Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

μπράβο ρε Γάλεν, ήσουν η αφορμή για να ψάξω τί βρίσκουν ή τι δεν βρίσκουν οι ανα τον κόσμο θεατές για τις ταινίες του Όζου.
και βλεπω οτι με κάποιους συμπίπτουμε τρομερά.

What am I missing in Ozu, or: Has Western cinema ruined me? Acting and Conflict.

μια πολύ ειλικρινής κατάθεση.

και μια απάντηση που θα μπορούσα να την είχα γράψει εγώ.. εχω αναφέρει πολλές φορες το Still Walking ως μια απο τις καλύτερες ταινίες της δεκαετίας.
Πρόσβατα κυκλοφόρησε και το αλλο αγαπημένο nobody knows

A lot of movies you're mentioning are very modern, so I'm wondering if its not so much a "West vs East" thing as a Modern vs Old Movie acting thing. Ozu films do have some aspects of Japanese society that might be foreign, but he was also a big fan of hollywood movies of his day, so I don't think his films are that different from western films. The aforementioned Tokyo Story is a remake of the hollywood film Make Way for Tomorrow.
As an experiment you might want to try watching some films by Hirokazu Koreeda, like Still Walking or Like Father Like Son. He's a contemporary director who draws very heavily on classic Japanese directors like Ozu and Naruse, so it might be interesting to see if you enjoy these kind of narratives with more modern acting styles.



-Καλα κανεις και σου αρεσει ο Οζου και ο Απιταψου, δε σε κατηγορησε κανεις. Οταν ομως εχεις αποδεχτει την "χωρις σταγονα αιμα" προσεγγιση και αισθητικη του και απορριπτεις ταυτοχρονα τον αντιθετο δρομο λες και ο ενας ειναι σωστος και ο αλλος λαθος, τοτε κανεις κακο στον εαυτο σου να καθεσαι να παρακολουθεις "ακομψα" θεαματα, ή τελος παντων ταινιες που δεν ακολουθουν τον κομψο κατ'εσε τροπο. Σε εμενα προσωπικα αρεσουν και οι δυο προσεγγισεις και δε θα κατηγορησω ποτε καποιον για την επιλογη του. Γι'αυτο και εκτιμω περισσοτερο καλλιτεχνες που μπορουν να εκφραστουν και με τους δυο τροπους, οπως ας πουμε ο Λυντς που αμα λαχει θα σου δειξει μερικα κομμενα αυτια, αλλα αν του γουσταρει θα κανει ενα (εξισου καλο) Straight story. Ποιος ο λογος να προτιμας τους κομψους (κατ'εσε) και ενιοτε αποστειρωμενους (κατ'εμε), αλλα να βλεπεις και πραγματα που εκ των προτερων ξερουμε οτι θα τα κραξεις (λιγο ή πολυ)?


Τωρα ομως ανοιγεις και αλλα θεματα οποτε..
-Ως προς τους κριτικους, αν αισθανεσαι καλυτερα πες το μεσο ορο των κριτικων προς μια ταινια, ή μεση αντιμετωπιση τους προς αυτην. Το Raw εχει 80κατι στο metacritic, οποτε νομιζω οτι καταλαβαινομαστε. Δε μιλησα για τιποτα παγκοσμιες συνομωσιες ουτε ειπα οτι μας ψεκαζουν ή κατι τετοιο, οποτε μην το παμε προς τα κει. Ειπα απλα οτι διαφοροποιηθηκες απο αυτο το μεσο ορο και αυτο ειναι καλο! (αν και σε λαθος ταινια):p
Ουτε ενα καλο λογο δε μπορουμε να πουμε πια. Δε σε ειπα και καμπουρη.


-Ως προς τους φιλους/γνωστους στο χωρο του σινεμα, εχω κι εγω αρκετους και εχω μια ιδεα πως δουλευουν τα πραγματα. Οποτε φχαριστω για την προταση αλλα δεν θα παρω αλλους. Θα μου πεσουν βαριοι.


το παραπάνω συμπερασμα ειναι δικό σου.

το "πρόβλημα" της ταινίας (για μενα) ειναι η επιμονή της στο να προσπαθεί να σοκάρει (πράγμα που δεν το χρειάζεται, με κινηματογραφική οικονομία θα ειχε πετύχει πολύ πιο δυνατό αποτέλεσμα) με την κάθε ευκαιρία και τελικά να αυτοκανιβαλίζεται ναρκιστικά.

ο Lynch οπως και αρκετοί αλλοι εχουν τελείως διαφορετική προσέγγιση, καμία σχέση με το raw.
και το εξαιρετικό 13 Assassins του Miike έχει τρομερή βία αλλα τελείως διαφορετικό αποτελέσμα.




This is a great questions, and your problem is very well put. I'd love to hear other people talk about it. I'm not an Ozu expert by any means, but this might be part of an answer, relating to the problem of acting: There is a tradition, both in the East and the West, that tries to use actors in a different way than in classical drama, where the actors are supposed to act "with their soul" and become one with the character. The French Robert Bresson, for example, the German Fassbinder, or the Dane Theodor Dreyer come to mind. Bresson used to call his actors "models" quite explicitly. He explained that he didn't want them to understand their roles, to psychologize conflict if you will. When I first watched some of Fassbinder's films, I could barely make it through. I thought his characters were stiff and artificial, there was no sense of empathy enabled. They left me cold, I was bored. Eventually, this changed radically though. I now love Fassbinder's characters, they carry a deep sense of human emotion, of pain and suffering and so forth. How can this be? I think the answer is actually quite simple. It has to do with allowing the viewer to step outside of their routines of understanding and perception. Once you've done that, once you've defamiliarized the viewer from conventional forms of identification, for example, you allow him or her a "new" way of understanding. It's similar to when you begin to "get" an abstract painting, when it begins to speak to you, not in a language of representation, but on the basis of its sensual qualities, its use of form and color etc. A SEPARATION, for example, while being an excellent, and quite artful movie in its own right, completely follows the paradigm of dramatic conflict being reenacted by the actors. GERRY, to a certain extent as well.

+12000
που ειναι αυτά τα παιδία?!!!

πώς πάλι καταληξαμε στον Bresson ε;..
:p

όλη η συζήτηση ειναι εξαιρετική.
You didn't find Ozu's characters believable? They are literally regular people going through every day life. Ozu's films are not about personal conflict. There is a huge amount of conflict in his films. The conflict is not about someone crying and fighting though, the conflict is in the fight between societal expectations versus personal desires. The conflict is in the change of Japan to a modern society while traditional values are still prevalent.
There is a very Japanese aesthetic to Ozu's films. But the more important thing is that his films are about life. Most Ozu films, it could just be any random day in that person's life. Think of your own life, do you have tearful reunions daily or have large impactful moments of change? No you go through life under the subtle forces of society and your personal feelings. Changes to your life are more likely to change in a non-dramatic moment, as one force or another makes you decide to act a different way.

μπράβο φίλε Γαλεν!
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

το παραπάνω συμπερασμα ειναι δικό σου.
Ποιο συμπερασμα?
το "πρόβλημα" της ταινίας (για μενα) ειναι η επιμονή της στο να προσπαθεί να σοκάρει (πράγμα που δεν το χρειάζεται, με κινηματογραφική οικονομία θα ειχε πετύχει πολύ πιο δυνατό αποτέλεσμα) με την κάθε ευκαιρία και τελικά να αυτοκανιβαλίζεται ναρκιστικά.

ο Lynch οπως και αρκετοί αλλοι εχουν τελείως διαφορετική προσέγγιση, καμία σχέση με το raw.
και το εξαιρετικό 13 Assassins του Miike έχει τρομερή βία αλλα τελείως διαφορετικό αποτελέσμα.

Χαιρομαι που βαζεις το "προβλημα" σε εισαγωγικα και ξεκαθαριζεις οτι αυτο ισχυει για σενα. Το οτι προσπαθει να σοκαρει ειναι δικο σου συμπερασμα βεβαια και δε με βρισκει συμφωνο. Απλα επελεξε ενα τροπο να δειξει αυτο που θελει, διαφορετικο απο αυτον που θα επελεγες εσυ. Δεν μιλας λοιπον για κινηματογραφικη οικονομια αλλα για οικονομια στο αιμα, εν προκειμενω. Προσωπικα σεβομαι την επιλογη της Ντικουρνο.

Ενα αλλο πραγμα που με ενοχλει σε διαφορες κριτικες προς δημιουργους ταινιων που ξεχωριζουν απο τη μαζα και υιοθετουν μια ιδιαιτερη οπτικη ματια, ειναι το οτι τις κατηγορουν για ναρκισισμο. Φυσικα αυτο γινεται μονοπλευρα και αλα καρτ. Οταν ας πουμε το κανει ο Απιταψου, ειναι auteur. Οταν το κανουν η Ντικουρνο, ο Ρεφν και οποιος αλλος τολμαει να πιασει αλλα genres, τοτε αμεσως πεφτουν κατηγοριες για ναρκισιστες κλπ. Το εχω συνηθισει, αλλα θα εξακολουθησω να το τονιζω...
 
Κινηματογραφικη οικονομία δεν είναι να δείχνεις κάτι σε επανάληψη.

Φυσικά και ισχύει για μένα.
Εσύ μπορεί να το βρήκες εξαιρετικό.

Με την επανάληψη, τον χρόνο που θα αφιερώσει σε μια σκηνή αίματος και από τον τρόπο κινηματογραφισης γίνεται ναρκιστικο.

το raw δεν ξεχωρίζει από την μάζα, είναι φτιαγμένο για την μάζα της weirdo αισθητικής, σίγουρα όμως ξεχωρίζει περίτρανα από τα υπόλοιπα με διαφορά. το οποίο δεν είναι και μικρό επίτευγμα.
 
Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Κινηματογραφικη οικονομία δεν είναι να δείχνεις κάτι σε επανάληψη.

Φυσικά και ισχύει για μένα.
Εσύ μπορεί να το βρήκες εξαιρετικό.

Με την επανάληψη, τον χρόνο που θα αφιερώσει σε μια σκηνή αίματος και από τον τρόπο κινηματογραφισης γίνεται ναρκιστικο.

το raw δεν ξεχωρίζει από την μάζα, είναι φτιαγμένο για την μάζα της weirdo αισθητικής, σίγουρα όμως ξεχωρίζει περίτρανα από τα υπόλοιπα με διαφορά. το οποίο δεν είναι και μικρό επίτευγμα.


βρε τρεχει Μεγαλος διαγωνισμος και εσυ εισαι ακομα στο RAW ?
 
Κινηματογραφικη οικονομία δεν είναι να δείχνεις κάτι σε επανάληψη.

Φυσικά και ισχύει για μένα.
Εσύ μπορεί να το βρήκες εξαιρετικό.

Με την επανάληψη, τον χρόνο που θα αφιερώσει σε μια σκηνή αίματος και από τον τρόπο κινηματογραφισης γίνεται ναρκιστικο.

το raw δεν ξεχωρίζει από την μάζα, είναι φτιαγμένο για την μάζα της weirdo αισθητικής, σίγουρα όμως ξεχωρίζει περίτρανα από τα υπόλοιπα με διαφορά. το οποίο δεν είναι και μικρό επίτευγμα.


Τα θες και τα λες αυτα τωρα?
Σχετικο με το θεμα της ταινιας ειναι και σε πειραζει που το ξαναδειχνει?
Στον Απιταψου που σου εδειχνε ολη την ωρα στρατιωτες να κοιμουνται παραπονεθηκες? Εκει δεν τους εδειχνε και τους ξαναδειχνε? (και μαλιστα επι πολυ περισσοτερη ωρα) Εκει δε σε πειραζε η κινηματογραφικη οικονομια?
Ασε μας κουκλιτσα μου...
:p
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Τα θες και τα λες αυτα τωρα?
Σχετικο με το θεμα της ταινιας ειναι και σε πειραζει που το ξαναδειχνει?
Στον Απιταψου που σου εδειχνε ολη την ωρα στρατιωτες να κοιμουνται παραπονεθηκες? Εκει δεν τους εδειχνε και τους ξαναδειχνε? (και μαλιστα επι πολυ περισσοτερη ωρα) Εκει δε σε πειραζε η κινηματογραφικη οικονομια?
Ασε μας κουκλιτσα μου...
:p

Χαχαχα

Ζοριστήκατε κύριε...;

Ε ναι το ξαναδείχνει γιατί δεν έχει κάτι άλλο..
Το ίδιο λέμε..

Τι σχέση έχει ο απιταψου βρε.

Τι θα δούμε σήμερα;


βρε τρεχει Μεγαλος διαγωνισμος και εσυ εισαι ακομα στο RAW ?

Που που;
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Χαχαχα

Ζοριστήκατε κύριε...;

Ε ναι το ξαναδείχνει γιατί δεν έχει κάτι άλλο..
Το ίδιο λέμε..

Τι σχέση έχει ο απιταψου βρε.

Τι θα δούμε σήμερα;

Mα το εξηγησα ηδη, τι σχεση εχει.
Πραγματα που τα κανει και αυτος, ενοχλουν μονο οταν τα κανουν αλλοι. Και ηταν ενα μονο απο τα εκτονταδες παραδεγματα για να καταλαβεις οτι η κριτικη σου ηταν αλα καρτ. Οταν κανει κατι ο Απιταψου με ξεχωριστη αισθητικη, ειναι auteur. Οταν το κανει η Ντικουρνο ειαι ναρκισιστρια. Οταν επαναλμβανει κατι η Ντικουρνο μας πειραζει η κινηματογραφικη οικονομια, οταν επαναλαμβανει κατι (σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο) ο Απιταψου, δεν τρεχει τιποτα.
Ή θα χρησιμοποιουμε τα ιδια κριτηρια για ολους ή για κανεναν. Οχι μονο για αυτους που μας συμφερει.

Για σημερα εχουμε Βραζιλιανικο που υπερβαινει τα ειδη. Με βαση οσα εγραφες πιο πριν, κανονικα θα επρεπε να σου αρεσει. Επειδη ομως εχει και απο ειδη που δεν τα πολυεχεις σε εκτιμηση (οπως το Raw), λεω να μην σου το προτεινω.
 
Τι σχέση βρε έχουν οι στρατιώτες που έχουν διαφορετική σημασία με διαφορετικό διάλογο, με την επανάληψη μιας σκηνής κανιβαλισμου..;

Με το σκεπτικό σου δεν θα έπρεπε μα δείχνουν δεύτερη φορά έναν χαρακτήρα.. Άλλο πράγμα είναι η κινηματογραφικη οικονομία. Πχ μπορεί να μας δείχνει ενα τρενο καθώς φτάνει σε ένα σταθμό και στο επόμενο πλάνο ένας ηθοποιός να αναφέρεται για το πως είναι η ζωή στο χωριό.

ένα γραφείο γεμάτο γρατζουνιές, και οι χτύποι ενός ρολογιού ώστε να νιώθουμε το χρόνο. και αυτό θα μπορούσε να είναι κινηματογραφικη οικονομία.

Βραζιλιάνικο; καλή φάση.. Αντέ πες το.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Τι σχέση βρε έχουν οι στρατιώτες που έχουν διαφορετική σημασία με διαφορετικό διάλογο, με την επανάληψη μιας σκηνής κανιβαλισμου..;

Με το σκεπτικό σου δεν θα έπρεπε μα δείχνουν δεύτερη φορά έναν χαρακτήρα.. Άλλο πράγμα είναι η κινηματογραφικη οικονομία. Πχ μπορεί να μας δείχνει ενα τρενο καθώς φτάνει σε ένα σταθμό και στο επόμενο πλάνο ένας ηθοποιός να αναφέρεται για το πως είναι η ζωή στο χωριό.

ένα γραφείο γεμάτο γρατζουνιές, και οι χτύποι ενός ρολογιού ώστε να νιώθουμε το χρόνο. και αυτό θα μπορούσε να είναι κινηματογραφικη οικονομία.

Βραζιλιάνικο; καλή φάση.. Αντέ πες το.

Ποιο διαφορετικο διαλογο και κουραφεξαλα? Για τους στρατιωτες ενω κοιμοντουσαν λεω, που τους εδειχνε και τους ξαναδειχνε. Ειχαν και διαλογο ενω κοιμοντουσαν?
Σταματα να κανεις οτι δεν καταλαβαινεις. Μεγαλο παιδακι εισαι...
Ή διαβαζε λιγο πιο προσεκτικα.
 
Re: Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Ποιο διαφορετικο διαλογο και κουραφεξαλα? Για τους στρατιωτες ενω κοιμοντουσαν λεω, που τους εδειχνε και τους ξαναδειχνε. Ειχαν και διαλογο ενω κοιμοντουσαν?
Σταματα να κανεις οτι δεν καταλαβαινεις. Μεγαλο παιδακι εισαι...
Ή διαβαζε λιγο πιο προσεκτικα.

Αλλο πράγμα ειναι το ένα και άλλο το άλλο..
αλλο να δείχνεις κατι ειτε ως κινηματογραφικό μοτίβο, είτε για θεμα ρυθμού, είτε για οτιδηποτε άλλο και άλλο να δείχνεις κάτι γιατι γουστάρεις το exploitation, αιμα, σεξ, βια, να προκαλεις, να δραματοποιείς, είτε γιατι ειναι niche trend.

δεν γνωρίζω βέβαια αν σε προκαλούν οι στρατιώτες που κοιμουνται και θέλεις να τους παρεις αγκαλία.. :p
Αλλη η βία του Kurosawa, Pasolini, Lunch, Fuller, Mallick αλλη του Tarantino και αλλη των snuff movies.. ναι βία χρησιμοποιούν όλοι τους, αλλα με διαφορετικες προθέσεις και αποτελέσματα.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Αλλο πράγμα ειναι το ένα και άλλο το άλλο..
αλλο να δείχνεις κατι ειτε ως κινηματογραφικό μοτίβο, είτε για θεμα ρυθμού, είτε για οτιδηποτε άλλο και άλλο να δείχνεις κάτι γιατι γουστάρεις το exploitation, αιμα, σεξ, βια, να προκαλεις, να δραματοποιείς, είτε γιατι ειναι niche trend.
...

Μαστα.
Kανεις και δικη προθεσεων της Ντικουρνο.
Ο Κιουμπρικ δειχνει τη βια χωρις να τη γουσταρει, αλλα η Ντικουρνο τη γουσταρει (κατ'εσε).
Αν αυτο καταλαβες απο την ταινια, παω πασο.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Μαστα.
Kανεις και δικη προθεσεων της Ντικουρνο.
Ο Κιουμπρικ δειχνει τη βια χωρις να τη γουσταρει, αλλα η Ντικουρνο τη γουσταρει (κατ'εσε).
Αν αυτο καταλαβες απο την ταινια, παω πασο.

μια χαρά γουστάρε και ο Κιουμπρικ την βία.
λες η Ντικουρνο να δείχνει συνεχώς κάτι που δεν γουστάρει;
τελικά οι splatterαδες φτίαχνουν ταινίες γιατι δεν γουστάρουν το αιμα;

Exploitation film

Exploitation" is very loosely defined, and has more to do with the viewer's perception of the film than with the film's actual content. Titillating material and artistic content often coexist, as demonstrated by the fact that art films that failed to pass the Hays Code were often shown in the same grindhouses as exploitation films. Exploitation films share the fearlessness of acclaimed transgressive European directors such as Derek Jarman, Luis Buñuel, and Jean-Luc Godard in handling "disreputable" content. Many films recognized as classics contain levels of sex, violence, and shock typically associated with exploitation films; examples are Stanley Kubrick's A Clockwork Orange, Tod Browning's Freaks, and Roman Polanski's Repulsion. Buñuel's Un Chien Andalou contains elements of the modern splatter film. It has been suggested that if Carnival of Souls had been made in Europe, it would be considered an art film, while if Eyes Without a Face had been made in the U.S., it would have been categorized as a low-budget horror film. The audiences of art and exploitation film are both considered to have tastes that reject the mainstream Hollywood offerings.[SUP][4][/SUP]


@Γαλεν
δεν θα μας γράψεις δυό λέξεις για το wonderbra/wonderstruck;
τα σκληρά αγόρια δεν κάνει να γράφουν για αυτά;
:p
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

μια χαρά γουστάρε και ο Κιουμπρικ την βία.
λες η Ντικουρνο να δείχνει συνεχώς κάτι που δεν γουστάρει;
τελικά οι splatterαδες φτίαχνουν ταινίες γιατι δεν γουστάρουν το αιμα;
...

Α, βλεπω ξερεις για ολους τι προθεσεις εχουν οταν δειχνουν βια!
Απο το Λυντς και τον Κιουμπρικ μεχρι την Ντικουρνο.
Ρε ξεκαβαλα λιγο, λεω γω...

Για το εδω φεστιβαλ δε μιλαμε με τοπικιστες απο Σαλονικα που δεν το καταδεχονται...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Α, βλεπω ξερεις για ολους τι προθεσεις εχουν οταν δειχνουν βια!
Απο το Λυντς και τον Κιουμπρικ μεχρι την Ντικουρνο.
Ρε ξεκαβαλα λιγο, λεω γω...

Για το εδω φεστιβαλ δε μιλαμε με τοπικιστες απο Σαλονικα που δεν το καταδεχονται...

Μολις κατέβηκα απο το άλογο και πίνω ενα καφέ σκεφτόμενος ποσο χάλια ηταν το RAW και η στυλιζαρισμένη βία της Ντικουρνο
:p

αν έχεις χρόνο γράψε μας μια γνώμη και για τα
Berlin Syndrome

Spring Breakers (2012)
celebration or criticism its up to you, the viewer.
να σου πω την αλήθεια το Spring Breakers του Harmony Korine το ευχαριστήθηκα περισσότερο αν και το βαθμολόγησα με μικρότερο βαθμό απο το 7 του RAW.
το βρήκα πιο τίμιο, φυσικά ειναι ταινία που δεν απευθύνεται σε κάτι γερασμένα παλικάρια. Kαι δεν υπάρχει λογος κριτικής απο τους μεγαλύτερους σε ηλικία, ίσως τελικά έτσι να ειναι και το RAW.
Σίγουρα αν το έβλεπα μια-δύο δεκαετίες πριν, να έγραφα ότι και εσύ.
 
Last edited:
Spring Breakers?
Αχαχαα. ουτε για αστειο. Εκανα το λαθος μια φορα με Κοριν (γιατι μου τον συστησε χιπστερας σινε-φιλος) και ειδα το Gummo.
E, το δις εξαμαρτειν, ουκ ανδρος σοφου.
Αυτα ειναι μονο για κανενα πορνογερο που θελει να δει τη Σελινα Γκομεζ με μπικινι...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Και γιατί είναι κακό αυτό;

Κοιτα, το να δει τη Σελινα με μπικινι δεν ειναι κακο.
Καθολου κακο!
Το να κατσει να δει ομως ταινια του Κοριν ωστε να δει τη Σελινα, ειναι μεγαλο αυτομαστιγωμα.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Spring Breakers?
Αχαχαα. ουτε για αστειο. Εκανα το λαθος μια φορα με Κοριν (γιατι μου τον συστησε χιπστερας σινε-φιλος) και ειδα το Gummo.
E, το δις εξαμαρτειν, ουκ ανδρος σοφου.
Αυτα ειναι μονο για κανενα πορνογερο που θελει να δει τη Σελινα Γκομεζ με μπικινι...

το έγραψα πριν..
φυσικά ειναι ταινία που δεν απευθύνεται σε κάτι γερασμένα παλικάρια. Kαι δεν υπάρχει λογος κριτικής απο τους μεγαλύτερους σε ηλικία

εσυ δηλαδής δεν εισαι χιπστεράς σινε-φίλος;
ή μήπως τελικά δεν εισαι και τόσο φίλος με τον
χιπστερα σινε-φιλο σου;
Δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι..

το horror δεν ειναι της μόδας στις νεαρές ηλικίες και όχι μονο; < χτύπημα κάτω από την ζώνη
:p
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

το έγραψα πριν..
φυσικά ειναι ταινία που δεν απευθύνεται σε κάτι γερασμένα παλικάρια. Kαι δεν υπάρχει λογος κριτικής απο τους μεγαλύτερους σε ηλικία

εσυ δηλαδής δεν εισαι χιπστεράς σινε-φίλος;
ή μήπως τελικά δεν εισαι και τόσο φίλος με τον
χιπστερα σινε-φιλο σου;
Δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι..

το horror δεν ειναι της μόδας στις νεαρές ηλικίες και όχι μονο; < χτύπημα κάτω από την ζώνη
:p

Κοιτα, το να προτεινεις σε καποιον το Gummo ειναι σοβαρη δοκιμη για μια φιλια, ουτως ή αλλως.

Το horror ειναι λογικο να απευθυνεται σε ατομα που πρωτα απ'ολα δεν εχουν προβληματα με την καρδια τους. Αν καποιος εχει αδυνατη καρδια, ευαισθητο στομαχι, ουρικο οξυ, λιγκοδια και δεν ξερω κι εγω τι αλλο, καλο ειναι να αποφευγει ταινιες με κανιβαλισμους και τα λοιπα και να μενει στην υγιεινη διατροφη.

Βεβαια ενα απο τα δευτερα επιπεδα του Raw (που δεν ξερω αν το επιασες) ειναι το τι παθαινουν οι ανθρωποι που μεγαλωνουν καταπιεζοντας τον εαυτο τους, με (αυτο)στερηση εμπειριων και απωθημενα. Οποτε ισως να ειναι καλο και λιγο horror που και που στη σινεδιατροφη μερικων-μερικων.

Ως προς το τελικο σου συμπερασμα παντως... αν κρινω απο την αιθουσα που επαιζε το -αναπαντεχα, πολυ καλο- ΙΤ, μαλλον εχεις δικιο ως προς το πρωτο σκελος. Αν εχεις και ως προς το δευτερο, θα μας το πεις εσυ που ακολουθεις και περισσοτερο τα trends.