Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο
Κοιτα, τα ελληνικα μου δεν ειναι τοσο κακα, αν κανεις μια προσπαθεια να διαβαζεις το κειμενο μου και να μη βγαζεις ο,τι συμπερασμα να'ναι.
Εγραψα "σε ενα πιο ευρυ κοινο" (σε σχεση με τους πιο πειραματικους που τα εφαρμοσαν πρωτοι) και εσυ το μετετρεψες σε "ευρυ κοινο" λες και μιλαω για τον Michael Bay. Δουλεια δεν κανουμε ετσι. Αν ειναι να επανερχομαστε για να εξηγουμε τα προφανη καηκαμε.
Για να προχωρησουμε λοιπον ενα βημα πιο περα, εσυ που εχεις δει και Brakhage δεν εχεις δει τη χρηση του μονταζ και της μουσικης με τον τροπο του Γκονταρ, πριν απο τον Γκονταρ? (και μαλιστα οχι μονο απο τον Brakhage, αλλα και απο αλλους πρωτοπορους κινηματογραφιστες που πειραματιζονταν με το μεσο)
ποιο ευρύ κοινό βρε;
ναι αυτος τα έκανε πρώτος, τουλαχιστον στον κινηματογράφο που έχει καταγραφεί απο ιστορικούς και θεωρητικούς.
δες και το touki bouki του εξαιρετικού Djibril Diop Mambety
Κοιτα, τα ελληνικα μου δεν ειναι τοσο κακα, αν κανεις μια προσπαθεια να διαβαζεις το κειμενο μου και να μη βγαζεις ο,τι συμπερασμα να'ναι.
Εγραψα "σε ενα πιο ευρυ κοινο" (σε σχεση με τους πιο πειραματικους που τα εφαρμοσαν πρωτοι) και εσυ το μετετρεψες σε "ευρυ κοινο" λες και μιλαω για τον Michael Bay. Δουλεια δεν κανουμε ετσι. Αν ειναι να επανερχομαστε για να εξηγουμε τα προφανη καηκαμε.
Για να προχωρησουμε λοιπον ενα βημα πιο περα, εσυ που εχεις δει και Brakhage δεν εχεις δει τη χρηση του μονταζ και της μουσικης με τον τροπο του Γκονταρ, πριν απο τον Γκονταρ? (και μαλιστα οχι μονο απο τον Brakhage, αλλα και απο αλλους πρωτοπορους κινηματογραφιστες που πειραματιζονταν με το μεσο)
