Που το ειδες;Σιγκαπουριανη εργαρα
μια αρρωστημενη φωτογραφια ενος φλερτ με τον θανατο
κλειστοφοβικο δραμα που δεν θα αρεσει καθολου στον Οσκαρ Γκαρθια
και στους φιλους των Οσκαρικων παραμυθιων
https://goo.gl/images/k98mSE
βγαινει το λινκ και οχι η φωτο
γιατι κατι αλλαξε ?
οχιΠου το ειδες;
Κινηματογραφο;
το άκουσες στο ραδιόφωνο;
ειδα τον πορτοφολα χτες του Μπρεσον,μου αρεσε με την εννοια οτι το ειδα αβιαστα χωρις να δυσφορω καπου,μου αρεσε επισης αυτη η απλοτητα,τα μονιμως κοντινα πλανα,η σχεδον χορογραφια των χεριων που κλεβουν πορτοφολια,δεν με ξενισε η αμηχανια στην ερμηνεια του πρωταγωνιστη,βεβαια μεγαλωμενος με τον "πολυπλοκο' ευρωπαικο και αμερικανικο σινεμα δεν μου ειναι ευκολο να "αποδικωποιησω" το μινιλιμαλιστικο σινεμα του Μπρεσον,το σιγουρο ειναι οτι αυτο το σινεμα κανει τον θεατη πιο δημιουργικο με την εννοια οτι οι αλλοι γεμιζουν μια κολλα χαρτι με μπολικη πληροφορια και δεν αφηνουν πολλα περιθωρια στον θεατη να σκεφτει παραπερα,ενω ο Μπρεσον γραφει σε αυτην την κολλα λιγα και καλα κατι σαν εναυσμα και αφηνει να συμπληρωσει ο θεατης..
Ο Μπρεσον ειναι τελειομανης απ οτι βλεπω και απ οτι διαβαζω και μεγαλος εραστης του κινηματογραφου,τοσο μεγαλος που θελει και θετει το δικο του σινεμα ως αυτονομη τεχνη,προσπαθει να αποφυγει με την σκηνοθεσια του τα δανεια απο την λογοτεχνια,το θεατρο,την φωτογραφια,βαζει στο προσκηνιο την κινουμενη εικονα και τον ηχο και αφηνει σε δευτερη μοιρα την υποκριτικη,την πολυπλοκη αφηγηση,την σκηνογραφια,την φωτογραφια.
Ηθελα να ρωτησω τα κοντινα πλανα και η επιλογη ερασιτεχνων ηθοποιων εχει να κανει με το οτι θελει να αποφυγει τα θεατρικα "δανεια"?
μπορει να πει καποιος μα τα γκροπλαν παραπαμπουν στο θεατρο,χμ ποτε σε ενα θεατρο ακομα και εαν καθομαστε στις μπροστινες θεσεις δεν βλεπουμε τοσο κοντα τους ηθοποιους..
φανταζομαι επισης η επιλογη ερασιτεχνων εχει να κανει οτι δεν θελει τον ηθοποιο να μπει μπροστα απο την ταινια,να ειναι πιο σημαντικος απ αυτην, οπως γινεται κατα κορον στον αμερικανικο και οχι μονο κινηματογραφο,αλλα τον χρησιμοποιει ως απλο "εργαλειο"...
το σιγουρο ειναι οτι θελω να δω και αλλες ταινιες του,ελπιζω να βρω..
There is the feeling that God is everywhere, and the more I live, the more I see that in nature, in the country. When I see a tree, I see that God exists. I try to catch and to convey the idea that we have a soul and that the soul is in contact with God. That's the first thing I want to get in my films.
Bresson's early artistic focus was to separate the language of cinema from that of the theater, which often relies heavily upon the actor's performance to drive the work. With his 'actor-model' technique, Bresson's actors were required to repeat multiple takes of each scene until all semblances of 'performance' were stripped away, leaving a stark effect that registers as both subtle and raw. This, as well as Bresson's restraint in musical scoring, would have a significant influence on minimalist cinema. In the academic journal CrossCurrents, Shmuel Ben-gad writes:[16]
There is a credibility in Bresson's models: They are like people we meet in life, more or less opaque creatures who speak, move, and gesture [...] Acting, on the other hand, no matter how naturalistic, actively deforms or invents by putting an overlay or filter over the person, presenting a simplification of a human being and not allowing the camera to capture the actor's human depths. Thus what Bresson sees as the essence of filmic art, the achievement of the creative transformation involved in all art through the interplay of images of real things, is destroyed by the artifice of acting. For Bresson, then, acting is, like mood music and expressive camera work, just one more way of deforming reality or inventing that has to be avoided.
Film critic Roger Ebert wrote that Bresson's directorial style resulted in films "of great passion: Because the actors didn't act out the emotions, the audience could internalize them.
His style can be detected through his use of sound, associating selected sounds with images or characters; paring dramatic form to its essentials by the spare use of music; and through his infamous 'actor-model' methods of directing his almost exclusively non-professional actors. He has influenced a number of other filmmakers, including Andrei Tarkovsky, Michael Haneke, Jim Jarmusch, the Dardenne brothers, Aki KaurismΓ ki, and Paul Schrader, whose book Transcendental Style in Film: Ozu, Bresson, Dreyer includes a detailed critical analysis. Andrei Tarkovsky[20] held Bresson in very high regard, noting him and Ingmar Bergman as his two favourite filmmakers, stating "I am only interested in the views of two people: one is called Bresson and one called Bergman".[21] In his book Sculpting in Time, Tarkovsky describes Bresson as "perhaps the only artist in cinema, who achieved the perfect fusion of the finished work with a concept theoretically formulated beforehand."
"In French cinema you have a father and a mother: the father is Bresson and the mother is Renoir, with Bresson representing the strictness of the law and Renoir warmth and generosity. All the better French cinema has and will have to connect to Bresson in some way."
Ευχαριστουμε,παντως αυτο το απλανες βλεμμα του Μισελ δεν ξερω εαν ειναι επιτηδευμενο η ειναι επειδη ειναι ερασιτεχνης αλλα ταιριαζει γαντι στο "χασιμο" του ηρωα στις εμμονες του,χανει την πραγματικη ζωη που ειναι π.χ η μανα του η γυναικα που τον αγαπα,ολα τα μερη που πηγαινει ειναι ωραια στημενα απο τον Μπρεσον σαν φυλακες και στο τελος λυτρωνεται μεσα σε μια πραγματικη φυλακη,σαν να μας λεει οτι η καρδια οριοθετει την ελευθερια.
Φχαριστω ρε φιλε που μου ειπες το τελος για να μην εχω και αγωνια!
Τωρα θα το δω μονο για τα αισθαντικα του πλανα.
Και μονο για τη σκηνη που γυμναζει τα δαχτυλα του και εκπαιδευεται στο πως να γινει πιο ελαφροχερης εμενα μου φτανει....:worshippy:
Έχουμε χαλάσει όμως την ταινία για τον αξιότιμο κύριο Γάλεν, που, που και που, ξεχνιέται και βλέπει και τίποτα της ΠροκόπηςΕυχαριστουμε,παντως αυτο το απλανες βλεμμα του Μισελ δεν ξερω εαν ειναι επιτηδευμενο η ειναι επειδη ειναι ερασιτεχνης αλλα ταιριαζει γαντι στο "χασιμο" του ηρωα στις εμμονες του,χανει την πραγματικη ζωη που ειναι π.χ η μανα του η γυναικα που τον αγαπα,ολα τα μερη που πηγαινει ειναι ωραια στημενα απο τον Μπρεσον σαν φυλακες και στο τελος λυτρωνεται μεσα σε μια πραγματικη φυλακη,σαν να μας λεει οτι η καρδια οριοθετει την ελευθερια.
Αυτά είναι η Μεγάλη Τέχνη.Φχαριστω ρε φιλε που μου ειπες το τελος για να μην εχω και αγωνια!
Τωρα θα το δω μονο για τα αισθαντικα του πλανα.

Φχαριστω ρε φιλε που μου ειπες το τελος για να μην εχω και αγωνια!
Τωρα θα το δω μονο για τα αισθαντικα του πλανα.
την εκανα την λαλακια μου, χιλια συγνωμη,γ@μω τα σποιλερ μου
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.