Eurovision τι μας άρεσε.....( έλα μην είστε ξινοί..πείτε κάτι θετικό )

Ουτως η αλλως τον στοχο που ηταν η δεκαδα τον χασανε ,
και χαμενο πηγε και το αλισβερισι.
Καλυτερα 14 με αξιοπρεπεια παρα φτιαχτο 11 με παρακαλια.
Μας πηρανε χαμπαρι που λεει και ο λαος.

Με ποιο τρόπο το 12άρι της Ελβετίας θα μας έστελνε στη 14η θέση αν δεν το παίρναμε;

Πάλι λάθος υπολογισμούς κάνεις; 126 βαθμούς πήρε η Ελλάδα, 117 η Γερμανία που ήταν πιο κάτω από την Ελλάδα στην αμέσως επόμενη θέση. Άρα ακόμα και με το 12άρι της Ελβετίας εκτός, στην 12 θέση θα είμαστε.

Τα κολλητηλίκια δεν είναι παρακάλια. Πάρε-δώσε είναι. Δώκου μου 12 εσύ να σου δώκω 12 εγώ. ;)
 
Λυπηρο ειναι το γεγονος που ενας θεσμος που εβγαλε τους ABBA και που για την Ελβετια τραγουδησε το 1988 η Celine Dion καταντησε να παιρνει το βραβειο non binary τραγουδιστης οχι για την ηταν φωναρα αλλα επειδή στιχουργικα και ενδυματολογικα κινηθηκε στο πνευμα της εποχης
δωστε Conchita και Nemo στο ποπολο
 
Ένα παλιό ποστάρισμα που έκανα απ την Σουηδία Φλεβάρη του 2023 μεταφρασμένο φυσικά ,ήταν και είναι ο κύριος λόγος που το Ετήσιο ελαφρολαϊκό Ευρωπαϊκό συναπάντημα,έφθασε σε επίπεδα που τα τελευταία χρόνια οι πρωτιές να μην ακούγονται.
Το συγκεκριμένο άρθρο έλεγε τις ηλικιακές ομάδες που ψηφίζουν ,τα ποσοστά και πως κρίνεται η πρωτιά.
Συγκεκριμένα στην Σουηδία ξεκινά η διαδικασία μετά τα Χριστούγεννα και κάθε Σάββατο παίρνει μέρος και μια απ τις μεγαλουπόλεις με τους δορυφόρους της.
Αφού επιλεγούν από κάθε πόλη αυτοί που περνούν στον τελικό, το τελευταίο Σάββατο συναντιούνται για τον νικητή ....
Μιλάμε ότι έχουν δικαίωμα ψήφου ακόμα και εξάχρονα...που ανάλογα με το ποσοστό καθορίζουν σύμφωνα με τις τάσεις.
Όλο αυτό μου θυμίζει τον μεγαλύτερο ραδιοσταθμό στον Κόσμο ,τον Power 100 .tu,που κάθε εβδομάδα βγάζει τα ευπώλητα κάθε χώρας.
Ένα σχόλιο που μου μεταφράστηκε μιά μέρα από φίλο είναι ότι είμαστε η Χώρα με τα περισσότερα Trip/Rap κ.λ.π.η χώρα με την μικρότερη παραγωγή αυθεντικής ποπ.
Κάποια απ τα λεγόμενα μου τα μετέφερα αλλά και μεταφέρθηκαν απ τον Γ,Πετρίδη.
Θυμάμαι ένα Πορτογάλο που πήρε την πρωτιά πριν κάτι χρόνια και παρόλο που ακούω 4-5 ώρες ράδιο την ημέρα ,δεν το άκουσα ποτέ μου.
Άλλη μια αηδία απ το Ισραήλ το 19 νομίζω.....
Η ποιότητα έπεσε κατακόρυφα.

Aπ το Utube

Sandie Shaw - Puppet on a String (WINNER) 1967 αναφέρθηκε σ εκπομπή του Γ.Πετρίδη​


Tο δικό μου over Best winner ,Luxembourg Νικήτρια το 1973 (μια χρονιά πριν το Κυπριιακό)

Anne-Marie David - Tu Te Reconnaîtras από το U tube.​

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Aκουγόταν παντού ,σε ταβέρνες,Ναυτρικούς ομίλους,γιωτ,ραδιόφωνα..
Χωρίς πλάκα έπιανα μεσαία Αίγυπτο Κρατικό,λόγω της άδεια μπάντας για γτους γνωστούς λόγους και το άκουγα.
Το Ζάρι θέλει και φωνή,ερμηνεία,ψυχή,συναίσθημα....
 
Ένα παλιό ποστάρισμα που έκανα απ την Σουηδία Φλεβάρη του 2023 μεταφρασμένο φυσικά ,ήταν και είναι ο κύριος λόγος που το Ετήσιο ελαφρολαϊκό Ευρωπαϊκό συναπάντημα,έφθασε σε επίπεδα που τα τελευταία χρόνια οι πρωτιές να μην ακούγονται.
Το συγκεκριμένο άρθρο έλεγε τις ηλικιακές ομάδες που ψηφίζουν ,τα ποσοστά και πως κρίνεται η πρωτιά.
Συγκεκριμένα στην Σουηδία ξεκινά η διαδικασία μετά τα Χριστούγεννα και κάθε Σάββατο παίρνει μέρος και μια απ τις μεγαλουπόλεις με τους δορυφόρους της.
Αφού επιλεγούν από κάθε πόλη αυτοί που περνούν στον τελικό, το τελευταίο Σάββατο συναντιούνται για τον νικητή ....
Μιλάμε ότι έχουν δικαίωμα ψήφου ακόμα και εξάχρονα...που ανάλογα με το ποσοστό καθορίζουν σύμφωνα με τις τάσεις.
Όλο αυτό μου θυμίζει τον μεγαλύτερο ραδιοσταθμό στον Κόσμο ,τον Power 100 .tu,που κάθε εβδομάδα βγάζει τα ευπώλητα κάθε χώρας.
Ένα σχόλιο που μου μεταφράστηκε μιά μέρα από φίλο είναι ότι είμαστε η Χώρα με τα περισσότερα Trip/Rap κ.λ.π.η χώρα με την μικρότερη παραγωγή αυθεντικής ποπ.
Κάποια απ τα λεγόμενα μου τα μετέφερα αλλά και μεταφέρθηκαν απ τον Γ,Πετρίδη.
Θυμάμαι ένα Πορτογάλο που πήρε την πρωτιά πριν κάτι χρόνια και παρόλο που ακούω 4-5 ώρες ράδιο την ημέρα ,δεν το άκουσα ποτέ μου.
Άλλη μια αηδία απ το Ισραήλ το 19 νομίζω.....
Η ποιότητα έπεσε κατακόρυφα.

Aπ το Utube

Sandie Shaw - Puppet on a String (WINNER) 1967 αναφέρθηκε σ εκπομπή του Γ.Πετρίδη​


Tο δικό μου over Best winner ,Luxembourg Νικήτρια το 1973 (μια χρονιά πριν το Κυπριιακό)

Anne-Marie David - Tu Te Reconnaîtras από το U tube.​

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Aκουγόταν παντού ,σε ταβέρνες,Ναυτρικούς ομίλους,γιωτ,ραδιόφωνα..
Χωρίς πλάκα έπιανα μεσαία Αίγυπτο Κρατικό,λόγω της άδεια μπάντας για γτους γνωστούς λόγους και το άκουγα.
Το Ζάρι θέλει και φωνή,ερμηνεία,ψυχή,συναίσθημα....
Το έχω το 45άρι και την συλλογή και όμως τα αέρινα ,υγρά hIgh ακόμα με συγκλονίζουν με την 103.
 
Πράγματι, υπάρχει η άποψη ότι @ Νεμο δεν χρειάζεται το «πασπάλισμα» σκόνης του non binary από πάνω για να είναι αυτό που είναι καλλιτεχνικά. Μπορεί και χωρίς αυτό.

Ο Πορτογάλος που αναφέρθηκε πριν που κέρδισε ήταν ο Salvador Sobral με το Amar Pelos Dois το 2017.

Την αμέσως επόμενη χρονιά είχε κερδίσει το Ισραήλ με την Netta και το Toy, σε έναν διαγωνισμό που από την αρχή ξεχώρισε το Fuego της Φουρέιρα με την Κύπρο που ήρθε δεύτερο.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά πόσο σασπένς είχε από την αρχή για τα δύο αυτά τραγούδια και ποιο θα κέρδιζε.
Μου άρεσαν και τα δύο, ήθελα να κερδίσει η Κύπρος βέβαια.
 
Λυπηρο ειναι το γεγονος που ενας θεσμος που εβγαλε τους ABBA και που για την Ελβετια τραγουδησε το 1988 η Celine Dion καταντησε να παιρνει το βραβειο non binary τραγουδιστης οχι για την ηταν φωναρα αλλα επειδή στιχουργικα και ενδυματολογικα κινηθηκε στο πνευμα της εποχης
δωστε Conchita και Nemo στο ποπολο
Είναι αναμενόμενο, σε έναν θεσμό-πανηγύρι, με ευρεία απήχηση, να κυριαρχήσει αν όχι επιβληθεί, το πνεύμα της εποχής. Τα αμιγώς μουσικά κριτήρια, έχουν περάσει εμφανώς σε δεύτερη μοίρα. Fast food μουσικές συνθέσεις, φώτα, οπτικά εφέ, χορογραφίες, όμορφα πρόσωπα και κορμιά, συνθέτουν έναν εύπεπτο πολτό, ενίοτε συνοδευόμενο με δόσεις εκκεντρικότητας. Και όλο αυτό απευθύνεται σε ένα κοινό που (όπως εύστοχα διατυπώθηκε κάπου), μεγάλο του μέρος αδυνατεί να ξεχωρίσει ένα τραγούδι από την μουσική επένδυση ενός διαφημιστικού σποτ.
 
Τραγουδάρες των τελευταίων ετών που δεν έχουν κερδίσει, μερικά μάλιστα εκτός πεντάδας :
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
(αγαπημένο, το καλύτερο, κατά τη γνωμη μου)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

https://www.youtube.com/watch?v=kTb69WkBbvs

https://www.youtube.com/watch?v=lqvzDkgok_g

https://www.youtube.com/watch?v=Eo5H62mCIsg

μεταξύ άλλων... Δεν πιάνω τις παλιότερες δεκαετίες, υπάρχουν υπέροχα τραγούδια και μουσικές, δεν ήταν όλα κιτς και show.
Εντάξει η eurovision πάντα ήταν και πολιτική, λίγο συμμαχίες, λίγο ανταποδόσεις, λίγο κατεστημένα, λίγο εμμονές και λίγο αδικίες. Αλλά τα τελευταία χρόνια και με όλα αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο, προφανώς και επηρεάζεται πλέον η κατάσταση και στο θεσμό. Από τα φετινά, μου άρεσε το ιρλανδικό που είχε κάτι διαφορετικό κι ίσως αν δε ξένιζε κάποιους η εμφάνιση και η "ιδιαιτερότητα" του performer, να ήταν αυτό που θα κέρδιζε. Βέβαια και του νικητή την εικόνα δεν τη λες και συντηρητικη, αλλα ισως ηταν πιο ανεκτη και ταιριαστη στις συνθηκες της εποχης. Το κροατικο ("pop Rammstein") και το γαλλικο (εξαιρετικη φωνη κι ωραια μελωδια, λιγο πιο "κλασσικο" μαλλον για τα συγχρονα γουστα) επισης αξιοπρεπη. Ωραιο και κεφατο το γλεντζεδικο της Αρμενιας, αλλα ως εκει, δεν ηταν για πολλα πολλα.
Το ελληνικό, θεωρώ ήταν χαμένη ευκαιρία γιατί νομίζω η Σαττι θα είχε τα φόντα να δώσει μια πιο σύγχρονη βαλκανική γεύση. Όμως το τραγούδι ήταν ασύνδετο, εντελει βαρετο και χωρις καμμια εξαρση.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
H Eurovision είναι γνωστό τι είναι, όλα αυτά τα χρόνια. Δεν είναι κάτι σοβαρό. Δεν συντονίζεσαι για να ακούσεις "καλή μουσική", ή για να δεις δίκαιη βαθμολόγηση.

Είναι ένα όμορφο πανηγύρι, οργανωμένο από την LGBTQ+ κοινότητα ουσιαστικά, στο οποίο κερδίζει το πιο "κατάλληλο για Eurovision" κομμάτι, το οποίο για να κερδίσει πρέπει να είναι και "καβατζωμένο" πολιτικά.

Γιαυτό όλα αυτά τα χρόνια ανταλλάσσουμε 12άρια με την Κύπρο, ασχέτως πόσο καλά είναι ή δεν είναι τα κομμάτια μας.

Γιαυτό και γείτονες ψηφίζουν γειτόνους.

Γιαυτό και υπάρχει πάντα μεγάλη απόκλιση μεταξύ των ψήφων που δίνουν οι επιτροπές και αυτών που δίνει το κοινό.

Αν όλα τα παραπάνω τα αποδεχθεί κανείς, θα τη δει και θα περάσει καλά.

Αν τον ενοχλούν, καλό θα κάνει στον εαυτό του αν ασχοληθεί με κάτι άλλο.

Τώρα, μουσικά, φέτος ήταν για μένα ευχάριστη έκπληξη. Ελάχιστα κομμάτια ήταν πραγματικά για κλωτσιές. Βασικά μόνο της Εσθονίας (απορώ τι σκεφτόντουσαν..).
 
Η Eurovision είναι μία μεγάλη γιορτή της μουσικής, όπου τεράστιοι καλλιτέχνες συναντιούνται από όλα τα σημεία της Ευρώπης (Γερμανία, Ιταλία, Αυστραλία, Ισραήλ κλπ) για να δώσει η κάθε χώρα τον καλύτερό της εαυτό.
Επιφανείς, δίκαιοι κριτές, γνώστες κάθε είδους μουσικής ψηφίζουν με αυστηρά μουσικά κριτήρια τους διαγωνιζόμενους, χωρίς πολιτικές παρωπίδες ή ετικέτες.
 
Μα δεν μπορούμε να αποφασίσουμε εμείς.
Δεν έχουμε την μουσική παιδεία.
Και που μας αφήνουν να το δούμε πολύ μας πέφτει.
Μία ανακοίνωση για το ποιος κέρδισε θα αρκούσε.
 
Ακρίβώς!
Και πήραμε τα...τα....τα...τα.... μας!

Είδες λοιπόν;
Πίσω από αυτό το τα τα τα τα τα κρύβεται τέτοιος λυρισμός που το ανεκπαίδευτο μυαλό μας είναι ανίκανο να κατανοήσει.
Και εμείς εκεί, στεκόμαστε αχάριστοι μπροστά στη μεγαλειότητα που μας προσφέρεται απλόχερα.
Ένα ψήγμα μουσικής παιδείας να λάβουμε από αυτές τις μουσικές ιδιοφυίες και θα γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι σε έναν καλύτερο κόσμο, καλύτερο γαλαξία, μία ομοούσια οντότητα ισάξια του ιπτάμενου Μακαρονοτέρατος.
 
Εδώ μας τα έχουν κάνει τσουρέκια οι "ειδικοί" ότι οι μεγάλοι καλλιτεχναρες σαν το Ελβετό πχ ,είναι καλοί και εμείς δεν μπορούμε να τους καταλάβουμε γιατί δεν είμαστε μουσικωμένοι😃
Πάντρεψε ,λέει ίσα με καμμία χιλιάδα είδη μουσικής , αλλά που να το καταλάβει ο γκαζμάς ο λαουτζίκος.
Προφανώς ο "ειδικός" δεν έχει πάρει είδηση ότι πριν αμνημονεύτων χρόνων αυτό το έχουν κάνει ένα κάρο καλλιτέχνες πχ queen (bohemian rhapsody) και το σπουδαιότερο το έχουν κάνει ΈΞΟΧΑ.

Και η δική μας πάντρεψε αλλά τόσα είδη , ΟΜΩΣ με εξαιρετική αποτυχία.
Μπριαμ φτιάχνει η γυναίκα μου,μπριαμ προσπάθησε να φτιάξει και η κόρη μου.
Κοπιάστε να φάτε της κόρης και τα ξαναλέμε 😃😃
Και επιτέλους βραβεύστε ρε μαμημενοι μια φορά, ένα νορμάλ τραγούδι με νορμάλ ερμηνευτή ή ερμηνεύτρια .
Μια χαρά τραγούδι ήταν της Γερμανίας και του Ισραήλ.
Σας πείραξε που ήταν νορμάλ όλα???,😵‍💫
 
  • Haha
Reactions: Sonus Naturalis
Ζω για τη στιγμή που θα μπουν να χορέψουν συρτό σε πανηγύρι στο χωριό μέλη της «κοινότητας». 😂
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Αυτά τα δύο τραγούδια έχω κρατήσει στο σκληρό μου, από ΟΛΑ που έχω ακούσει.
Νορμάλ τραγούδια από νορμάλ ανθρώπους .
Απο τους δικούς μας, θεωρώ ότι πολύ καλά τραγούδια ήταν μόνο το μάθημα σολφέζ με την Μπέσυ τον Πασχάλη τον Ρομπέρτ και την Μαριάννα και το die for you με τους Αντίκ.
Εξίσου νορμάλ τραγούδια, με νορμάλ ανθρώπους
Σε λίγο θα ντρεπόμαστε να λέμε ότι είμαστε παντρεμένοι και έχουμε παιδιά,με αυτούς που έχουμε μπλεξει🤬
 
Εδώ μας τα έχουν κάνει τσουρέκια οι "ειδικοί" ότι οι μεγάλοι καλλιτεχναρες σαν το Ελβετό πχ ,είναι καλοί και εμείς δεν μπορούμε να τους καταλάβουμε γιατί δεν είμαστε μουσικωμένοι😃
Πάντρεψε ,λέει ίσα με καμμία χιλιάδα είδη μουσικής , αλλά που να το καταλάβει ο γκαζμάς ο λαουτζίκος.
Προφανώς ο "ειδικός" δεν έχει πάρει είδηση ότι πριν αμνημονεύτων χρόνων αυτό το έχουν κάνει ένα κάρο καλλιτέχνες πχ queen (bohemian rhapsody) και το σπουδαιότερο το έχουν κάνει ΈΞΟΧΑ.

Και η δική μας πάντρεψε αλλά τόσα είδη , ΟΜΩΣ με εξαιρετική αποτυχία.
Μπριαμ φτιάχνει η γυναίκα μου,μπριαμ προσπάθησε να φτιάξει και η κόρη μου.
Κοπιάστε να φάτε της κόρης και τα ξαναλέμε 😃😃
Και επιτέλους βραβεύστε ρε μαμημενοι μια φορά, ένα νορμάλ τραγούδι με νορμάλ ερμηνευτή ή ερμηνεύτρια .
Μια χαρά τραγούδι ήταν της Γερμανίας και του Ισραήλ.
Σας πείραξε που ήταν νορμάλ όλα???,😵‍💫
Εν τω μεταξύ το "πάντρεμα"μουσικών ειδών και τεχνοτροπιών συμβαίνει από τότε που υπάρχει μουσική. Άς μην πάω στο Bach που δανειζόταν κοντσέρτα του Βιβάλντι για Μαντολίνο και τα μετέτρεπε σε φούγκες για τσέμπαλο,(θα με πουν ελιτιστή) ας πάω στους Σμυρνιούς Έλληνες μουσικούς που θέλανε να ενσωματώσουν στη μουσική τους τις δυτικές κλίμακες, μείζωνες και ελάσσονες και αναγκάστηκαν να φτιάξουν ειδικό μουσικό όργανο για αυτά, γιατί σαντούρια, σάζια κλπ δε μπορούσαν. Το νέο αυτό μουσικό όργανο δε μπορούσε βέβαια να παίξει τους παλιούς ανατολιτικους "δρόμους" και γι αυτό οι Τούρκοι μουσικοί είπαν ότι είναι "χαλασμένο"-μπουζούκ στα τουρκικά. Αργότερα, κάποιος μεγάλος βιρτουόζος θα έπαιζε Μαμπο σε αυτό το "ελαττωματικό" μουσικό όργανο-αλλά αυτό δεν είναι πάντρεμα, είναι εξωσυζυγική σχέση.
 
  • Like
Reactions: mdvq
Εμένα πάντως, μου έκανε τρομερή εντύπωση οι 323 βαθμοί του Ισραήλ από τον κόσμο και μάλιστα με τα περισσότερα 12άρια από τους άλλους. Μιας και το τραγούδι, πραγματικά δεν ήταν κάτι, αναρωτιέμαι πόσα λεφτά ρίξανε (μιας και κάθε ψήφος ήταν €1) για να το κάνουν σε αυτές τις χώρες. Και ναι, μια χαρά γίνεται μέσω του site της Eurovision. Σε ρωτάει να διαλέξεις από που ψηφίζεις σε λίστα και όχι αυτόματα μέσω ip.
Ήταν που ήταν τσίρκο, έγινε πια και πολιτικό τσίρκο. Τι ωραία χρόνια όταν δεν είχαμε ιδέα τι θα δούμε και βλέπαμε τα τραγούδια πρώτη φορά στην τηλεόραση. Τώρα, βλέπουμε μόνο ατζέντες, πολιτικές ή όχι.
 
Το μίασμα "λευκός straight άνδρας" δεν έχει θέση σε τέτοιους διαγωνισμούς.
Όπως και να έχει είναι τουλάχιστον μπανάλ.
Πλέον είναι είδηση ότι κάποιος είναι πανσέξουαλ (σαβουρογ...η τον λέγαμε στα νιάτα μου) ή το καινούργιο, autosexual. Αυτοαπασχολούμενο στο σεξ; Δεν ξέρω. Αλλιώς τον λέμε εμείς.
Για αυτό βαρέθηκαν να βάζουν αρχικά και έβαλαν ένα + στο LGBTQ για να ξεμπερδεύουν.
Πρακτικά ότι τραγουδούσε ο Πανούσης την δεκαετία του 90 για να ταρακουνήσει τον κόσμο (Ένα τραγούδι για τον χειμώνα π.χ.) έγινε mainstream στις μέρες μας.
Αν του χρόνου κατεβάσουμε Dee Snider με στίχους Πανούση θα αποχωρήσουν όλες οι χώρες από το φόβο τους μη ρεζιλευτούν από την βαθμολογία.