Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

.
Αααα με κομμενη ανασα ο μικρος Δανος ΕΝΟΧΟΣ
παμε για τον προβοκατορα τωρα ΤΖΑΚ

ωραίος ο ένοχος ε;
και τώρα
O ΤΖΑΚ ΚΑΙ Η ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ!

επιτέλους γράφεις σωστά!

αν δειτε την άλλη βερσιόν με την φασολιά...
να προσέχετε τις κακοτοπιές και ποιους επισκέπτεστε.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
..
61f30ef8ce81ef4e2545786144682a7b.jpg
dcca64fe7fe4f15d83a9fca09067c707.jpg
2125fc8725fdc8556c07e7c65f8ab09b.jpg
d087bcd93e4d947a0dbb0e718dbc18f4.jpg
 
μερικοί τυχεροί ήδη βλέπουν χίονι έξω απο το παραθυρο τους.
έδω ακούγονται ήδη μπόρες και νεροποντές..

καλά ούτε το Fight Club ειναι αριστούργημα, αλλα σε κάποια σημεία συμφωνούμε με τον παρακάτω γραφιά..

Molly's Game (2017), του Aaron Sorkin


Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν τον χώνεψα ιδιαίτερα τον Άαρον Σόρκιν. Με εξαίρεση το σενάριο του "Moneyball" (η ομορφιά του οποίου οφείλεται περισσότερο στους σκηνοθετικούς χειρισμούς του Μπένετ Μίλερ), και εκείνο για το "A Few Good Men", μου φαινόταν πάντα ψιλοαντιπαθητικός εξυπνάκιας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της εμμονής του για βερμπαλιστική επίδειξη, είναι το "Social Network". Όλα τα ελαττώματα του γραφιά Σόρκιν, είναι εμφανή σ' αυτή την ταινία. Τόσο που ούτε ο Φίντσερ κατάφερε να το σώσει εντελώς. Στα σενάριά του, οι ήρωες μιλούν πολύ και είναι -όπως ο ίδιος- εγωκεντρικοί "εξυπνάκηδες". Δήθεν ετοιμόλογοι, με την κοφτερή ατάκα έτοιμη πάντα στην άκρη των χειλιών τους, δεν μοιάζουν με ανθρώπους αλλά με αυτόματα. Κάποιος τους έχει κουρδίσει να "ταπώνουν" ο ένας τον άλλον και να επιβάλλονται δια του λόγου στον συνομιλητή τους, μπλέκονται ατέρμονα σε διαλογικές αναμετρήσεις, η έκβαση των οποίων μένει πάντα εκκρεμής. Νικητές και χαμένοι δεν υπάρχουν, νικητής είναι πάντα ο διάλογος (μας λένε), δηλαδή ο "ευφυής" σεναριογράφος που τους όπλισε μ' αυτές τις "τρομερές" ατάκες. Διότι οι ήρωες του Σόρκιν, δεν νοιάζονται να επικοινωνήσουν αλλά μονάχα να δοξάσουν τον δημιουργό τους. Υπάρχουν εκεί ως αντιπρόσωποι του κυνικού του πνεύματος, και τίποτα παραπάνω. Πιόνια σε μια σκακιέρα ευγλωττίας την οποία στήνει εκείνος με αντίπαλο τον εαυτό του. Πρέπει να αποδεικνύεται ολοένα και πιο έξυπνος, ολοένα και πιο εύστροφος.

Με το "Molly's Game" ο Σόρκιν (που με τόσα που έχει ακούσει φυσικό ήταν να πάρουν τα μυαλά του αέρα), θέλει να μας αποδείξει ότι μπορεί να τα καταφέρει και στον ρόλο του σκηνοθέτη. Αποτυγχάνει παταγωδώς. Το ντεμπούτο του εμπεριέχει όλα του τα μειονεκτήματα ως σεναριογράφου αλλά σ' αυτά προστίθεται και η σκηνοθετική του ανικανότητα. Στον Σόρκιν με ενοχλεί, κυρίως, η πόζα. Για τη λεκτική πόζα τα ξέραμε, ώρα να πάρουμε μια ιδέα κι απ' τον οπτικό του στόμφο. Που δεν είναι καν πρωτότυπος. Όλο το "Molly's Game" είναι ένα λουστραρισμένο κακέκτυπο των Σκορσέζε και Φίντσερ. Ιλιγγιώδες μοντάζ βγαλμένο απ' το "Goodfellas", βιντεοκλιπίστικα τερτίπια αλά Φίντσερ (θα έγραφα κάτι για το "Fight Club" αλλά δεν θέλω να γίνω ιερόσυλος, συγκρίνοντας τη μετριότητα του Σόρκιν μ' ένα εμβληματικό αριστούργημα), εμβόλιμες σκηνές παραδοσιακής δραματουργίας για να ηρεμεί λίγο ο θεατής απ' τον καταιγισμό των επεξηγηματικών πλάνων με voice-over (του τύπου, "πώς έχτισα την επιχείρησή μου" αλλά και "πώς παράλληλα οργάνωνα, χωρίς να το θέλω, την πτώση μου"), φαντεζί αφηγηματική ταχύτητα, ιλουστρασιόν περιτύλιγμα φωτογραφίας και καλλιτεχνικής διεύθυνσης με πινελιές "σκοτεινιάς" -τόσο τηλεοπτικής, άλλωστε, που δεν σαγηνεύει πλέον κανέναν-, κολπάκια δηλαδή και καμώματα. Αυτό δεν είναι σινεμά.

Το πόσο ρηχός είναι ο Σόρκιν ως σεναριογράφος, αποδεικνύεται πανεύκολα, μόλις τον αντιπαραβάλει κάποιος με τον Ντέιβιντ Μάμετ. Δηλαδή μ' έναν αληθινό ποιητή του επιθετικού διαλόγου, της έξυπνης (και ουχί εξυπνακίστικης) λεκτικής δραματικότητας, του άγριου λυρισμού των δρόμων και της επώδυνης, αφτιασίδωτης αλήθειας τους. Το πόσο ανεπαρκής είναι ως σκηνοθέτης, γίνεται ηλίου φαεινότερον μόλις τον βάλεις δίπλα στα είδωλά του. Τον Σκορσέζε δηλαδή και τον Φίντσερ. Γιατί το ότι αποτυγχάνει σε επίπεδο φόρμας, δεν πρέπει να μας αποσπά την προσοχή απ' την πιο ουσιαστική αποτυχία του: αυτήν που αφορά το περιεχόμενο. Τι κάνει εδώ ο Σόρκιν; Γοητεύεται απ' τον αμοραλισμό του Σκορσέζε και επιχειρεί να μετατρέψει σε ηρωίδα ένα φριχτά κενό πλάσμα, μια άπληστη αριβίστρια που έχει ως μοναδικό στόχο ζωής να πλουτίσει εις βάρος των αντρών που θεώρησε υπεύθυνους για τα βάσανά της. Μας προτείνει αυτή την παγερή, ανέραστη, συναισθηματικά ανάπηρη (δεν τη βλέπουμε ούτε για μια στιγμή στην ταινία να αισθάνεται κάτι για τον οποιονδήποτε), υπερφιλόδοξη λάμια, ως παράδειγμα γυναικείας μαχητικότητας και φεμινιστικής υπέρβασης. Μόνο που η Molly δεν είναι χειραφετημένη: είναι απλώς κομπλεξική, νευρωτική και δυστυχισμένη. Όταν ο Σκορσέζε προβάλλει τους γκάνγκστερς του υπό το κολακευτικό φως μιας εωσφορικής περηφάνιας ή ενός προμηθεϊκού νιτσεϊσμού, το κάνει για να σπάσει πλάκα μαζί τους αργότερα. Τους οδηγεί με ντετερμινιστική σιγουριά στον χαμό τους για να κοροϊδέψει την αλαζονεία, τη φιλαργυρία και τη βλακεία τους. Βλέπεις ο Σκορσέζε είναι ένας -πανέξυπνος και βαθιά καλλιεργημένος- καθολικός με πολύ χιούμορ, ενώ ο Σόρκιν ένας ματαιόδοξος άθεος της εποχής του (χωρίς άλλη αυταξία απ' το εγώ του, προφανώς, άρα και χωρίς πραγματικές ιδέες για να αναμετρηθεί μαζί τους), που, όπως όλοι οι εξυπνάκηδες της γενιάς του twitter στους οποίους απευθύνεται, νομίζει ότι έχει χιούμορ.

Η Molly Bloom, σαφώς, του χρησιμεύει ως είδωλο για μια εποχή που έχει μάθει να μετράει τα πάντα με όρους οικονομικού κέρδους και εμμονικού δικαιωματισμού. Έγινε πλούσια και είναι γυναίκα. Τι παραπάνω χρειάζεται; Τίποτα προφανώς. Έπαιξε το παιχνίδι των αντρών και κέρδισε. Αρκεί. Τι σημασία έχει που της την έπεσε το FBI και η αμερικανική κυβέρνηση; Αυτοί ξέρουμε ότι είναι πάντα οι κακοί. Άρα και η Molly, εξ αντανακλάσεως δικαιώνεται. Αφού βρέθηκαν απέναντί της οι "κακοί", πάει να πει ότι αυτή είναι καλή. Σωστά; Να πώς αναπτύσσει η ταινία του Σόρκιν την αφελέστατη διαλεκτική της. Το πιο εξοργιστικό δε, είναι ότι ο μόνος θετικός χαρακτήρας της ταινίας, ο δικηγόρος που ερμηνεύει καταπληκτικά ο Ίντρις Έλμπα (ίσως ο μόνος που καταφέρνει να διασωθεί απ' αυτό το ναυάγιο που λέγεται, "Molly's Game"), της λέει κάποια στιγμή ότι η κόρη του διάβασε το βιβλίο της και τώρα η Molly είναι το είδωλό της. Ο άνθρωπος πάσχισε να μεγαλώσει σωστά ένα παιδί, έβαζε τη θυγατέρα του να του γράφει εκθέσεις για ποιήματα που διάβαζε, και η μικρή κατέληξε να έχει για είδωλο τη Molly! Θα τρελαθούμε!! Αν ο Φίντσερ έβαζε ποτέ κάτι τέτοιο σ' ένα έργο του, θα το έκανε για να χλευάσει σκληρά την κοινωνία μας, να αποδομήσει τις γελοίες αξίες της, να διατρανώσει έναν δίκαιο μισανθρωπισμό. Ο ανόητος Σόρκιν, όμως, δεν γελάει, ούτε θέλει εμείς να γελάσουμε. Πιστεύει σ' αυτή τη σκηνή, τη βάζει σ' ένα κομβικό σημείο της αφήγησης για να μη μείνει η παραμικρή αμφιβολία ότι θεωρεί ηρωίδα και παράδειγμα προς μίμηση αυτή την αντιπαθέστατη, μοντέρνα Κίρκη (δεν είναι δική μου επινόηση ο χαρακτηρισμός, έτσι αυτοπροσδιορίζεται η ίδια η Molly). Το χειρότερο: θέλει να συγκινηθούμε. Γιατί, ως γνωστόν, τίποτα δεν θολώνει καλύτερα την κρίση μας απ' τη συγκίνηση που μας προκαλούν τα παιδιά και ό,τι έχει να κάνει μ' αυτά.

Κι έπειτα, φυσικά, είναι και η σκηνή με τον πατέρα στο παγκάκι. Που ενώ ξεκινάει καλά, δείχνοντας ότι στην πραγματικότητα δεν υπήρχε άλλο κίνητρο απ' το -τυπικό για τον ενοχικό πολιτισμό μας- μίσος για τον πατέρα, εξελίσσεται σε μια απαράδεκτα δακρύβρεχτη μελούρα αγκαλιάς και ετεροχρονισμένης συμφιλίωσης, που τα καταστρέφει όλα. Φυσικά, δεν έφταιγε η Molly, έφταιγε ο πατέρας της. Πάντα είναι υπεύθυνοι οι πατεράδες. Επίσης, έφταιγαν οι άντρες που στα μάτια της υπήρξαν όλοι, με διαφορετικούς τρόπους ο καθένας, ενσαρκώσεις του πατέρα. Πάντα φταίνε, εν ολίγοις, οι Άλλοι (οι μοντέρνοι καιροί -άρα και τα κινηματογραφικά προϊόντα τους- παθαίνουν αναφυλαξία με την έννοια της προσωπικής ευθύνης) Να κάτι που δεν θα καταδεχόταν ποτέ να βάλει σ' ένα έργο του ο Σκορσέζε, να κάτι με το οποίο θα γελούσε ο Φίντσερ. Δηλαδή οι πραγματικοί δημιουργοί.

Μόνο ένα πράγμα αναγνωρίζω στον Σόρκιν, αφού σε όλα τα άλλα απέτυχε: το ότι επέλεξε για πρωταγωνίστριά του αυτό το θεϊκό πλάσμα που λέγεται, Τζέσικα Τσάστεϊν. Τα 140 λεπτά του "Molly's Game" θα ήταν μάλλον ανυπόφορα αν δεν κατάφερνε να ομορφύνει, απλώς και μόνο με την υπέροχη παρουσία της, κάθε τους πλάνο.
 
το θεμα ειναι παντως οτι η "κενοτητα" του λογου-διαλογου του Σορκιν ταιριαζει γαντι με τους χαρακτηρες που επιλεγονται για να ενσαρκωσουν αυτους που θα ξεστομισουν τις λεξεις,δηλαδη δεν θα ηταν δυνατον ο λογος του τζομπς να χε ποιητικη η ενδοτερη ματια,δεν προλαβαινε γι αυτα,επρεπε να ηταν ανταγωνιστικος ακομα και στον διαλογο, γι αυτο ηταν "αριστος":p,
οποτε ενας σκηνοθετης τον επιλεγει γι αυτους τους χαρακτηρες ορθα και βαζει την δικη του πινελια σε αυτα που θελει να πει..μπορει ο Σορκιν ως ολοτητα να μην εχει βαθος αλλα ειναι ιδιαιτερα χρησιμος στους κενους αλλα επιτυχημενους χαρακτηρες, τους γραφει τελεια,οποτε χρησιμο εργαλειο,τωρα εαν καταφερει με το σεναριο να καπελωσει και τον σκηνοθετη κακο του κεφαλιου του σκηνοθετη..
πολυ πιθανον να ειναι σαν τους χαρακτηρες που γραφει και ο ιδιος (γι αυτο τους γραφει τοσο τελεια)...
 
Μόνον να μάθω ότι αυτός που αποδομεί τον Σόρκιν ως αντιπαθητικό εξυπνάκια, είναι ο κλαρινογαμπρός που διαβάζει φιλοσοφία στην τουαλέτα, θα μου φτιάξει το 2019...

Φίλε auteur μην το πάρεις προσωπικά επειδή έβαλες το λινκ... Στους δεκάδες κριτικούς του διαδικτύου αναφέρομαι...

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
εχω δει 3 ταινίες με σενάριο Σορκιν

The Social Network
7/10

Moneyball
6/10

Steve Jobs
6/10

προφανώς δεν ειναι ο κινηματογράφος που με ενδιαφέρει.


τα θέματα του και η προσέγγιση του, μου βγάζει αυτό το παγερό, συμμετρικό ενός αξεγάδιαστου ναρκισσιστή που θέλει διακαώς να ειναι εφυής και να έχει πάντα τον τελευταίο λόγο.
ο ορισμός του "εξυπνάκια"

κάτι σαν τον υποφαινόμενο δηλαδής..
:flipout:
 
η Molly κατάφερε να με κρατήσει μόλις 15-20 λεπτά. Μου φάνηκε τελείως αδιάφορο, τελείως έξω από ότι μ ενδιαφέρει. Ασε που ποτέ στη ζωή μου δεν έχω παίξει χαρτιά...δεν καταλάβαινα τι έλεγαν...
 
το θεμα ειναι παντως οτι η "κενοτητα" του λογου-διαλογου του Σορκιν ταιριαζει γαντι με τους χαρακτηρες που επιλεγονται για να ενσαρκωσουν αυτους που θα ξεστομισουν τις λεξεις,δηλαδη δεν θα ηταν δυνατον ο λογος του τζομπς να χε ποιητικη η ενδοτερη ματια,δεν προλαβαινε γι αυτα,επρεπε να ηταν ανταγωνιστικος ακομα και στον διαλογο, γι αυτο ηταν "αριστος":p,
οποτε ενας σκηνοθετης τον επιλεγει γι αυτους τους χαρακτηρες ορθα και βαζει την δικη του πινελια σε αυτα που θελει να πει..μπορει ο Σορκιν ως ολοτητα να μην εχει βαθος αλλα ειναι ιδιαιτερα χρησιμος στους κενους αλλα επιτυχημενους χαρακτηρες, τους γραφει τελεια,οποτε χρησιμο εργαλειο,τωρα εαν καταφερει με το σεναριο να καπελωσει και τον σκηνοθετη κακο του κεφαλιου του σκηνοθετη..
πολυ πιθανον να ειναι σαν τους χαρακτηρες που γραφει και ο ιδιος (γι αυτο τους γραφει τοσο τελεια)...

Μαζί σου, προφανώς ο τύπος που γράφει την κριτική δεν έχει δει το "West Wing". Δεν έχω δει το Molly's game, πιθανότατα να έχει δίκιο στην κριτική του, αλλά σαν σεναριογράφος ο Sorkin είναι καλός.
 
Μόνον το West Wing ? Ο Σόρκιν έχει δημιουργήσει και το News Room με τον Τζεφ Ντάνιελς...

Τι να λέμε τώρα.... Να τον βγάλουμε τενεκέ...

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Μόνον να μάθω ότι αυτός που αποδομεί τον Σόρκιν ως αντιπαθητικό εξυπνάκια, είναι ο κλαρινογαμπρός που διαβάζει φιλοσοφία στην τουαλέτα, θα μου φτιάξει το 2019...

Φίλε auter μην το πάρεις προσωπικά επειδή έβαλες το λινκ... Στους δεκάδες κριτικούς του διαδικτύου αναφέρομαι...

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Φιλε Δημοκήδη δεν παιρνω κάτι προσωπικά..

ο καθένας κρίνει διαφορετικά, δεν ειναι ανάγκη να συμφωνούμε.

Ο συγκεκριμένος εχει διαβάσει εκεινες τις μεγάλες βιβλιοθήκες που ειχαν οι γονεις μας με τους σκονισμένους και άχρηστους εγκυκλοπαιδικούς τόμους και την ελληνική μυθολογία..
μονο που αντί για τις εγκυκλοπαίδειες larouche και τους μύθους του Ηρακλή (ομαδάρα!) διάβαζε ωραιότατα βιβλία φιλοσοφίας.

τα χαλάμε στην μέταλ αισθητική του, μια μικρή έπαρση και οτι μερικές φορές αυτά που γράφει, δεν συμπίπτουν με αυτά που επιλέγει να δει..
αρκετές φορές συμφωνώ με κείμενα του (αν και όχι ολοκληρωτικά), συνήθως ομως διαφωνώ με τις επιλογές των ταινιών που διαλέγει ή αναφέρει ως αριστουργήματα..

ουδείς τέλειως!
 
Μόνον το West Wing ? Ο Σόρκιν έχει δημιουργήσει και το News Room με τον Τζεφ Ντάνιελς...

Τι να λέμε τώρα.... Να τον βγάλουμε τενεκέ...

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

τενεκέ σίγουρα δεν ειναι... το ντενεκέ με αρέσει περισσότερο..

Σίγουρα ομως ειναι δείγμα των καιρών μας.
της υπερεκτίμησης της ευφυίας, επίδειξη δεξιοτεχνίας και ειρωνίας, χειρισμός χαρακτήρων, των mind fuck σεναρίων, των σειρών του "τι θα γινει στο επόμενο επεισόδιο"..

ααει χάσου.. συμμετρικέ, ατσαλάκωτε, λογιστή Σόρκιν της wall street

aaron-sorkin-donald-trump-letter.jpg
 
.
βρε Διονυση γενικε διαχειριστα
εμενα μ εκοψες που εβαλα τιτλο ταινιας με γραμματοσειρα κατηγορια 4 λογω καλαισθησιας
ο πιο πανω κυριος που εβαλε τεραστια φωτο καποιου Σοκιν πως τον λεν εχει καλαισθησια ?

Υ.Γ επισης η τελεια που βαζω ( μ ρωτησες ) ειναι γιατι ετσι ξεχωριζω αυτα που γραφω λογω χαμηλης ορασης
μην μου την κοψεις παλι σε παρακαλω
-bye-
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

.
βρε Διονυση γενικε διαχειριστα
εμενα μ εκοψες που εβαλα τιτλο ταινιας με γραμματοσειρα κατηγορια 4 λογω καλαισθησιας
ο πιο πανω κυριος που εβαλε τεραστια φωτο καποιου Σοκιν πως τον λεν εχει καλαισθησια ?

Υ.Γ επισης η τελεια που βαζω ( μ ρωτησες ) ειναι γιατι ετσι ξεχωριζω αυτα που γραφω λογω χαμηλης ορασης
μην μου την κοψεις παλι σε παρακαλω
-bye-

Κ. Διαχειριστά σας παρακαλώ θερμά, μη πειράζετε τον κ. Στέλιο μας
ας βάζει τελειες οπου ποθεί.

καλύτερα να μας γράφει... και να τον γράφουμε...
παρά να υπάρχει σιωπή.

συγχωράτε με, λόγω ελάχιστου χρόνου (σε άλλο νήμα εγραψα μισή πρόταση γιατι έπρεπε να φύγω..), βαζω τις φωτογραφίες απευθείας σε ότι ανάλυση τις βρίσκω.
διαφορετικά θα πρεπει να τις κατεβάσω και να τις ξανανεβάσω σε image host site. :bebored:

-bye-
 
.
Είμαστε συναισθηματικά αναλφάβητοι. Όχι μόνο εσύ κι εγώ, όλοι μας είμαστε κι αυτό είναι το πιο θλιβερό.
Μας δίδαξαν για την ανατομία, για τις γεωργικές μεθόδους στην Αφρική.
Ξέρουμε απ’έξω μαθηματικούς τύπους.
Αλλά δεν μας έμαθαν τίποτα για τις ψυχές μας.
Είμαστε τρομακτικά ανίδεοι για τον εαυτό μας και τους άλλους.
Πολλά λέγονται σήμερα για το ότι τα παιδιά θα πρέπει να διδάσκονται από νωρίς για την αλληλεγγύη, την κατανόηση, τη συνύπαρξη, την ισότητα και όλες αυτές τις έννοιες για τις οποίες συζητάμε συνέχεια.
Αλλά κανείς δεν σκέφτεται ότι πρώτα θα πρέπει να μάθουμε για τον εαυτό μας και τα συναισθήματά μας.
Για τους δικούς μας φόβους, για τη μοναξιά μας, για το θυμό.
Είμαστε εγκαταλειμμένοι, ανίδεοι και θυμωμένοι μέσα στα ερείπια της φιλοδοξίας μας.
Το να βοηθήσεις ένα παιδί να αποκτήσει επίγνωση της ψυχής του ακούγεται σχεδόν ανήθικο.
Αλλά πώς είναι δυνατό να καταλάβεις τους άλλους, όταν δεν γνωρίζεις τίποτα για τον εαυτό σου;​
Ingmar Bergman
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

.
Είμαστε συναισθηματικά αναλφάβητοι. Όχι μόνο εσύ κι εγώ, όλοι μας είμαστε κι αυτό είναι το πιο θλιβερό.
Μας δίδαξαν για την ανατομία, για τις γεωργικές μεθόδους στην Αφρική.
Ξέρουμε απ’έξω μαθηματικούς τύπους.
Αλλά δεν μας έμαθαν τίποτα για τις ψυχές μας.
Είμαστε τρομακτικά ανίδεοι για τον εαυτό μας και τους άλλους.
Πολλά λέγονται σήμερα για το ότι τα παιδιά θα πρέπει να διδάσκονται από νωρίς για την αλληλεγγύη, την κατανόηση, τη συνύπαρξη, την ισότητα και όλες αυτές τις έννοιες για τις οποίες συζητάμε συνέχεια.
Αλλά κανείς δεν σκέφτεται ότι πρώτα θα πρέπει να μάθουμε για τον εαυτό μας και τα συναισθήματά μας.
Για τους δικούς μας φόβους, για τη μοναξιά μας, για το θυμό.
Είμαστε εγκαταλειμμένοι, ανίδεοι και θυμωμένοι μέσα στα ερείπια της φιλοδοξίας μας.
Το να βοηθήσεις ένα παιδί να αποκτήσει επίγνωση της ψυχής του ακούγεται σχεδόν ανήθικο.
Αλλά πώς είναι δυνατό να καταλάβεις τους άλλους, όταν δεν γνωρίζεις τίποτα για τον εαυτό σου;​
Ingmar Bergman

Δηλαδή ο Bergman περίμενε απο το σχολείο να του μάθει πως να αισθάνεται; Πως να συμπονάει, πως να θυμώνει, πως να αγαπάει; Σοβαρά τώρα; τι σαχλαμάρες είναι αυτές; Ελπίζω ειλικρινά να ήταν μεθυσμενος όταν τα έγραφε, ή έστω να είχε αρχές γεροντικής άνοιας, γιατί άλλο ελαφρυντικό δε μπορώ να σκεφτώ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Δηλαδή ο Bergman περίμενε απο το σχολείο να του μάθει πως να αισθάνεται; Πως να συμπονάει, πως να θυμώνει, πως να αγαπάει; Σοβαρά τώρα; τι σαχλαμάρες είναι αυτές; Ελπίζω ειλικρινά να ήταν μεθυσμενος όταν τα έγραφε, ή έστω να είχε αρχές γεροντικής άνοιας, γιατί άλλο ελαφρυντικό δε μπορώ να σκεφτώ.
αχ τι κανουν οι κακες παρεες
περαστικα σου ( αν και ειναι αργα )

ενας ενας εκδηλωνεται

-bye-
 
Εννοειται οτι ο Μπεργκμαν εχει δικιο και οτι η παιδεια αξακολουθει τον 21αιωνα να ειναι στειρα,φυσικα τα παιδια πρεπει να μαθουν τον εαυτο τους το σωμα τους ,να μαθουν να τα αγαπουν,μετα ολα θα τα κανουν καλυτερα και μετα ερχεται και η αλληλεγγυη κλπ,οι γονεις δεν ειναι παντογνωστες και μερικες φορες δεν εχουν τον χρονο..
εΧΩ παμπολα παραδειγματα επ αυτου, ακομα και για μικροπραγματα που ομως ειναι σημαντικα στην ζωη,που σε ενα σχολειο μπορει να διδαχθει και σε ενα αλλο οχι και αυτο μπορει να καθορισει ενα κομματι του μελλοντος του παιδιου.. η παιδεια ειναι δειγμα για το πως θελουν οι ελιτ το ποπολο...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

αχ τι κανουν οι κακες παρεες
περαστικα σου ( αν και ειναι αργα )

ενας ενας εκδηλωνεται

-bye-

Ποιές είναι οι κακές παρέες μου; Γιατί απο όσο ξέρω είμαι εντελώς σόλο στα κινηματογραφικά...