Ερώτηση για service Προβολέα TW700

nektar

Supreme Member
4 January 2007
4,326
Μελίσσια
Το έχει η μοίρα μου ότι πάρω στις 10 πρώτες μέρες να φεύγει για service :BDBDG54:

Σύμφωνα με έμπειρα μάτια και έμπειρες γνώμες δια τηλεφώνου ο προβολέας έχει σκόνη εσωτερικά με αποτέλεσμα να έχει κηλίδες άσπρες (γύρα στα 20 εκ.) σε 2 σημεία της οθόνης.

Πήρα το service Και μου είπαν να τον πάω να τον δουν. Επειδή δεν θέλω να με πιάσουν αδιάβαστο και να με βάλουν στην διαδικασία να σταλεί Ιταλία ή να του γίνει service, μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση? Ο προβολέας αύριο που θα τον πάω κλείνει 10 μέρες αγορά.

Ευχαριστώ! -bye-
 
Ο προβολέας αύριο που θα τον πάω κλείνει 10 μέρες αγορά.
Καλά, ΠΩΣ πρόλαβε και μάζεψε τόση σκόνη μέσα σε 10 μερες ΜΟΝΟ ??? Εκτός και ήταν αναμένος επί 24ωρου βάσεως ......

Πάντως, μου κάνει εντύπωση το ΠΟΙΟΣ είναι ο λόγος υπαρξης του service εδώ, αν για κάθε βλάβη πρέπει να στέλνουν το μηχάνημα στην Ιταλία, με φυσικό επακόλουθο την ΠΟΛΥΗΜΕΡΗ καθυστέρηση παράδοσης του στον πελάτη .... :HTEHETH63:
Τουλάχιστον, καθαρισμό από τη σκόνη μπορούν να κάνουν εδώ , ή πρέπει ΑΚΟΜΑ και γι αυτό να τον στείλουν Ιταλία ???? :smash:
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Ερώτηση για service Προβολέα TW700

Εάν δεν τον αγόρασες σαν demo, τότε πρέπει να ζητήσεις αντικατάσταση. Πόσες ώρες λέει ότι έχει παίξει; Αν και αυτό μπορεί και να μηδενισθεί.

Από το e-shop τον αγόρασα. Δεν είναι demo.

Έχω γράψει 33 ώρες. Αλλά επειδή πρόβαλα στον τοίχο που ήταν χάλια δεν το είχα προσέξει (το είχα δει αλλά νόμιζα ότι ήταν ο τοίχος). Τώρα με το πανί το πρόβλημα βγήκε στην φόρα.
 
Το μισό forum έχει epson και κανένας δεν έχει ζητήσει αντικατάσταση ποτέ? Ή να τον πάει στο service τέλος πάντων.....?
 
Το να τον καθαρίσουν τη σκόνη δεν είναι τραγικό. Αν μάλιστα δεν έχεις πρόβλημα ανομοιομορφίας των πάνελ καλό είναι να μην τον αντικαταστήσεις και πάρεις κάποιον άλλο με πρόβλημα. Αν όμως σου πουν για Ιταλίες κλπ, πράγμα απίθανό τότε ανέφερε για αντικατάσταση.
 
Πάω στοίχημα ότι θα σου πουν για Ιταλία. Ζήτα αντικατάσταση, είναι ολοκαίνουργιο το μηχάνημα.
 
Sorry για το διπλό post, να τονίσω ότι για 1 'κηλίδα' σκόνης, ο 600άρης πήγε Ιταλία. Nektar, αντικατάσταση.
 
Τώρα για 2 σκόνες να ζητήσεις αντικατάσταση; Λίγο υπερβολή το βρίσκω προσωπικά! Εντάξει, είναι πολύ σπαστικό όταν συμβαίνει, αλλά από την άλλη shit happens και στις καλύτερες οικογένειες! Γι'αυτό την έχουμε την εγγύηση εξάλλου ;)

Το θέμα είναι πως το e-shop αγοράζει από τρίτα κανάλια για να πετυχαίνει καλές τιμές... το ίδιο φυσικά κάνουν και πολλοί άλλοι πλέον (Πλαίσιο, Κωτσόβολος κλπ), αλλά το θέμα είναι ότι η ελληνική αντιπροσωπεία θα κάνει τον κινέζο προφανώς... άρα το θέμα είναι, ποιος θα κάνει το σέρβις του προβολέα σου; το e-shop το ίδιο, ή θα τον στείλει κάπου;

Αυτή είναι για μένα η κρίσιμη ερώτηση... Αν σου πουν ότι το σέρβις θα το κάνει το e-shop, τότε (για μένα) είναι πρόβλημα, και μόνο σ'αυτή την περίπτωση θα ζητούσα αντικατάσταση, εκτός εάν το e-shop είναι επισήμως αναγνωρισμένο service point της epson ;)
 
Αυτή είναι για μένα η κρίσιμη ερώτηση... Αν σου πουν ότι το σέρβις θα το κάνει το e-shop, τότε (για μένα) είναι πρόβλημα, και μόνο σ'αυτή την περίπτωση θα ζητούσα αντικατάσταση, εκτός εάν το e-shop είναι επισήμως αναγνωρισμένο service point της epson
Σε καμία περίπτωση ΔΕΝ θα σου το φτιάξει το e-shop !!!!!
Αν ήταν ΜΟΝΟ στο χέρι του μάλιστα, ΔΕΝ θα το θεωρούσε καν βλάβη και δεν θα σου άλλαζε τον προβολέα ....
Ως γνωστόν, το e-shop παρόλο που έχει πολύ καλές τιμές, στο θέμα του service και των αλλαγών , έχει αποδειχτεί το χειρότερο ...... :grandpa:

Ευτυχώς που υπάρχει και η Epson σαν αντιπροσωπεία και στηριζόμαστε πάνω της .... αλλά αυτό που με ενοχλεί πάρα πολύ προσωπικά, είναι ότι οι εξουσιοδοτημένοι ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ τεχνικοί της εδώ στην Ελλάδα, ΔΕΝ είναι ικανοί ούτε έναν απλό καθαρισμό από σκόνη να κάνουνε και πρέπει ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ να στείλουν το μηχάνημα Ιταλία ??????? ΕΛΕΟΣ !!! :argue:
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Ερώτηση για service Προβολέα TW700

Ευτυχώς που υπάρχει και η Epson σαν αντιπροσωπεία και στηριζόμαστε πάνω της

Διονύση έχεις τσεκάρει ότι η EPSON Ελλάς δέχεται να καλύψει σε εγγύηση μηχανήματα που ήρθαν από τρίτο κανάλι;
 
Διονύση έχεις τσεκάρει ότι η EPSON Ελλάς δέχεται να καλύψει σε εγγύηση μηχανήματα που ήρθαν από τρίτο κανάλι;
Δεν το έχω τσεκάρει, γιατί προσωπικά δεν μου χρειάστηκε και εύχομαι να μην χρειαστεί....
Πιστεύω όμως ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα με την Epson ακόμα και για τρίτο κανάλι, από τη στιγμή που ο προβολέας είναι καινούργιος και έχει αγοραστεί από Ελληνικό κατάστημα....

Το θέμα είναι ότι αν ακόμα και για έναν απλό καθαρισμό θα πρέπει να το στείλουν Ιταλία, θα το σκεφτόμουν να ζητήσω ολική αντικατάσταση μιας και ΠΟΤΕ δεν ξέρεις τι θα συμβεί στη μεταφορά του, και αν τυχόν παρουσιαστεί κάποιο άλλο πρόβλημα (π.χ στα πάνελ με χρωματική ανομοιομορφία κλπ....) ....
 
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Το service θα το κάνει η Epson. Μίλησα και με Epson και με e-shop και μου είπαν και οι 2 ότι πρέπει να πάει σττην Epson.

To προβόλι σκίζει και ως πρην την χρωματική ανομοιομορφία (τουλάχιστον έτσι μου είπε κάποιος που ξερει κάτι παραπάνω από μένα τον άσχετο) και το δίλλημα είναι μεγάλο. Επισκευή ή αντικατάσταση?
Πόσο θα κάνει να γυρίσει από Ιταλία? Είναι και αυτό στη μέση. Ακόμα δεν έχω δει ούτε μια ταινία τώρα που πήρα και πανί. Γκαμώ την ατυχία μου :AFADF0:
 
Αυτή η σκόνη τελικά , είναι ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ μπελάς, και ας το αφήνουμε όλοι στο ντούκου όταν αγοράζουμε προβολικό, κοιτάζοντας μόνο τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του .... :grandpa:

Σου ευχόμαστε να πάνε όλα καλά φίλε nektar, και να πάρεις στα χέρια σου το προβολικό σου σύντομα .... :operator:
 
Απάντηση: Re: Ερώτηση για service Προβολέα TW700

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Το service θα το κάνει η Epson. Μίλησα και με Epson και με e-shop και μου είπαν και οι 2 ότι πρέπει να πάει σττην Epson.

To προβόλι σκίζει και ως πρην την χρωματική ανομοιομορφία (τουλάχιστον έτσι μου είπε κάποιος που ξερει κάτι παραπάνω από μένα τον άσχετο) και το δίλλημα είναι μεγάλο. Επισκευή ή αντικατάσταση?
Πόσο θα κάνει να γυρίσει από Ιταλία? Είναι και αυτό στη μέση. Ακόμα δεν έχω δει ούτε μια ταινία τώρα που πήρα και πανί. Γκαμώ την ατυχία μου :AFADF0:
Για να καταλάβουμε . Όταν λες το service θα το αναλάβει η EPSON εννοείς η EPSON στην Ιταλία και όχι στην Αθήνα? . Γιατί δεν κάνεις ένα τηλέφωνο στην εδώ αντιπροσωπεία να μάθεις καλύτερα .
 
Re: Απάντηση: Re: Ερώτηση για service Προβολέα TW700

Για να καταλάβουμε . Όταν λες το serviceθα το αναλάβει η EPSONεννοείς η EPSONστην Ιταλία και όχι στην Αθήνα? . Γιατί δεν κάνεις ένα τηλέφωνο στην εδώ αντιπροσωπεία να μάθεις καλύτερα .

Κώστα το πήγα ήδη στο service το πρωί. To επίσημο service έχει αναλάβει η Infoassist (πριν νομίζω ήταν η oktabit).

Tην Δευτέρα θα μιλήσω με τεχνικό να δούμε τι θα μου πει...