Έτοιμος για νέα dSLR

Re: Απάντηση: Re: Έτοιμος για νέα dSLR

Πάντως από αυτά που διάβασα μέχρι τώρα στο site του, στις προτάσεις του δεν είναι καν οι φακοί! Λέει ότι ο 18-55 του κιτ είναι άριστος και η μόνη επιπλέον αγορά που προτείνει είναι ένα φλας. Πολύ μινιμαλιστικός! Μάλιστα η ημερομηνία είναι Αύγουστος 2008!

Στη 2η παράγραφο κάτω από την εικόνα, λέει "[FONT=Helvetica, Arial, sans-serif]Save your money for more important things, like another lens or flash"...[/FONT]
 
Re: Απάντηση: Re: Έτοιμος για νέα dSLR

Πάντως από αυτά που διάβασα μέχρι τώρα στο site του, στις προτάσεις του δεν είναι καν οι φακοί! Λέει ότι ο 18-55 του κιτ είναι άριστος και η μόνη επιπλέον αγορά που προτείνει είναι ένα φλας. Πολύ μινιμαλιστικός!

Από τα τεστ που του έχω κάνει, στο f/8 στέκεται απλώς αξιοπρεπώς. Αλλά "άριστος"? Ο Κεν μάλλον θέλει να μας τρελάνει.

Αυτό που νομίζω εννοεί είναι ότι μεγαλύτερη σημασία από τη μηχανή ή τον φακό παίζει η δημιουργική σου διάθεση. Ένα κάδρο που θα το έχεις ψάξει έστω και με την 300D και τον 18-55 θα έχει μεγαλύτερη αξία από μία φωτογραφία "όπως έκατσε" με την 40D και τον 16-35L.
 
Re: Απάντηση: Re: Έτοιμος για νέα dSLR

Στη 2η παράγραφο κάτω από την εικόνα, λέει "[FONT=Helvetica, Arial, sans-serif]Save your money for more important things, like another lens or flash"...[/FONT]

Έχεις δίκιο.

Πιο κάτω πάντως, που εξετάζει την D40 πιο αναλυτικά, και μετά λέει για το φλας, έχει ένα μεγάλο "You can stop here!!!" με μεγάλο φοντ. Μετά εξηγεί ότι σε μερικά θέματα (πχ. σπορ) δεν μπορούμε να πλησιάσουμε και γι αυτό χρειάζεται μεγαλύτερος φακός και εξετάζει μερικούς...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Έτοιμος για νέα dSLR

Πάντως από αυτά που διάβασα μέχρι τώρα στο site του, στις προτάσεις του δεν είναι καν οι φακοί! Λέει ότι ο 18-55 του κιτ είναι άριστος και η μόνη επιπλέον αγορά που προτείνει είναι ένα φλας. Πολύ μινιμαλιστικός! Μάλιστα η ημερομηνία είναι Αύγουστος 2008!


Πρόσφατα βρέθηκα σε φωτογραφικό κατάστημα και είδα τον

AF-S NIKKOR 14-24mm f/2.8G ED (1.7x)



σε FF (νομίζω ήταν η D3).Η D80 μου φάνηκε ψεύτικη μετά από αυτό.

(Ευτυχώς συνήλθα γρήγορα,αφού μάζεψα τα σάλια μου)

Εξαρτάται τι ποιότητα θέλεις να έχεις και τι φωτογραφίες θέλεις να βγάλεις.
 
ΣΕ FF (δεδομένου ότι είναι φακός AF-S) θα παίζει μόνο σε DX mode των 5 (προς το παρόν) mp (και φυσικά πολλαπλασιαστή).
Εντούτοις κάπου είχα δει να τον χρησιμοποιούν (ίσως όχι αυτόν, άλλον υπερευρυγώνιο μικρού φορμά) σε πλήρες καρέ, με τρελό εννοείται βινιετάρισμα (μαύρα στις 4 γωνίες).
 
Παίδες αυριο το απόγευμα μετά την δουλειά θα κατέβω στην αγορά για να αγοράσω τον 18-55 που μου λείπει. Καμιά πρόταση για Θεσσαλονίκη όπου να έχω πιθανότητες να το βρώ ετοιμοπαράδοτο;
 
goodboy332, με γειά και καλοτράβηχτη! -bye-

Σαν επιλογή ήταν ...Canon-ική! :D



Τη 40D την δοκίμασες σε bracketing δηλαδή?

Εγώ μιλώ για τα "κανονικά" τεστ.

Υπάρχουν κανονικά και μη κανονικά τεστ;

Δεν νομίζω να μπορεί να βγάλει περισσότερα -τουλάχιστον με ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα δεν είδα τίποτα. Τα 6.3 φαίνεται ότι είναι το Ζενίθ της 40D! (χρειάζεται περισσότερο τεκνόλοτζι για να πάει παραπάνω!) :D

Αλήθεια, τι χρησιμότητα έχουν τα 9 καρέ σε ριπή 7.3 fps? Ρωτώ έναντι των 128 σε ριπή 6.3 (μετρημένα) fps

Τα 9 καρέ στα 7.3 είναι 1.24 δευτ. υπέρ-αρκετά για τις περισσότερες χρήσεις. Αντί για μια στιγμή έχεις 1.24 δευτ. περιθώριο μοιρασμένο σε 9 στιγμές! Το νόημα είναι να πετύχεις την κορύφωση της στιγμής, το ντε-τέ δηλαδή, που ή δεν προλαβαίνεις λόγω ανθρώπινων ανακλαστικών, ή δεν μπορείς να προβλέψεις σε πιο κλάσμα του δευτερολέπτου ακριβώς θα προκύψει η πιο ενδιαφέρουσα στιγμή. Παίρνεις λοιπόν λίγο νωρίτερα από την προβλεπόμενη και έχεις και λίγο χρόνο μετά για το μη προβλέψιμο. Αν δεν έχει προκύψει ακόμα, ξαναπατάς -τσάμπα είναι! -bye-
 
Last edited:
Ωραία. Τώρα έχω μια 40d, έναν ευρυγώνιο και έναν τελε φακό. Την Κυριακή πετάω για Ρόδο. Μπορώ να βγάλω φωτογραφία απο το αεροπλάνο; Αν ναι έχει δοκιμάσει κανείς για να μου πει κάποιες παραμέτρους πάνω-κατώ;

Φαντάζομαι πχ οτι την εστείαση θα πρέπει να την πάω manual στο άπειρο, καθότι ο φακός θα μπερδεύεται και θα εστειάζει στο τζάμι. Ευρυγώνιος ή τελέ;

Ζητιανεύω λίγη βοήθεια γιατί δεν θέλω να κάνω τον Ιάπωνα καθ'ολη την διάρκεια της πτήσης :smileJap:
 
Εάν είσαι τυχερός και δεν θα σου τύχει θέση στο φτερό, και καταβρώμικο παράθυρο, θα πλησιάσεις τη μηχανή στο τζάμι για να μην γράψουν οι βρωμιές του τελευταίου, και θα εστιάσεις χειροκίνητα, άπειρο ή λίγο πριν το άπειρο (αρκεί και αυτό, αναλόγως το διάφραγμα). Μην χρησιμοποιήσεις μακρύ τηλεφακό, γιατί το αεροπλάνο κουνάει και θα θέλεις πολύ μεγάλες ταχύτητες. Κοίτα να μην ακουμπάς τη μηχανή στο τζάμι ή το κέλυψος του αεροσκάφους, για τον ίδιο λόγο, μεταδίδουν τους κραδασμούς.
 
Την Κυριακή πετάω νύχτα, κατάτις 23:30. Αλλά στην επιστροφή θα γυρίσω Σάββατο μεσημέρι. Γιατί;
 
Φωτογραφία=Γράφω το φως.

Αν δεν έχει φως την ώρα που πετάς, ό,τι θέση και να έχεις τι να βγάλεις;

Στη Ρόδο (για διακοπές υποθέτω ότι πας) έχει υπέροχες ευκαιρίες για φωτογράφηση!!!

Μην αισθανθείς ούτε για μια στιγμή Ιάπωνας!Είσαι φωτογράφος και μάλιστα πολύ πάνω από το μέσο όρο που θα βγάλει με compact και φλας!

Σε πρόσφατη φωτογράφιση στη Ζάκυνθο, με θέμα την πόλη στην ώρα του ηλιοβασιλέματος, δεν μπορείς να φανταστείς πόσοι έβγαλαν φωτογραφίες με φλας!!
 
Last edited:
Καλά αυτό που είδα εγώ όμως στο πήλιο φέτος δεν το έχει δεί κανείς...

Τύπος με πολύ σοβαρό υφός σταματάει σούρουπο δίπλα στον δρόμο για να βγάλει την θέα του γκρεμού απέναντι που πέφτει πράσινος μέσα στο αιγαίο.

Βγάζει μία κανονικά, και λεεί φωναχτά στην γυναίκα του: "ειναι πολύ σκοτεινα, δεν φαίνεται καλα. Ξεχασα να βάλω το φλας."

Και βγάζει άλλη μία με το φλας ελπίζοντας να φωτίσει την μισή πλευρά του πηλίου...
Αλλα το καλύτερο? Αφου βλέπει οτι αυτή βγήκε ακόμα πιο σκοτεινη τα παρατάει εκνευρισμένος κατηγορώντας την μηχανή που του πούλησαν σαν σκάρτη...
 
Παντως για φωτογραφιες απο αεροπλανο ισχυουν τα παραπανω. Εγω εχω βγαλει φωτογραφιες με τις χιονισμενες Αλπεις με κομπακτ μηχανη και ειναι αρκετα καλες. Αλλα οι Αλπεις ειναι και αρκετα ψηλα βουνα οποτε ειναι και πιο κοντα στο αεροπλανο. Αλλα φανταζομαι με dslr δεν θα εχουν καμια σχεση με τις δικες μου. Οταν εχει ομως πολυ ηλιο ειναι λιγο δυσκολη θα ελεγα η φωτογραφηση. Παντως ευχομαι να μην εισαι στο φτερο γιατι εγω ολο εκει γυρω καθομαι.
 
Απάντηση: Re: Έτοιμος για νέα dSLR

Καλά αυτό που είδα εγώ όμως στο πήλιο φέτος δεν το έχει δεί κανείς...

Τύπος με πολύ σοβαρό υφός σταματάει σούρουπο δίπλα στον δρόμο για να βγάλει την θέα του γκρεμού απέναντι που πέφτει πράσινος μέσα στο αιγαίο.

Βγάζει μία κανονικά, και λεεί φωναχτά στην γυναίκα του: "ειναι πολύ σκοτεινα, δεν φαίνεται καλα. Ξεχασα να βάλω το φλας."

Και βγάζει άλλη μία με το φλας ελπίζοντας να φωτίσει την μισή πλευρά του πηλίου...
Αλλα το καλύτερο? Αφου βλέπει οτι αυτή βγήκε ακόμα πιο σκοτεινη τα παρατάει εκνευρισμένος κατηγορώντας την μηχανή που του πούλησαν σαν σκάρτη...


Εχει τύχει βράδυ στο Λυκαβητό να βρεθώ μπροστά σε ένα τσούρμο τουρίστες από την Ιαπωνία (ξέρετε...εκεί που φτιάχνονται οι Canon:ears:) να φωτογραφίζουν όλοι μαζί την Ακρόπολη!
Με φλάς φυσικά:flipout::flipout:
 
Πάντως, είναι ίσως λίγο υπερβολικό να περιμένουμε από όλους να ξέρουν τις

δυνατότητες της κάθε μηχανής που έχουν.Συνήθως είναι φθηνές compact και

η κύρια λειτουργία τους είναι να βγάζουν πρόσωπα και στιγμιότυπα της

παρέας.Σχεδόν το 100% των φωτογραφιών που έχουν οι γονείς μου...
 
Σίγουρα δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες. Κανείς δεν γεννιέται γνωρίζοντας. Και εγώ ενα χρόνο πρίν δεν ήξρα τι είναι το διαφραγμα και το βάθος πεδίου.
Αλλά δεν περίμενα ένα φλάσακι να διαθέτει ικανότητες παρόμοιες με τον ήλιο... :bang:
Κάποια πράματα είναι θέμα κοινής λογικής.