γνωμη μου, μην αντικαταστησεις το τσοκ
τα τσοκ της bosch ειναι εξαιρετικα και τα βαζουν για αναβαθμιση.
επιπλεον το κλασικο σφιγγει πιο δυνατα απο το ταχυτσοκ
αν ομως θελεις οποσδηποτε ταχυτσοκ, σε περιπτωση που δεις οτι περαν αυτων που ειπε ο θανασης, δεν ξεβιδωνει, να του ριξεις πανω του φλογιστρο ή τουλαχιστον πιστολι θερμου αερα στο σημειο που βιδωνει ο κωλος του τσοκ
να προσεξεις ομως η φλογα να πηγαινει προς το τσοκ οχι προς το δραπανο γιατι εκει εχει μια εσωτερικη τσιμουχα και θα την λιωσει
οταν εκανα το ιδιο που λεει ο σωφρον σε ενα παλιο stayer, αν δεν ειχα βαλει φλογιστρο, ακομα θα παιδευομουν να το ξεβιδωσω επειδη σε αυτα τα παλια η βρωμα του γρασου εχει γινει ενα σωμα με το μεταλλο
αλλωστε η διαστολη της τρυπας λογω θερμανσης θα ειναι μεγαλυτερη απο την αυξηση της διαμετρου του αξονα ετσι ακομα και αν η συνδεση ηταν καθαρη με αυτο το τροπο θα λυθει πιο ευκολα
τα τσοκ της bosch ειναι εξαιρετικα και τα βαζουν για αναβαθμιση.
επιπλεον το κλασικο σφιγγει πιο δυνατα απο το ταχυτσοκ
αν ομως θελεις οποσδηποτε ταχυτσοκ, σε περιπτωση που δεις οτι περαν αυτων που ειπε ο θανασης, δεν ξεβιδωνει, να του ριξεις πανω του φλογιστρο ή τουλαχιστον πιστολι θερμου αερα στο σημειο που βιδωνει ο κωλος του τσοκ
να προσεξεις ομως η φλογα να πηγαινει προς το τσοκ οχι προς το δραπανο γιατι εκει εχει μια εσωτερικη τσιμουχα και θα την λιωσει
οταν εκανα το ιδιο που λεει ο σωφρον σε ενα παλιο stayer, αν δεν ειχα βαλει φλογιστρο, ακομα θα παιδευομουν να το ξεβιδωσω επειδη σε αυτα τα παλια η βρωμα του γρασου εχει γινει ενα σωμα με το μεταλλο

αλλωστε η διαστολη της τρυπας λογω θερμανσης θα ειναι μεγαλυτερη απο την αυξηση της διαμετρου του αξονα ετσι ακομα και αν η συνδεση ηταν καθαρη με αυτο το τροπο θα λυθει πιο ευκολα