείων είναι μπροστά, άκριβώς πάνω ή πίσω από το κεφάλι μου, αλλάζει κατά πολύ ο τρόπος που φτάνει το μπάσο στα αυτιά μου. Πιο πλούσιο είναι όταν η γωνία είναι πίσω από το κεφάλι και μειώνεται σε κλινικό σχεδόν επίπεδο όταν η γωνία βρίσκεται μπροστά από το κεφάλι μου. Βεβαίως όλα αυτά ανάλογα με την ηχογράφηση. Κατέληξα λοιπόν ώστε στη θέση που κάθομαι να μπορώ να μετακινούμαι προς τα μπροστά, προς τα πίσω ή να μένω στη μέση ώστε αναλόγως να απολαμβάνω το πιο πλούσιο και δεμένο μπάσο.
Γενικά όσο μειώνω το toe in και τα φέρνω να κοιτάνε πιο μπροστά παρά προς τα μέσα (πάνω μου) τόσο πιο πλούσιο γίνεται το μπάσο χωρίς να κρεμάει ή να μπουμάρει. Φαντάζομαι πως αν η θέση ακρόασης ήταν λίγο πιο μακριά από τα 2,8μ θα μπορούσα ίσως να τα αφήσω να κοιτάνε μπροστά χωρίς μεγάλη γωνία προς τα μέσα...
Για τη στήριξη τι προτείνετε καθώς το αρκετά μεγάλο βάρος του ηχείου δεν νομίζω πως κάνει τόσο απαιτητικό αυτό το θέμα. Χρειάζεται απομόνωση από το πάτωμα? Με τι? ακίδες? μάρμαρα? Σε παλιό δημοσίευμα ελληνικού περιοδικού είχαν λέει καλά αποτελέσματα με το σύστημα της ΑRIS AKTYNA. Ξέρει κανείς τίποτα?
ΥΓ
Πηγές
digital ΜF xray v3-xdac v3-x10 v3- x psu v3
analogue Pro ject Studie - δυο βραχίονες 9+12 ιντσες, ο 9 φορά μια goldring 1042 που πάει στο phono του P3, o 12 μια clearaudio maestro που πάει σε ένα κλασσικό CREEK OBH-8se.
Last edited by a moderator: