Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο
Γιαυτό ακριβώς, αγαπάμε τον κ. Gal'en
Ακόμα μια φορά οι μαθητές βάζουν τα γυαλία στους δασκάλους!
εξάλλου ο καλός δάσκαλος, πάντα αλληλεπιδρά, μαθαίνει και ακούει τους μαθητές του.
https://www.azquotes.com/author/1875-Robert_Bresson
γιαυτό λέμε οτι ο συγχρονος κινηματογραφος βασίζεται στον Bresson.
Γιαυτό ακριβώς, αγαπάμε τον κ. Stellio Pappa
Αριστουργηματική η σκηνή στο Kes οπου ο μαθητής σηκώνεται στον πίνακα.
Ποια πιστεύετε πως είναι η θέση σας στο σύγχρονο ιαπωνικό σινεμά; Οι ταινίες σας μοιάζουν ιδιαίτερες σε σχέση με την υπόλοιπη παραγωγή.
Νιώθω λίγο παλιομοδίτης και μάλλον πιο ανεξάρτητος από τον κύριο κορμό της εθνικής κινηματογραφίας, αφού η βιομηχανία μοιάζει να προτιμά πιο μοντέρνα ή πιο επικά φιλμ. Εγώ, ο Τακέσι Κιτάνο και μερικοί άλλοι δουλεύουμε με μικρότερους προϋπολογισμούς, γράφουμε τα σενάρια και μοντάρουμε οι ίδιοι. Μου λένε συχνά πως οι ταινίες μου θυμίζουν αυτές του Όζου, αν και πιστεύω πως οι «Κλέφτες Καταστημάτων» βρίσκονται πιο κοντά στον πρώιμο Σοέι Ιμαμούρα. Μιλούν για παρόμοιες καταστάσεις, για την Ιαπωνία του περιθωρίου, στην οποία το σύγχρονο σινεμά δεν εστιάζει όσο θα έπρεπε.
https://www.athinorama.gr/cinema/ar...uti_ton_kanon_xirokazou_koreenta-2532144.html
Γιαυτό ακριβώς, αγαπάμε τον κ. Gal'en
Ακόμα μια φορά οι μαθητές βάζουν τα γυαλία στους δασκάλους!
εξάλλου ο καλός δάσκαλος, πάντα αλληλεπιδρά, μαθαίνει και ακούει τους μαθητές του.
Πόσο δύσκολο είναι να δουλεύετε με παιδιά;
Όταν διαλέγω ανήλικους ηθοποιούς τούς διαλέγω για την προσωπικότητά τους. Αντί να τους καθοδηγώ εγώ, λοιπόν, προσαρμόζω το σενάριο πάνω στη συμπεριφορά και στον τρόπο με τον οποίο μιλάνε και αντιδρούν. Έτσι, από το «Κανείς δεν Ξέρει» και μετά δεν τους δίνω το σενάριο. Τους λέω τις ατάκες λίγο προτού ξεκινήσει το γύρισμα κι εκείνοι αυτοσχεδιάζουν επάνω τους. Με ενδια*φέρει πρωτίστως το συναίσθημα των παιδιών και το να συλλάβω τη δυναμική που αναπτύσσουν μεταξύ τους ή με τους άλλους ηθοποιούς στο πλατό.
The point is not to direct someone, but to direct oneself.
To create is not to deform or invent persons and things. It is to tie new relationships between persons and things which are, and as they are.
Prefer what intuition whispers in your ear to what you have done and redone ten times in your head.
Films can only be made by by-passing the will of those who appear in them, using not what they do, but what they are.
Bring together things that have as yet never been brought together and did not seem predisposed to be so.
https://www.azquotes.com/author/1875-Robert_Bresson
γιαυτό λέμε οτι ο συγχρονος κινηματογραφος βασίζεται στον Bresson.
Γιαυτό ακριβώς, αγαπάμε τον κ. Stellio Pappa
Αριστουργηματική η σκηνή στο Kes οπου ο μαθητής σηκώνεται στον πίνακα.