Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

σεβομαι τοσο πολυ τον Σκορσεζε και την πορεια του που ακομα και οι ταινιες που δεν μου αρεσαν σαν το silence
δεν μπορω να τις ξεπερασω ,μοναδικη αντιρρηση το Shine a Light απαραδεκτο

Αυτό έλειπε να μην τον σέβεσαι, έδωσε στον Τεό τον Χυσό Φοίνικα ως πρόεδρος της επιτροπής. Προς τιμήν του έκατσε και είδε όλες τις ταινίες του πριν αποφασίσει!!!!!!! Δυνατός άνθρωπος όπως φαίνεται!!!!:flipout::flipout:
 
.
εσεις μπορει να γελατε με τον Μαρτιν Σκοσεζε και τον Θοδωρο Αγγελοπουλο
αλλα αυτοι θα παραμενουν οι μεγαλες αξιες του παγκοσμιου κινηματογραφου

και τωρα μπορειτε να ανοιξετε τα προβολια σας ο man of steel 4 σας περιμενει ...

:Banane0:
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

.
εσεις μπορει να γελατε με τον Μαρτιν Σκοσεζε και τον Θοδωρο Αγγελοπουλο
αλλα αυτοι θα παραμενουν οι μεγαλες αξιες του παγκοσμιου κινηματογραφου

και τωρα μπορειτε να ανοιξετε τα προβολια σας ο man of steel 4 σας περιμενει ...

:Banane0:

Μην γκρινιάζεις Στέλιο, ξέρεις ότι δεν γελάω με κανένα από τους δύο....
 
ενας φίλος/κριτικός που συνηθως με βρίσκει σύμφωνω ειναι ο Mark Kermode
Mark Kermode: best films of 2016

συμφωνώ για όλα τα φιλμ εκτος απο το Notes on Blindness και Your Name που δεν έχω δει ακόμα..

ιδιαίτερη χαρά ειναι οτι επιλέγει και ντοκυμαντέρ, και αν δεν επέλεξε το αριστουργηματικό Im not your Negro (μάλλον γιατι δεν κυκλοφόρησε ακομα στην αγγλία, καθως αφορά μόνο ταινιες που βρηκαν διανομη στην αγγλια και δεν περιλαμβάνει τις ταινιες των Φεστιβαλ)
με βρισκει απολύτως σύμφωνω η επιλογή του για το 13th

απο τα άλλα χαιρομαι ιδιαίτερα που επέλεξε το Things to come το οποιο βρήκα εξαιρετικό! οχι οτι τα άλλα δεν ήταν.

Notes on Blindness

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited:
.

θριλερ και αρτχαουζ
ενα παζλ που δεν βγαινει πουθενα ...
συμβολισμοι χωρις προσωπο


I-Come-With-The-Rain__3.jpg
 
lino_brocka_dfe_1.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

επειδη ειδα πρόσφατα το "σημασία έχει να αγαπάς" το οποιο βρηκα πολύ καλο, ομως το insiang ειναι ενα αριστούργημα πολύ κοντά στα μεγάλα αριστουργήματα του Μιζογκούτσι.
για την χρήση των χρώματων θα μπορούσε να γίνει lecture οπως έγινε με το punch drunk love, vertigo κτλ
για τον χρόνο που δίνει στην σκηνή με το δωμάτιο του ξενοδοχείου.
πολυεπίπεδο και καθηλωτικό.

ο Παζολίνη είδε στην φτώχεια της παραγκούπολης, ειλικρίνεια, ποιηση, και καθαρά συναισθήματα
ο Ettore Scola είδε την ανθρώπινη αλλοτρίωση που καταστρέφει ακόμα και τους πιο δυνατούς δεσμούς στο Ugly, Dirty and Bad
o Lino Brocka δεν κάνει μόνο κοινωνικά σχόλια για την παντελής έλλειψη αρχών, για την δικαιολόγηση του βιασμού ως αντρική ανάγκη, για την πατριαρχία, για την θέση της γυναίκας στην κοινωνία, αλλα κυρίως εμβαθύνει στο προσωπικό δράμα, την έλλειψη και αναζήτηση πραγματικής αγάπης, την αποκτηνώση, την τυφλή εκδίκηση ως την μόνη κάθαρση. Το οποίο βέβαια εμβαθύνει ακόμα περισσότερο τον κοινωνικό χαρακτήρα της ταινίας καθώς και την ευθύνη της κοινωνίας. Κάτι αντίστοιχο κάνει και στο παρά πολύ καλό Manila in the Claws of Light.

Αν σας αρέσει το "σημασία έχει να αγαπάς", ο κινηματογράφος του Ken Loach, οι ταινίες social-realism αλλα με καλλιτεχνική αρτιότητα οπως στα μελόδραματα του Douglas Sirk,
δείτε τουλάχιστον το insiang.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited:
να πούμε και ακόμα ένα μεγάλο ευχαριστώ στον μεγαλύτερο σινεφίλ σκηνοθέτη εν ζωη, τον τιτάνα Martin Scorsese με το World Cinema Project που ανέλαβαν το restoration.
Μεχρι στιγμής το Touki Bouki, THE BOYS FROM FENGKUEI, το Insiang ηταν μεγάλες κινηματογραφικές στιγμές.

πολύ καλα ηταν και τα
A RIVER CALLED TITAS
BLACK GIRL
BOROM SARRET
DRY SUMMER
THE HOUSEMAID

το πιο αδύναμο αλλα αξιόλογο ηταν το
TRANCES
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

.
βρε αοουτεουρ ολο δυσκολα μας βαζεις
χαθηκε μια ωραια περιπετειουλα να δουμε ....

υπάρχει καλύτερη και μεγαλύτερη περιπέτεια απο την αναζήτηση της αγάπης και την ελπίδα για μια αξιοπρεπή ζωή;

τον Ασπροδoντή τον έχεις δει;
:p

αν θυμηθώ και καμια ωραία περιπετειούλα θα σου πω.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

υπάρχει καλύτερη και μεγαλύτερη περιπέτεια απο την αναζήτηση της αγάπης και την ελπίδα για μια αξιοπρεπή ζωή;

τον Ασπροδoντή τον έχεις δει;
:p

αν θυμηθώ και καμια ωραία περιπετειούλα θα σου πω.

"Ασπροδοντή" ειναι γαλλικη και τονιζεται στη ληγουσα?
 
.

εγινε μοδα και μου την δινει ολα τα σκηνοθετακια βαζουν τους τιτλους στο τελος της ταινιας
ειδα Λανθιμο .. Αστακο :furious3:
γιατι δεν ειδαμε φετος το καλοκαιρι νεο Γουντι Αλεν ? ( μην πεις την κακια σου auteur )
ερχονται τον Οκτωβριο WONDERSTRUCK / LOVELESS /
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

.
πιστευω σ ενα θεο πατερα παντοκρατορα
Andrei Tarkovski

https://www.youtube.com/watch?v=JikGhqQh4c4

Θα με κανεις να την ξαναδω μετα πολαααα χρονια...και οποτε να μπω στο τριπ να την ψαχνω...

Εντιτ. Κι αυτος το ιδιο πιστευε....
 
Ειδα επιτελους το Raw, της Ντικουρνο. (και πολυ αργησα!)

http://www.imdb.com/title/tt4954522/

Εξαιρετικο εδεσματακι που προτεινεται ομως μονο σε οσους αρεσκονται σε πικαντικες γευσεις.
Οσοι προτιμουν τα νεροβραστα και τα υγιεινα, ας προσπερασουν.

Αναρωτιεμαι αν η δημιουργος εχει δει το Ginger Snaps.
Πολυ παρομοιας προβληματικης ταινια, με αντιστοιχα δευτερα επιπεδα.
Εκεινη ομως ακολουθησε περισσοτερο τη φορμα του horror και λιγοτερο του σινεφιλοweird, οποτε την εφαγε η μαρμαγκα.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Ειδα επιτελους το Raw, της Ντικουρνο. (και πολυ αργησα!)

http://www.imdb.com/title/tt4954522/

Εξαιρετικο εδεσματακι που προτεινεται ομως μονο σε οσους αρεσκονται σε πικαντικες γευσεις.
Οσοι προτιμουν τα νεροβραστα και τα υγιεινα, ας προσπερασουν.

δηλαδη ειναι μια ταινια για τους πολλους .....



και ομως και απο μια φωτογραφια μπορεις να καταλαβεις τι ταινιαρα ερχεται

three-billboards-outside-ebbing-missouri.jpg
 
Last edited by a moderator:
Τι βλέπετε σε αυτή τη φωτογραφία; Δυο μέτριας εμφάνισης κυρίες, λίγο μετά την πρώτη νιότη; Δυο φιλενάδες που διασκεδάζουν;

Ceremonie8.png


Αχ και να ξέρατε τι κόλαση κρύβεται πίσω από τα χαμόγελα, και πόσο εύκολα μπορεί να εκραγεί. Χωρίς θυμό, χωρίς πάθος, με την ίδιο ρουτινιάρικο τρόπο που μια έμπειρη μαγείρισσα ψήνει ένα σουφλέ.

Claude Chabrol. La Ceremonie.

http://www.imdb.com/title/tt0112769/
 
Τι βλέπετε σε αυτή τη φωτογραφία; Δυο μέτριας εμφάνισης κυρίες, λίγο μετά την πρώτη νιότη; Δυο φιλενάδες που διασκεδάζουν;

Ceremonie8.png


Αχ και να ξέρατε τι κόλαση κρύβεται πίσω από τα χαμόγελα, και πόσο εύκολα μπορεί να εκραγεί. Χωρίς θυμό, χωρίς πάθος, με την ίδιο ρουτινιάρικο τρόπο που μια έμπειρη μαγείρισσα ψήνει ένα σουφλέ.

Claude Chabrol. La Ceremonie.

http://www.imdb.com/title/tt0112769/

Δυο ιερα τερατα...
Εχει τυχει να δω την δευτερη ( απο αριστερα ) στο θεατρο, και μαλιστα να παιζει Μηδεια...και μου πεσε το σαγονι. Δεν πιστευα τετοια δυναμη που αναβλυζε απο αυτην την ηθοποιο.
Οχι "μονο" ερμηνευτικα αλλα και φυσιολογικα. Τετοια φωνη τετοια κινηση.

Και τη ειχα δει ολως τυχαιως (τυχαιως γιατι με πηγε καποια ψυχη τοτες, το 90 νομιζω, να γνωρισω το χωριο που ηταν η γεννητηρα του Γουλιελμου του κατακτητη) και εκει ολο το χωριο ειχε "μεταμφιεστει" γιατι ο Σαμπρολ γυρναγε την Μανταμ Μποβαρυ. Ολα με "φασαντ" ακομα ειχαν ριξει και χωμα και χαλικια στους δρομους...και ενα σωρο τεχνικοι παντου.
Ο Σαμπρολ Θεος συγχωρστον με την πιπα του εδινε οδηγιες σε μαστορους... βουητο, λιγο εως πολυ, και καπως παντου. Η δουλεια ηταν κυριως χειρωνακτική.

Ξαφνικα μεσα απο ενα ντεκορ, στην ουσια ενα μαγαζι που ηταν πισω, βγαινει η Ιζαμπελ Υπερ, με την ενδυμασια της ταινιας που φοραγε.

Επεσε απολυτη σιγη.

Ανταλαξαν δυο τρεις προτασεις με τον Σαμπρολ. Ολες στον πληθυντικο και εκατερωθεν. Μου εκανε μεγαλη εντυπωση ολη αυτη η φαση και η συγκεκριμενη παρουσια.
Νομιζω οτι αυτοι οι ανθρωποι, οι ερμηνευτες, μιμητες πραξεων τελειων και σπουδαιων, εκπεμπουν μια ιδιαιτερη αυρα.