Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Φυσικα. Με αυτο που προηγειται. Λιγο σκεψη αρκει.
Και παλι η λεξη "ριξη" μπορει να υπαρχει αλλα δεν ειναι σταθερα. Πολυ περισσοτερο στον κινηματογραφο. Που μπορει να ειναι εβδομη τεχνη αλλα....ποιος ειναι ο "καλλιτεχνης" ; Ενας σκηνοθετης ειναι και καλα "καλλιτεχνης" ; Αλλη τεραστεια ερωτηση κι αυτη.

Η λεξη ρηξη Μπορει να υπαρχει στην φαντασιωση σας γιατι σας αρεσει η λεξη αλλα δεν...
Η τελευταια "ριξη" πραγματικη που θυμαμαι ειναι η Νουβελ Βαγκ. Πανε πενηντα τοσα χρονια.

Και μπορει να ειναι περισσοτερο συχνη σε μια εικασικη τεχνη. Στο σινεμα σχεδον ποτε. Μια συνεχιση ειναι.
Της οποιας οι νεοτερισμοι ειναι κυριως τεχνικοι. Και αποφερουν μια καπως διαφορετικη "ληψη" απο τον θεατη.

Και να μην μακρυγορουμε...Το μοντερνο στερεψε...εδω και καιρο. Και πλεον τιποτα δεν ειναι η φαινεται νεοτεριστικο.
Αυτη ειναι η γνωμη μου φυσικα. Δεν διακρινω τιποτα μπντερνο η "νεοτερο" στον κινηματογραφο ουτε πουθενα αλλου στην ουσια.

Η νουβελ βαγκ ουσιαστικά απελευθέρωσε τον κινηματογράφο από τις προηγούμενες αρχές και κανόνες που ειχαν θέσει οι προηγούμενοι. Ουσιαστικά έδειξαν ότι δεν υπάρχουν κανόνες για το πως να κάνεις μια καλή ταινία.

Η τεχνική είναι μέρος της αισθητικής, και είναι αλληλένδετα. Μέσω της τεχνικής γίνεται η τέχνη. Τεχνική / τέχνη

Σαφώς και υπάρχουν νεωτερισμοι αλλά νομίζω ότι δεν είναι ενα συγκεκριμένο ρεύμα ή κίνημα αλλά πιο πολύ προσωπικές προσπάθειες.
Και δεν είμαι ειδικός να σε κατατοπίσω περισσότερο. Αν κάνεις την ερώτηση σε ενα πιο ειδικό φόρουμ σίγουρα θα πάρεις καλύτερες απαντήσεις.

https://youtu.be/Ua8_-aL9Mu4

https://youtu.be/g80gKqrmhTY
 
Λέξη κλειδί.. ξαναέρχεται.

Το μοντερνο έρχεται σε ρίξη με το παλαιό.
Άρα οταν ξαναέρχεται (άρα ειναι παλαιό) κάτι στην μόδα, πως μπορεί να έρχεται σε ρίξη με το παλαιό;


.....

To αποριπτω.

Το "παλιο" για αυτο που ξαναερχεται ειναι αυτο που προηγειται.

Και υστερα αυτο το "ριξη" ( η ρηξη δεν ξερω) ολο το λετε και το ξαναλετε.

Πρωτα τι ειναι ρηξη ;
Δευτερον ως προς τι ;
Τριτον αποδειξτε το οτι υπαρχει ριξη ;
Να μην παμε στο ποιο ουσιωδες "η ριξη για την ριξη" (αν υπαρχει φυσικα) και ποιο το κινηματογραφικο της οφελος.
Το λετε σαν ευαγγελιο χωρις να αποδικνυετε οτι ειναι κατι το θετικο για τον θεατη και ως προς τι κλπ...

τεσπα αυτη η λατρεια της "ρηξης" ( η "ριξης" γιατι μηπως κανεις ριχνει τιποτα ; Τιποτα πιατελες στην πιστα ; ) μου θυμιζει κατι το αρκετα σεχταριστικο και με μια δοση επιδεικτικου ελιτισμου.

Βεβαια εαν πραγματικα βρισκετε στις κινηματιγραφικες σας εμπειριες το "μοντερνο" και αγαλιασθε, τοτε απλα να πω οτι σας συγχαιρω ( συν χαιρομαι μαζι σας ) αλλα δεν σας ζηλευω.

Και οπως ειπαμε για το σινεμα...de gustibus, οποτε ο καθενας την γνωμη του και τα δικα του "αισθαντικα".
Που επ ουδενι δεν ειναι ανωτερα απο αυτα καποιου αλλου θεατη παραληπτη παρ'όλα οσα θα ελεγε ο Ραφαηλιδης... ;)
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

:flipout: :ernaehrung004:
Ε, μα...περα απ το ότι, χωρίς πλάκα, έχει και καλές σειρές τα τελευταία 15 χρόνια και αυτός χάνει, γιατί καλός ο προβληματισμός, αλλά και η διασκέδαση έχει αξία....ειμαι σίγουρος ότι στα κρυφά βλέπει πρωιναδικες εκπομπές και sitcoms με ηχογραφημένα γέλια....μουχαχαχα

Sent from my SM-J710F using Tapatalk
 
Όπως λέει και ο παππούς μου " έξω όλοι κο μιλ φο και στο μπάνιο ολοι σκαλίζουν την μύτη τους

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

Ακομα πρεπει να εννοησουμε πως και με ποιον τροπο εχει επιβηθει αυτο το "κομ ιλ φο"...( που για μενα φυσικα ειναι ανυπαρκτο)

Να πως χαχα ( δειτε το ακομα κι αν δεν γνωριζετε Γαλλικα Φοβερη παρωδια) Το ξαναβαζω.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Και δύο δώρα για τον Βελζεβουλι που κυκλοφορεί εδώ τριγύρω.. Μόλις βρήκε ένα φίλο κριτικό!

https://youtu.be/9BoL5XICGZg

https://youtu.be/-x3h310ZT1M

και μάλιστα ειναι οπαδός του Horror (το αναφέρει σε ενα βιντεό του αλλα φαίνεται και απο τις επιλογές του) οπως και ο φίλος μας ο Βελζεβούλης
κανεις παρέα με κριτικούς και δεν το ξέρεις...
:p

@Gal'en ακόμα 2 δωράκια!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

συμφωνώ με τα aardman animation και φυσικά με το Alice του Jan Svankmajer.
ψάχνω ήδη το dougal and the blue cat...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

για δες ποιο έχει πρώτο... αν και εγω δεν θα το έβαζα τοσο ψηλά, παραμένει μια πολύ καλη επιλογη.
συμφωνώ με τα..

Things to come

το your name ειναι στο πρόγραμμα...

I daniel Blake

room

13th

son of saul

embrace of the serpent

notes of blindness
(χαρη στον Kermode το έμαθα και το είδα!) :grinning-smiley-043

under the shadow
(είπαμε ειναι φίλος του horror αν και το συγκεκριμένο ξεπερνάει το είδος)
 
Last edited:
Θεωρω οτι η ζωη ειναι αρκετα μικρη για να καθεται κανεις να βλεπει βιντεακια στον γιουτουμπη.
Οσο δε για βιντεακια με κριτικους, αυτα δεν θα τα εβλεπα ουτε αν ημουν ο Χαιλαντερ .
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Θεωρω οτι η ζωη ειναι αρκετα μικρη για να καθεται κανεις να βλεπει βιντεακια στον γιουτουμπη.
Οσο δε για βιντεακια με κριτικους, αυτα δεν θα τα εβλεπα ουτε αν ημουν ο Χαιλαντερ .
Σου στέλνω βίντεο για δεν κάθεσαι να διαβάσεις αυτά που σου στέλνω, υποθέτω ότι τα βίντεο απαιτούν λιγότερο κόπο και χρόνο.. Αλλά ούτε αυτό δεν προτίθεστε να κάνετε κύριε.

Δίχως κόπος γίνεται τίποτα;
Ειδικά στην τέχνη.. Αν είναι για entertainment ανοίγεις το netflix και απολαμβάνεις.

Μιλάμε αργότερα με ενα κείμενο που καλό είναι να διαβάσεις..
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Στην σαχλαμάρα ναι..

Δεν πα να δεις όλες τις ταινίες του πλανήτη... Αν δεν γίνει μελέτη και παρατήρηση, όχι μόνο με βιβλία τέχνης αλλά και γενικά δεν πρόκειται να κατακτήσουμε όλα αυτά που μας προσφέρει η τέχνη.

Και δεν το λέω μόνο εγώ αυτό, αλλά θα στο πουν όλοι όσοι ασχολούνται με την τέχνη σοβαρά (και όχι μόνο)

Αν έχεις βρει τον εύκολο τρόπο, πες το και σε εμάς, γράψε κανα βιβλίο για να σε θαυμάζουμε και να σε μελετάμε.

Ασε που το ταξίδι της παρατήρησης και μελέτης είναι από μόνο του συναρπαστικό.

https://youtu.be/r1xYwpMz8g0
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Στην σαχλαμάρα ναι..

Δεν πα να δεις όλες τις ταινίες του πλανήτη... Αν δεν γίνει μελέτη και παρατήρηση, όχι μόνο με βιβλία τέχνης αλλά και γενικά δεν πρόκειται να κατακτήσουμε όλα αυτά που μας προσφέρει η τέχνη.

Και δεν το λέω μόνο εγώ αυτό, αλλά θα στο πουν όλοι όσοι ασχολούνται με την τέχνη σοβαρά (και όχι μόνο)

...

1. Οι τυποι που μας βαζεις καθε λιγο τα εχουν κατακτησει ολα αυτα?
2. Οι κριτικοι ασχολουνται σοβαρα με την τεχνη?
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

1. Οι τυποι που μας βαζεις καθε λιγο τα εχουν κατακτησει ολα αυτα?
2. Οι κριτικοι ασχολουνται σοβαρα με την τεχνη?

μπορείς να απαντήσεις και μόνος σου...

1, 2) ολοι οι κριτικοί ειναι ίδιοι; εχουν την ίδια παιδεία, ευφυΐα, ευσαισθησία, ενσυναίσθηση και παρατηρητικότητα;

Why Don't Critics Like the Same Films as the Rest of Us?

(καλύτερα να το διαβάσεις ολόκληρο και όχι απο το quote)

"The idea that there's a disconnect between popular taste and critical taste is sort of a red herring," says Rainer, who was a finalist for the Pulitzer Prize for Criticism. "There's not supposed to be a one-to-one correspondence. If there was, then you wouldn't need critics at all. We'd simply say, 'The top 10 box office grosses this week are the best films.'"

The true role of a film critic, says Rainer, who watches five to seven movies a week, is not to lay down a simple value judgment β€” this movie was "good" or "bad" β€” but instead to use language in a way that "expands the experience of the movie for the reader."

A thoughtful, well-written review not only conveys the excitement of great filmmaking, but also explains how the movie fits into larger political and social conversations. It goes beyond plot recaps and PR-ready sound bites to illustrate why some art works and other art fails.


But to achieve an expanded appreciation of movies requires that we actually read movie reviews, which fewer of us are willing to do. Informal poll: How often do you visit Rotten Tomatoes to read movie reviews? And how often do you go there just to see the aggregate "Fresh" or "Rotten" score? (No judgment.)

To reduce film criticism to a binary score, however, risks reducing filmmaking to a purely consumer exchange. Do I want to pay money for this movie: Yes or no? And if that's our only criteria, we're not only missing out on this deeper appreciation of movies, says film criticism professor and author Walter Metz; we might be making the world a dumber place.

"People who go to movies thinking that they're only entertainment forms are having a very narrow experience with that artform. Someone with an academic training in film and literary studies, is going to have a wider experience," says Metz, who chairs the Department of Cinema and Photography at the University of Southern Illinois and is co-editor of the Film Criticism Journal. "My function in writing criticism is to teach people how to think. It's both teaching people how to think about movies, but even more importantly, how to read the world around them, politically, socially and interpersonally."
Metz is an academic film critic and agrees with Rainer that the role of the critic is to expand and enhance the appreciation of film as art. But Metz doesn't think that the reviews we find in mass media outlets go nearly far enough. He wants to infuse some of the language of academic film criticism β€” style, aesthetics, narrative structure β€” into mainstream newspapers, magazines and websites.
 
Eπαναδιατυπωνω λοιπον τα ερωτηματα μου σε ενα.

Οι τυποι που ανεβαζεις τα εχουν κατακτησει ολα αυτα?
Και τελικα ποιοι ειναι οι κριτικοι που εχουν "παιδεία, ευφυΐα, ευαισθησία, ενσυναίσθηση και παρατηρητικότητα"? Για να ξερουμε να διαβαζουμε μονο αυτους.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Eπαναδιατυπωνω λοιπον τα ερωτηματα μου σε ενα.

Οι τυποι που ανεβαζεις τα εχουν κατακτησει ολα αυτα?
Και τελικα ποιοι ειναι οι κριτικοι που εχουν "παιδεία, ευφυΐα, ευαισθησία, ενσυναίσθηση και παρατηρητικότητα"? Για να ξερουμε να διαβαζουμε μονο αυτους.

Πάλι ψάχνεις συγκεκριμένη φόρμουλα.. στον αυτόματο..

Μόνο εσύ μπορείς να κρίνεις ποιοι τα έχουν και ποιοι όχι..
Το θέμα είναι να παπαγαλιζουμε ότι λένε;

ή όπως λέει και το κείμενο παραπάνω...

"expands the experience of the movie for the reader."

"but even more importantly, how to read the world around them, politically, socially and interpersonally."

Έλεγα με ένα φίλο να κάνουμε προβολές με το έργο του Apichatpong... Και γυρνάει και μου λέει "θέλεις να μας πάρουν με τις πέτρες..."

Δυστυχώς αρχίζω εν μέρη να συμφωνώ μαζί του, όσο και αν δεν το θέλω..
 
Last edited:
Colombus
χαρακτηριστηκε ταινια χρονιας απο εναν εξοχο νεαρο σινεφιλ
και ειπα να την δω

ο σκηνοθετης λατρευει τον Οζου και προσπαθει
μικρη ταινια για φεστιβαλικους χωρους αξιολογο
τωρα εμεις θελουμε κατι με ποιο δυναμικη ορμη

εε Οχι και ταινια της Χρονιας .
.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Colombus
χαρακτηριστηκε ταινια χρονιας απο εναν εξοχο νεαρο σινεφιλ
και ειπα να την δω

ο σκηνοθετης λατρευει τον Οζου και προσπαθει
μικρη ταινια για φεστιβαλικους χωρους αξιολογο
τωρα εμεις θελουμε κατι με ποιο δυναμικη ορμη

εε Οχι και ταινια της Χρονιας .
.

Θα σου βάλω μετά screen shot quiz.

Για καλύτερη της χρονιάς δεν ξέρω καθώς δεν έχω δει ακόμα πολλές αλλά σίγουρα είναι εξαιρετική.

Πολύ πιθανό να είναι το call my by your name..

Αν θέλεις κάτι με δυνατη ορμή δες το taken 3.

Σοβαρά τώρα το raid 1 και 2 είναι αξιόλογες κατασκευές made in Asia απο Άγγλο σκηνοθέτη.

Στέλιο αν τα αγγλικά σου είναι καλά δες οπωσδήποτε αυτό.

https://youtu.be/m4F8I8OVmUU