ΕΡΤ - Δημόσια τηλεόραση (όχι τεχνική συζήτηση)

Απάντηση: Re: ΕΡΤ - Δημόσια τηλεόραση (όχι τεχνική συζήτηση)

Δεν το πολυκαταλαβαίνω αυτό.

Δηλαδή ενισχύει μια ταινία με 40.000 ευρώ και αυτό είναι σημαντικό για ποιο λόγο?
Σαν λεφτά είναι πολύ λίγα για μια σοβαρή παραγωγή.

Περισσότερο σαν επίδομα προς σκηνοθέτες και "σκηνοθέτες" φαίνεται.

Κοινώς μια από τα ίδια που γινόταν πάντοτε σε αυτόν τον τομέα. Κουλτούρα χωρίς έλεος.

Αν υπάρχει κάποια πραγματική αξία (σκηνοθέτης πχ) τότε μπορεί μόνος του να κάνει ουσιαστική δουλειά. Δεν έχει ανάγκη τα 40Κ
Αν δεν έχει πραγματική αξία κακώς σπαταλιούνται λεφτά.

ΔΗΛΑΔΗ όταν γίνεται κάτι αρνητικό πρέπει να το βάζουμε εδώ και να βρίζουμε.Όταν ΔΕΝ γίνεται κάτι (πχ δεν παράγει ελληνικό πρόγραμμα) βρίζουμε.Όταν κάνει κάτι που δίνει θέσεις εργασίας το κατακρίνουμε.Μάλιστα.
 
Απάντηση: Re: ΕΡΤ - Δημόσια τηλεόραση (όχι τεχνική συζήτηση)

Ακριβώς. Πεταμένα λεφτά, κατά πάσα πιθανότητα δωράκια σε "ημετέρους". Μια απ' τα ίδια.

Να είχες και κανένα στοιχείο καλά θα ήταν.Έτσι και εγώ μπορώ να πω ότι έχω πτυχίο Πυρηνικού επιστήμονα.
 
Re: Απάντηση: ΕΡΤ - Δημόσια τηλεόραση (όχι τεχνική συζήτηση)

Ναθ δεν είναι μόνον το 1.5 % επί του τζίρου όπως αναφέρεις, αλλά και η μη απόδοση του αγγελιόσημου και στη συνέχεια η μη πληρωμη του φόρου των διαφημίσεων μέχρι το 2015. Αυτές ήταν οι κολεγιές (για να το πω λαικά) ανάμεσα στους μεντιάρχες και στους ασκούντες την εξουσία.



Eχω χασει την μπαλα με το αγγελιοσημο. Εχει αλλαξει νομιζω τοσες φορες ο νομος που πραγματικα αδυνατω να το παρακολουθησω. Ομως ο νομος του 1,5% δεν εχει αλλαξει απο το 1989. Ειναι τρομερο πως δεν τα δινει κανεις τα λεφτα που πρεπει.
 
Re: Απάντηση: ΕΡΤ - Δημόσια τηλεόραση (όχι τεχνική συζήτηση)

Eχω χασει την μπαλα με το αγγελιοσημο. Εχει αλλαξει νομιζω τοσες φορες ο νομος που πραγματικα αδυνατω να το παρακολουθησω. Ομως ο νομος του 1,5% δεν εχει αλλαξει απο το 1989. Ειναι τρομερο πως δεν τα δινει κανεις τα λεφτα που πρεπει.

Το αγγελιόσημο έχει καταργηθεί. Αντικαταστάθηκε από το φόρο των διαφημίσεων. Υπάρχει ακόμη ο ΕΔΟΕΑΠ, που υποτίθεται ότι έχει πόρο 2% που δεν αποδίδεται από όλα τα ΜΜΕ.Οι δημοσιογράγφοι θέλουν δικό τους ταμείο με χωριστό πόρο. Οι υπόλοιποι, ιδιοκτήτες, κομματα, κυβέρνηση, ΕΕ θέλουν να μπει στον ΕΦΚΑ. Η σχετική δίκη έχει προγραμματισθεί για το πρώτο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου, αλλά είναι πιθανό να μετακυληθεί για τις αρχές του 2019.Την ίδια στιγμή οι υπηρεσίες της Κομισιόν (Θεσμοί – EUROSTAT) μόλις πρόσφατα επαναβεβαίωσαν οτι παρά τις σχετικές διευκρινίσεις από την ΕΛΣΤΑΤ και το Ταμείο, εξακολουθούν να θεωρούν τον ΕΔΟΕΑΠ Οργανισμό Γενικής Κυβέρνησης και κατα συνέπεια περιμένουν να ενταχθεί στον ΕΦΚΑ. Η νέα διοίκηση του ΕΔΟΕΑΠ, στηριγμένη στη συμμαχία των προέδρων των Ενώσεων, (ήτοι των προσκείμενων σε κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση συνδικαλιστών) παρ’ όλα αυτά συνεχίζει να επιμένει οτι με τη “διακριτική” συνεννόηση κυβέρνησης και εργοδοτών και των Ενώσεων των εργαζόμενων στα ΜΜΕ, ο Οργανισμός θα διαφύγει από την ένταξή του στον ΕΦΚΑ, αλλά από πόρους έχει ξεμείνει.
 
Re: Απάντηση: ΕΡΤ - Δημόσια τηλεόραση (όχι τεχνική συζήτηση)

Το αγγελιόσημο έχει καταργηθεί. Αντικαταστάθηκε από το φόρο των διαφημίσεων. Υπάρχει ακόμη ο ΕΔΟΕΑΠ, που υποτίθεται ότι έχει πόρο 2% που δεν αποδίδεται από όλα τα ΜΜΕ.Οι δημοσιογράγφοι θέλουν δικό τους ταμείο με χωριστό πόρο. Οι υπόλοιποι, ιδιοκτήτες, κομματα, κυβέρνηση, ΕΕ θέλουν να μπει στον ΕΦΚΑ. Η σχετική δίκη έχει προγραμματισθεί για το πρώτο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου, αλλά είναι πιθανό να μετακυληθεί για τις αρχές του 2019.Την ίδια στιγμή οι υπηρεσίες της Κομισιόν (Θεσμοί – EUROSTAT) μόλις πρόσφατα επαναβεβαίωσαν οτι παρά τις σχετικές διευκρινίσεις από την ΕΛΣΤΑΤ και το Ταμείο, εξακολουθούν να θεωρούν τον ΕΔΟΕΑΠ Οργανισμό Γενικής Κυβέρνησης και κατα συνέπεια περιμένουν να ενταχθεί στον ΕΦΚΑ. Η νέα διοίκηση του ΕΔΟΕΑΠ, στηριγμένη στη συμμαχία των προέδρων των Ενώσεων, (ήτοι των προσκείμενων σε κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση συνδικαλιστών) παρ’ όλα αυτά συνεχίζει να επιμένει οτι με τη “διακριτική” συνεννόηση κυβέρνησης και εργοδοτών και των Ενώσεων των εργαζόμενων στα ΜΜΕ, ο Οργανισμός θα διαφύγει από την ένταξή του στον ΕΦΚΑ, αλλά από πόρους έχει ξεμείνει.


Στο μεταξυ μιας που το αναφερεις για τον ΕΔΟΕΑΠ πρωτη μου φορα μετα απο παρα πολλα χρονια στον χωρο ακουω καναλι να ασφαλιζει τεχνικους στον ΕΔΟΕΑΠ !! αντι στο ΙΚΑ.

Πρεπει να αλλαξε καποιος νομος που να επιτρεπει την ασφαλιση τους στον ΕΔΟΕΑΠ για οργανισμους που μεταδιδουν προγραμμα .
 
Re: Απάντηση: ΕΡΤ - Δημόσια τηλεόραση (όχι τεχνική συζήτηση)

Στο μεταξυ μιας που το αναφερεις για τον ΕΔΟΕΑΠ πρωτη μου φορα μετα απο παρα πολλα χρονια στον χωρο ακουω καναλι να ασφαλιζει τεχνικους στον ΕΔΟΕΑΠ !! αντι στο ΙΚΑ.

Πρεπει να αλλαξε καποιος νομος που να επιτρεπει την ασφαλιση τους στον ΕΔΟΕΑΠ για οργανισμους που μεταδιδουν προγραμμα .

Ποιό;
 
Re: Απάντηση: Re: ΕΡΤ - Δημόσια τηλεόραση (όχι τεχνική συζήτηση)

Να είχες και κανένα στοιχείο καλά θα ήταν.Έτσι και εγώ μπορώ να πω ότι έχω πτυχίο Πυρηνικού επιστήμονα.

Μπορούμε εύκολα να τσεκάρουμε αν είσαι πυρηνικός επιστήμονας.

Δεν χρειάζεται να έχουμε και πολλά στοιχεία.


Μόνο αυτά που θα απαντήσεις σε μια δύο ερωτήσεις.


Όπως και με την ΕΡΤ δηλαδή.
ΠΧ για την ΕΡΤ μια απλή ερώτηση είναι "τι παραγωγή είναι αυτή που 40 χιλιάρικα θα κάνουν την διαφορά".

Η μόνη πιθανή απάντηση είναι "του καραγκιόζη".

Ξέρεις 2 καρέκλες, ένα σεντόνι, κανα δυό κεριά, 5 φιγούρες και ένας τύπος να φωνάζει "μπαμπάκο, μπαμπάκο" από πίσω.

Τέτοιου επιπέδου.

Γιατί 40 χιλιάρικα είναι budget επιπέδου ενός επεισοδίου μιας φτηνής τηλεοπτικής σειράς.
 
Ξέρεις τα 40.000 αποτελούν ΕΝΙΣΧΥΣΗ στην ταινία και όχι το συνολικό μπάτζετ της!
Ξαναδές το άρθρο!!
http://www.zoornalistas.com/2018/11/15.html
γράφει:ΠΟΣΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ!Η ταινία μπορεί να κοστίζει και 1εκ ευρώ(λέμε τώρα).Η ΕΡΤ παρέχει ως χρηματοδότηση τα 40.000 και εφαρμόζει το νόμο του 1,5% ενώ παίρνει και τα δικαιώματα προβολής της ταινίας, δίνοντας και την ευκαιρεία σε Έλληνες να δουλέψουν.
 
Re: Απάντηση: Re: ΕΡΤ - Δημόσια τηλεόραση (όχι τεχνική συζήτηση)

Μπορούμε εύκολα να τσεκάρουμε αν είσαι πυρηνικός επιστήμονας.

Δεν χρειάζεται να έχουμε και πολλά στοιχεία.


Μόνο αυτά που θα απαντήσεις σε μια δύο ερωτήσεις.


Όπως και με την ΕΡΤ δηλαδή.
ΠΧ για την ΕΡΤ μια απλή ερώτηση είναι "τι παραγωγή είναι αυτή που 40 χιλιάρικα θα κάνουν την διαφορά".

Η μόνη πιθανή απάντηση είναι "του καραγκιόζη".

Ξέρεις 2 καρέκλες, ένα σεντόνι, κανα δυό κεριά, 5 φιγούρες και ένας τύπος να φωνάζει "μπαμπάκο, μπαμπάκο" από πίσω.

Τέτοιου επιπέδου.

Γιατί 40 χιλιάρικα είναι budget επιπέδου ενός επεισοδίου μιας φτηνής τηλεοπτικής σειράς.

Χρηστο, εδώ έχει δίκιο ο ΜΙKU. Αν δεις κάποια πρόσφατη ευρωπαϊκή ταινία, στους τίτλους αρχής θα δεις να ονομάζονται καμια 20aria κρατικοί τηλεοπτικοί σταθμοί, οι οποιοι έχουν συνεισφέρει, όπως και η ΕΡΤ, μικροποσά ως ενίσχυση και λαμβάνουν το δικαίωμα μετάδοσης.
 
Ο Καλφαγιαννης ποιος ειναι ? Ποια η σχέση του με την ΕΡΤ
Επισης εξω απο το Υπουργειο Αμυνας υπαρχει μια scroll matrix επιγραφή που αναγράφει τους νεκρους αξιωματικους Α και Β Παγκοσμιου Πολεμου δεν θα επρεπε αναλογη επιγραφη να δημιουργηθει και για τους νεκρους της ΕΡΤ
Που μπορω να στειλω mail?

Στην έναρξη της εκπομπής της ΕΡΤ «Πρώτη Είδηση», σήμερα 11-06-2018, αναφερθήκαμε στην μαύρη επέτειο από το «μαύρο» που έπεσε στη δημόσια τηλεόραση το καλοκαίρι του 2013 και στον πραγματικό, ανιδιοτελή αγώνα των συναδέλφων δημοσιογράφων, εργαζόμενων της ΕΡΤ, για την εργασία τους και τη διασφάλιση της ίδιας της Δημοκρατίας. Το προσωπικό μου σχόλιο ήταν ότι «ήταν μαύρο στη Δημοκρατία» και γι’αυτό μας αφορά όλους και έχουμε υποχρέωση να τιμούμε τους πραγματικούς αγώνες, από αληθινούς εργαζόμενους, οι οποίοι δίνουν καθημερινά τον αγώνα της επιβίωσης και της έγκυρης ενημέρωσης, μέσα από την «ιερή» συχνότητα της δημόσιας τηλεόρασης. Αυτό για του λόγου το αληθές και το εν λόγω απόσμασμα μπορεί να δει οποιοσδήποτε το θελήσει στο βίντεο της εκπομπής.

Στο διάλειμμα της σημερινής εκπομπής και πριν προλάβει καλά καλά να πέσει το σήμα των διαφημίσεων, εισέβαλε στο στούντιο ο πρόεδρος της ΠΟΣΠΕΡΤ, κ. Παναγιώτης Καλφαγιάννης, και μπροστά στην καλεσμένη νομικό Χριστίνα Χαλιλοπούλου, καθώς και στους καλεσμένους δημοσιογράφους Γιώργο Σιαδήμα και Βούλα Κεχαγιά, αλλά και ενώπιον των τεχνικών και δημοσιογράφων της «Πρώτης Είδησης», απαίτησε να μάθει γιατί δεν αναφερόμαστε «ολη την ημέρα» από την εκπομπή στο «μαύρο» της ΕΡΤ, γιατί «έκοψα» -οπως είπε- συνάδελφο όταν μιλούσε για το «μαύρο», κατηγορώντας με προσωπικά για «εμπάθεια» και μάλιστα «πολύ μεγάλη εμπάθεια», φωνάζοντας και απειλώντας με φράσεις, όπως «ποια είσαι εσύ που θα κάνεις αυτό που θέλεις εδώ μέσα» (σ.σ. ολοι γνωρίζουν οτι τα τηλεοπτικά προγράμματα έχουν συγκεκριμένους χρόνους στην κάθε ενότητα, τους οποίους οι παρουσιαστές καλούνται να διαχειριστούν). Η απάντησή μου ήταν ότι με αυτό το θέμα ανοίξαμε την σημερινή εκπομπή και τον χαρακτηρισμό «εμπαθής» εναντίον της ΕΡΤ, που μού απέδωσε, τον παρακαλώ να τον πάρει πίσω. «Σε γράφω στα μαύρα μου κατάστιχα, δεν παιρνω τιποτα πίσω», «πολύ σε έχουμε ανεχτεί εδώ μέσα», «ετοιμάζω χαρτιά για σένα», ήταν οι απαντήσεις που έλαβα από τον κ. Καλφαγιάννη, εν μέσω απειλών και φωνών, μπροστά στα εμβρόντητα μάτια των συναδέλφων μου. Αρνείτο, μάλιστα, να αποχωρήσει από το πλατώ της εκπομπής και ενώ ήμασταν λίγα δευτερόλεπτα πριν από το να βγούμε και πάλι στον «αέρα», συνέχιζε να μου απευθύνεται προσωπικά με χαρακτηρισμούς, κάνοντας υποδείξεις για το περιεχόμενο της εκπομπής, σε σχέση με το πώς και πόσο θα πρέπει να αναφερθώ στο κλείσιμο της ΕΡΤ.

Δεν ξέρω αν ο κ. Καλφαγιάννης εκφράζει το σύνολο των συναδέλφων μου στην ΕΡΤ, αν εκφράζει τους αληθινούς αγωνιστές δημοσιογράφους, τεχνικούς, διοικητικούς, ενάντια στην ανατροπή της φασιστικής και αντιδημοκρατικής απόφασης να κλείσει τον Ιούνη του 2013 η φωνή του πλουραλισμού και της δημοκρατίας και να μείνουν στο δρόμο εκατοντάδες συνάδελφοί μου.

Δεν ξέρω αν έχει, και από πού λαμβάνει, το δικαίωμα να εισβάλει στο πλατώ μιας εκπομπής και να ασκεί εκφοβισμό στο χώρο εργασίας τον δικό μου και των συναδέλφων μου.

Δεν ξέρω αν είναι «κράτος», όπως ακουγα να λένε γύρω μου μετά το εν λόγω περιστατικό, αλλά εγώ αρνούμαι να υπακούσω σε αυτό το «κράτος». Το Κράτος είναι ένα, έχει νόμους, κανόνες, δικαιώματα και υποχρεώσεις και σε αυτά «συμμορφώνομαι». Το γλείψιμο και το να κλείνω το στόμα σε απειλές δεν είναι στα προσόντα μου... Γνωρίζω ότι και οι συνάδελφοί μου που τιμούν τη δημοσιογραφία και την αξιοπρέπειά τους, δεν υπακούν σε υποδείξεις και σε απειλές τύπου «θα δεις εσύ πού θα πας», όπως αυτό (επί λέξη) που άκουσα σήμερα.

Η ΕΡΤ όμως δεν είναι τσιφλίκι κανενός. Και κανένας δεν νομιμοποιείται να απειλεί και να εκφοβίζει δημοσιογράφους. Προσωπικά λογοδοτώ με τη επαγγελματική μου στάση, τις αρχές της δημοσιογραφικής δεοντολογίας και τις αξίες μου, στους πολίτες που μας τιμούν με την επιλογή τους. Δεν υπακούω σε κανένα «συστηματάκι» που εξυπηρετεί προσωπικους ή άλλους σκοπούς. Στην παράσταση εντυπώσεων, που στη συνέχεια γίνεται «κλίμα» και μεταφέρεται σε διαδρόμους με στόχο να σπιλώσει την επαγγελματική αξιοπρέπεια, δεν πληρώνω εισιτήριο.

Έχω υποστηρίξει και θα συνεχίσω να υποστηρίζω, όσο «μπούλινγκ» κι αν δεχθώ, τον αγώνα των ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ της ΕΡΤ για αποκατάσταση της δικαιοσύνης και της πολυφωνίας, που όλοι οι συνάδελφοί μου, από κάθε πόστο της δημόσιας τηλεόρασης, υπηρετούν χωρίς να διεκδικούν το στέμμα της επανάστασης. Το έχω ξαναπεί, και δεν θα βρεθεί ΕΝΑΣ να με διαψεύσει, ότι το τηλέφωνό μου δεν έχει χτυπήσει ΠΟΤΕ από κανένα πρόσωπο της Διοίκησης της ΕΡΤ, από κανένα πολιτικό κόμμα, απο κανέναν «παράγοντα» για να μου δώσει «γραμμή» για το πώς θα τοποθετούμαι απέναντι στους τηλεθεατές. Επίσης, δεν μού έχει εκφραστεί οποιοδήποτε παράπονο για τη δημοσιογραφική μου επάρκεια, για την αντικειμενικότητα και τη δικαιοσύνη με την οποία διαχειρίζομαι την επικαιρότητα από τη θέση τιμής την οποία που πρότεινε η ΕΡΤ, όταν μού ανέθεσε την συμπαρουσίαση της εκπομπής «Πρώτη Είδηση», μαζί με τον Νίκο Παναγιωτόπουλο. Η συνεργασία μου με το ΣΥΝΟΛΟ των συνεργατών της εκπομπής, αλλά και με όλους τους συναδέλφους της ΕΡΤ, όσο διάστημα εργάζομαι εκεί, ήταν και είναι ΑΨΟΓΗ, με απόλυτο σεβασμό, συναδελφικότητα, εμπιστοσύνη στους ανθρώπους που δίνουν τη μάχη του καθημερινού ρεπορτάζ από το πεζοδρόμιο και από θέσεις ευθύνης. Επίσης, για όσους δεν γνωρίζουν, τον οδηγό των εκπομπών τον βγάζουν οι αρχισυντάκτες, με τη συνεργασία όλων των συνεργατών μιας εκπομπής, και καμία παρέμβαση στη θεματολογία δεν έχει υποπέσει στην αντιληψή μου από κανέναν εκπρόσωπο της διοίκησης. Αυτά για να αποδίδονται τα δίκαια.

Προφανώς και δεν είμαι υπάλληλος κανενός που έχει μάθει να τρομοκρατεί.

Προφανώς, επίσης, και δεν περιμένω στήριξη ενάντια στο «κράτος» εκείνων που με το έτσι θέλω μπουκάρουν στο χώρο εργασίας οποιουδήποτε για να κάνουν υποδείξεις, να απειλούν και να δημιουργούν εντυπώσεις. Σήμερα μπορεί να είμαι εγώ, χθες ίσως ήταν κάποιος άλλος και αύριο ενδεχομένως να είναι ένας ακόμη, αν ανεχεται ο καθένας μας τέτοιες συμπεριφορές.

Υ.Γ. Το τηλεοπτικό μας ραντεβού είναι αύριο, στις 5:55 το πρωί, από τη συχνότητα της δημόσιας τηλεόρασης, όλου του ελληνισμού, των ανθρώπων που δεν έχουν κομματικά γυαλιά, εκείνων που σέβονται τη δημοκρατία, την πολυφωνία, την ενημέρωση, όλα όσα με ακεραιότητα υπηρετεί η ΕΡΤ και οι εργαζόμενοί της.

Μαίρη Πολλάλη Δημοσιογράφος
 
Χ Αν δεις κάποια πρόσφατη ευρωπαϊκή ταινία, στους τίτλους αρχής θα δεις να ονομάζονται καμια 20aria κρατικοί τηλεοπτικοί σταθμοί, οι οποιοι έχουν συνεισφέρει, όπως και η ΕΡΤ, μικροποσά ως ενίσχυση και λαμβάνουν το δικαίωμα μετάδοσης.


Συνηθως ομως στην Ελλαδα οι παραγωγες αυτου του τυπου που περιγραφει ο Χρηστος λεφτα παιρνουν μονον απο την ΕΡΤ ή το ΕΚΚ.

Απο πουθενα αλλου.

Οι σοβαρες παραγωγες παιρνουν λεφτα απο τους χορηγους και τις συμπαραγωγες με μεγαλα διεθνη μαγαζια.

Αλλα στην Ελλαδα εχουμε μαθει οτι υπαρχει παντα η πηγουλα οποτε δεν σπαμε και πολυ το κεφαλι μας.....σκαρωνουμε ενα σεναριο "υψιστης" παντα ποιοτητας το οποιο περνα σχετικα ευκολα απο τα ανυπαρκτα στανταρς των κρατικων επιδοτησεων και ολα πριμα .
 
Ο Καλφαγιαννης ποιος ειναι ? Ποια η σχέση του με την ΕΡΤ


Εργατοπατερας σαν τον αλλο στην ΔΕΗ.....


Δεν εχει δουλεψει ποτε του μιας και "εργαζεται" για το συμφερον των αλλων. Νομιζω ηταν οδηγος φορτηγου αλλα με το πασοκ ανεβηκε την μεγαλη σκαλα και εκτοτε ειναι βασιλικοτερος του βασιλεως.

Αν τον δεις μπροστα σου και τον ακουσεις μιλαει εχεις καταλαβει πολλα.
 
https://www.theguardian.com/film/2009/jul/30/top-low-budget-films-andrew-pulver


el-mariachi.jpg


το El Mariachi κόστισε $7000
 
Εργατοπατερας σαν τον αλλο στην ΔΕΗ.....


Δεν εχει δουλεψει ποτε του μιας και "εργαζεται" για το συμφερον των αλλων. Νομιζω ηταν οδηγος φορτηγου αλλα με το πασοκ ανεβηκε την μεγαλη σκαλα και εκτοτε ειναι βασιλικοτερος του βασιλεως.

Αν τον δεις μπροστα σου και τον ακουσεις μιλαει εχεις καταλαβει πολλα.
Εδεσσαϊκός style ?
 



Ναι αλλα ειχε ταλεντο ο Ροντριγκεζ. Και με πολλες χαρες. Οπως συνηθως γινεται και στην Ελλαδα χωρις το ταλεντο ομως :firstprize:


Εδω διαβαζουμε ενα σεναριο , συνηθως δεν καταλαβαινουμε Χριστό....:flipout: αλλα επειδη ειναι τεχνη που δυσκολα αξιολογειται απο δημοσιους υπαλληλους που δεν εχουν σχεση με το αντικειμενο περναει ....:SFGSFGSF:
 
Πάντως δείχνει να έχει μια δυναμική πέρα από εξουσίες προέδρους ΕΡΤ κυβερνήσεων και κόμματων είναι ένας κανονίκος κράτος εν κράτει μεχρι και για κρατος Καλφαγιαννισμου μιλάνε

Τελικα αληθεύει ή είναι μια ακόμη μαύρη προπαγάνδα των βοθροκαναλων και των Εβραιων ?

https://www.iefimerida.gr/news/3669...kalfagiannis-poy-efage-ton-tsakni-apo-tin-ert

Μέχρι και Τσιφλικα τον λένε...Ντροπή πάντως να αποκαλούν έτσι έναν συνδικαλιστή που ματώνει για τους εργαζόμενους της ΕΡΤ ζωντανούς και νεκρούς .

http://www.efsyn.gr/arthro/kalfagiannis-o-tsiflikas-tis-ert