Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

εξαιρετικη, με οχημα την μεταβαση απο μια παλια εποχη σε μια νεα,οι αντιδρασεις ποικιλουν αναλογα την ιδιοσυγκρασια τα συμφεροντα την ταξικη τοποθετηση του καθενος,ο Βισκοντι αριστοτεχνικα και με μια αξεπεραστη αισθητικη τα αφηγειται ολα αυτα...
 
ευχαριστω επισης, (ηρθε η ακομα?)
ναι με φλομωσαν στα κοκοκαουμποι οι @@@@@ :grinning-smiley-043 (ειδες τους εβρισα κυριε Στελιο)
εν τελει κυριε αουτερ μονοι μας μετα την θεαση μιας ταινιας δεν κρινουμε εαν ειναι κλασικ η οχι?(εκτος επο αυτες που, οποια πετρα και να σηκωσεις σου λενε αυτη ειναι κλασσικ,και να θες αντε να πεις οχι μετα)
το κλασσικη μπαινει πιο πολυ, για να ειναι οι φιλοι πιο επιλεκτικοι στις προτασεις τους:help:
ξερω γιατι δεν προτεινεις και βαζεις λιστες,δεν θελεις να με "κατευθυνεις",δεν ειμαι γιος σου βρε:flipout: και μαλλον ειμαι πιο μεγαλος απο σενα...
για ταινιες μιλαμε ρεε...

Πως θα έρθει αν δεν το παραγγείλεις πρώτα...

Έχασα μια ευκαιρία (για το μεγάλο μοντέλο JVC) και ακόμα κλαίω..
Τώρα θα υποστώ την πλεμπα, το μικρότερο αλλά νεότερο μοντέλο. First world problems.

Μα ήδη σε έχω κατευθύνει


Κάποιο απαιτούν purity αλλά αναρωτιέμαι αν τους αρέσουν τα έργα των μινιμαλιστων που έβαλα στο διπλανό νήμα και αυτά των σκηνοθετών της avant gard που δεν προϋποθέτουν τίποτα.
 
Βρήκα σε καλή ποιότητα τον "Γατόπαρδο" του Βισκόντι.

Δεν το έχω δεί (βαράτε αλύπητα) και θα με ενδιέφεραν πολύ οι γνώμες σας..


Σιγά που θα σε βαρέσουμε.
Ο Lancaster δίνει ρεσιτάλ, ούτε που είχα υποψιασθεί πόσο μεγάλος ηθοποιός είναι (μέχρι την αριστουργηματική τελική σεκάνς).
Το σενάριο είναι βασισμένο στο βιβλίο του Lampedusa. Μεγάλη "μάρκα" ο ιταλιάνος, το μότο του τα λέει όλα: "τα πράγματα πρέπει ν αλλάξουν για να παραμείνουν ίδια".
Και ο Βισκόντι είναι Βισκόντι. Θα δείς και πολλές ιταλόφατσες σε ρόλο κομπάρσου που έγιναν γνωστοί αργότερα με τα spaghetti westerns:Τέρενς Χιλ, Τζουλιάνο Τζέμα κλπ.


...και αν μπορείς, ψάξε και το Senso.
εκεί βλέπεις όλη την πορεία του Κόμη στη σκηνοθεσία όπερας συμπυκνωμένη.
 
Last edited by a moderator:
ρώτησε τους γνωστούς του γιατί προτιμάει την προσωπική επαφή.
να ξέρει και ποιόν να γαμοσταυρίσει άμα του βγεί μάπα το καρπούζι.
άλλο να σκατοψυχάς κάποιο γνωστό σου που έχασες 2 ώρες απ τη ζωή σου κι άλλο ...μία λίστα.
Ακόμα και όταν χάνεις ώρες από κάτι που δεν σου άρεσε, πάλι κερδίζεις.. καθώς μετά μαθαίνεις τι σου αρέσει.
Μαθαίνεις και από "καλές" και από "κακές ταινίες καθώς βλέπεις τι δεν σου αρέσει.

Χρόνο και υγεία να έχουμε να βλέπουμε!

-bye-
 
Ακόμα και όταν χάνεις ώρες από κάτι που δεν σου άρεσε, πάλι κερδίζεις.. καθώς μετά μαθαίνεις τι σου αρέσει.
Μαθαίνεις και από "καλές" και από "κακές ταινίες καθώς βλέπεις τι δεν σου αρέσει.

Ναι αλλά εγώ στέκομαι περισσότερο στην προσωπική σχέση: συστήνοντας ταινία σε κάποιον άλλο, του λες πίσω από τις γραμμές και κάποια πράγματα για σένα. Αν του αρέσει ψυχανεμίζεσαι και κάποια πράγματα γι αυτόν.
Είναι μιά μορφή επαφής από αυτές που πλέον σπανίζουν και ανεκτίμητη -για μένα, προσωπικά.
Τώρα, όσον αφορά τις "κακές" είναι καλό να τις βλέπεις -κάποιες απ αυτές τελοσπάντων- για να έχεις καλύτερη αντίληψη του γενικότερου τοπίου. Αλλά δεν θα τις προτείνω. Θα φάω τη φόλα ...ιδίοις εξόδοις.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Σιγά που θα σε βαρέσουμε.
Ο Lancaster δίνει ρεσιτάλ, ούτε που είχα υποψιασθεί πόσο μεγάλος ηθοποιός είναι (μέχρι την αριστουργηματική τελική σεκάνς).
Το σενάριο είναι βασισμένο στο βιβλίο του Lampedusa. Μεγάλη "μάρκα" ο ιταλιάνος, το μότο του τα λέει όλα: "τα πράγματα πρέπει ν αλλάξουν για να παραμείνουν ίδια".
Και ο Βισκόντι είναι Βισκόντι. Θα δείς και πολλές ιταλόφατσες σε ρόλο κομπάρσου που έγιναν γνωστοί αργότερα με τα spaghetti westerns:Τέρενς Χιλ, Τζουλιάνο Τζέμα κλπ.

Kαι εναν Αλαιν Ντελον εκεινης της εποχης που εμπαινε σε ενα μπαρ η σε μια αιθουσα ξενοδοχειου και οι γυναικες λυποθημουσαν.
Οπως το συνδρομο Στανταλ.
Ενας τετοιος Ντλον παιζει στο φιλμ.
Απο τα αριστουργηματα του παγκοσμιου σινεμα, αν και δεν πολυπαω τον σκηνοθετη.
 
Ωραιος ο Τεντυ.Και γω τον αγαπαω πολυ τον Χελμαν.
Δημητρη οταν δεις και το Senso ψαξε βρες μετα και το Ludwig.
Δεν ειναι το καλυτερο του αλλα ειναι η παραδοση στα παθη του...
 
.
μια που θελετε κλασσικες ταινιες
θα σας πω εγω μια σημερινη που θα μεινει για πολλα χρονια

ΕΠΑΘΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΥΛΑ

Σκηνοθεσια : Μανολο
Πρωταγωνιστες : Αραουχο Λαζαρος
Δευτερος Ρολος : Μαρινακης
το ζωηρο παιδι : Σαββας
Μουσικη : Χορωδια φιλαθλων ΑΕΚ
Παραγωγη : Μελισανιδης

Τοπος εκτελεσεως της τελικης σκηνης ΟΑΚΑ

:BDGBGDB55:
----------------------------------------------------
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Να μην σου πω και προχτες...

Nα το πεις, να το πεις!

μιλησε μας για το Young one
το μονο απο την λιστα που δεν εχω δει

Απο τα πιο βιτριολικα σχολια του Bunuel πανω στην κοινωνικη υποκρισια, την επιπλαστη ηθικη,τη θρησκεια, το ρατσισμο και αλλα.
Ξερεις... τα αγαπημενα του θεματα.
Α... και φυσικα γυναικειες γαμπες! Γιατι αλλιως δε θα ηταν ταινια του Bunuel. :Banane0:

Δες το Στελαρα. Αξιζει τον κοπο. Κανε ενα διαλειμμα απο τα ποδοσφαιρα...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Δες το Στελαρα. Αξιζει τον κοπο. Κανε ενα διαλειμμα απο τα ποδοσφαιρα...
προσπαθω αλλα δεν μ αφηνουν αυτα τα παιδια της Αεκαρας ειναι αχορταγα
πιστευω να χαλαρωσουν τωρα

εεε ξεχασα Ημ Ωρα Αιθουσα Τιτλος
για να σε δω ... περιμενω
μην ντρεπεσαι μεγαλο παιδι εισαι
πες και Λανθιμο δεν εχω προβλημα