Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

81g8ar0JPXL._SX342_.jpg


Συνεχίζεται η βδομάδα κακών ταινιών που εχουν κάποιο ενδιαφέρον.
Eureka απο τον πρόσφατα εκλιπών Nicolas Roeg.

Ποτε το βρίσκει, ποτε το χάνει, μπερδεύει 152 διαφορετικές ιδέες, προσπαθεί να εντυπωσιάσει με συνειρμικες σκέψεις και τρύκ, το πετυχαίνει, το ξαναχάνει ολοκληρωτικά με μια δίκη.

6+/10

''Tonight I took a bath because of you.'' ''I won't rest until I see that man dead.'' ''I want to touch human flesh.'' ''You are guilty of innocence.'' ''Once I had it all. Now I just have everything.'' ''Gold smells stronger than a woman.'' ''It's not me they hate but what I represent.'' ''I taught you everything you know.'' ''My blood is his blood, and his is mine.'' ''Where I come from you don't own a thing. The most you can do is stake your claim.'' ''I know what eternity looks like. It's white and yet very dark. It's like a desert in the snow at night. I'm beyond eternity. The abyss. Nothing.''

The smile of relief when he is finally killed may be McCann's comment on being freed of his unsatisfying life or the actor's comment on being freed from the remainder of the movie, which is taken up mostly with as improbable and uninteresting a murder trial as the screen has ever brought us. It disproves the adage that trials make foolproof drama.

https://www.nytimes.com/1985/08/30/movies/screen-eureka-by-nicolas-roeg.html

https://www.rogerebert.com/reviews/eureka-1981

παρόλαυτα οι φαν και ακατανόμαστοι μπορεί να την απολαύσουν για την υπέροχη..

large_eureka_04_blu-ray_.jpg
large_eureka_X04_blu-ray_.jpg
 
url]


https://goo.gl/images/dsVsmr

Δευτέρα σήμερα!

θα σου κλέψουμε την θήκη και θα μας γράψεις ένα σενάριο, εμείς θα το σκηνοθετησουμε.

Θα σαρωσουμε τα βραβεία στα διεθνή φεστιβάλ. Τι απιταψου, τσάι μινγκ, γονγκ μπινγκ και γοκι τοκι.
 
και η ταινια της ημερας

HUD
κινηματογραφικα τετραδια
για νεοπλουτους σκηνοθετες
διαχρονικο διαμαντι 9/10


σσσσσσ ειναι αργα η πολις κοιμαται
 
Ξεβρω οτι δεν ξέβρω τίποτα, αλλα ενας "φίλος της τσόντας" (οπως έλεγε και ο Γκουσγκούνης σε οποιον άγνωστο τον χαιρετούσε στο δρόμο) που τριγυρνάει εδω γύρω,
λατρευει τον Γκοντάρ και εχει ιδιαίτερη αδυναμία στην ταινιάρα που άλλαξε την κινηματογραφική αισθητική.

Ο Ζαν-Λυκ Γκοντάρ σβήνει σήμερα αισίως 88 κεράκια στην τούρτα και εμείς θα ευχηθούμε σε έναν από τους (μετρημένους σε μια χούφτα) σκηνοθέτες της 7ης τέχνης που δικαιούνται να καπαρώσουν τον χαρακτηρισμό του πιονιέρου. Το A bout de souffle έσκασε σαν βόμβα το 1959, ανανεώνοντας ριζικά τους τρόπους με τους οποίους βλεπόταν, φτιαχνόταν και γινόταν αντιληπτή μία ταινία.

Σενάριο προσχηματικό, κάμερα αεικίνητη και παιχνιδιάρικη. Διάλογοι που αφήνονται στη γοητεία του φλερτ, του δρόμου και των νιάτων. Μοντάζ φρενήρες και αναιδές. Οι κοφτές ανάσες που χάνονται εν τη ρύμη της ζωής. Τα αγόρια που ήθελαν να καπνίσουν σαν τον Ζαν Πολ Μπελμοντό, τα κορίτσια που ποθούσαν την κουπ και τα φορέματα της Jean Seberg. Η λέξη degueulasse και η μυστηριώδης δύναμή της.

A bout de souffle | review

Χρονια πολλά και δημιουργικά!
 
image_2483.jpg


Τρίτη απόγευμα σήμερα! :p

αχ βρε αγαπημένε, το αναφέρει.

ενας απο τους 5-10 τιτάνες που άλλαξαν την κινηματογραφική γλώσσα, ο Ζαν-Λυκ Γκοντάρ!

πες μας 2-3 αγαπημένες σου ταινίες, του Ζαν-Λυκ, για να δει ο νεαρός ακατανόμαστος που τόσο τον λατρεύει.

σε λίγες μέρες εχω γεννάθλια!
γεννημένος λίγες μέρες πριν, το μεγάλο πειραχτήρι και καλλιτέχνη Ozu.
 
ταινιάρα που επιβάλεται να ξαναδώ σύντομα!

The Last Picture Show (1971)
69 κεράκια (παρά ένα 70) σβήνει σήμερα μια από τις εμβληματικότερες φιγούρες του σύγχρονου αμερικάνικου σελιλόιντ και το CineDogs υποβάλλει τα σέβη του. Εκκίνηση με ένα έργο-κλειδί της αναγέννησης του αμερικανικού κινηματογράφου των '70s (και από τα πρώτα του ιδίου), "σκονισμένο" φόρο τιμής στο μεγάλο σινεμά που προηγήθηκε (ιδίως εκείνο του πατριάρχη Φορντ). Η ελεγειακή, πικρή και βάναυσα ρεαλιστική "ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ" του (πρώην κριτικού, σημειολόγου και θεωρητικού του σινεμά) Peter Bogdanovich, συνθέτει μέσα απ' την οδυνηρή ιστορία ενηλικίωσης των νεαρών της ηρώων (Timothy Bottoms, Jeff Bridges και Cybill Shepherd) το πορτραίτο μιας ετοιμοθάνατης Δύσης, ως άλλη - Τεξανή - εκδοχή των "Υπέροχων Άμπερσονς". Πλάι στο νεόκοπο πρωταγωνιστικό τρίο, το παλιό Χόλιγουντ (που "αποχαιρετά" έναν ολόκληρο τρόπο ζωής) εκπροσωπούν η σπαραχτική Cloris Leachman (Όσκαρ β' γυναικείου) και ο μπαρουτοκαπνισμένος καουμπόι του Φορντ, Ben Johnson (actor) (Όσκαρ β' αντρικού). Το όραμα του Μπογκντάνοβιτς (και απόλυτο σημείο αναφοράς σε μια κατά τα άλλα άνιση καριέρα) είναι σκοτεινό αλλά ειλικρινές και συλλαμβάνει (σε σκληρά αλλά εντυπωσιακά ασπρόμαυρα χρώματα) τις δύσκολες στιγμές όπου η αθωότητα ταλαντευόμενη πορεύεται προς την ωριμότητα. Σαν αγρυπνία για μια ολόκληρη εποχή, που αποπνέει διάχυτη αίσθηση τραγικότητας και καταφανούς θλίψης...

The Last Picture Show (1971) | review
 
ταινιάρα που επιβάλεται να ξαναδώ σύντομα!



The Last Picture Show (1971) | review

Να την ξαναδείς! Εγω την είδα όταν στο making off του Jaws άκουσα τον Σπήλμπεργκ να λέει ότι για το καστ της ταινίας του ήθελε αρχικά όλο το καστ του The Last Picture Show "της αγαπημένης του αμερικάνικης ταινίας".
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

.
εμενα θα μου επιτρεψετε
στην μικρη μας κινηματογραφικη λεσχη αγ.Παρασκευης
μεθαυριο εχουμε την τιμη να καλωσορισουμε το καινουργιο μας μελος
τον Γιωργο Αρβανιτη !
Εμενα γιατι δεν με εχετε καλεσει ακομη...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Εμενα γιατι δεν με εχετε καλεσει ακομη...


οι επομενες προβολες μας
27/12 The Liverpool Goalie Νoορβηγια
9/1 A Peine J’Ouvre les Yeux Τυνησια
23/1 A Cube of Sugar Ιραν

σας περιμενουμε
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

οι επομενες προβολες μας
27/12 The Liverpool Goalie Νoορβηγια
9/1 A Peine J’Ouvre les Yeux Τυνησια
23/1 A Cube of Sugar Ιραν

σας περιμενουμε

Συγχαρητήρια και καλή αρχή!

πολύ καλες επιλογές με νέες ταινίες και μάλιστα απο χώρες οπως Τυνησία και Ιράν!
σε αυτες τις δυο θα ήθελα να παρεβρεθώ και εγω!!
αλλα θα ήταν και η τελευταία ταινία που θα έβλεπα...
εγω στο χώμα και ο Papas στο κελί, με σί αρ τί!
Yo!

και πάμε στις "καλύτερες" του 2018..

απο τον σαχλαμαράκια Kermode the frog, ο οποιος προσπαθεί να "εξυπηρετήσει" όλα τα γούστα

παρακάτω οι επιλογές του. πάντα εχουν ενδιαφέρον και πάντα ανακαλύπτω κάτι να δώ και συνήθως ειναι πολύ καλο.
πάντα ομως βάζει και ταινίες για "όλη την οικογένεια"

https://www.imdb.com/list/ls024343693/

δυστυχώς εμένα δεν με έπιασε το Leave No Trace το βρήκα αρκετά καλό αλλα όχι εξαιρετικό
ίσως να το είδα λάθος στιγμή ή να μην είχα την κατάλληλη διάθεση.
παντως το προηγούμενο της Debra Granik, winter bone ηταν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!

απο την δεκάδα του κρατάω για να δώ σίγουρα
Lek and the Dogs (2017)
Jeune Femme (2017)

και ίσως το 4. The Breadwinner (2017)

συμφωνώ με τα
5. You Were Never Really Here (2017)
7. A Fantastic Woman (2017)
τα οποια θα τα έβαζα και εγώ στα καλυτερα της χρονίας.

αυτά δεν τα έχω δει ακόμα.
10. A Quiet Place (2018),
8. Phantom Thread (2017)
2. The Shape of Water (2017)
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Συγχαρητήρια και καλή αρχή!

πολύ καλες επιλογές με νέες ταινίες και μάλιστα απο χώρες οπως Τυνησία και Ιράν!
σε αυτες τις δυο θα ήθελα να παρεβρεθώ και εγω!!
αλλα θα ήταν και η τελευταία ταινία που θα έβλεπα...
εγω στο χώμα και ο Papas στο κελί, με σί αρ τί!
Yo!

εδω ειμαστε
δυστηχως δεν εχουμε 7.1 ατμος και αλλα φοβερα καλωδια
αλλα παλι περναμε καλα

σε περιμενουμε

DSC_9173.jpg
 
ωραία πράγματα!
αλλα τι υπερλαμπροί λευκοί τοίχοι ειναι αυτοι!!

με ελάχιστα χρήματα για μαυρη μπογιά, θα έχετε πολύ μεγαλη αύξηση του contrast αλλα και μέθεξη.
ειναι το πιο εύκολο που μπορείτε να κάνετε.

Αν δεν μπορείτε να κάνετε το παραπάνω, αγοράστε όσα μπορείτε μαυρα αυτοκόλλητα των 2 (το καθένα ειναι 2 μέτρα x 45 εκατοστά) και κολλήστε τα γύρω απο την οθόνη..
https://www.plaisio.gr/zografiki-di...Goomby-Rolo-Autokollhto-Veloudo-45cm-x-2m.htm

αν δεν σας επιτρέπουν να τα κολλήσετε στον τοίχο γιατί ο χώρος χρησιμοποιέιτε και για άλλους λόγους, βγάλτε τους στην πλατεία του χωριού για παραδειγματισμό..
μετά ζητήστε μεγάλα, λεπτά κομμάτια αφρολέξ (ειναι πάμφθηνα) οπου θα τα κολλήσετε τα μαυρα αυτοκόλλητα και θα τα βάζετε γύρω απο την οθόνη κατα την προβολή.
Μετά την προβολή, μπορείτε να τα βγάζετε.

θα δειτε τρομερή διαφορά!

τόσες λύσεις σας δώσαμε..

δεν εχουμε atmos, ουτε φοβερά καβλώδια..
απλα εναν JVC σε σωστο (μαύρο) χώρο και 5.1 ήχο.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

.
η αιθουσα δεν ειναι ιδιοκτησια μας
αλλα συντομα θα γινουν πολλα

το κατάλαβα γιαυτό σου πρότεινα και το τελευταίο σενάριο.

-bye-

αν δεν σας επιτρέπουν να τα κολλήσετε στον τοίχο γιατί ο χώρος χρησιμοποιέιτε και για άλλους λόγους, βγάλτε τους στην πλατεία του χωριού για παραδειγματισμό..
μετά ζητήστε μεγάλα, λεπτά κομμάτια αφρολέξ (ειναι πάμφθηνα) οπου θα τα κολλήσετε τα μαυρα αυτοκόλλητα και θα τα βάζετε γύρω απο την οθόνη κατα την προβολή.
Μετά την προβολή, μπορείτε να τα βγάζετε.
 
SERDowk8uF8QrmFmhZhF3hGXRQ8MOC_large.jpg


Η καλύτερη ταινία (κατά τον υποφαινόμενο) του Nicolas Roeg οπου η φόρμα και οι εμμονές και η καταπληκτική κινηματογράφιση, γίνονται ένα με τα θέματα που καταπιάνεται τουτο δω το αριστούργημα.

Ελλεψη επικοινωνίας με τους γύρω μας, αποκοπή απο την φύση, εγκλισμός του ευατό μας και των επιθυμιων μας.

υπέροχο το συνειρμικό μοντάζ ενος δέντρου που μοιαζει με πόδια, με τα πόδια της κοπέλας.
Ο μικρός σε μια στιγμή κατανοεί τον μαύρο aborigine χωρίς να μιλάνε την ίδια γλώσσα.
αλλα και ο μικρός δεν μπορεί να δει την υπέροχη ομορφία του τοπιου γύρω του, σε μια σκηνή απίστευτης κινηματογράφισης ενος φυσικου τοπίου, και συνεχίζει να εξιστορεί μια ανούσια ιστορία.

9+/10
 
Και δεν τις βλέπεις χρονολογικά μιας και τον έπιασες;

Δεν είναι και πολλές αυτές που αξίζει να δεις. Μέχρι το insignificance