Eurovision τι μας άρεσε.....( έλα μην είστε ξινοί..πείτε κάτι θετικό )

Ακούστηκε κάποιο απ αυτά τα διακριθέντα με το Βραβείο Eurovison πουθενά?
Και γω ήθελα την Κύπρο ,αλλά ήταν κατώτερα και τα 2 από κάποια που συναγωνίζονταν και πιστεύω έριξαν το κύρος του Θεσμού στα Τάρταρα.
Θυμάμαι στην δική μας Eurovision 2004 (?)την Rock Βand απ την Φινλανδία

Το 2006 ήταν. Με την Βίσση στο Everything I am η συμμετοχή της Ελλάδας, 9η θέση.

Έχει αλλάξει το format της παρουσίασης στον διαγωνισμό δεκαετίες τώρα. Όχι πως δεν ήταν ωραίο και παλιότερα, εμένα όλα μου αρέσουν, αλλά αλλάζουν οι εποχές.


Λογικό είναι, κάποτε έδιναν σημασία στον performer και στις φωνητικές του ικανότητες. Όσο μετατρέπονταν ο διαγωνισμός σε show, τόσο άλλαξε αυτό.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Κάποτε είχαν έρθει 2 κοριτσάκια στο σπίτι και είχαν αποτρελαθεί με τους Sex Pistols. Τέτοιο κοπάνιμα δεν είδατε ούτε στις πιο αυθεντικές punk καταστάσεις...

Άλλα πάλι κάποτε έγραψαν εκεί που νόμιζαν τη σύγχρονη τέχνη και κοίταζαν πέρα από τα όρια... στον εξαερισμό.

1_k420a3hzfxONdcWf8_gT2g.jpg
Έτσι τα θυμήθηκα και τα είπα :p
 
Προσπαθω μερες να βρω κατι θετικο για αυτη τη Eurovision.
Για να μη πω για αυτη την Ευρωπη και θεωρηθει οτι πολιτικολογω.
Για την εξελιξη εστω του ευρωπαικου τραγουδιου, του ευρωπαικου γουστου.

Το μονο που βρισκω, η με βρισκει καλυτερα, ειναι μια αισθηση παρανοιας
η οποια μαλιστα απαιτει τον σεβασμο μας.
Επειδη αυτα δεν τα βλεπω καθημερινα γυρω μου δεν μπορω παρα να καταληξω οτι
Βιωνουμε μια ιδιοτυπη τυραννια της μειοψηφιας.
 
Προσπαθω μερες να βρω κατι θετικο για αυτη τη Eurovision.
Για να μη πω για αυτη την Ευρωπη και θεωρηθει οτι πολιτικολογω.
Για την εξελιξη εστω του ευρωπαικου τραγουδιου, του ευρωπαικου γουστου.

Το μονο που βρισκω, η με βρισκει καλυτερα, ειναι μια αισθηση παρανοιας
η οποια μαλιστα απαιτει τον σεβασμο μας.
Επειδη αυτα δεν τα βλεπω καθημερινα γυρω μου δεν μπορω παρα να καταληξω οτι
Βιωνουμε μια ιδιοτυπη τυραννια της μειοψηφιας.

Ίσως την παίρνεις λίγο πιο πολύ σοβαρά απ' όσο πρέπει.

Περίπου όπως τα γραφει εδώ είναι τα πράγματα, δεν είναι και για θάνατο αν δεν συμφωνεί με αυτό που έχουμε ως ιδανικό στο μυαλό μας.
 
Κάτι ακούγεται για Σωβέ και Προδέρμ στην ΕΡΤ μετά το φιάσκο....

Ολα θα κριθουν απο την ανατομια της βελτιωσης που θα επερθει αν και την πιθανολογω μονον στην αντικατασταση του Ζουλα τελικα....και ολα τα υπολοιπα μεγκλα....
 
Είναι!
Συρτός στα τρια.

Συρτός και στα τρία δεν γίνεται. Συρτός είναι ο καλαματιανός π.χ. Κάτι τέτοιο είναι το zari.

Γιατί να κάθομαι να τα λέω εγώ αφού τα έχει εξηγήσει η δημιουργός σε βίντεο.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Συρτός και στα τρία δεν γίνεται. Συρτός είναι ο καλαματιανός π.χ. Κάτι τέτοιο είναι το zari.
Συρτός στα 3
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Τα εν λόγω τμήματα του Ζαριού δεν χορεύονται σαν καλαματιανό αλλά σαν χασαποσέρβικο, ουσιαστικά συρτό στα 3.
 
Συρτός στα 3
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Τα εν λόγω τμήματα του Ζαριού δεν χορεύονται σαν καλαματιανό αλλά σαν χασαποσέρβικο, ουσιαστικά συρτό στα 3.

Δεν έχει καν το ίδιο μουσικό μέτρο ο χορός στα τρία. Είναι διαφορετικό πράγμα εντελώς. Είναι 2/4 ή και 3/4. Με το zari απολύτως καμία σχέση.
 
Το 2006 ήταν. Με την Βίσση στο Everything I am η συμμετοχή της Ελλάδας, 9η θέση.

Έχει αλλάξει το format της παρουσίασης στον διαγωνισμό δεκαετίες τώρα. Όχι πως δεν ήταν ωραίο και παλιότερα, εμένα όλα μου αρέσουν, αλλά αλλάζουν οι εποχές.


Λογικό είναι, κάποτε έδιναν σημασία στον performer και στις φωνητικές του ικανότητες. Όσο μετατρέπονταν ο διαγωνισμός σε show, τόσο άλλαξε αυτό.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Επειδή παρακολουθώ τον Γιάννη Πετρίδη χρόνια, είναι τόση η μουσική ενημέρωση που προσφέρει ,ακόμα και σε νέες παραγωγές, οι γνώσεις του ..αυτό λέει και ο ίδιος .
Οι μουσικές τάσεις άλλαξαν ,είτε το θέλουμε είτε όχι,η νεολαία,η Παγκόσμια Μουσική Βιομηχανία πασάρουν νέες τάσεις.
Έχοντας δει από κοντά εκατοντάδες live και φαίνεται ότι θα συνεχίσω,ΝΑΙ πολλά Dj set,open set τύπου Avinci έχω παρακολουθήσει πολλά.
Μιλώντας γι αυτόν τον θεσμό θα έλεγα ότι και ο ψάλτης χρειάζεται να χει και λίγο...φωνή.
Είναι η πρώτη φορά μετά απ το πρώτο της Μαρινέλλα που δεν με ακούμπησε κάτι.
Ατάλαντοι τραγουδιστές,life style που υποβάλλεται στην ερμηνεία, χορογραφίες του κώλου και όμως τα ποσοστά τηλεθέασης αυξάνονται ,όπως και τα έσοδα.
1974 θυμάμαι την πρώτη αναφορά στην ΕΡΤ 1 ότι σκοπός του συγκεκριμένου πρότζεκτ είναι η ανάδειξη και το σπρώξιμο του νικητή.
Τα τελευταία χρόνια οι πρωτιές είναι (όχι όλες) πεπερασμένες.
Την επόμενη μέρα ξεχνιούνται.
Ούτε σε ραδιόφωνα ακούγονται, ούτε σε live ,ούτε καριέρες κάνουν, ούτε υπογράφουν σε καμιά σπουδαία Δισκογραφική Εταιρεία για προώθηση.
Αιτία είναι η χαλαρή ψήφος (κάτι μου θυμίζει) των πιστιρικάδων.
Άμουσοι και ατάλαντοι εξελίχθηκαν στην Μουσική Βιομηχανία ,αλλά είχαν και λίγη φωνή.
Το Θέμα έχει απασχολήσει και άλλες Χώρες που έκαναν μποϊοκοτάζ,¨Οπως η Ιταλία,η Μ.Βρετανία .
Δεν είμαι προσωπικά κολλημένος στην μουσική που ακούω,υπάρχουν διάσημοι remixers,παραγωγοί με γνώσεις που ξεσηκώνουν στάδια.
Έχω ξαναγράψει για τον Andrea Molez..Claude Challe κ.λ.π.
Δεν χάνω κάθε σάββατο μια Βρετανή από ένα διάσημο γκρουπ που έκανε επιτυχίες στα 90ς.
Επανέρχομαι.