Ερώτηση για service Προβολέα TW700

To πολύ θετικό της ιστορίας είναι ότι δέχονται να επισκευάσουν εντός εγγύησης προβολείς που δεν έχουν πωληθεί μέσω τους επισήμου καναλιού της EPSON Ελλάς...

Από κει και πέρα, αν σου πουν να το στείλουν Ιταλία θα είναι για γέλια!...
 
Αυτό με τα επίσημα κανάλια δεν το καταλαβαίνω. Πήρα επώνυμο προιόν από επώνυμο κατάστημα. Γιατί να μην έχω service από τα επίσημα? Εδώ από internet αγοράζεις και έχεις... Δεν καταλαβαίνω γιατί ο καταναλωτής θα πρέπει να αγχώνεται με τέτοια θέματα.
 
Αυτό με τα επίσημα κανάλια δεν το καταλαβαίνω. Πήρα επώνυμο προιόν από επώνυμο κατάστημα. Γιατί να μην έχω service από τα επίσημα? Εδώ από internet αγοράζεις και έχεις... Δεν καταλαβαίνω γιατί ο καταναλωτής θα πρέπει να αγχώνεται με τέτοια θέματα.

Έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο, και γι αυτό και την Epson σαν παράδειγμα σωστής αντιπροσωπίας που είναι, δεν την ενδιαφέρει από που προέρχεται ο προβολέας σου....

ΔΕΝ είναι Sony άλλωστε..... ΜΑΚΑΡΙ όλες οι αντιπροσωπίες να την μιμούνται ! :grandpa:

Πάντως, θέλω να πιστεύω ότι τουλάχιστον έναν απλό καθαρισμό από σκόνη, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να τον κάνει και στην Ελλάδα το επίσημο service, και να ΜΗΝ πρέπει να πάει Ιταλία μόνο γι αυτό το λόγο .....
 
Απάντηση: Re: Ερώτηση για service Προβολέα TW700

Το μισό forum έχει epson και κανένας δεν έχει ζητήσει αντικατάσταση ποτέ? Ή να τον πάει στο service τέλος πάντων.....?

Μου εχουν αντικαταστήσει τον δικό μου TW600 για κακή εστίαση των lcd panel, εύκολα και γρήγορα (παρόλο που το κατάλαβα αργά). Κατόπιν υπόδειξης της epson hellas, η αντικατάσταση έγινε από την Οκταμπιτ, στην Αγ. Παρασκευή (αγορά από Πλαίσιο αν εχει καμία σημασία).
Από την εμπειρία μου, μόνο καλά λόγια έχω να πω για το after sales της epson... :BDGBGDB55:
 
Απάντηση: Re: Ερώτηση για service Προβολέα TW700

Αυτό με τα επίσημα κανάλια δεν το καταλαβαίνω. Πήρα επώνυμο προιόν από επώνυμο κατάστημα. Γιατί να μην έχω service από τα επίσημα? Εδώ από internet αγοράζεις και έχεις... Δεν καταλαβαίνω γιατί ο καταναλωτής θα πρέπει να αγχώνεται με τέτοια θέματα.

Δυστυχώς, αυτή είναι μια άλλη, τεράστια, κουβέντα...

Το γεγονός πάντως είναι πως η EPSON είναι η εξαίρεση του κανόνα στην Ελλάδα... οι περισσότερες αντιπροσωπείες δεν καλύπτουν μηχανήματα που αγοράσαμε από καταστήματα του εξωτερικού ή ελληνικά που κάνουν δικές τους εισαγωγές..... :grandpa:
 
Σάββατο τον πήγα και σήμερα Δευτέρα με πήραν τηλέφωνο. Η ετυμηγορία ήταν αντικατάσταση :grinning-smiley-043
ΜΠΡΑΒΟ στην EPSON!!!!
Καλό θα ήταν κάποια στιγμή να αναφέρουμε ποιες αντιπροσωπείες σέβονται τον πελάτη και ποιες όχι...
:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043
 
Πραγματικά έπαθα πλάκα! Χωρίς καν να μιλήσω με τεχνικό, απλά είχα αναφέρει το πρόβλημα στην κοπέλα που τον έδωσα το Σάββατο! Λέτε να με γούσταρε και σου λεει μην το παιδέψουμε το παλικάρι? :flipout:
 
Πραγματικά έπαθα πλάκα! Χωρίς καν να μιλήσω με τεχνικό, απλά είχα αναφέρει το πρόβλημα στην κοπέλα που τον έδωσα το Σάββατο! Λέτε να με γούσταρε και σου λεει μην το παιδέψουμε το παλικάρι? :flipout:
Τηλέφωνο της κοπέλας κράτησες... :BDGBGDB55: όχι τίποτε άλλο.. μήπως την χρειαστούμε στο μέλλον... :violent-smiley-030:
 
Τηλέφωνο της κοπέλας κράτησες... :BDGBGDB55: όχι τίποτε άλλο.. μήπως την χρειαστούμε στο μέλλον... :violent-smiley-030:

Άμα σου πάθει τίποτα θα τον παω εγώ. Μην το ρισκάρουμε... :flipout:
 
ΜΠΡΑΒΟ στην Epson για την γρήγορη εξυπηρέτηση, και συγχαρητήρια και σε σένα φίλε nektar που ξέμπλεξες εύκολα με το πρόβλημα !!! :antlers:

Δεν καταλαβαίνω όμως κάτι ... :grandpa:
Μόνο και μόνο για δύο κόκους σκόνης που είχε μπει μέσα στα πάνελ, αντικατέστησαν ΟΛΟ το μηχάνημα , χωρίς να έχει κάποιο άλλο πρόβλημα ???

Και αυτό που νομίζω ότι αφορά και εμάς τους υπόλοιπους, είναι το ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ο καθαρισμός του προβολέα μπορεί να γίνει από το service της Ελλάδας, ή πρέπει να πάει Ιταλία ???

Και εντάξει, στον φίλο παραπάνω επειδή ήταν πολύ καινούργιο το μηχάνημα του το άλλαξαν ΑΜΕΣΩΣ ....
Τι γίνεται όμως ΑΝ το πρόβλημα αυτό συνέβαινε μετά από 6 μήνες ή 1 χρόνο ??? Ο καθαρισμός θα γίνονταν με έξοδα της εταιρίας Η του πελάτη ??? :confused:
 
Διονύση, για τη σκόνη πάει Ιταλία. Οι προβολείς Epson έχουν 3 χρόνια εγγύηση. Θεωρητικά, μετά τα 3 χρόνια, η διαδικασία θα γίνεται με έξοδα του πελάτη, αλλά αφού είναι γενικά εξυπηρετικοί, μπορεί και να το κάνουν χωρίς κόστος.
 
Διονύση, για τη σκόνη πάει Ιταλία. Οι προβολείς Epson έχουν 3 χρόνια εγγύηση. Θεωρητικά, μετά τα 3 χρόνια, η διαδικασία θα γίνεται με έξοδα του πελάτη, αλλά αφού είναι γενικά εξυπηρετικοί, μπορεί και να το κάνουν χωρίς κόστος.
Τα μεταφορικά όμως, ΠΟΙΟΣ τα αναλαμβάνει ?
Επίσης, γιατί να πρέπει να πάει Ιταλία για ένα ΑΠΛΟ καθάρισμα ??? ΔΕΝ είναι ικανοί ΟΥΤΕ και γι αυτό οι τεχνικοί στην Ελλάδα ??? :slapface:

Τέλος, την ευθύνη για τυχόν βλάβη που μπορεί να υποστεί ο προβολέας κατά την μεταφορά πελάτης-αντιπροσωπία Ελλάδας-Ιταλία-αντιπροσωπία Ελλάδας-πελάτης, ΠΟΙΟΣ την αναλαμβάνει ???

Θέτω αυτά τα ερωτήματα προς προβληματισμό, και όχι για να θίξω με κάποιο τρόπο την Epson, για την οποία είπαμε και παραπάνω ότι σε σχέση με τις ΑΛΛΕΣ εταιρίες αποτελεί ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ... :operator:
 
Απάντηση: Re: Ερώτηση για service Προβολέα TW700

μετά τα 3 χρόνια, η διαδικασία θα γίνεται με έξοδα του πελάτη,

Μετά τα 3 χρόνια τον πετάς και παίρνεις καινούριο :flipout::grandpa::BDGBGDB55::p



Τα μεταφορικά όμως, ΠΟΙΟΣ τα αναλαμβάνει ?

Η EPSON.

Επίσης, γιατί να πρέπει να πάει Ιταλία για ένα ΑΠΛΟ καθάρισμα ??? ΔΕΝ είναι ικανοί ΟΥΤΕ και γι αυτό οι τεχνικοί στην Ελλάδα ??? :slapface:

Η EPSON Ελλάς είναι θυγατρική της EPSON Ιταλίας (το λέει στο site τους)... προφανώς δεν υπάρχει τεχνικό τμήμα στην Ελλάδα ικανό να κάνει επισκευές / διορθώσεις σε προβολικά. Και προφανώς αυτό έχει να κάνει με τον όγκο πωλήσεων προβολικών στη χώρα μας...

Εδώ σκέψου ότι η SONY στέλνει τις DSLR φωτογραφικές μηχανές στη Γερμανία!!! :flipout:

Τέλος, την ευθύνη για τυχόν βλάβη που μπορεί να υποστεί ο προβολέας κατά την μεταφορά πελάτης-αντιπροσωπία Ελλάδας-Ιταλία-αντιπροσωπία Ελλάδας-πελάτης, ΠΟΙΟΣ την αναλαμβάνει ???

Προφανώς η EPSON! Ό,τι συμβεί από την στιγμή που παραλαμβάνουν τον προβολέα, μέχρι να τον επιστρέψουν είναι με δική τους ευθύνη... και καλό είναι όταν παραλαμβάνουμε τον προβολέα μετά την επισκευή να ζητάμε να κάνουμε πλήρη δοκιμή, για να μην ακούσουμε το γνωστό ελληνικό «πέραν της απομακρύνσεως εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται» :p