Kαι ο Ζουλαφσκι ειπε οτι σημασια εχει να αγαπας.
Μονο που αυτος το ειπε με εικονες...
για συνεχισε να σε καταλαβουμε καλυτερα ...
Kαι ο Ζουλαφσκι ειπε οτι σημασια εχει να αγαπας.
Μονο που αυτος το ειπε με εικονες...
Kαι ο Ζουλαφσκι ειπε οτι σημασια εχει να αγαπας.
Μονο που αυτος το ειπε με εικονες...
@Gal'en
Σου χρειάζεται λίγο διάβασμα
Αν δεν σου αρέσει ο Godard είναι τελείως διαφορετικό από την προσφορά του στον κινηματογράφο.
Ίσα ίσα θα πρέπει να τα διαβάζεις από τα πρότυπα και όχι από τυχαρπαστους (auteurs) που γράφουν στο ίντερνετ.Ε, ανοιξτε μου τα ματια εσεις που τα ξευρετε.
Αναμενω να μου γραψετε συγκεκριμενα πραγματα που τα εκανε για πρωτη φορα ο ζ.λ.
Γιατι αν δεν εφερε καμμια καινοτομια και απλα χρησιμοποιησε πραγματα που ειχαν εισαγαγει αλλοι κινηματογραφιστες, τοτε ειναι υπερεκτιμημενος.
Παρακαλω οχι παραπομπες σε βιβλια κλπ.
Καθιστε και γραψτε μου μια, δυο, τρεις, ή οσεσδηποτε καινοτομιες εισηγαγε.
:ears:


συμφωνω απολυτα με τον auteur
Γιωργο σιγουρα δεν θα σου αρεσει και ο Ζακ Ριβετ ουτε ο Ερικ Ρομερ
Και λιγη τροφη για σκεψη...
Λογια του Γκονταρ για μια μεριδα σκηνοθετων, μεταξυ των οποιων και ο Κλουζώ:
«Οι κινήσεις της μηχανής σας είναι άσχημες, γιατί οι διάλογοί σας είναι άθλιοι. Με λίγα λόγια δεν ξέρετε να κάνετε κινηματογράφο, γιατί δεν ξέρετε καν τι είναι».
http://tvxs.gr/news/sinema/zak-ribet-efyge-o-pateras-tis-noybel-bagk
Απο τη στιγμη που αυτος εκανε τετοια κριτικη σε αλλους και μαλιστα σπουδαιους σκηνοθετες, δεχτειτε κι εσεις λιγη κριτικη για αυτον. Δεν υπαρχουν ιερα και οσια στην Τεχνη και κανεις δεν ειναι υπερανω της κριτικης.
με κουράζεις...
μπορεις να τα βρεις μόνος στο ιντερνετ και σε βιβλία..
μονταζ με τα κοψίματα,
προσωπική θεματολογία και απόψεις,
ασημαντότητα μιας σκηνής
χρηση της μουσικής
ψαξε για τα υπολοιπα.
απο το λιγο που σε γνωρίζω, βλέπεις τα πραγματα καπως απόλυτα. φιλικά πάντα, εξάλλου για κινηματογράφο/τέχνη μιλάμε οπου η αντικειμενικότητα ειναι υποκειμενική.
οι ανθρωποι αλλάζουν το ίδιο και οι απόψεις τους, καθως και κανενας δεν ειναι αλάνθαστος ή τα γνωρίζει όλα.
όλοι έχουν τα ελαττώματα τους και τις εμμονές τους, γιαυτο και τους αγαπάμε.
και ο Οζου ειχε πει οτι το το μακρόστενο φιλμ ειναι σαν χαρτί τουαλέτας, αυτό αναιρεί κάτι απο την αξία του ως σκηνοθέτη;
δεν υπάρχουν ιερά τερατα, παρα μόνο στην φαντασία των θεατών
Ολα αυτα τα εκανε αυτος για πρωτη φορα, ή τα εκανε και αυτος?
Το αναφερω εδω και 3 ποστς, αλλα ολο πας να ξεγλιστρησεις και δεν απαντας.
Με βαση τα οσα εχεις διαβασει και εχεις δει, ηταν οντως πρωτοπορος σε κατι ή η συμβολη του στον κινηματογραφο εγκειται στο οτι εκανε γνωστες καινοτομιες αλλων σε ενα πιο ευρυ κοινο ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.